۵ دلیل نارضایتی مشتریان از خرید شیائومی پوکوفون F1

۵ دلیل نارضایتی مشتریان از خرید شیائومی پوکوفون F1
راهنمای مطالعه

    گوشی شیائومی پوکوفون F1 با اینکه گوشی جذاب و قدرتمندی به نظر می‌رسد، اما مواردی هست که می‌تواند شما را از خرید این گوشی منصرف کند.

    پوکوفون F1 یکی از جذاب‌ترین محصولات شیائومی است که در سطح قیمت حدود ۵ میلیون تومان عرضه شده است. این محصول سخت افزار قدرتمندی دارد و از این نظر بالاتر از رقبای هم قیمت خود قرار می‌گیرد، اما مثل هر محصول دیگری در کنار مزایای متعدد، معایبی هم دارد.  در این مطب می‌خواهیم اصلی‌ترین دلایلی را مرور کنیم که می‌تواند کاربران را از خرید Pocophone F1 منصرف کنند.

    ۱. حس پلاستیکی پوکوفون F1

    گوشی شیائومی پوکوفون F1

    وقتی یک گوشی پرچمدار خریداری می‌کنید احتمالا با کیفیت ساخت بالایی مواجه هستید، اما در مورد میان‌رده‌ها موضوع کمی فرق می‌کند. در این سطح قیمت دو انتخاب کاملا متفاوت در پیش دارید، اول اینکه بهترین سخت افزار ممکن را دریافت کنید و انتخاب دوم اینکه گوشی شما زیباترین ظاهر را داشته باشد. پوکوفون F1 در دسته اول قرار می‌گیرد و سخت افزار بسیار قدرتمندی دارد، اما به بدنه پلاستیکی مجهز است و نمی‌تواند موقع لمس، حس کیفیت یک گوشی مجهز به بدنه شیشه‌ای یا فلزی را منتقل کند.

    میان‌رده‌هایی مثل گلکسی A30 و هواوی پی 30 پرو با قیمت حداقل یک میلیون تومان ارزانتر بدنه شیشه‌ای بسیار زیباتری دارند، اما در عوض از نظر سخت‌افزاری در مقابل پوکوفون F1 حرفی برای گفتن نخواهند داشت. انتخاب با شماست که می‌خواهید تا آخرین نفس از توان سخت افزاری دستگاه را برای انجام بازی یا پردازش‌های سنگین استفاده کنید، یا ترجیح می‌دهید گوشی شما چشمگیر باشد و زیبایی‌اش توجه را به سوی خود جلب کند.

    ۲. «ناچ» بدشکل

    گوشی شیائومی پوکوفون F1

    وجود ناچ سیاه رنگ در بالای صفحه نمایش راه‌حل عجیبی بود که مثل یک بیماری واگیردار به سرعت در دنیای موبایل فراگیر شد و خوشبختانه در عرض حدود یکسال هم به تاریخ پیوست. پوکوفون F1 یکی از گوشی‌هایی به حساب می‌آید که در این دوره‌ شوم تولید شده و از وجود ناچ در بالای صفحه نمایش رنج می‌برد. اگر وجود ناچ برای شما آزار دهنده است می‌توانید گوشی‌های جدیدتر را بخرید که ناچ بسیار کوچک و قطره‌ای شکل دارند یا لنز دوربین سلفی داخل یک حفره در نمایشگر آن‌ها تعبیه شده است.

    [related]8044[/related]

    ۳. زیر باران نباید رفت

    گوشی شیائومی پوکوفون F1

    اگر پوکوفون F1 را یک میان رده در نظر بگیریم، عدم مقاومت در برابر آب تعجبی ندارد، اما وقتی حدود ۵ میلیون تومان برای خرید گوشی موبایل خرج می‌کنید می‌توانید توقع داشته باشید محصول شما در برابر آب مقاوم باشد، چون در همین سطح قیمت خرید پرچمداران یکی دو نسل پیش هم امکان پذیر است و تقریبا همه این محصولات به گفته سازنده تاحدی در برابر آب مقاومت هستند.

    ۴. فقدان مادون قرمز

    گوشی شیائومی پوکوفون F1

    این روزها فرستنده مادون قرمز به اندازه قبل فراگیر نیست، اما هنوز هستند کاربرانی که دوست داشته باشند از گوشی هوشمند خود به عنوان ریموت برای کنترل ابزارهای قدیمی‌تر استفاده کنند. جالب این‌که پوکوفون F1 با نور مادون قرمز چهره کاربر را تشخیص می‌دهد و قبل دستگاه را باز می‌کند، اما برای استفاده به عنوان ریموت کنترل، فرستنده مادون قرمز ندارد. اگر برای شما هم این موضوع اهمیت دارد می‌توانید  با کمی تغییر در بودجه به دنبال محصولاتی مثل آنر ۹، هواوی P10 Plus، هواوی میت 20، شیائومی Mi8 SE یا شیائومی Mi A2 باشید.

    ۵. تنوع لوازم جانبی و تعمیر پذیری

    گوشی شیائومی پوکوفون F1

    هرچند گوشی‌های شیائومی بسیار خوش قیمت و جذاب هستند، اما اگر خراب شوند تعمیرشان در بازار ایران دشوار است. علاوه بر این لوازم جانبی گوشی‌های شیائومی هم در بازار ایران تنوع زیادی ندارند. این دو موضوع از اصلی‌ترین دلایلی هستند که بسیاری از خریداران محصولات شیائومی را منصرف می‌کنند و به سمت برندهای جا افتاده تر مثل هواوی یا سامسونگ می‌کشانند.

    جمع بندی در مورد شیائومی پوکوفون F1

    گوشی شیائومی پوکوفون F1 ارزش خرید پوکوفون اف 1 واقعا بالاست، مگر این‌که با یکی از نقاط ضعف محصول به طور خاص مشکل داشته باشید. مثلا بخواهید بدنه گوشی شما ظاهر لوکس و توجه برانگیزی داشته باشد، یا شاید عادت داشته باشید هر چند ماه قاب و لوازم جانبی جدید برای محصول خود خریداری کنید.  به نظر شما موقع خرید گوشی سخت افزار دستگاه اولویت بالاتری دارد یا ظاهر محصول که هرروز قرار است جلوی چشم کاربر باشد؟ [see_also]8141[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید