۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید شیائومی MI9 SE

۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید شیائومی MI9 SE
راهنمای مطالعه

    کیفیت ساخت نزدیک به پرچمداران، دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی و صفحه نمایش امولد خرید شیائومی MI9 SE را به یک تصمیم دلچسب تبدیل می‌کند.

    شیائومی MI9 SE با نمایشگر AMOLED ساخت سامسونگ، بدنه شیشه‌ای، پردازنده اسنپدراگون سری ۷۰۰ کوالکام و برچسب قیمت حدود ۴ میلیون تومان یکی از بهترین محصولات شیائومی در کلاس گوشی‌های میان رده اقتصادی به شمار می‌رود.

    در ادامه با ۵ ویژگی شاخص این گوشی که در تصمیم گیری شما برای خرید این گوشی نقش به سزایی دارد، با «درجه» همراه باشید.

    ۱. طراحی زیبا شیائومی MI9 SE

    خرید شیائومی MI9 SE - طراحیشیائومی می ۹ اس ای با وزن ۱۵۵ گرم و فقط ۷.۵ میلی‌متر ضخامت، یکی از سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌ها در بین هم‌رده‌های خود به حساب می‌آید. خوشبختانه برخلاف محصولات رقبایی همچون سامسونگ و هواوی، میان‌رده‌های اقتصادی شیائومی به‌جای پلاستیک براق با بدنه‌ شیشه‌ای روانه‌ بازار می‌شوند. شیائومی در نسخه ارزان‌تر می ۹ از پنل شیشه‌ای 2.5D از نوع گوریلا گلس ۵ در جلوی این گوشی استفاده کرده که به شکلی ظریف به فریم فلزی و براق اطراف دستگاه می‌چسبد. به لطف حاشیه‌های اندک اطراف نمایشگر و ناچ کوچک قطره‌ای شکل آن، نسبت نمایشگر به بدنه به رقم ۸۴ درصد می‌رسد.

    همانند نمای جلو، بدنه پشتی MI9 SE از شیشه اندکی خمیده پوشیده شده است که در آرایه دوربین عقب و فلش LED به صورتی استادانه تراش خورده است. دوربین سه‌گانه و فلش LED با چینشی عمودی در گوشه سمت چپ دستگاه دیده می‌شوند.

    می ۹ اس‌ ای یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی دنیا با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به‌ حساب می‌آید. حسگر می ۹ اس‌ ای در اغلب مواقع از رقبای خود سریع‌تر عمل می‌کند. این گوشی در سه رنگ بنفش و آبی و خاکستری به بازار عرضه می‌شود.

    ۲. نمایشگر روشن و شفاف

    خرید شیائومی MI9 SE - نمایشگراستفاده از نمایشگر‌های اولد در بین میان‌رده‌ها در حال فراگیرشدن و تبدیل شدن به ترندی جدید و البته مفید است که خوشبختانه می ۹ اس ای نیز از این قاعده مستثنی نیست. این پنل ۵.۹۷ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۴۳۲ پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌کند که رقم بسیار مناسبی است.

    زاویه‌‌ی دید نمایشگر میان‌رده‌ی خانواده MI9 SE عالی و خوانایی آن زیر نور مستقیم خورشید در بین میان‌رده‌ها کم‌نظیر است. روشنایی نمایشگر در حالت خودکار به ۶۳۸ نیت می‌رسد که آن را هم سطح می ۹ و ۱۶ درصد روشن‌تر از پوکوفون F1 قرار می‌دهد.

    نمایشگر همیشه‌ روشن در می ۹ اس‌ ای در دسترس کاربر است و ۱۶ حالت نمایشی برای آن در نظر گرفته شده که امکان زمان‌بندی فعال‌سازی این قابلیت هم فراهم شده است.

    [related]9881[/related]

    ۳. سخت‌افزار حرفه‌ای

    خرید شیائومی MI9 SE - سخت افزارمی ۹ اس ای از چیپست اسنپدراگون ۷۱۲ به عنوان پردازنده مرکزی خود استفاده می‌کند که در حقیقت نسخه‌ای ارتقایافته از اسنپدراگون ۷۱۰ با ۱۰۰ مگاهرتز فرکانس بیشتر برای CPU به‌حساب می‌آید. این پردازنده ۱۰ نانومتری دارای هشت هسته پردازشی است که از دو هسته مبتنی بر کورتکس A75 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و شش هسته مبتنی بر کورتکس A55 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز استفاده می‌کند.

    گوشی اقتصادی شیائومی درکنار پردازنده‌ اسنپدراگون ۷۱۲ حافظه‌ رم ۶ گیگابایتی هم دارد که تجربه‌ چند وظیفگی بی‌نقصی را با این محصول تضمین می‌کند. می ۹ اس‌ ای در دو نسخه‌ با حافظه‌ ذخیره‌سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی و بدون پشتیبانی از کارت حافظه روانه‌ بازار شده است؛ بنابراین در انتخاب مدل مناسب باید بیشتر دقت کنید.

    عملکرد کلی گوشی در این بازه قیمتی بسیار خوب است و در کار‌بری‌های روزمره از میانگین اکثر کاربران بالاتر به نظر می‌رسد. می ۹ اس‌ ای در بنچمارک‌های نرم‌افزاری نیز بسیار قدرتمند ظاهر می‌شود و از رقبای مطرح خود مانند سامسونگ گلکسی A50 و هواوی پی ۳۰ لایت بالاتر قرار می‌گیرد که نشان دهنده عملکرد پردازشی بسیار خوب آن است.

    می ۹ اس ای از آدرنو ۶۱۶ با فرکانس ۵۱۵ مگاهرتز نیز به عنوان پردازشگر گرافیکی خود استفاده می‌کند که در اجرای بازی‌های سنگینی همچون آسفالت ۹ و پابجی عملکرد روانی دارد. ناگفته نماند گوشی در مدیرت گرما هم عملکرد مناسبی دارد و بدنه‌ی دستگاه حین اجرای بازی چندان داغ نمی‌شود.

    ۴. دوربین پشتی سه‌گانه

    خرید شیائومی MI9 SE - دوربیندوربین‌ سه‌گانه با ترکیب سودمند «استاندارد و تله‌فوتو و اولتراواید» دوربین پشتی می ۹ اس‌ ای را تشکیل می‌دهند. دوربین اصلی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی و ۱.۲ اینچی سونی با پیکسل‌های ۰.۸ میکرومتری و فیلتر بایر چهارگانه بهره می‌برد و به‌صورت پیش‌فرض عکس‌هایی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی ثبت می‌کند.

    دوربین اولتراواید می ۹ اس‌ ای هم از حسگری ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله ‌فوتو می ۹ اس ای ماژولی با حسگر ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابری را نیز دارد.

    سطح جزئیات و گستره‌ دینامیکی و دقت رنگ‌‌ برای عکس‌هایی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، نسبتا بالاست و پردازش عکس‌ها، طبیعی و بدون شارپ شدن بیش از حد صورت می‌گیرد.

    در عکس‌های اولتراواید نیز گستره‌ دینامیکی رضایت‌بخش است. اگرچه عکس‌های گرفته شده با دوربین اولترا واید ممکن است از لحاظ شارپ بودن به پای دوربین اصلی نرسد، اما هنوز یکی از پر جزئیات‌ترین عکس‌‌ها در نوع خودش به شمار می‌رود.

    خوشبختانه دوربین اصلی میان‌رده‌ شیائومی حالت عکاسی شبانه با نوردهی طولانی نیز دارد و به‌ کمک این حالت، سطح جزئیات و روشنایی عکس‌ها به‌میزان زیادی افزایش می‌یابد. دوربین سلفی نیز حسگری ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.0 دارد که در طول روز و محیط‌های روشن، عکس‌هایی با جزئیات و رنگ‌های رضایت‌بخش ثبت می‌کند و در عکس‌های پرتره نیز پس‌زمینه و سوژه به‌خوبی تفکیک می‌شوند.

    ۵. رابط کاربری با امکانات فراوان

    خرید شیائومی MI9 SE - رابط کاربریدرست همانند ردمی نوت ۷، شائومی می ۹ اس ای به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۹ پای و نسخه‌ی ۱۰.۲ از رابط کاربری اختصاصی شیائومی موسوم به MIUI عرضه می‌شود. غول چینی دنیای فناوری پس از سال‌ها توسعه‌ی MIUI، اکنون آن را به بلوغ مناسبی رسانده است که در کنار ارائه‌ سرعت مناسب ناوبری، قابلیت و امکانات مناسبی نیز دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

    این پوسته گزینه‌های متنوعی را برای شخصی سازی رابط کاربری در اختیار شما قرار می‌دهد. حالت تاریک نیز در تنظیمات قرار داده شده است که با فعال کردن آن، رنگ منو و اکثر برنامه‌ها از حالت سفید به مشکی تغییر رنگ پیدا می‌کند و در صرفه جویی در مصرف باتری هم موثر است.

    علاوه بر این، قابلیت حذف دکمه‌های ناوبری و استفاده از ژست‌های حرکتی برای جابجا شدن در منو‌ها نیز امکان‌پذیر است.

    جمع‌بندی خرید شیائومی MI9 SE

    خرید شیائومی MI9 SEاگر بخواهیم مهم‌ترین معیارهای انتخاب گوشی هوشمند را صرف‌نظر از برچسب قیمتی نام ببریم طراحی و کیفیت ساخت، نمایشگر، عملکرد، دوربین و باتری جزو اصلی‌ترین شاخصه‌هایی هستند که می‌توان در هنگام خرید گوشی در نظر گرفت. می ۹ اس‌ ای با بدنه‌ شیشه‌ای و کامپکت خود، به‌ لحاظ ارگونومی و کیفیت ساخت و طراحی جزو بهترین‌های دسته‌‌ محصولات اقتصادی به‌ حساب می‌آید. نظر شما در رابطه با خرید شیائومی MI9 SE چیست؟ آیا تجربه استفاده از این گوشی را داشته‌اید؟ [see_also]9400[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید