۳ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید هواوی پی ۳۰ لایت

۳ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید هواوی پی ۳۰ لایت
راهنمای مطالعه

    اگر قصد خرید هواوی پی ۳۰ لایت را دارید بد نیست بدانید این محصول ویژگی‌های جذابی دارد، اما کاربران این گوشی از بعضی ویژگی‌های آن شکایت دارند.در این مقاله به مهم‌ترین نقاط ضعف این محصول اشاره کرده‌ایم که ممکن است شما را از خرید هواوی پی ۳۰ لایت منصرف کند. با درجه همراه باشید.

    ۱. بیرون‌زدگی ماژول دوربیندوربین هواوی پی 30 لایت

    هواوی در پی ۳۰ لایت مثل برادران بزرگترش از یک دوربین اصلی سه‌گانه بهره برده که به ترتیب ۲۴، ۸ ، ۲ مگاپیکسلی هستند. اما بیرون‌‌زدگی ماژول دوربین اصلی ممکن است برای بعضی کاربران خوشایند نباشد. به علاوه این اتفاق دوربین را مستعد خط و خش و شکستگی احتمالی قرار می‌دهد. بنابراین باید هنگام استفاده از این گوشی حواستان به این موضوع باشد و اگر نسبت به آن کمی حساس هستید، نسبت به تهیه محافظ لنز برای آن اقدام کنید.

    ۲. اسپیکر نه چندان قدرتمند

    تنها اسپیکر هواوی پی ۳۰ لایت روی لبه پایینی قرار گرفته و از لحاظ بلندی صدا نمره پایینی دریافت می‌کند. خروجی صدا هم در هر دو حالت افقی و عمودی، به سادگی با دست شما مسدود خواهد شد. با این حال این اسپیکر کیفیت مطلوبی دارد. البته مثل اکثر میان‌رده‌ها با افزایش صدا شاهد اعوجاج و نویز زیادی هستیم.

    خوشبختانه هواوی هنوز تصمیم به حذف جک هدفون از میان رده‌هایش نگرفته و می‌توانید از این درگاه کاربردی برای لذت بردن از موسیقی استفاده کنید. بنابراین اگر بیشتر از هندزفری برای گوش دادن به محتوای صوتی یا ویدیویی استفاده می‌کنید، احتمالا مورد یاد شده برای شما اهمیت چندانی نخواهد داشت؛ در غیر این صورت نیم نگاهی به گوشی‌های دیگر بازار داشته باشید.

    [related]9277[/related]

    ۳. ظرفیت پایین‌تر باتری نسبت به رقبا

    بگذارید خیالتان را راحت کنیم. از باتری هواوی پی ۳۰ لایت نمی‌توانید انتظار عملکردی مشابه برادر بزرگترش یعنی پی ۳۰ پرو داشته باشید. پی ۳۰ پرو با عمر باتری فوق‌العاده خود به راحتی حداقل دو روز کامل می‌تواند خیال شما را از بی‌نیازی به پریز برق راحت کند اما هواوی پی ۳۰ لایت چنین نیست.

    هواوی در پی ۳۰ لایت از یک باتری لیتیوم - یونی با ظرفیت ۳۳۴۰ میلی‌آمپری استفاده کرده که برای یک گوشی با نمایشگر ۶.۱ اینچی اندکی کم به نظر می‌رسد. در حالی که نزدیک‌ترین رقیبش یعنی گلکسی A50 از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد که با استفاده نسبتا سنگین تا یک روز کامل می‌تواند شما را همراهی کند.

    در تست شارژدهی باتری با کمک برنامه پی سی مارک که با روشنایی ۵۰ درصدی نمایشگر و اتصال وای فای انجام شد، هواوی پی ۳۰ لایت به رقم ۹ ساعت و ۲۲ دقیقه رسید که این تست برای گلکسی A50 با برتری یک ساعته گلکسی A50 همراه بود که با توجه به ۲۰ درصد ظرفیت بیشتر باتری قابل توجیه است.

    البته ناگفته نماند هواوی پی ۳۰ لایت به فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی مجهز شده که طی ۳۰ دقیقه تا ۳۴ درصد شارژ می‌شود که این مقدار برای گلکسی A50 که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی بهره می‌برد، در مدت زمان مشابه ۲۷ درصد است.

    نتیجه‌گیری

    هواوی پی ۳۰ لایتاگرچه پی ۳۰ لایت به عنوان یکی از جدید‌ترین و زیباترین گوشی‌های بازار، محصولی جذاب و وسوسه کننده است اما نقاط ضعفی نیز دارد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت و از آن‌ها چشم پوشی کرد. با توجه به وضعیت بازار کشورمان که در حال حاضر میان‌رده‌ها حکم پرچمدار را برایمان پیدا کرده‌اند و قیمت نسبتا بالای حدود چهار میلیون تومانی این گوشی، شناخت نقاط ضعف و قوت هر محصول کمک می‌کند تا خریدی آگاهانه و هوشمندانه داشته باشیم. آیا شما تمایلی به خرید هواوی پی ۳۰ لایت دارید؟ ممنون می‌شویم در بخش «نظرات کاربران» برایمان از تجربه‌هایتان بیشتر بگویید. محبوب‌ترین گوشی‌های بازار را ببینید [see_also]9553[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید