بهترین اسکراب صورت خارجی و ایرانی

بهترین اسکراب صورت خارجی و ایرانی
راهنمای مطالعه

    رین اسکراب صورت خارجی و ایرانی به شما کمک می‌کند پوستی سالم، درخشان و البته زیبا داشته باشند. در این راهنمای خرید شما را بهترین مارک اسکراب سفید کننده آشنا می‌کنیم.

    نیمی از زیبایی و شادابی هر صورتی مدیون پوست صاف و درخشان است. برای همین در ادامه با بهترین اسکراب صورت و سفید کننده پوست آشنایتان می‌کنیم. این محصولات از پرفروش‌ترین‌ها هستند.

    بهترین اسکراب صورت خارجی

     بهترین اسکراب پوست نوتروژینا مدل Oil Balancing

    اسکراب

    کسانی که پوستی چرب دارند، معمولا در شست‌وشو و لایه‌برداری صورت دچار مشکل هستند. اسکراب صورت نوتروژینا از محصولات مناسبی است که با وجود ویتامین‌های مختلف در ساختارش به تمیزشدن پوست‌های چرب و درخششان کمک می‌کند.

    این محصول باکیفیت با حجمی معادل ۱۵۰ میلی‌لیتر در اردیبهشت ۱۴۰۳ با قیمتی در حدود ۲۲۴ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. از ویژگی‌های دیگر آن باید به موارد زیر هم اشاره کنیم:

    • پاک‌کنندگی بالای پوست.
    • درخشان‌کننده پوست صورت.

    نظرات کاربران

    کاربرانی که پیش‌تر این محصول را خریده و از آن استفاده کرده‌اند از اثرگذاری و قدرتش در پاک‌کردن منافذ پوستی می‌گویند. آنها از تناسب میان حجم محصول و قیمتش هم راضی هستند.

    این محصول از خریداران خود از ۵،‌ ۴.۳ ستاره کسب کرده است.

     

    اسکراب لایه بردار پوست مکس لیدی مدل Roz

    بهترین اسکراب سفید کننده

    فرقی نمی‌کند که پوستتان چرب است یا معمولی یا هر نوع دیگری، استفاده از اسکراب لایه‌بردار پوست مکس‌لیدی می‌تواند فکر خوبی باشد. این اسکراب دارای ویتامین در ترکیبات خود است و علاوه بر صورت، برای بدن هم قابل‌مصرف است.

    این کرم حجم زیادی دارد و در حدود ۳۰۰ میلی‌لیتر است. قیمت آن هم در اردیبهشت به حدود ۸۴هزار تومان می‌رسد. از ویژگی‌های دیگر اسکراب مکس لیدی به موارد زیر هم دقت کنید:

    • پاک‌کنندگی پوست صورت و بدن؛
    • نرم‌کنندگی پوست صورت و بودن.

    نظرات کاربران

    مشتریان قبلی این محصول از کیفیت و حجم آن راضی بوده‌اند اما نکته‌ای درباره این اسکراب صورت و بدن وجود دارد که آگاهی از آن برای تصمیم‌گیری در خرید، خالی از لطف نیست. بنا به نظر کاربران خریدار این محصول، اسکراب مکس‌لیدی رایحه نسبتاً تندی دارد. بعضی‌ها از این رایحه تند استقبال می‌کنند و برای بعضی هم آنچنان خوشایند نیست. اگر شما هم به بو و عطر محصولات بهداشتی حساس هستید، پیش از خرید این محصول حواستان را جمع کنید.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴ ستاره داده‌اند و در بازار (اردیبهشت ۱۴۰۳) با قیمت ۱۲۷‌هزار تومان فروخته می‌شود.

     

    بهترین اسکراب صورت بایو آکوا مدل هلو

    اسکراب پوست

    برند بایو آکوا در سال‌های اخیر در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. اسکراب صورت آن هم در دسته پرفروش‌های بازار قرار دارد و برای پوست‌های خشک، چرب یا مختلط (چرب و خشک) مفید واقع می‌شود.

    حجم این کرم ۱۴۰ گرم است و قیمت تقریبی‌اش در اردیبهشت ۱۴۰۳، ۴۹‌هزار تومان است. از مشخصات دیگر محصول هم به موارد زیر دقت کنید:

    • کرم اسکراب بایو آکوا حاوی ویتامین است.
    • این کرم محرک کلاژن‌سازی است.
    • برای رفع جوش‌های سرسیاه مناسب است.

    نظرات کاربران

    مصرف‌کنندگان پیشین این کرم معتقدند که کارایی و اثرگذاری بالایی دارد. این محصول قوی است و می‌تواند به پاک‌سازی و شفافیت آن کمک شایانی کند. یادتان باشد که عطر و رایحه این کرم هم مطبوع است.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۳ ستاره دریافت کرده است.

    نظرات کاربران را در مورد این مدل ببینید

    بهترین اسکراب صورت لایه بردار ایرانی

    در ادامه تعدادی از پرفروش‌ترین و بهترین اسکراب صورت لایه بردار ایرانی را معرف می‌کنیم.

    اسکراب لایه بردار پوست سیمپل مدل Smoothing

    لایه بردار صورت

    یکی دیگر از اسکراب‌های معروف صورت موجود در بازار، لایه‌بردار سیمپل است. مدل اسموثینگ این محصول می‌تواند پوستتان را حسابی تمیز و درخشان کند. این اسکراب با حجم ۷۵ میلی‌لیتر و قیمت حدودی ۲۸۰ هزار تومان در بازار موجود است.

    از ویژگی‌های مطلوب اسکراب لایه‌بردار پوست سیمپل باید به موارد زیر هم نیم‌نگاهی داشته باشید:

    • دارای ویتامین.
    • نرم‌کننده.

    نظرات کاربران

    مصرف‌کنندگان این محصول معتقدند که به طور عمیق می‌تواند منافذ پوست را پاک و تمیز کند. اثرگذاری این محصول سریع است و برای کسانی که دوست دارند از محصولات بهداشتی و آرایشی کرولتی فری (cruelty free) استفاده کنند (فاقد تست حیوانی) هم گزینه خوبی به شمار می‌رود. 

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۳ ستاره کسب کرده است.

    نظرات کاربران را در مورد این مدل ببینید

     

    ژل پاک کننده اسکراب پریم مدل Acnex Luffaبهترین اسکراب صورت

    اگر به‌دنبال بهترین اسکراب صورت ملایم هستید و در ضمن پوستتان هم در دسته‌بندی پوست‌های چرب حساب می‌شود، خوب است که این ژل را در ذهن داشته باشید. یکی از جذابیت‌های ژل اسکراب پریم ضدآکنه‌بودن آن است.

    یادتان باشد که بعد از استفاده از آن حتما صورتتان را بشویید. این ژل در اردیبهشت ۱۴۰۲ با قیمت حدود ۱۳۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. از ویژگی‌هایش هم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

    • این محصول ۱۷۵ میلی‌لیتر است؛
    • خواص پاک‌کنندگی منافذ پوست را دارد؛
    • سلول‌های مرده را در سطح پوست از بین می‌برد.

    نظرات کاربران

    خریداران پیشین این محصول معتقدند که اثرگذاری بالایی دارد و فقط باعث تمیزی سطحی پوست نمی‌شود. به‌گواه آنها، اسکراب پریم می‌تواند منافذ دوست صورت را به‌طور عمقی پاکس‌سازی کند و باعث شود که پوست شفاف‌تر به‌نظر برسد.

    نظرات کاربران را در مورد این مدل ببینید

    اسکراب لایه بردار شون مدل عصاره گردو

    بهترین اسکراب صورت

    شون از آن برندهای معروفی است که به‌احتمال زیاد با کرم مرطوب‌کننده‌اش آشنایی دارید. اگر هم ندارید، باید بگوییم که کیفیت محصولات این برند معمولاً مطلوب است. اسکراب شون مدل عصاره گردو هم دارای ویتامین است و روی انواع پوست جواب می‌دهد.

    این مدل از بهترین اسکراب صورت خوشبو در  اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با قیمت حدود ۱۳۰هزار تومان به‌فروش می‌رسد. از مشخصات دیگر آن هم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

    • حجم آن حدود ۱۵۰ میلی‌لیتر است.
    • بسته‌بندی مطلوبی دارد و به‌راحتی از آن استفاده می‌شود.
    • قیمت آن نسبت به حجمش مناسب است.

    نظرات کاربران

    مشتریان قبلی اسکراب صورت شون گردویی از نرمی و لطافت پوستشان بعد از مصرف این کرم کاملاً رضایت دارند. شماری از آنها، برای مدتی طولانی از این کرم استفاده می‌کنند و همین نشان می‌دهد که کیفیت شون برایشان رضایت‌بخش بوده و تجربه خوب خرید منجر به تکرار آن شده است.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۳ ستاره دریافت کرده است.

    نظرات کاربران را در مورد این مدل ببینید

    اسکراب لایه بردار صورت کاسمکولوژی مدل دیپ

    بهترین اسکراب سفید کننده

    این مورد هم برای پوست‌هایی از جنس‌های مختلف کابرد دارد و در ترکیباتش ویتامین موجود است. امکان استفاده از این بهترین اسکراب صورت در ناحیه پوست گردن هم وجود دارد. در کرم کاسمکولوژی ویتامین E موجود است. این ویتامین برای بهبود وضعیت پوست کارکرد مثبتی دارد.

    با خرید این اسکراب صورت ۷۵ میلی‌لیتری می‌توانید پوستتان را تمیز کنید و سلول‌های مرده را از روی سطحش بردارید. قیمت این کرم در  اردیبهشت ۱۴۰۳ در حدود ۸۸هزار تومان است. از ویژگی‌های دیگر آن هم به موارد زیر نگاهی داشته باشید:

    • این کرم خاصیت پاک‌کنندگی و شفاف‌کنندگی دارد.
    • اسکراب کاسمکولوژی ملایم است و برای انواع پوست‌ها کاربرد دارد.
    • نقش این محصول در کاهش آکنه هم پررنگ است.

    نظرات کاربران

    کاربرانی که از این محصول استفاده کرده‌اند، از لطافت پوستشان بعد از استفاده از کرم راضی بوده‌اند. آنها معتقدند که بهترین اسکراب لایه بردار دیپ برخلاف بسیاری از گزینه‌های موجود در بازار، لایه‌برداری خشن و زیادی انجام نمی‌دهد و گزینه مطلوبی برای پاک‌سازی سطحی پوست است.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۳ ستاره دریافت کرده است.

     

    اسکراب لایه بردار پوست انشور هاینس مدل Almound

    اسکراب

    اسکراب انشو هاینس هم از محصولات قوی و محبوبی میان مصرف‌کنندگان است. این محصول با عصاره بادام و خاصیت رفع آلودگی‌های پوستی و لایه‌برداری به شما کمک می‌کند که صورتی شاداب‌تر داشته باشید.

    این محصول ۲۵۰ میلی‌لیتر است و در اردیبهشت ۱۴۰۳ با قیمت حدود ۶۷هزار تومان به‌فروش می‌رسد. از مشخصات این محصول باید به موارد زیر اشاره کنیم:

    • خاصیت ضدآکنه دارد.
    • دارای ویژگی نرم‌کنندگی است.
    • حاوی عصاره بادام و آلوئه‌ورا است.
    • محصول مذکور باعث درخشش پوست می‌شود.

    نظرات کاربران

    مصرف‌کنندگان قبلی این اسکراب می‌گویند که نرم‌کنندگی و لایه‌برداری آن قوی است. بوی خوشی هم دارد و تناسب خوبی میان حجم و قیمتش موجود است.

    اسکراب لایه بردار پوست انشور هاینس از خریداران خود از ۵، ۴.۴ ستاره دریافت کرده است.

    نظرات کاربران را در مورد این مدل ببینید

    اسکراب لایه بردار پوست سی گل مدل 1×2

    لایه بردار

    کرم سی‌گل هم از محصولات معروف و پرفروشی است که حاوی عصاره خاصی نیست و با انواع پوست سازگاری دارد. برای پاک‌کردن عمیق منافذ پوستتان می‌توانید روی بهترین اسکراب سفید کننده سی‌گل هم حساب کنید.

    حجم کرم لایه‌بردار سی‌گل ۵۰ میلی‌لیتر است و در اردیبهشت ۱۴۰۳ به‌قیمت حدود ۶۸هزار تومان به‌فروش می‌رسد. از ویژگی‌های دیگر آن باید به موارد زیر هم اشاره کنیم:

    • اسکراب حاوی AHA؛
    • فاقد عصاره.

    نظرات کاربران

    به‌گفته خریداران قبلی این اسکراب، اثرگذاری محصول بسیار سریع است. در واقع، پس از مدتی استفاده از آن می‌توانید نتایج مطلوبش را روی پوست صورتتان مشاهده کنید.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۲ ستاره دریافت کرده است. 

    اسکراب سفید کننده رینوزیت مدل Morning Burst

    لایه بردار

    لایه‌بردار رینوزیت هم از گزینه‌های مقبول میان خریداران است. هم حجم آن زیاد است و هم قیمت مناسبی دارد. این اسکراب در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر در اردیبهشت‌ماه به‌قیمت ۷۳هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

    برای کسانی که از عصاره و رایحه در محصولات بهداشتی و مراقبتی استقبال نمی‌کنند، این محصول می‌تواند بهترین اسکراب صورت باشد. از مشخصات دیگر آن باید به موارد زیر اشاره کنیم:

    • مناسب برای مصرف روزانه.
    • سازگار با انواع پوست.

    نظرات کاربران

    کاربرانی که از این محصول استفاده کرده‌اند از نرمی پوستشان بعد از مصرف این کرم رضایت زیادی داشته‌اند. آنها رفع خشکی پوست را هم از نتایج استفاده از اسکراب رینوزیت اعلام کرده‌اند.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۱ ستاره دریافت کرده است.

    نظرات کاربران را در مورد این مدل ببینید

     

    اسکراب لایه بردار پوست دکتر ژیلا مدل Perfect Clean

    اسکراب دکتر ژیلا اسکراب دکتر ژیلا

    دکتر ژیلا برند معروفی در حوزه تولید محصولات پوستی و آرایشی است. برای انتخاب اسکراب صورت مناسب هم می‌توانید به محصولی از آن نگاهی داشته باشید. بهترین اسکراب لایه بردار دکتر ژیلا مدل پرفکت کلین حجم نسبتاً زیادی دارد و در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با قیمت ۱۲۵هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

    برای استفاده از این محصول هم محدودیتی وجود ندارد و چه پوستتان خشک باشد و چه چرب، می‌توانید از آن استفاده کنید و نتایج مطلوبش را ملاحظه کنید. از ویژگی‌های دیگر این اسکراب باید به موارد زیر اشاره کنیم:

    • پاک‌کننده منافذ عمیق پوستی؛
    • حاوی روغن درخت چای؛
    • دارای گلایکولیک اسید AHA.

    نظرات کاربران

    مصرف‌کنندگان این مدل از بهترین اسکراب صورت از نرمی و لطافت پوستشان بعد از استفاده کاملا رضایت داشته‌اند و اعلام کرده‌اند که این اسکراب ملایم است و اگر پوستتان خیلی خیلی خشک است، شاید بهتر باشد که به دنبال گزینه دیگری بروید.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۱ ستاره دریافت کرده است. 

    فهرست جدیدترین مدل‌های اسکراب صورت را ببینید

    در آخر

    برای خرید بهترین اسکراب صورت حتما نگاهی به فهرست پرفروش‌های بازار داشته باشید. این محصولات از سوی مشتریان با استقبال زیادی مواجه شده‌اند و امکان دارد که گزینه دلخواه و مناسب برای شما هم درمیانشان باشد. اگر تجربه استفاده از برندی از این فهرست را دارید، ما را هم در جریان بگذارید. اگر هم خودتان گزینه دیگری را می‌شناسید که از آن نام نبرده‌ایم، حتما نام محصول موردنظرتان را با ما و خوانندگان دیگر به اشتراک بگذارید.

     

    سوالات متداول در مورد بهترین اسکراب صورت

    بهترین مارک اسکراب صورت چیست؟ نوتروژینا، اولاین، مکس لیدی، بایوآکوا، شون، آردن، اوردینری و نئو درم جزو بهترین مارک اسکراب هستند. اسکراب صورت چیست و چه کاربردی دارد؟ اسکراب صورت یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی است که با لایه برداری است که منجر به ترمیم و ایجاد بافت‌ های تازه در پوست می‌شود. اسکراب با از بین بردن سلول‌های مرده سطح پوست، شادابی و طراوت را به چهره شما باز می‌گرداند.[see_also]30415[/see_also]

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید