شیائومی ردمی K20 پرو و ۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید این گوشی

شیائومی ردمی K20 پرو و ۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید این گوشی
راهنمای مطالعه

    شیائومی ردمی K20 پرو (Redmi K20 Pro) یکی از خوش ساخت‌ترین، قوی‌ترین و در عین حال مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌‌های بازار محسوب می‌شود که به جرات می‌توان آن را انقلابی در بازار گوشی‌های هوشمند دانست. با «درجه» همراه باشید تا ۴ مورد از بهترین ویژگی‌های این گوشی را با یکدیگر بررسی کنیم.

    دو ماه پیش و در تاریخ ۷ خرداد ۱۳۹۸، شیائومی قدرتمندترین گوشی خود را تحت عنوان ردمی K20 پرو با بهره‌مندی از تراشه‌ ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۵۵ روانه‌ بازار کرد.

    شیائومی در طراحی این گوشی، کاملا حرفه‌ای عمل کرده و خیل عظیمی از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در آن جای داده است. بنابراین در این مقاله به بررسی ۴ مورد از این قابلیت‌ها می‌پردازیم که در انتخاب شیائومی ردمی K20 پرو بیشترین نقش را ایفا می‌کنند.

    توجه داشته باشید که موارد ذکر شده با توجه به بازخورد کاربران این گوشی به ثبت رسیده و لذا در استفاده‌ عادی و روزمره متوجه آن‌ها خواهید شد.

    ۱. نمایشگر بزرگ و باکیفیتردمی K20 پرو

    شیائومی در طراحی ردمی K20 پرو از یک نمایشگر نسبتا بزرگ ۶.۳۹ اینچی امولد با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ و تراکم ۴۰۳ پیکسل بر هر اینچ بهره برده است. شاید این نمایشگر بهترین نمایشگر حال حاضر در گوشی‌های هوشمند نباشد، اما قطعا یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید.

    علاوه بر این، نمایشگر این گوشی هوشمند به وسیله‌ یک محافظ گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و با توجه به کاهش چشمگیر حاشیه‌های بالایی و کناری، حدودا ۸۶ درصد بخش جلویی این گوشی را تشکیل می‌دهد.

    [related]9866[/related]

    ۲. دوربین سه‌گانه و باکیفیتردمی K20 پرو

    یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب ردمی K20 پرو به دوربین آن تعلق دارد. جایی که شیائومی در بخش پشتی، یک مجموعه سه تایی را با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی مورد استفاده قرار داده که از لحاظ کیفیت تصویربرداری عملکرد رضایت‌بخشی دارند.

    اما جذاب‌ترین قابلیت در بخش دوربین، مربوط به دوربین سلفی است. شیائومی برای دوربین سلفی، یک دوربین جهنده ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته که هنگام ثبت تصاویر از بخش بالایی گوشی به صورت کشویی خارج می‌شود.

    یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده کاربردی این دوربین جهنده، تشخیص افتادن است. یعنی اگر هنگام ثبت تصاویر، گوشی از دست کاربر رها شود، سنسورها با تشخیص افتادن گوشی باعث می‌شوند دوربین سریعا به درون دستگاه برگردد.

    ۳. سخت‌افزار شیائومی ردمی K20 پروردمی K20 پرو

    اولین گوشی شرکت شیائومی که به پردازنده‌ اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده، ردمی K20 پرو است. این پردازنده که با لیتوگرافی ۷ نانومتری طراحی شده، از ۱ هسته‌ قدرتمند ۲.۸۴ گیگاهرتزی، سه هسته‌ ۲.۴۲ گیگاهرتزی و چهار هسته‌ کم مصرف ۱.۸ گیگاهرتزی بهره می‌برد که در کنار پردازنده‌ گرافیکی آدرنو ۶۴۰ و ۶/۸ گیگابایت رم، در انجام هیچ کاری شما را ناامید نمی‌کند.

    لازم به ذکر است که این گوشی در چهار مدل با رم و حافظه‌ داخلی ۱۲۸/۶، ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۸ و ۶۴/۶ عرضه شده است.

    ۴. باتری قدرتمند و شارژر ۲۷ واتیردمی K20 پرو

    یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب ردمی K20 پرو، باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر پر سرعت ۲۷ واتی آن است. البته درون جعبه‌ این گوشی شارژر ۱۸ واتی وجود دارد و کاربر در صورت تمایل می‌تواند شارژر ۲۷ واتی برای این گوشی خریداری کند که خوشبختانه جای نگرانی وجود ندارد و با شارژر ۱۸ واتی نیز نیاز کاربران به بهترین شکل برطرف خواهد شد.

    باتری حجیم این گوشی قادر است تا ۲۱ ساعت ویدئو با کیفیت ۷۲۰p پخش کند که این رقم بسیار شگفت‌انگیز است. به طور کلی این باتری با در نظر گرفتن کارهای روزمره، به سادگی یک روز کامل گوشی را برایتان روشن نگه خواهد داشت.

    ۵. قیمت شیائومی ردمی K20 پروردمی K20 پرو

    شیائومی به ساخت گوشی‌های با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت شهره است، اما کمتر کسی انتظار داشت ردمی K20 پرو با چنین مشخصاتی در محدوده‌ قیمتی ۳۵۰ الی ۵۰۰ دلار قرار گیرد. مسلما برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک گوشی قدرتمند و همه فن حریف می‌گردند، پرداخت تنها ۵۰۰دلار یک رویا خواهد بود اما شیائومی این رویا را با گوشی‌های سری ردمی K20 به حقیقت تبدیل کرد تا شاهد یکی از قدرتمندترین و مقرون به صرفه‌ترین پرچم‌داران حال حاضر در دنیا باشیم!

    جمع‌بندی خرید شیائومی ردمی K20 پرو

    به طور کلی می‌توان گفت هیچ گوشی‌ای در محدوده‌ قیمتی ۳۰۰ الی ۵۰۰ دلاری وجود ندارد که یارای رقابت با شیائومی ردمی K20 پرو را داشته باشد. سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر با کیفیت، باتری قدرتمند، قیمت مناسب و بسیاری از ویژگی‌های خوب دیگر، این گوشی را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار بدل کرده است که می‌تواند زنگ خطر را برای پرچم‌داران معروفی چون گلکسی نوت ۱۰ به صدا در آورد. با همه این تفاسیر، بهتر است قبل از اینکه به خرید این گوشی اقدام کنید، مقاله‌ «۳ دلیل که ممکن است شما را از خرید گوشی ردمی K20 پرو منصرف کند» را با دقت مطالعه کنید. [see_also]10937[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید