معرفی بازی های درامدزا بلاکچینی

معرفی بازی های درامدزا بلاکچینی
راهنمای مطالعه

    بازی های موبایلی و سیستمی همواره از اهمیت بسیاری برای گیمرها برخورداراند. تا جایی که گیمرهای حرفه‌ای حاضراند برای آن هزینه‌های بسیاری را پرداخت کنند. این بازی‌ها معمولا به صورت متمرکز توسط تیم‌های توسعه‌دهنده مدیریت می‌شوند؛ اما آیا تا کنون به این نکته فکر کرده‌اید که می‌توانید در بستر غیر متمرکز به بازی کردن بپردازید؟ موضوع جالب‌تر کسب درامد از بازی کردن است که در همین بسترهای غیرمتمرکز انجام می‌شود. در بررسی و شناخت بازی‌ های درامدزا به مسئله کسب درامد از بازی کردن در بستر بلاکچین می‌رسیم. در واقع بازی های بلاکچین یا بازی های متاورس همان بازی‌های غیر متمرکزی هستند که امکان درامدزایی را برای گیمرها فراهم ساخته‌اند.

    منظور از بازی های بلاکچین چیست؟

    پیش از اینکه به موضوع کسب درامد از بازی کردن بپردازیم، لازم است با مفهوم بازی های بلاکچین آشنا شوید. بلاکچین در ‌واقع همان بستر غیر متمرکزی است که اطلاعات زیادی را در خود ذخیره کرده و ارزهای دیجیتال بر مبنای آن توسعه می‌یابند. با توجه به توسعه رمز ارزها در دنیای امروز، بلاکچین به مفهومی آشنا برای کاربران تبدیل شده است. کاربران می‌توانند در بستر بلاکچین سرمایه گذاری کنند و به انجام معاملات مختلف بپردازند. در این بستر امکان خرید و فروش نوع خاصی از دارایی دیجیتال تحت عنوان ان اف تی وجود دارد. نکته اینجاست که بازیکنان می‌توانند از طریق فروش ان اف تی‌‌ها یا دارایی‌های درون بازی کسب درآمد کنند.

    می‌توان گفت بازی های بلاکچین یا همان بازی های متاورس، نوع خاصی از بازی هستند که صنعت گیمینگ را به بلاکچین متصل کرده‌اند. از آنجا که این روزها توکن‌های ان اف تی به رشد قابل توجهی رسیده‌اند و با ارزش بالایی به فروش می‌رسند، کاربران نیز به این فکر افتاده‌اند که با انجام بازی های کریپتویی با جایزه ارزهای دیجیتال، قابلیت کسب درامد از بازی کردن را ارتقا دهند. به این صورت که کاربران می‌توانند در این بازی‌ها به خرید

    این روزها بیشتر بازی‌های ویدئویی به صورت آنلاین انجام می‌شوند. اگر با دنیای متاورس آشنا باشید، به راحتی می‌توانید ترکیب صنعت گیم با شبکه بلاکچین و متاورس را درک و توجیه کنید. دنیای مجازی متاورس از طریق کنسول‌های بازی و المان‌های مشابه آن در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همان طور که در کنسول‌های بازی امکان باز عینک‌های واقعیت مجازی وجود دارد، در بازی‌های متاورسی هم از عینک‌های متاورسی استفاده می‌شود. نحوه کسب درامد از بازی کردن در دنیای متاورس به این صورت است که کاربران می‌توانند آیتم‌هایی که درون بازی به دست آورده‌اند را به فروش برسانند یا محتوای گیم تولید کرده و با فروش آن درامد زایی کنند.

    اگر بازی‌های بلاکچین را فاکتور بگیرید، خواهید دید که گیمرها تنها می‌توانند با به دست آوردن ارزهای درون بازی، آیتم‌های خود را ارتقا دهند. در ‌واقع این ارزها قابلیت تبدیل شدن به پول واقعی را ندارند؛ اما بازی‌های متاورسی مبتنی بر فناوری بلاکچین این امکان را فراهم ساخته است که گیمرها بتوانند آیتم‌های به دست آمده در طول بازی را بفروشند و یک درآمد واقعی کسب کنند. در واقع آیتم‌های درون بازی یک ان اف تی با ارزش هستند که امکان کسب درامد از بازی کردن را به صورت واقعی فراهم ساخته‌اند. قسمت جذاب ماجرا آن است که بازی‌های درامد زا برای پلتفرم‌های مختلف از جمله گوشی و کامپیوتر بهینه‌سازی شده‌اند.

    ارز های محبوب : قیمت لحظه ای بیبی دوج

    مزایای بازی‌های بلاکچینی

    بازی های بلاکچینی تنوع بسیاری دارند، هر یک از این بازی‌ها بر اساس اهدافی که دنبال می‌کنند، قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. بازی‌های بلاکچین همگی از عناصر اصلی بلاکچین برخورداراند. هرچند کسب درامد از طریق بازی امکان‌پذیر است؛ اما سختی‌های بسیاری دارد. در حالی که فناوری بلاکچین این قابلیت را فراهم ساخته که کاربران بتوانند به راحتی به کسب درامد از بازی کردن برسند. به این صورت که کاربران می‌توانند بدون نیاز به تماشاگر با انجام مأموریت‌های مختلف و دسترسی به منابع آن‌ها درامدزایی کنند. همانطور که گفتیم بازی‌های بلاکچین با تکنولوژی ان اف تی ترکیب شده‌اند و کاربران می‌توانند با انجام مأموریت‌ها به آیتم‌های مختلفی که به شکل ان اف تی هستند، دسترسی پیدا کنند.

    قابلیت‌های بازی‌های بلاکچینی

    کسب درامد از بازی کردن در دنیای متاورس و بلاکچین مزایای بسیاری برای کاربران دارد. مزیت این نوع بازی تنها جنبه درامدزایی آن نیست؛ بلکه قابلیت‌های بسیاری است که در بازی‌های بلاکچین نهفته است. فناوری بلاکچین از بازی‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و گیمرها می‌توانند بر حسب سلیقه خود در بازی‌های مختلف شرکت کنند. به علاوه اینکه شما می‌توانید در بستر بلاکچین بازی‌های خود را بسازید و از طریق عرضه آن درامدزایی کنید. در بازی‌های متاورس محدودیتی تعریف نشده است و شما می‌توانید نسخه‌های مختلف بازی را در سیستم خود داشته باشید.

    یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های بازی‌های متاورسی عدم انجام تقلب است. هر گونه تقلب در بازی‌های متاورسی می‌تواند تمام پول شما را از بین ببرد. با توجه به اینکه تمام کاربران به داده‌های بازی دسترسی دارند، امکان تقلب در بازی‌های متاورسی وجود ندارد. در واقع برای ایجاد هرگونه تغییر در بازی‌های بلاکچین باید تمام کاربران شبکه، رضایت خود را اعلام کنند. به این ترتیب شما می‌توانید در یک فضای عادلانه به کسب درامد از بازی کردن بپردازید. علاوه بر عدم امکان تقلب و تغییر در بازی، بازی‌های بلاکچین توسط خود کاربران مدیریت می‌شوند و هر کاربر اختیار حساب کاربری خود را در دست دارد.

    بهترین بازی‌ های درامد زا بلاکچینی

    بازی‌های بلاکچینی انواع مختلفی دارند که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به بازی سند باکس، دیسنترالند، گالا، استار اطلس، ایلوویوم، یوفو گیمینگ، رادیو کاکا، اکسی اینفینیتی و .... اشاره کرد که به اختصار چند نمونه از برترین‌ها را معرفی می‌کنیم. آنچه در شناخت این بازی‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، کسب درامد از بازی کردن با دریافت ارز دیجیتال رایگان است.

    بازی بلاک چین دیسنترالند

    بازی بلاک چین دیسنترالند یک بازی مبتنی بر بلاکچین اتریوم است. کاربران می‌توانند در دنیای مجازی دیسنترالند به خرید زمین و ساخت و ساز بپردازند و از طریق خرید و فروش آن‌ها، ارز دیجیتال به دست آورند. در این بازی از دو توکن با نام‌های مانا و لند استفاده می‌شود. توکن مانا برای پرداخت هزینه مریوط به ویژگی‌های موجود در بازارچه دیسنترالند استفاده می‌شود. این بازی فعلا نسخه موبایلی ندارد و روی کامپیوتر اجرا می‌شود. برای شروع بازی باید فایرفاکس یا کروم را روی ویندوز خود نصب کنید.

    بازی سندباکس

    بازی سندباکس جزو محبوب‌ترین بازی‌های متاورس است که تجربه یک بازی کریپتویی جذاب و کسب درامد از بازی کردن را برایتان فراهم ساخته است. شما می‌توانید در این بازی محیط‌های جدید و دارایی‌های خاص را طراحی کرده و اشتراک‌گذاری کنید. هدف از توسعه سندباکس به عنوان یک پلتفرم غیر متمرکز معرفی فناوری بلاکچین از طریق بازی است. کاربران می‌توانند با توکن اختصاصی این بازی، به راحتی تراکنش‌های روی پلتفرم سندباکس را انجام دهند. این بازی دارای نسخه‌های موبایل و ویندوز است.

    بازی اکسی اینفینیتی

    بازی اکسی اینفینیتی یک بازی مبارزه‌ای و استراتژی محور مبتنی بر بلاکچین اتریوم است که جذابیت بسیاری برای کاربران دارد. این بازی از لایه‌های تاکتیکی قدرتمندی تشکیل شده است. بازیکنان باید برای شروع مبارزه از سه جانور کوچک مخصوص بازی کمک بگیرند. قدرت این جانوران به هر بازیکن امکان می‌دهد که با یک استراتژی مناسب به مبارزه بپردازد و پیروز شود. در حال حاضر بازی کریپتویی اکسی اینفینیتی پرچم‌دار حوزه کسب درامد از بازی کردن است. بازیکنان می‌توانند ضمن کسب درامد از طریق دریافت ارز دیجیتال رایگان در بازی راجع به آینده آن اظهار نظر کنند. در حال حاضر نسخه اندروید و ویندوز این بازی در دسترس است؛ اما نسخه آی او اس آن منتشر نشده است.

    بازی ایلوویوم

    از دیگر بازی‌های متاورسی جذاب می‌توان به بازی ایلوویوم اشاره کرد که روی بلاکچین اتریوم توسعه یافته است. بازیکنان باید در این بازی وظایف از پیش تعریف شده خود را انجام دهند تا به ارزهای دیجیتال دسترسی پیدا کنند. توکن ان اف تی در این بازی موجوداتی به نام ایلوویال هستند که مهارت‌های مختلفی دارند و بازیکنان می‌توانند با جمع‌آوری این موجودات در نبردها پیروز شوند. جالب است بدانید شما می‌توانید با استفاده از پول واقعی در این بازی آیتم‌ها و ایلوویال‌ها را معامله و خرید و فروش کنید.

    وب‌سایت کریپتوباز و بازی‌های کریپتویی

    تا اینجا در مورد بازی‌های متاورسی و نحوه کسب درامد از بازی کردن در بستر بلاکچین صحبت کردیم. همانطور که متوجه شدید، فناوری بلاکچین در حال توسعه است و از قابلیت‌های بسیاری برخوردار است. این پلتفرم به کاربران صنعت گیم امکان دسترسی به قابلیت‌های بلاکچین را فراهم ساخته تا بتوانند با ساخت و انجام بازی‌های مبتنی بر این شبکه، به رشد و توسعه هرچه بیشتر فناوری بلاکچین کمک کنند. در این راستا وب‌سایت کریپتوباز به عنوان یک پلتفرم آموزشی خبری در حوزه بلاکچین، بهترین بازی‌های متاورسی را به کاربران معرفی می‌کند. تیم متخصص کریپتوباز با جمع‌آوری و تولید محتواهای آموزشی در قالب متن، فایل صوتی و ویدئویی ضمن معرفی بازی‌های متاورس نحوه کسب درامد از بازی را نیز آموزش می‌دهد. به علاوه اینکه این وب‌سایت به صورت مداوم لیست قیمت ارزهای دیجیتال را به‌روزرسانی کرده و ارزش هر ارز دیجیتال را برای کاربران خود مشخص می‌کند.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید