عطرهای گرم و تلخ مردانه، معرفی ۵ ادکلن عالی

عطرهای گرم و تلخ مردانه، معرفی ۵ ادکلن عالی
راهنمای مطالعه

    بسیاری از آقایان شیک پوش که توجه ویژه‌ا‌ی به استایل و ظاهر خود دارند، عطرهای گرم و تلخ را برای افزایش جذابیت خود انتخاب می‌کنند. اگر بوییدن ادکلن با بوی تلخ و گرم برای شما نیز خوشایند است، مطالعه ادامه این مطلب می‌تواند به شما در انتخاب عطر مورد علاقه‌تان کمک کند.

    البته توجه داشته باشید که تست عطر پیش از خرید آن، انتخاب بهتری را برایتان به دنبال خواهد داشت. یکی از جدیدترین روش‌های تست عطر، تهیه دستریز یا دکانت عطر است. دکانت عطر نمونه‌ای از همان عطر اصلی، اما در حجم کمتر است که به شما امکان می‌دهد به راحتی و با پرداخت هزینه کمتر بتوانید رایحه، پخش بو و ماندگاری عطرهای مورد نظرتان را در خانه امتحان و سپس عطر با حجم اصلی را خریداری کنید.

    در ادامه به معرفی ۵تا از بهترین عطرهای گرم و تلخ مردانه می‌پردازیم. تمام این عطرهای دارای دکانت می‌باشند که می‌توانید از فروشگاه عطر خلیفه چی (حامی و تهیه کننده این مقاله) تهیه کنید.

    ۱. دانهیل آیکون ابسولوت

    دانهیل نامی آشنا برای طرفداران عطر و ادکلن‌های خوشبو است. عطر دانهیل آیکون ابسولوت هم یکی از بهترین عطرهای مردانه این برند مشهور است که در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار می‌گیرد.

    آیکون ابسولوت کار خود را با پراکندن رایحه ترنج و فلفل در قالب نت‌های اولیه، آغاز می‌کند. این رایحه‌ها بسیار پرقدرت ظاهر می‌شوند و در همان چند ثانیه اول پس از اسپری کردن عطر، کل فضا را دربرمی‌گیرند. با گذشت مدتی، عطر ترنج و فلفل سیاه جای خود را به رایحه زعفران، گل رز و گل یاس می‌دهند که نت‌های میانی را می‌سازند. وقتی اندکی بیشتر صبر کنید، نت‌های پایانی عطر با عصاره تنباکو، چرم و عود از آن به مشامتان خواهد رسید.

    به طور کلی رایحه برجای مانده از آیکون ابسولوت، عطر عودی است که از همنشینی با نت‌های میانی، معتدل و سبک شده است. بنابراین برای آن دسته از آقایانی که دوست دارند فضای محافل زمستانی خود را با رایحه‌ای تلخ و گرم از جنس عود درهم آمیزند، بسیار مناسب خواهد بود. چراکه بهترین زمان استفاده از عطر دانهیل آیکون ابسولوت، فصل پاییز و زمستان است.

    از آنجا که این عطر به محیط رسمیت می‌بخشد، استفاده از آن همراه با سبک‌های پوششی رسمی (مثل کت و شلوار) برای حضور در موقعیت‌های آکادمیک، جلسات اداری و مهمانی‌های رسمی، ایده‌آل است.

    ضمناً یکی از فاکتورهای جذابیت این عطر، شیشه شکیل طلایی آن است که دربردارنده ۱۰۰ میل از عطر دانهیل آیکون ابسولوت با غلظت ادو پرفیوم است.

    ۲. تق هرمس پارفوم

    این عطر فرانسوی که نام کامل آن Terre d'Hermes Perfume است در گروه بویایی چوبی چایپر جای می‌گیرد. وقتی آن را اسپری می‌کنید، در ابتدا با رایحه پرتقال و گریپ فروت روبه‌رو می‌شوید که باعث ایجاد احساس طراوت و سرزندگی می‌شود. این رایحه‌ها اندکی بعد با رایحه خزه درخت بلوط، روایح چوبی و لوبان جایگزین می‌شوند که حس حضور در جنگل‌های تازه روییده را در شما زنده می‌کند.

    به دلیل وجود این ترکیبات، عطر تق هرمس پارفوم (پرفیوم) که عطری همه‌پسند است، رایحه‌ای تلخ و معتدل پیدا کرده است. طبع معتدل این عطر موجب می‌شود تا آقایان شیک پوش بتوانند در تمامی روزهای سال از آن بهره گیرند.

    بهترین زمان استفاده از این عطر، پیش از حضور در مهمانی‌های رسمی، جلسات اداری، موقعیت‌های آکادمیک یا هرگونه موقعیتی است که در آن از لباس‌های رسمی استفاده می‌شود.

    ۳. بلو د شنل پارفوم

    عطر Chanel Blue de Chanel Parfum از تولیدات برند نام‌آشنای CHANEL و یک عطر مردانه پرطرفدار است که می‌توان به جرئت گفت که نظر همه، حتی سختگیرترین افراد برای انتخاب عطر و ادکلن را به خود جلب می‌کند؛ بنابراین در لیست بهترین ادکلن‌های تلخ و گرم مردانه قرار می‌گیرد. این عطر از گروه بویایی چوبی آروماتیک است که به دلیل وجود مرکبات، ترکیبات سبز و گیاهان خوش عطر، رایحه‌ای معتدل و در عین حال تلخ دارد.

    رایحه ترنج، گیاه درمنه، لیمو ترش و نعناع نت‌های آغازین این عطر را تشکیل می‌دهند. نت‌های میانی نیز ترکیبی از روایح آناناس، اسطوخودوس، ترکیبات سبز و گل شمعدانی است. آنچه در نهایت از این عطر تلخ مردانه بر جای می‌ماند و تا ساعت‌ها همه‌جا با شما همراه خواهد بود، نت‌های پایه با ترکیب ایزو ای سوپر، چوب سدر، چوب صندل سفید، دانه تونکا و عنبر است.

    بلو د شنل یک عطر چهار فصل است و شما می‌توانید در تمامی روزهای سال و در موقعیت‌های متنوع آکادمیک، روزانه و کژوال، مهمانی‌های رسمی، جلسات اداری، قرارهای دوستانه و عاشقانه از آن استفاده کنید.

    ۴. دیور ساواج الیکسیر

    عطر Dior Sauvage Elixir که یکی از بهترین عطرهای تلخ مردانه محسوب می‌شود، محصولی کاملا جدید است که در سال ۲۰۲۱ تولید شده. این عطر با غلظت پرفیوم توسط برند مطرح دیور برای آقایان طراحی شده و شیشه‌ای زیبا به حجم ۶۰ میل دارد. ساواج الیکسیر از گروه بویایی روایح آروماتیک است. استفاده از این عطر در روزهای بهار، پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود.

    با افشاندن این عطر، قبل از هر چیز نت‌های اولیه با رایحه جوز هندی، دارچین، گریپ فروت و عطر آرامش‌بخش و دلنشین هل مشامتان را پر و یک فضای ادویه‌ای قدرتمند را ایجاد می‌کند. نت میانی ساواج الیکسیر شامل رایحه اسطوخودوس و نت‌های پایانی آن دربردارنده رایحه چوب صندل سفید، خس خس، شیرین بیان، عنبر و نعناع هندی است.

    بنابراین در مرحله بعد، حس حضور در طبیعت با عطر چوب در کنار تلخیِ شیرین بیان برایتان تداعی می‌گردد که با فضایی شرقی و عنبرین در هم آمیخته است.

    بهره‌گیری از ساواج الیکسیر برای حضور در جلسات اداری، مهمانی‌های رسمی، موقعیت‌های آکادمیک، روزانه و کژوال و قرارهای دوستانه و یا عاشقانه توصیه می‌شود.

    ۵. تام فورد عود وود

    عطر Tom Ford Oud Wood یکی دیگر از عطرهای محبوب برای آقایان است که البته خانم‌ها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند؛ چراکه این عطر در واقع یونیسکس بوده و برای استفاده هر دو جنسیت مناسب است. این عطر در گروه بویایی شرقی چوبی جای می‌گیرد و دارای رایحه تلخ و گرم است.

    با اسپری کردن عطر تام فورد عود وود ابتدا رایحه ادویه‌جات معطر، برگ توتون و دارچین در قالب نت‌های اولیه از آن برمی‌خیزد. پس از مدتی رایحه دانه تونکا و بوی همیشه دوست داشتنی وانیل فضا را دربرمی‌گیرند. در آخر نیز عطر چوب صندل سفید، خس خس، روایح چوبی، عود و کهربا از آن باقی می‌ماند.

    این عطر آمریکایی برای استفاده در روزهای پاییزی و زمستانی عالی است و به خوبی با لباس‌هایی که در جلسات اداری یا مهمانی‌های رسمی بر تن می‌کنید، هماهنگ می‌شود. تام فورد عود وود یکی از عطرهایی است که می‌تواند نظر عموم اطرافیان شما را فارغ از نوع سلیقه بویایی آن‌ها، جلب کند.

    جمع بندی

    در این مقاله ۵تا از بهترین ادکلن‌های گرم و تلخ مردانه را معرفی کردیم. تمامی عطرهای بالا همین حالا از طریق سایت خلیفه چی قابل خریداری است. ضمن اینکه خلیفه چی امکان تست عطرها را از طریق تهیه دکانت‌های ۲ میل، ۵ میل و یا ۱۰ میل آن‌ها برای شما مهیا نموده است. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید