۳ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید هواوی Y9 2019

۳ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید هواوی Y9 2019
راهنمای مطالعه

    خرید هواوی Y9 2019 به عنوان یکی از میان‌رده‌های خوب بازار رزش بالایی دارد، اما این گوشی از کمبودهایی رنج می‌برد که شاید شما را برای خرید آن دچار تردید کند. با درجه همراه باشید.

    ۱- نداشتن قابلیت فست شارژ

    خرید Y9 2019 - نداشتن فست شارژ

    بدون شک یکی از ایرادی که می‌توانیم به گوشی Y9 2019 هواوی وارد کنیم، استفاده نکردن از فناوری فست شارژ است. اگرچه بهره بردن از یک باتری لیتیومی با قدرت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر سبب شده تا با یک‌بار شارژ گوشی، بسته به نوع فعالیت گوشی، بتوانید به مدت یک تا دو روز تمام از آن استفاده کنید؛ که در بین گوشی‌های هوشمند میزان قابل توجهی است.

    با این وجود کاربران این گوشی از نداشتن قابلیت فست شارژ گله‌مند هستند. به خاطر پشتیبانی نکردن از این قابلیت، برای هر بار شارژ کامل باتری، باید آن را به مدت دو ساعت تمام به شارژر متصل کنید؛ که واقعاً یک موضوع آزاردهنده است.

    ۲- کیفیت پایین دوربین‌ها

    خرید Y9 2019 - کیفیت پایین دوربین

    اگر قیمت متوسط گوشی وای ۹ را در نظر بگیریم، نباید انتظار زیادی از دوربین‌های آن داشته باشم. گوشی Y9 2019 به چهار دوربین برای عکس‌برداری مجهز شده است. دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی و دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی نیز برای جلوی گوشی.

    با این حال کاربران از ویژگی‌های تصویربرداری Y9 هواوی راضی نیستند و چند انتقاد کلی را نسبت به دوربین این گوشی میان رده وارد می‌دانند. مهم‌ترین انتقادها در مورد کیفیت پایین عکس‌برداری در نور کم و عدم استفاده از لرزش گیر اپتیکال است. به گفتۀ خریداران در مکان‌هایی که با کمبود نور مواجه هستید، خصوصاً در شب، روی عکس‌ها نویز افتاده و کیفیت آن‌ها کاهش می‌یابد.

    [related]8703[/related]

    ۳- جنس قاب گوشی Y9 2019 هواوی

    خرید Y9 2019 - بدنه گوشی

    قاب گوشی Y9 هواوی از جنس پلاستیک استو به خاطر رنگ‌بندی روشن و جنسی که دارد، به راحتی لک می‌گیرد. به شکلی که در هنگام کار کردن با گوشی اثر انگشت شما روی قاب آن باقی می‌ماند. موضوع دیگری که کاربران Y9 2019 هواوی از آن گله‌مند هستند، جنس این قاب است. اگرچه قاب این محصول از مقاومت خوبی در برابر ضربه برخوردار است، ولی انتظار بسیاری از کاربران این بوده که از قاب‌های شیشه‌ای برای طراحی گوشی Y9 2019 هواوی استفاده شود.

    جمع‌بندی

    شرکت هواوی در تولید Y9 2019 تمام تلاش خود را داشته تا محصولی باکیفیت و ارزش خرید بالا را به بازار عرضه کند. این محصول برتری‌های فراوانی نسبت به رقبای هم‌سطح خود دارد. با این حال اگر مواردی که گفته شد برایتان حائز اهمیت است، می‌توانید به گزینه‌های بهتری فکر کنید. [see_also]11403[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید