بهترین اپیلاتورهای سال ۲۰۲۱ را بشناسید

بهترین اپیلاتورهای سال ۲۰۲۱ را بشناسید
راهنمای مطالعه

    در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین اپیلاتور را معرفی کرده‌ایم که هم برای بدن و هم برای صورت استفاده می‌شوند. مدل‌های معرفی شده در فهرست بهترین اپیلاتور به راحتی در بازار ایران یپدا می‌شوند.

    مبنای انتخاب بهترین‌ اپیلاتور

    بهترین اپیلاتور ۲۰۱۹، اپیلاتور

    برای انتخاب بهترین اپیلاتور سال ۲۰۲۱، پیش از هر چیز به دقت و درستی عملکرد آنها توجه شده است. از دلایل دیگر انتخاب این اپیلاتورها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • این اپیلاتورها می‌توانند ریزترین موهای بدن‌ و همچنین صورت‌تان را هم اصلاح کنند.
    • سیستم لایه‌برداری و تیغه‌های متحرک اپیلاتورهاست که سازوکار اصلی برداشتن موها را انجام می‌دهد و به همین دلیل ما روی این بخش هم بسیار متمرکز شدیم.
    • در ضمن معمولا خانم‌ها از اپیلاتورها استفاده می‌کنند و این مساله ما را بر آن داشت تا به عامل نوع پوست و انتخاب مناسب‌ترین اپیلاتور برای هر نوع پوست هم توجه کنیم.
    • همچنین مواد مورد استفاده در ساخت این ایپلاتورها از دیگر عواملی بود که بیش از هر ویژگی دیگری اهمیت دارد. زیرا کیفیت مواد، توان و دوام اپیلاتورها را مشخص می‌کند. بنابراین در معرفی بهترین اپیلاتور سال ۲۰۲۱، به مواد به‌کار رفته در این اپیلاتورها و جنس آنها توجه کرده‌ایم.
    • و نکته آخر اینکه قیمت‌های این اپیلاتورها بر اساس تاریخ مرداد ۱۴۰۰ است.

    بهترین اپیلاتور های سال ۲۰۲۱

    ۱. اپیلاتور بی‌سیم براون سیلک اپیل مدل ۹ سری e۹۶۱

    اپیلاتور، براون مدل۹

    اپیلاتور براون انتخاب افرادی است که همیشه در خریدشان سخت‌گیر هستند و به زیبایی‌شان بسیار اهمیت می‌دهند. از برخی از ویژگی‌های این اپیلاتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • مجهز به سیستم ایپلاتور ۴ کاره که دو بخش بالایی آن سیستم لایه‌بردار هستند.
    • عملکرد خوب برای تراشیدن موی سر
    • دارای قسمتی برای اصلاح موهای زیربغل و دیگر بخش‌های خصوصی بدن
    • اصلاح خوب حتی روی پوست خیس

    تیغه‌های این اپیلاتور از جنس استیل بادوام هستند و می‌توانند با تغییر زاویه سر دستگاه، به راحتی حتی ریزترین موها را هم از ریشه بکنند. این دقیقا چیزی است که خریداران اپیلاتورها از آنها انتظار دارند و به همین دلیل این اپیلاتور در این فهرست، مکان اول را به خود اختصاص داده است. در ضمن پد ماساژ به آن اضافه شده و می‌تواند با افزایش جریان خون در رگ‌های پوست، موجب طراوت آن شود. در ضمن این اپیلاتور مناسب پوست‌های خشک و مرطوب است.

    [table id=77 /]

    تصاویر و قیمت اپیلاتور براون مدل 9-961e را ببینید

    نظر مشتریان

    این اپیلاتور از نظر خریداران، ۴ از ۵ ستاره گرفته است. منتقدان این اپیلاتور می‌گویند که استفاده از این وسیله مانند موم، دردناک است و برخی از قطعات جانبی آن، مانند سیستم لایه‌بردارش، چندان کارآمد نیست. قیمت این اپیلاتور در بازار ۳میلیون و ۲۸۸هزار تومان است.

    ۲. اپیلاتور بی‌سیم براون سیلک اپیل مدل ۷، سری ۵۶۱-۷ اپیلاتور، براون ۵۶۱

    یکی دیگر از بهترین اپیلاتور های ۲۰۱۹، اپیلاتور بی‌سیم براون سیلک اپیل مدل ۷ است. این اپیلاتور برای اصلاح صورت و دیگر بخش‌های بدن که موهای ریز و کوتاهی دارند، مناسب است. از طرفی این دستگاه برای افرادی که دچار مشکلات پوستی هستند هم عالی است و به پوست آنها صدمه‌ای نمی‌زند. در واقع مناسب افراد با انواع پوست‌‌هاست.

    اپیلاتورهای سری ۷ براون کمی قدیمی‌ هستند، اما می‌توانند کار خود را به خوبی انجام دهند. موارد زیر از ویژگی‌های خوب این مدل اپیلاتور است:

    • موهای کوتاه را به خوبی از ریشه درمی‌آورد.
    • استفاده مرتب از آن، باعث می‌شود درد کمتری حس شود.
    • برای تراشیدن سر و تمام قسمت‌های بدن خوب است.
    • مقرون به صرفه است.

    این اپیلاتور برای پوست‌‌های خشک و مرطوب مناسب است و پس از اصلاح، پوست‌تان کاملا صاف و نرم می‌شود. در ضمن کاری به جوش‌های احتمالی روی پوست‌تان ندارد و موجب درد نمی‌شود. این اپیلاتور برای تمیز کردن خط بکینی عالی است. همچنین سر چرخشی اپیلاتور باعث می‌شود که موها را به خوبی بچیند.

    چند وسیله جانبی متفاوت و مفید، از جمله شیور، شانه‌ قابل نصب روی شیور، موکن مخصوص صورت، پوشش باریک برای بیشترین تماس با پوست و پیرایشگر مخصوص خط بیکینی دارد.

    [table id=78 /]

    مشاهده تصاویر و قیمت اپیلاتور براون سیلک ۷ مدل ۵۶۱-۷

    نظر مشتریان

    این اپیلاتور هم مانند قبلی از طرف مشتریان از ۵ ستاره، ۳,۸ ستاره دریافت کرده است و مشتریان بسیاری از آن راضی هستند. اما برخی از دردناک بودن استفاده از آن اعتراض دارند و برخی هم می‌گویند که بخشی از موها کاملا از ریشه در نمی‌آیند. قیمت این اپیلاتور در بازار ۲میلیون و ۵۵۸هزار تومان است.

    ۳. اپیلاتور اپتیما مدل Valvet Weapon

    اپیلاتورهای ۲۰۲۱، اپتیما

    این مدل از اپیلاتورهای اپتیما دارای دو ردیف جداگانه ۱۸ عددی موچین است که هر ردیف در جهت‌های مختلف می‌چرخند و بدین‌ترتیب به‌راحتی آن را می‌توانید روی قسمت‌های مختلف بدن‌تان حرکت دهید و موها را اصلاح کنید. از ویژگی‌های این اپیلاتور باید به موارد زیر اشاره کرد:

    • تمامی موها را در هر جهتی که قرار دارند به‌خوبی از ریشه درمی‌آورد.
    • این اپیلاتور حالت موجی دارد و حالت ماساژدهنده به پوست می‌دهد تا حدی که موقع اپیلاسیون دردی احساس نمی‌شود.
    • اپیلاتور اپتیما به سری شیور مجهز است که مناسب قسمت‌هایی از بدن است که به سختی اپیلاسیون می‌شوند.

    منبع تغذیه این اپیلاتور برق خانگی (با سیم) است.

    [table id=741 /]

    نظر مشتریان

    این اپیلاتور از مشتریان خود از ۵ ستاره، ۳,۷ ستاره دریافت کرده است. بیشتر خریداران از این دستگاه راضی هستند و آن را مفید و زیبا می‌دانند. اما برخی از مشتریان معتقدند قدرت موتور آن کم است و اپیلاسیون خیلی طول می‌کشد. این اپیلاتور کاملا مقرون‌به‌صرفه است و در بازار با قیمت ۲۹۰هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۴. اپیلاتور براون سری Silk Epil 3 مدل ۳۱۷۰

    اپیلاتور، سیلک اپیل-۳

    این مدل از اپیلاتورهای براون که خریداران بسیاری دارد مجهز به ۲۰ عدد موچین استیل برای کندن موهاست. موچین‌ها روی یک غلتک پلاستیکی قرار دارند. این اپیلاتور علاوه‌بر خانم‌ها، مناسب اصلاح موهای آقایان هم است. در دو طرف غلتک دو رول ماساژور وجود دارد تا سر اپیلاتور راحت‌تر روی پوست حرکت کند.

    از ویژگی‌های دیگر این اپیلاتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • روی غلتک، علاوه‌بر موچین، زائده‌های پلاستیکی بسیار ریزی وجود دارد که موهای خوابیده را بلند می‌کنند تا راحت‌تر کنده شوند.
    • این اپیلاتور در حالت متصل به پریز برق کار می‌کند.
    • سر این اپیلاتور را می‌توان از دستگاه جدا کرده و شست.

    [table id=742 /]

    نظر مشتریان

    این اپیلاتور از مشتریان خود از ۵ ستاره، ۳,۹ ستاره دریافت کرده است و بیشتر خریداران از آن راضی هستند. اما برخی می‌گویند که صدای آن کمی بلند است. این اپیلاتور در بازار با قیمت ۱میلیون و ۱۷۰هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۵. اپیلاتور فیلیپس مدل HP6423

    اپیلاتورهای ۲۰۲۱، فیلیپس

    اپیلاتور فیلیپس مدل HP6423 علاوه‌بر کوتاه کردن موهای بدن، آنها را از ریشه جدا می‌کند. آن مجهز به دو سری است که یکی از سری‌ها مخصوص کندن موها و دیگری تریمر و برای کوتاه کردن موهاست.

    از ویژگی‌های دیگر این اپیلاتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • سری این اپیلاتور را می‌توان به‌راحتی شست.
    • برای کار کردن باید به برق خانگی متصل باشد.
    • طراحی آن ارگونومیک است و به‌‌راحتی می‌توان آن را با دست گرفت و روی پوست حرکت داد.
    • مجهز به ۲۰ عدد موچین استیل ضد زنگ است.

    این اپیلاتور یک عدد شانه هم برای جلوگیری از تماس سری اپیلاتور با مناطق حساس به هنگام جدا کردن موهای بدن از ریشه دارد.

    [table id=743 /]

    نظر مشتریان

    این اپیلاتور از مشتریان خود از مشتریان خود از ۵ ستاره، ۳,۹ ستاره دریافت کرده است و بیش از ۳۱۰ نفر از خریداران، این محصول را پیشنهاد داده‌اند. البته برخی از اینکه این دستگاه برای کار کردن باید به پریز برق متصل باشد و قابلیت شارژ ندارند، ناراضی هستند.

    این اپیلاتور در بازار با قیمت ۱میلیون و۴۶۰هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۶. اپیلاتور براون سیلک اپیل، مدل۳، سری ۳۲۷۰

    اپیلاتور، براون ۳۲۷۰

    اپیلاتور براون سیلک اپیل، مدل ۳ سری ۳۲۷۰، یکی از مدل‌های عالی از برند براون است که هم برای صورت و هم برای بدن کاربرد دارد. این اپیلاتور:

    • توانایی کندن ریزترین موها را دارد.
    • دارای لوازم جانبی بیشتر مانند سر شیور، ماساژور و درپوش تریمر برای اصلاح راحت پوست است.
    • یکی از ارزان‌ترین اپیلاتورهایی است که خرید آن مقرون به صرفه است.

    اگر به‌دنبال اپیلاتوری هستید که بتواند تمام موهای بدن، به ویژه‌ پاها را اصلاح کند، این مدل جزو بهترین اپیلاتور ها است. با این اپیلاتور نه تنها موهای بدن‌تان به خوبی اصلاح می‌شوند، بلکه در پایان کار پوستی نرم و صاف هم خواهید داشت. غلتک‌های ماساژ را می‌توانید روی آن قسمت از بدن که تیغه‌های اپیلاتور عبور کرده‌اند، بگذرانید و احساس درد ناشی از کنده شدن موها را تسکین دهید. درضمن این اپیلاتور برای پوست‌های خشک، مرطوب و حساس مناسب است.

    [table id=82 /]

    مشاهده تصاویر و قیمت اپیلاتور براون سری 3 مدل 3270

    نظر مشتریان

    خریداران به این اپیلاتور از ۵ ستاره، ۴,۱ ستاره دادند و بیشتر کاربران، حتی کسانی که برای اولین بار از اپیلاتور استفاده می‌کردند از این دستگاه راضی بودند. اما برخی از افراد به طول عمر کوتاه دستگاه و اینکه خیلی زود آسیب می‌بیند، اعتراض داشتند. این اپیلاتور با قیمتی مناسب و ۱میلیون و ۵۷۵هزار تومان به فروش می‌رسد.

    ۷. اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-WD71

    اپیلاتورهای ۲۰۲۱، پاناسونیک

    دستگاه اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-WD71 با یکبار قرار گرفتن روی پوست، تعداد زیادی از موها را از ریشه می‌کند. این اپیلاتور ۴۸ عدد موچین دارد و به همین دلیل می‌تواند در یکبار استفاده موهای زیادی از ریشه جدا کند. از دیگر ویژگی‌های این اپیلاتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • می‌توان سری این اپیلاتور را با استفاده از فوم یا خمیر ریش شست.
    • این اپیلاتور مجهز به باتری قابل شارژ به عنوان منبع تغذیه است و با هر بار شارژ کامل که یک ساعت طول می‌کشد، ۴۰ دقیقه کار می‌کند. در واقع این اپیلاتور بی‌سیم است و بدون دردسر می‌توان از آن استفاده کرد.
    • این اپیلاتور دارای سه سری که یکی سر بزرگ و عریض دستگاه با دارا بودن ۴۸ موچین، یک سری باریک مخصوص نواحی محدود و یک سری شیور با شانه است.

    [table id=744 /]

    یکی از مزایای دیگر این اپیلاتور ضدآب بودن آن است. از این دستگاه می‌شود به‌راحتی در حمام و زیر دوش استفاده کرد.

    نظر مشتریان

    این اپیلاتور از مشتریان خود از ۵ ستاره، ۳,۹ ستاره دریافت کرده است. فقط بیشتر خریداران از قیمت بالای آن شکایت دارند. قیمت این اپیلاتور در بازار ۲میلیون و ۵۲۰هزار تومان است.

    ۸. اپیلاتور بی‌سیم براون سیلک اپیل مدل ۵، سری ۵۱۱

    اپیلاتور، براون ۵۱۱

    اگر به دنبال اپیلاتوری هستید که از نظر قیمت مناسب و مقرون به صرف باشد، این اپیلاتور پیشنهاد می‌شود. از برخی از ویژگی‌های خوب آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • پس از استفاده، به مدت ۴ هفته، پوست‌تان صاف می‌ماند.
    • با استفاده از پوشش تماس ویژه مناسب پوست، می‌توانید ایپلاتور را کاملا به پوست‌تان نزدیک کرده و موهای قسمت‌های مختلف بدن را به راحتی تمیز کنید.
    • از این اپیلاتور می‌توانید برای تراشیدن سر و همچنین نقاط حساس بدن استفاده کنید.

    اگر تاکنون نتوانسته‌اید برای تمیز کردن خط بیکینی، راه حل مناسبی پیدا کنید، این اپیلاتور پیشنهاد می‌شود. با یک بار تمیز کردن موهای بدن‌تان، حداقل تا ۴ هفته راحت هستید. سرپوش اضافی برای تماس راحت اپیلاتور با پوست، همراه با این دستگاه عرضه می‌شود که با آن می‌توانید تمام موهای قسمت‌های مخنلف بدن‌تان را به راحتی تمیز کنید. این اپیلاتور برای تراشیدن سر و نقاط حساس پوست، عالی است.

    [table id=84 /]

    مشاهده تصاویر و قیمت اپیلاتور براون سری 5 مدل 511

    نظر مشتریان

    مشتریان به این محصول، از ۵ ستاره، ۳,۵ ستاره داده‌اند و بیشتر کاربران از آن رضایت داشتند. اما برخی از دردناک بودن آن و اینکه موها را به خوبی از ریشه در نمی‌آورد، شکایت داشتند. این اپیلاتور در بازار با قیمت ۱میلیون و۲۲۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

    ۹. برس پاک کننده و اپیلاتور صورت براون مدل Face 831

    اپیلاتورهای ۲۰۲۱، بروان face

     

    بگذارید در مورد مدلی از اپیلاتور صحبت کنیم که نسبتا منحصر به فرد است. اپیلاتور اصلاح صورت براون ۸۳۱، مدل Face، بهترین نمونه برای افرادی است که محدودیت مالی دارند و نمی‌توانند مدل‌های گران‌تر اپیلاتور را خریداری کنند و در عین حال به دنبال دستگاهی مناسب هستند. این اپیلاتور می‌تواند به خوبی دستگاه‌های دیگر کار کند. از بهترین ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • این محصول دوکاره است و نه‌تنها موهای زائد صورت را از بین می‌برد، بلکه برسی مجزا دارد که صورت را پاک می‌کند.
    • این اپیلاتور به سری باریکی مجهز است که برای کندن موهای زائد پشت لب، پیوند ابرو و پیشانی کاربرد دارد.
    • این محصول از محصولات براون ضد آب است و می‌توان بدون دغدغه از آن در حمام و زیر دوش استفاده کرد.

    روند جدا شدن مو از سطح پوست به‌قدری آرام انجام می‌شود که کاربر درد یا التهابی احساس نمی‌کند. سری این اپیلاتور به ۱۰ موچین سرامیکی مجهز است. این محصول با باتری کار می‌کند و می‌توان باتری آن را شارژ کرد.

    [table id=746 /]

    نظر مشتریان

    این اپیلاتور از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳ ستاره کسب کرده است. خریداران به‌طور کلی از این محصول راضی هستند اما برخی از مشتریان با در قسمت باتری که به‌راحتی باز نمی‌شود، مشکل داشتند. این اپیلاتور در بازار با قیمت ۱میلیون و ۱۰۰هزار تومان فروخته می‌شود.

    پرفروش‌ترین اپیلاتورهای بازار را ببینید

    ۱۰. اپیلاتور براون مدل ۵۶۱-۷

    اپیلاتورهای ۲۰۲۱، براون ۵۶۱-۷

    اپیلاتور براون مدل ۵۶۱-۷ علاوه‌بر سری موکن، ۵ سری دیگر هم دارد که کار با آن را راحت می‌کند. سری موکن دارای ۴۰ موچین استیل ضدزنگ است که روی غلتکی چرخان قرار دارند. این موچین‌ها می‌توانند موهای بسیار کوتاه را هم از ریشه درآورند. همچنین با استفاده از زائده‌هایی پلاستیکی که روی غلتک وجود دارد حتی موهای خوابیده را هم از ریشه می‌کند.

    از ویژگی‌های دیگر این اپیلاتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • این اپیلاتور قابلیت استفاده به‌صورت خشک و تر دارد.
    • این مدل از اپیلاتورهای براون کاملا ضدآب است و می‌توان از آن در حمام استفاده کرد.
    • همچنین این اپیلاتور قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت آرام و سریع دارد.
    • مدت زمان شارژدهی آن ۴۰ دقیقه است.

    [table id=745 /]

    این اپیلاتور شانه قابل نصب روی شیور دارد و با وجود چراغ روشنایی می‌توانید به‌راحتی ریزترین موها را ببینید و اصلاح کنید.

    نظر مشتریان

    این اپیلاسیون از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴ ستاره دریافت کرده است و در بازار ۲میلیون و ۱۵۵هزار تومان فروخته می‌شود. بیشتر خریداران این دستگاه را عالی می‌دانند و فقط از قیمت بالای آن ناراضی‌اند. امیدواریم حالا که بهترین اپیلاتور های سال ۲۰۲۱ را می‌شناسید توانسته باشیم کمک کنیم اپیلاتور مناسب و مرغوبی بخرید. خرید اپیلاتور با تخفیف ویژه امروز [see_also]6752[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید