با تبلیغات حرفه‌­ای، در فعالیت خود حرفه‌­ای شوید

  با تبلیغات حرفه‌­ای، در فعالیت خود حرفه‌­ای شوید
راهنمای مطالعه

    اگر می­خواهید به درآمد بالا برسید، بخشی از درآمد خود را صرف تبلیغات کنید. این یک قانون نانوشته است که عمل به آن می­تواند سکوی پرتاب شما به سوی قله موفقیت باشد. تبلیغات باعث دیده شدن برند شما، جذب مشتری و در نهایت سود بیشتر برای شما خواهد بود. پس هزینه­ کردن برای آن، یک سرمایه­گذاری به حساب می­آید. در دنیای مدرنیته امروز، شیوه­‌های مختلفی برای تبلیغات و دیده­ شدن وجود دارد. اما گاها همه آن­ها نتیجه رضایت بخشی را به همراه ندارد. اما در این میان ساخت تیزر تبلیغاتی، چاپ سررسید و سالنامه و طراحی کاتالوگ از شیوه‌­های تبلیغاتی موثر است که همیشه لبخند رضایت را بر لبان صاحبان کسب و کارها به ارمغان آورده است.

    در سرزمین پر هیاهوی تبلیغات، چگونه یک گزینه مناسب را انتخاب کنیم؟

    طراحی سایت، تیزر موشن گرافیک، طراحی کاتالوگ، سررسید و... گزینه‌­های رنگارنگی است که پیش روی شما وجود دارد. اما پیش از انتخاب باید به یک سوال مهم پاسخ دهید. شما در دنیای اینترنت، به رسمیت شناخته شده‌­اید؟

    برای آنکه مخاطبان و مشتریان شما بتوانند در دنیای مجازی شما را دنبال کنند، باید یک هویت واقعی در این دنیا داشته باشید که لازمه آن یک سایت و لوگو است. پیش از هرچیزی باید یک لوگو خوش سیما و جذاب داشته باشید تا بتوانید حتی در تیزر تبلیغاتی و یا سالنامه خود نیز از آن استفاده کنید.

    تاثیر طراحی لوگو

    لوگو در حقیقت نمادی برای برند شما خواهد بود. طراحی لوگو اصولی باعث میشود همیشه در ذهن مخاطبان یک تصویر از فعالیت شما حک شود. در قدم بعدی باید به سراغ طراحی سایت بروید. خودتان و خدمات و محصولاتی که ارائه می­‌دهید را معرفی کرده و در اختیار کاربران قرار دهید تا بتوانند به آسانی با شما ارتباط برقرار کنند.

    تا زمانی که شما صاحب یک لوگو و سایت نباشید، هرگونه تبلیغاتی همچون ساخت تیزر و موشن گرافیک و... بی­فایده خواهد بود. بعد از برداشتن این دو گام است که می­توانید به فکر تبلیغات گسترده باشید. اگر هنوز لوگو و سایت خود را طراحی نکرده‌­اید، نگران نباشید ما در کانون تبلیغاتی بعد پنجم متناسب با فعالیت شما یک سایت سئو شده فروشگاهی، تجاری و.... با لوگویی شیک طراحی و در اختیارتان قرار می­دهیم.

    ۴ شیوه تبلیغاتی ارزان و موثر که باید بشناسید!

    قرار نیست همیشه به سراغ تبلیغات گران قیمت بروید. گاهی می­توانید در مواردی مانند طراحی کاتالوگ، با کم­ترین هزینه، بهترین و موثرترین راهکارهای تبلیغاتی را به کار ببرید که از میان آن­ها می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

    چاپ سررسید، تبلیغی اصیل

    چاپ سالنامه یکی از جذاب ترین و البته قدیمی‌ترین روش‌­های تبلیغات و بازاریابی است. همه افراد برای نوشتن روزمرگی­‌ها و تاریخ قرارهای کاری و... به یک سررسید نیاز دارند. زمانی که شما در ماه­‌های آخر سال، تقویم را چاپ کرده و به مخاطبان خود عرضه می­‌کنید، آن­ها این دفتر را تا پایان سال با خود به همراه دارند. به عبارتی عمر این تبلیغ، یکساله است و این جز امتیازهای مهم آن به حساب می‌­آید. هر کسب و کاری در دنیای دیجیتال مارکتینگ و... می­تواند از این شیوه استفاده کند.

    طراحی کاتالوگ جذاب و کاربردی

    هیچ چیز همانند طراحی کاتالوگ جذاب و کامل نمی­‌تواند مشتریان شما را برای خرید قانع کند. آن­ها در کاتالوگ محصول را می­‌بینند، مشخصات آن را بررسی می‌­کنند و در نهایت متناسب با آن خرید خود را انجام می­‌دهند. داشتن یک کاتالوگ نشان از فعالیت حرفه­ای و تنوع بالای محصولات شما است که از کیفیت آن­ها مطمئن هستید.

    تیزر تبلیغاتی، مدرن و کارآمد

    از دیگر شیوه‌­های تبلیغاتی که امروزه حسابی توجه بینندگان را به خود جلب می­کند، تیزر تبلیغاتی است. شما با ساخت یک تیزر می­‌توانید در رسانه­‌های جمعی دیده شوید. این نوع تبلیغ قدرت دیده شدن در رسانه­‌های جهانی را هم دارد و واضح است که می‌­تواند موجب پیشرفت شما شود. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که یک تیزر طراحی کنید که مخاطبان شما بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

    خدمات سئو، جایگاه برتر در موتور جستجو گوگل

    اگر شما صاحب یک سایت هستید، زمانی می­‌توانید دیده شوید و از طریق سایت به فروش برسید که در صفحه اول گوگل ظاهر شوید. به این منظور باید از خدمات سئو استفاده کنید تا در سایت خود رفتاری مطابق با خواست گوگل داشته باشید و بتوانید بدون محدودیت مکانی و زمانی در مرورگرها دیده شوید.

    تبلیغات خود را به ما بسپارید

    احتمالا تا به الان روش­های تبلیغاتی خود را مانند انواع سررسید و یا سالنامه و دیگر روش های بازاریابی چاپی انتخاب کرده‌­اید. اما تنها انتخاب شیوه تبلیغ کافی نیست. باید این کار را به دست یک متخصص در این زمینه بسپارید تا بتواند همچون آب خوردن با کیفیت بالا و به صورت اصولی آن را آماده کند.

    متخصصین و مهندسین ما در کانون تبلیغاتی بعد پنجم با سال‌ها سابقه درخشان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می­باشد. فرقی نمی­کند در چه زمینه‌­ای فعالیت دارید، ما متناسب با حرفه شما بهترین تبلیغات، از جمله طراحی کاتالوگ و یا تیزر تبلیغاتی را برایتان انجام می­دهیم.

    چرا کانون تبلیغاتی بعد پنجم را انتخاب کنیم؟

    کیفیت و رضایت مشتریان، هدف اصلی مجموعه ما است. شما می­توانید هر نوع تبلیغی از جمله تیزر تبلیغاتی را که در جهت رشد مجموعه خودتان نیاز دارید، با خاطری آسوده به ما بسپارید. علاوه بر شیوه­های تبلیغاتی که پیش­تر گفتیم ما خدمات گسترده دیگری هم در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل، عکاسی تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی، کارهای گرافیکی و ... ارائه می­‌دهیم. می­توانید از میان انبوهی از خدمات ما با توجه به سلیقه و بودجه خودتان انتخاب کنید. البته دلایل دیگری هم وجود دارد که عبارتند از:

    ارائه خدمات آنلاین

    شما در هر شهر و نقطه از کشور که باشید، می­‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و در بازه زمانی کوتاهی آن را تحویل بگیرید.

    امکان ویرایش

    به هر دلیلی اگر از طراحی­‌های انجام شده در خصوص انواع تقویم و یا سررسید و دیگر موارد چاپی خوشتان نیامد، با توجه به سلیقه شما، ادیت می­کنیم تا در نهایت یک طراح زیبا و البته دلخواه خودتان داشته باشید.

    ارزان و مقرون به صرفه بودن

    هزینه خدمات نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و با کم­ترین سود تعیین می­شود. عوامل زیادی هم در تعیین هزینه تبلیغات وجود دارد که می­توان به نوع تبلیغ، حجم تیزر، تعداد طراحی­‌ها و... اشاره کرد. شما می­توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان برای تبلیغات خود، با شماره تماس­‌های درج شده در سایت هم ارتباط بگیرید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید