راهنمای خرید بهترین کفش فوتسال نایک تمپو، مجیستا و فانتوم

راهنمای خرید بهترین کفش فوتسال نایک تمپو، مجیستا و فانتوم
راهنمای مطالعه

    بهترین کفش فوتسال نایک کدام است؟ اگر قصد خرید کتونی فوتسال نایک دارید با این راهنمای خرید همراه شوید تا بهترین مدل ها را به شما معرفی کنیم.

    سر خوردن در زمین، کشیده شدن ماهیچه پشت پا، پیچ خوردن پا در هنگام دویدن و کمردرد و پادرد از جمله عوارض استفاده از کفش‌های غیراستاندارد در هنگام بازی فوتسال هستند. به همین منظور، نمی‌توان هر نوع کفشی در زمین فوتسال را پوشید. کفش‌های فوتسال متنوعی با ویژگی‌های مختلفی در بازار وجود دارند که می‌توانید با توجه به نیازی که دارید، کفش فوتسال مورد نظر را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. کفش فوتسال نایک یکی از بهترین برندهای کفش فوتسال سالنی است که با بهترین متریال و مناسب با ارگونومیک هر پا تولید و روانه بازار شده است.

    بهترین کفش فوتسال نایک در مدل‌های مختلف، با ویژگی‌های منحصربه‌فرد تولید می‌شود که کفش فوتسال مجیستا یکی از انواع کفش سالنی این برند است. اگر قصد خرید کفش سالنی از این برند را دارید، کامل‌ترین راهنمای خرید کفش سالنی نایک و معرفی ۱۰ مدل از بهترین کفش فوتسال نایک را در این مقاله از وبسایت درجه بخوانید.

    بهترین کفش فوتسال نایک چه مشخصاتی دارد؟

    خرید کفش فوتسال نایک برای بازیکنان حرفه‌ای فوتسال یک مزیت است؛ زیرا، انتخاب بهترین کفش در این ورزش با بالا رفتن عملکرد بازیکن در زمین رابطه مستقیم دارد. همچنین، کفش مناسب باعث جلوگیری از زمین خوردن در حین بازی، مانع از کمردرد، پادرد و همچنین پیچ خوردن پا می‌شود.

    ازاین‌رو، خرید کفش فوتسال نایک گزینه مناسبی برای افرادی است که به ورزش فوتسال علاقه‌مند هستند و آن را به‌طور مداوم انجام می‌دهند. داشتن معیارهای زیر باعث شده که کفش فوتسال مجیستا، کفش سالنی تمپو، کفش فوتسال فانتوم و هفت کفش فوتسال نایک دیگر در لیست ده مدل برتر کفش فوتسالی نایک قرار بگیرند.

    • طراحی ارگونومیک و استاندارد مناسب با پا
    • وزن سبک کفش فوتسال برای بالا بردن سرعت در هنگام بازی
    • دوام بالا کفش فوتسال مجیستا و دیگر انواع کفش سالنی نایک
    • جنس رویه کفش تولید شده با متریال‌های باکفیت بالا برای ضربه زدن به توپ
    • انتخاب متریال مناسب رویه کفش فوتسال مجیستا و انواع دیگر کفش سالنی نایک برای جلوگیری از فشار وارده به پا ناشی از ضربه توپ
    • کفی کفش طبی، استاندارد، با قابلیت ارتجاعی برای دویدن‌های طولانی در کفش‌های سالنی نایک
    • نحوه بسته شدن کفش سالنی نایک بندی یا جورابی
    • زیره مخصوص کفش‌‌های نایک با قابیلت آج دار بودن، مقاوم در برابر سایش و کاهش فشار وارد شده از زمین به پا
    • انعطاف پذیر بودن کفش سالنی مجیستا و انواع کفش سالنی نایک با قابلیت گردش هوا برای جلوگیری از تعریق پا
    • کفش‌های فوتسال نایک تولید شده برای همه سلیقه‌ها با قیمت مناسب

    بهترین کفش فوتسال نایک

    ویژگی‌های کفش سالنی مجیستا متفاوت از ویژگی‌های کفش فوتسال نایک فانتوم و دیگر انواع کفش‌های سالنی نایک است. ازهمین‌رو، باید ویژگی‌های مطرح بهترین کفش‌ سالنی نایک را بدانید تا بتوانید، انتخاب کاربردی‌تری داشته و متناسب با نیازهای خود خرید کنید.

    کفش سالنی نایک مجیستا

    ویژگی‌های خاص و ویژه کفش سالنی مجیستا آن را به یکی از برترین مدل‌های کفش سالنی برند نایک تبدیل کرده است. مجیستا طوری طراحی شده که قابلیت فیت شوندگی بالایی دارد و سبکی و خاصیت چسبندگی کف کفش خطر زمین خوردن در زمین بازی را تا اندازه زیادی کاهش می‌دهد.

    کفش فوتسال مجیستا در برابر ساییدگی کاملا مقاوم بوده و استحکام بالایی دارد که طول عمر آن را افزایش می‌دهد. ازهمین‌رو، در بین بازیکنان حرفه‌ای، کفش فوتسال مجیستا از محبوبیت زیادی برخوردار است و خرید آن نیز مقرون‌به‌صرفه به‌حساب می‌آید.

    کفش سالنی نایک مجیستا

    مشخصات

    • جنس: چرم مصنوعی
    • جنس زیره: لاستیک با کیفیت با چسبندگی بالا
    • ویژگی‌های کفش: قابلیت ارتجاعی، کاهش فشار وارده، ساق کوتاه و بندی، مقاوم در برابر سایش، قابلیت چرخش هوا، کفش طبی و قابل تعویض

    فهرست پرفروش‌ترین کفش‌های فوتسال در دیجی‌کالا

     

    کفش فوتسال نایک تمپو

    بعد از کفش سالنی مجیستا، کفش تمپو نیز با توجه به ویژگی‌هایی که دارد در گروه بهترین مدل‌های برند نایک قرار گرفته است. سرعت بالا و چابکی برای رسیدن به توپ، تغییر جهت‌های ناگهانی در زمین بازی و ضربه‌های تکنیکی به توپ را می‌توانید با خرید کفش تمپو تجربه کنید. استحکام و انعطاف پذیری بالا تمپو نیز از ویژگی‌های بارز خرید کفش فوتسال نایک تمپو است. قابلیت چرخش هوا در کفش نیز مانع از عرق کردن پا شده و کفی طبی آن نیز خستگی ناشی از دویدن‌های طولانی را به تعویق می‌اندازد.

    کفش فوتسال نایک تمپو

    مشخصات

    • جنس: چرم مصنوعی
    • جنس زیره: مواد مصنوعی
    • ویژگی‌های کفش: قابلیت ارتجاعی کفی و قابل تعویض، انعطاف پذیر، کاهش فشار وارده، مقاوم در برابر سایش، قابلیت چرخش هوا

    [related]57318[/related]

    کفش فوتسال نایک فانتوم

    چرم مصنوعی رویه کفش سالنی نایک فانتوم از کیفیت بالایی برخوردار است و همین امر به دریبل زدن، شوت کردن و پاس دادن بهتر توپ در بازی کمک می‌کند. کفش Nike Phantom نیز مانند کفش فوتسال مجیستا از کفی طبی برخوردار است که بروز مشکلات کمردرد و پادرد پس از بازی را کاهش می‌دهد.

    نتیجه طراحی ارگونومیک این مدل از کفش‌های برند نایک، فیت شدن و هماهنگ شدن آن با پا پس از پوشیدن است. ارتفاع ساق کفش نیز طوری در نظر گرفته شده تا مانع از پیچ خوردن پا در هنگام بازی ‌شود. این موارد باعث قرار گرفتن فانتوم در فهرست بهترین کتونی فوتسال نایک می‌شود.

    کفش فوتسال نایک فانتوم

    مشخصات

    • جنس: مواد مصنوعی
    • جنس زیره: لاستیک فشرده
    • ویژگی‌های کفش: کفی طبی، سبک، استحکام بالا، مقاوم در برابر سایش، کاهش فشار وارده

    کفش فوتسال نایک ری ‌اکت گتو

    کفش نایک ری اکت گتو Nike React Gato بندی و بدون ساق است و کاملا مناسب با ارگونومیک پا طراحی شده تا بازیکنان در هنگام بازی زود خسته نشوند. استفاده از تکنولوژی Flyknit در کفش سالنی ری اکت گتو موجب شده تا این کفش از برند نایک از دیگر مدل‌های تولید شده متمایز شود و سبکی آن نسبت به بقیه کفش‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

    چسبندگی کف کفش در کنار سبکی آن به شما کمک می‌کند تا بتوانید در هنگام دویدن به سرعت تغییر جهت دهید. همچنین رویه چرم و مقاوم آن نیز باعث می‌شود تجربه خوبی از کنترل توپ برروی پا کسب کنید.

    کفش فوتسال نایک ری ‌اکت گتو

    مشخصات

    • جنس: چرم، پارچه
    • جنس زیره: لاستیک
    • ویژگی‌های کفش: آج دار، انعطاف پذیر، دارای بالشتک هوا، قابلیت گردش هوا، کاهش فشار وارده، مقاوم در برابر سایش

    کفش سالنی نایک پریمیر

    چرم جیر کار شده در جلو کفش‌ فوتسال نایک پریمر Nike Premier طول عمر کفش را بالا برده، باعث می‌شود تا بتوان بهتر توپ را کنترل کرد و کمک به زدن ضربه‌های تکنیکی به توپ می‌کند. چسبندگی و سبکی کفش مدل پریمیر نیز مانند کفش سالنی مجیستا منحصربه‌فرد است و همین امر موجب شده تا از کیفیت بالایی برخوردار شود. دوام بالا رویه کفش نیز مانع از ترک خوردن و پاره شدن کفش می‌شود که این خود مزیتی خاص برای خرید کفش فوتسال نایک به‌حساب می‌آید. قابلیت ارتجاعی و کفی طبی کفش نیز به چابکی بازیکنان کمک می‌کند.

    کفش فوتسال نایک پریمیر

    مشخصات

    • جنس: چرم طبیعی، جیر
    • جنس زیره: نیولایت
    • ویژگی‌های کفش: مقاوم در برابر سایش، کاهش فشار وارده، قابلیت ارتجاعی با کفی قابل تعویض

    کفش فوتسال نایک لونار

    خرید کفش فوتسال نایک لونار فاینال نیز همانند کفش فوتسال مجیستا در لیست بهترین‌ها قرار دارد و نظر بازیکنان زیادی را به خود جلب کرده است. قیمت مقرون‌به‌صرفه این کفش نیز در ازای ویژگی‌های خاصی که دارد؛ باعث شده تا با عنوان بهترین کفش فوتسال را به خود اختصاص دهد. برای تولید رویه Nike Lunar از بهترین متریال استفاده شده که باعث شده ویژگی سبکی و انعطاف پذیری به کفش لونار فاینال اختصاص یابد. قدرت چسبندگی بالا و استحکام و طراحی زیبا این کفش نیز خصوصیاتی بارزی هستند که در هنگام خرید مورد توجه افراد قرار می‌گیرد.

    کفش فوتسال نایک لونار فاینال

    مشخصات

    • جنس: مواد مصنوعی
    • جنس زیره: پلاستیک فشرده و لاستیک
    • ویژگی‌های کفش: دارای کفی طبی با قابلیت تعویض، مقاوم در برابر سایش، کاهش فشار وارده

    کفش سالنی نایک مرکوریال

    کفش سالنی مرکوریال بسیار سبک بوده و برای طراحی قسمت زیری کفش از الگو آج دار استفاده شده است. کیفیت بالا متریال باعث استحکام رویه و زیره کفش شده که این خود یک مزیت مهم به‌حساب می‌آید. طراحی موشکی کفش فوتسال Nike Mercurial باعث بالا رفتن قدرت ضربه‌ها و افزایش دقت در هنگام شوت‌های تکنیکی می‌شود. کاهش تعریق پا نیز در این کفش مثل کفش فوتسال مجیستا اتفاق می‌افتد چون به ویژگی قابلیت گردش هوا در تولید این کفش نیز توجه شده است.

    کفش فوتسال نایک مرکوریال

    مشخصات

    • جنس: چرم مصنوعی
    • جنس زیره: لاستیک فشرده
    • ویژگی‌های کفش: قابلیت ارتجاعی کفی، قابلیت گردش هوا، کاهش فشار وارده

    کتونی نایک الاستیکو پرو

    کفش فوتسال نایک الاستیکو پرو به خاطر تکنولوژی Skin به بازیکن کمک می‌کند حرکات پا را به بهترین شکل کنترل کند. نتیجه این امر، چابکی در هنگام دویدن و انجام ضربات تکنیکی به توپ است. برای بهبود عملکرد کفش الاستیگو در هنگام بازی، شرکت معتبر نایکی این مدل کفش سالنی را ارتقا بخشید و منجر به تولید کفش الاستیگو ۲ و ۳ و سپس الاستیگو ۳پرو شد. همین موضوع موجب شد تا Nike Elastico Pro بهترین انتخاب برای بازیکنان حرفه‌ای ورزش فوتسال به‌حساب بی‌آید!

    کفش فوتسال نایک الاستیگو

    مشخصات

    • جنس: پارچه، میکروفایبر
    • جنس زیره: لاستیک و پلاستیک فشرده با کیفیت بالا
    • ویژگی‌های کفش: طبی، آج دار، انعطاف پذیر، قابلیت چرخش هوا، مقاوم در برابر سایش

    [related]28771[/related]

    کتونی فوتسال نایک لونار گتو

    خرید کفش نایک لونار گتو به خاطر قابلیت‌ها و کیفیت آن از گزینه‌های محبوب بازیکنان فوتسال است. در قسمت جلوی کفش از جیر استفاده شده تا استحام بیشتری برای ضربه به توپ ایجاد کند. قابلیت تعویض کفی و قابلیت چرخش هوا نیز مانند کفش فوتسال مجیستا از ویژگی‌های این کفش لونار گتو است.

    نوع پلاستیک فشرده و لاستیک در زیره کفش Nike Lunar Gato باعث شده تا کفش قابلیت چسبندگی پیدا کند و دویدن در سالن فوتسال را آسان کند. قابلیت چرخش هوا و انعطاف پذیری از ویژگی‌های این کفش بوده که نظر بازیکنان حرفه‌ای را به خود جلب کرده است.

    کفش فوتسال نایک لونار گتو

    مشخصات

    • جنس: جیر، مواد مصنوعی
    • جنس زیره: لاستیک و پلاستیک فشرده با کیفیت بالا
    • ویژگی‌های کفش: انعطاف پذیر، قابلیت چرخش هوا، مقاوم در برابر سایش، کاهش فشار وارده

    کفش فوتسال نایک هایپرونوم

    خرید کفش فوتسال نایک هایپرونوم به خاطر وزن کمی و سبکی آن موجب سرعت بالای بازیکنان در زمین فوتسال می‌شود. این کفش با طراحی هندسی نامتقارن علاوه‌بر زیبایی منحصربه‌فرد، باعث افزایش سطح برخورد توپ با کفش نیز می‌شود.

    کیفیت بالا چرم مصنوعی رویه کفش Nike Hypervenom و استفاده از فناوری NIKESKIN در تولید آن، باعث افزایش طول عمر می‌شود. همین مزیت این مدل از کفش سالنی نایک را در دسته بهترین کفش فوتسال برند نایک قرار می‌دهد. این مدل کفش در رنگ‌های مختلف تولید شده و همه سلیقه‌ها را پاسخگو است.

    کفش فوتسال نایک هایپرونوم

    مشخصات

    • جنس: چرم مصنوعی
    • جنس زیره: پلاستیک فشرده و لاستیک
    • ویژگی‌های کفش: انعطاف پذیر، کاهش فشار وارده، مقاوم در برابر سایش

    فهرست جدیدترین کفش‌های فوتسال در دیجی‌کالا

    جمع بندی بهترین کتونی فوتسال نایک

    بعضی افراد بعد از خرید کفش فوتسال نایک علاوه‌بر استفاده از آن برای ورزش، در خیابان هم آن را می‌پوشند. هرچند کفش سالنی نایک استاندارد، سبک و راحت است و استفاده از آن در هنگام بازی فوتسال امکاناتی چون بالا بردن سرعت عمل، کاهش خطرات ناشی از سر خوردن در هنگام دویدن و عدم کمردرد و پا درد را به‌همراه خواهد داشت؛ اما، این مدل‌ها برای پیاده‌روی‌های طولانی ساخته نشده است. این یعنی تنها برای هدف خاصی طراحی شده‌اند. در نتیجه، پوشیدن کفش فوتسال به به غیر از زمین بازی، ممکن است باعث ناراحتی در ناحیه پا شود. [see_also]34111[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید