معرفی عطرهای مردانه مناسب فصل بهار

معرفی عطرهای مردانه مناسب فصل بهار
راهنمای مطالعه

    عطر مخلوطی از اسانس‌ها و ترکیبات معطر بوده که در کنار یکدیگر بوی مخص

    عطر مخلوطی از اسانس‌ها و ترکیبات معطر بوده که در کنار یکدیگر بوی مخصوصی ایجاد می‌کنند که رایحه آن به مشام می‌رسد. فصل بهار فرصت مناسبی برای تفریح و گشت کذار همچنین مهمانی رفتن است. باید نگاهی به عطرهای خود انداخته تا مناسب‌ترین نوع آن را برای چنین زمانی کنار گذاشت یا اینکه نوع مناسب آن را تهیه کرد.. انتخاب عطر عالی آن هم بهترین عطر مردانه مناسب فصل بهار ، ممکن است کار ساده ای به نظر برسد؛ اما در عین حال به طرز شگفت انگیزی دشوار و پیچیده است. هر کسی می خواهد عطری انتخاب کند که شخصیت منحصر به فرد او را کاملاً تسخیر کند و آنقدر رایحه خوبی داشته باشد که حس خوبی به شما و اطرافیانتان هدیه کند. با معرفی پنج مورد از بهترین عطرهای مردانه مناسب فصل بهار، مناسب‌ترین نوع آن را انتخاب کنید تا بوی خوش را همه جا با خود همراه داشته باشید.

    عطر ادکلن کرید اونتوس- Creed Aventus

    عطر اونتوس هر سال به فروش آن افزوده می‌شود که به دلیل محبوبیت بیش از حد آن است. Creed Aventus بهترین عطر مردانه با 100 میل حجم بوده که بوی آن خاص و اغوا کننده است که حس شادابی، نشاط و ابهت دست می‌دهد از این رو مناسب آقایان جوان و میانسال لوکس پسند به شمار می‌رود. عطر کرید اونتوس ساخت فرانسه گزینه‌ای بسیار ایده آل برای فصل بهار است که با استفاده از آن در فصل بهار خاطره ساز خواهد بود. رایحه اولیه کرید اونوتوس ترکیبی از ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه و سیب بوده که در رایحه میانی جای خود را به رز، یاس، چوب درخت قان و نعناع هندی می‌دهد و در نهایت با رایحه وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر و مشک به پایان می‌رسد. با این اوصاف کرید اونتوس مردانه گروه بویایی مدیترانه‌ای - میوه‌ای داشته که با طبع خنک و تلخ خود، ماندگاری و پراکندگی بوی بسیار بالایی دارد.

    عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس ادوپرفیوم - Armaf Club de Nuit Intense EDP

    عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس ادوپرفیوم با گروه بویایی چوبی تند و طبع ملایم و تلخ برای بهار بسیار مناسب است. رایحه عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس با نت اغازین لیمو شیرین، انگور سیاه و سیب آغاز شده، در ادمه نت‌های میانی گل سرخ، یاسمن و توس به مشام می‌رسد و در نت پایانی وانیل، عنبر، مشک و نعناع هندی احساس می‌شود که به دلیل شباهت به کرید اونتوس جزو بهترین عطرهای مردانه شناخته شده است. آرماف کلاب د نویت اینتنس 200 میل حجم داشته که غلظت بالا، ماندگاری و پراکندگی خوبی دارد و در کشور فرانسه تولید شده است. به دلیل مشکی بودن بطری آرماف کلاب د نویت اینتنس گاهی به آن عطر آرماف مشکی گفته می‌شود که زنجیر مشکی رنگ از آن آویزان بوده و در مشکی نگین دار دارد که طراحی بی‌نظیر آن را به گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن تبدیل کرده است.

    عطر ادکلن دیور ساواج (ساوج) الکسیر- Dior Sauvage Elixir

    عطر ادکلن دیور ساواج (ساوج) الکسیر که از سال 2021 به بازار معرفی شده است در رده بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بسیار زیاد است. دیور ساواج الکسیر با 60 میل حجم ابتدا ترکیبی از رایحه‌های دارچین، جوز هندی، هل و گریپ فروت بوده که سپس بوی اسطوخودوس (لوندر) احساس می‌شود و در نهایت به رایحه پایه شیرین بیان، نعناع هندی، چوب صندل و وتیور هائیتی می‌رسد که با جذابیت خاص خود حس سرزندگی و شادی را به فرد القا می‌کند. از عطر مردانه دیور ساواج الکسیر در تمام فصول سال می‌توان استفاده کرد که در هوای بهاری به دلیل داشتن طبع ملایم و تلخ گزینه مناسبی به شمار می‌رود زیرا پراکندگی خوبی داشته و هر فردی را مست بوی خود می‌کند. شیشه کریستال عطر استوانه‌ای شکل و سرمه‌ای بوده که بوی خوش آن الهام گرفته شده از عطر دیور سواژ الکسیر ادو پرفیوم است.

    عطر مردانه جورجیو آرمانی- Acqua DI Gio

    آکوا دی جیو از برند معروف جورجیو آرمانی، بهترین عطر مردانه دیگری است که در سال 2022 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. طبع خنک و دریایی آکوا دی جیو با طبع خنک و دریایی که در گروه بویایی معطر آبزی قرار می‌گیرد مردانه پسند بوده و مناسب استفاده در فصل زمستان و بهار در طول روز و شب است که 125 میل حجم دارد. نارنگی و آب دریا اولین رایجه عطر آکوا دی جیو بوده که در رایحه میانی اسطوخودوس، شمعدانی و سالویا اسکلاریا احساس می‌شود و در نهایت به رایحه پایه نعناع هندی، خس خس و روایح معدنی می‌رسد. نت‌های دوست داشتنی ترکیبی ایده‌آل به وجود آروده که برای مردانی که عطر چوبی نمی‌پسندند گزینه‌ای آرمانی است که مدت زمان ماندگاری بالایی دارد.

    عطر ادکلن تام فورد اومبره لدر-Tom Ford Ombré Leather

    تام فورد یکی از بهترین عطرهای مردانه است که انواع مختلفی دارد. بوی افسانه‌ای عطرهای تام فورد تا ابد به یاد می‌ماند زیرا در نوع خود بسیار جذاب و خاص هستند. عطر ادکلن تام فورد اومبره لدر-Tom Ford Ombré Leather عطری با رایحه کمی گرم و گروه بویایی چرمی بوده که از سال 2018 به بازار معرفی شده و میان آقایان بسیار پر طرفدار است. عطر تام فورد اومبره لدر در قوطی مشکی رنگ 100 میل حجم داشته و طبع گرم و تلخی دارد که مناسب حال و هوای فصل بهار است. ماندگاری عطر اومبره لدر تام فورد بسیار خوب بوده و قدرت پراکندگی آن نیز بسیار عالی است طوری که کافی است تنها با دو تا سه پاف بویی خوش بدهید. در رایحه اولیه بوی هل، رایحه میانی بوی گل یاس و چرم و در رایحه پایه نعنای هندی، کهربا و خس خس را احساس خواهید کرد که انتخابی شایسته برای مصرف رسمی در فصل بهار است.

    عطرهای بهاری مردانه

    پنج مورد از بهترین عطر مردانه مناسب فصل بهار معرفی شده در متن جزو بهترین‌ها بوده که در طبع‌های مختلف وجود دارند از این رو تمام سلیقه‌ها را پوشش داده و می‌توان آن‌ها را در رنج قیمت متوسط رو به بالا تهیه کرد که ماندگاری قابل قبولی داشته و نیازی به تمدید کردن در طول روز نخواهد بود. رایحه‌های آغازین، میانی و پایای و گروه بویایی تا حدودی کمک می‌کنند تا بتوان عطر مورد نظر را یافت که برای تصمیم‌گیری نهایی بهتر است حضوری به فروشگاه های عطر و ادکلن مراجعه کرد.
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید