۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی نوت ۹

۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی نوت ۹
راهنمای مطالعه

    گلکسی نوت 9 جدیدترین محصول از سری نوت سامسونگ و به نوعی پرچم‌دار این سری به حساب می‌آید. قدرت سخت‌افزاری بالا در کنار امکانات نرم‌افزاری شگفت‌انگیز، این محصول را به یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌های کاربران در زمینه‌ گوشی‌های هوشمند تبدیل کرده است.

    گلکسی نوت 9، جدیدترین محصول از برند نوت شرکت سامسونگ و به نوعی پرچم‌دار این سری به حساب می‌آید. قدرت سخت‌افزاری بالا در کنار امکانات نرم‌افزاری شگفت‌انگیز، این محصول را به یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌های کاربران در زمینه‌ گوشی‌های هوشمند تبدیل کرده است. در همین راستا، امروز قصد داریم با تکیه بر بازخوردهای کاربران این گوشی از سراسر دنیا و همچنین بررسی نقاط قوت آن، از دلایلی که بیشترین تأثیر را در انتخاب گلکسی نوت 9 دارند برایتان بگوییم.

    توجه داشته باشید که نکات مثبت ذکر شده، با توجه به بازخورد کاربران این گوشی به ثبت رسیده و کاربران در استفاده عادی و روزمره‌، متوجه‌ آن‌ها خواهند بود.

    ۱. صفحه نمایش؛ کیفیت تا مرز بی‌نهایت

    گلکسی نوت 9

    یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های گلکسی نوت 9 سامسونگ صفحه نمایش فوق‌العاده با کیفیت آن است؛ جایی که سامسونگ، از یک صفحه‌ نمایش بزرگ ۶.۴ اینچی از نوع OLED و با تکنولوژی معروف Super AMOLED استفاده کرده است. اما یکی از اقدامات هیجان‌انگیز سامسونگ در راستای جذابیت و کاربردی‌تر شدن نوت 9، حذف حاشیه‌های کناری صفحه نمایش است. بنابراین تماشای فیلم و انجام کارهای روزمره در این گوشی، امری بسیار لذت‌بخش خواهد بود. همچنین صفحه نمایش بزرگ نوت 9 قادر است تصاویر مورد نظر را با کیفیت 4K و با شفافیت بسیار بالا به نمایش در آورد که این گوشی را از این حیث، به یکی از بهترین انتخاب‌ها تبدیل کرده است.

    ۲. سخت‌افزار قدرتمند گلکسی نوت 9

    سخت افزار گلکسی نوت 9

    یکی دیگر از عواملی که کاربران را به خرید نوت 9 ترغیب می‌کند، امکانات سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ آن است. هرچند نوت 9 از جدیدترین و قوی‌ترین مجموعه‌ سخت افزاری بازار بهره نمی‌برد، اما همچنان می‌توان برای مدت‌ها روی قدرت بالای این گوشی حساب باز کرد. نکته‌ بارز در رابطه با سخت‌افزار این گوشی، حافظه‌ رم ۶ گیگابایتی، پردازنده‌ ۸ هسته‌ای و مقدار حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی آن است. بنابراین با خرید نوت ۹، نه تنها از یک گوشی قدرتمند،‌ بلکه از یک منبع ذخیره‌سازی غنی بهره می‌برید که با کارت حافظه جانبی، تا ۵۱۲ گیگابایت دیگر نیز قابل ارتقا است.

    [related]5609[/related]

    ۳. دوربین؛ پیشرفته، قدرتمند و با کیفیت

    دوربین گلکسی نوت 9

    نکات مثبت دوربین گلکسی نوت 9 آنقدر زیاد هستند که شرح آن‌ها از حوصله‌ این متن خارج است! این دوربین درواقع نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی‌ دوربین گوشی گلکسی اس 9 محسوب می‌شود که با خیل عظیمی از امکانات عکس‌برداری و فیلم‌برداری، به نوت 9 راه یافته‌ است. جالب است بدانید دوربین این گوشی با استفاده از قابلیت تشخیص نقص، چشمک زدن، تاری، لنز کثیف و ضد نور را تشخیص داده و به شما اطلاع می‌دهد تا بتوانید تنظیمات را دوباره اعمال کرده و به ثبت تصویری تازه بپردازید.

    دوربین سلفی این گوشی نیز با سنسوری ۸ مگاپیکسلی، قادر به ثبت تصاویری با کیفیت و زیبا است و عملکرد کلی آن قطعا شما را راضی نگه خواهد داشت. بدون شک می‌توان دوربین گلکسی نوت ۹ را یکی از بهترین‌ها در میان پرچم‌داران شرکت‌های مختلف به حساب آورد که به بهترین شکل ممکن قادر به رفع نیازهای کاربران خواهد بود.

    ۴. قلم S Pen

    قلم گلکسی نوت 9

    قلم S Pen مؤلفه‌ای در گوشی‌های سری نوت است که آن‌ها را از سری «S» این شرکت متمایز می‌کند. قلم S Pen بکار رفته در گوشی گلکسی نوت 9، بسیار پیشرفته‌تر از سری‌های پیشین خود شده و قابلیت‌های جذابی به آن افزوده شده است. به عنوان مثال، یکی از قابلیت‌های بارز و کاربردی این قلم، امکان تصویر برداری سلفی است؛ این ویژگی به شما اجازه می‌دهد هنگام تصویر برداری سلفی که رساندن انگشت به شاتر مجازی بسیار دشوار است،‌ با اتصال قلم به گوشی از طریق بلوتوث، از آن به عنوان شاتر استفاده کنید. همچنین هنگام گوش دادن به موسیقی  یا تماشای ویدیو از فاصله‌ای نسبتا دور (تا حدی که دستتان به گوشی نرسد)، می‌توانید با فشردن دکمه‌ روی قلم، پخش را متوقف کرده یا با دوبار فشردن آن، به آیتم بعدی منتقل شوید.

    ۵. باتری؛ نه چندان قوی اما رضایت بخش

    باتری گلکسی نوت 9

    امروزه شاید نتوان همانند سابق روی باتری گوشی‌های هوشمند، به خصوص پرچم‌دارها، برای بیش از یک روز حساب باز کرد. استفاده از نمایشگرهایی با وضوح 4K، میزان شارژدهی باتری‌ها را تا حد زیادی کاهش داده و همین مسئله موجب شده گلکسی نوت 9 با بهره‌گیری از باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، نهایتا تا یک روز جواب‌گوی نیازتان باشد.

    البته علی‌رغم بنچمارک‌های مختلف که حکایت از بهبود عملکرد باتری این گوشی به نسبت برخی از گوشی‌های پرچمدار دیگر داشتند، تجربه‌ی کاربران ثابت کرده باتری این گوشی آنچنان که انتظار می‌رفت، خوب عمل نکرده. اما باتری ضعیف معضلی است که گریبان همه‌ی گوشی‌های بالارده را گرفته و بنابراین نمی‌توان آن را منحصر به نوت 9 دانست. با این تفاسیر، نوت 9 در مقایسه با سری‌های قبلی خود و همچنین تعداد زیادی از گوشی‌های هم‌رده‌ی خود‌، باتری بهتر و قوی‌تری دارد و از این بابت جای نگرانی نیست.

    جمع‌بندی

    به طور کلی، گوشی گلکسی نوت 9 را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های بالارده‌ی بازار در نظر گرفت که با مجموعه‌ای از سخت‌افزار قدرتمند، ویژگی‌های نرم‌افزاری جالب و منحصر بفرد، بدنه‌‌ای با طراحی شیک و چشم‌نواز و خیلی از نکات مثبت دیگر، توانسته با شایستگی کامل، جایی در میان پرچم‌داران دیگر شرکت‌ها برای خود باز کند. [see_also]5441[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید