۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید وان پلاس ۷ پرو

۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید وان پلاس ۷ پرو
راهنمای مطالعه

    در حال حاضر و در بازار گوشی‌های بالارده، کمتر گوشی را می‌توان یافت که باوجود برخورداری از ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری عالی، در محدوده‌ قیمتی مناسبی نیز قرار گیرد. اما خوشبختانه با خرید وان پلاس ۷ پرو این امکان نصیب شما خواهد شد.

    با اینکه مدت زمان زیادی از انتشار این گوشی نمی‌گذرد، اما وان‌ پلاس ۷ پرو با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران مواجه شد و حتی گزارش شده برخی از کاربران چینی به فروش گوشی گلکسی اس ۱۰ خود اقدام کرده‌ تا این محصول را خریداری کنند.

    بنابراین تصمیم گرفتیم ۴ مورد از اصلی‌ترین مزایای این گوشی خوش‌ساخت و قدرتمند را مورد بررسی قرار دهیم تا کاربرانی که قصد خرید این محصول را دارند با اطلاع بیشتری نسبت به خرید آن اقدام کنند.

    توجه داشته باشید که نقاط قوت ذکر شده با توجه به بازخورد کاربران این گوشی هوشمند به ثبت رسیده و در استفاده‌ عادی و روزمره متوجه آن‌ها خواهید شد.

    نمایشگر انقلابی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزینمایشگر گوشی وان پلاس ۷ پرو

    با نادیده گرفتن از گوشی‌های گیمینگ، معمولا گوشی‌های موجود در بازار، از نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی تصویر ۶۰ هرتزی برخوردار هستند. اما وان پلاس در طراحی گوشی وان‌ پلاس ۷ پرو پا را از حد استاندارد فراتر گذاشته و به سوی نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی قدم برداشت.

     در نتیجه‌ این اقدام جاه‌طلبانه، نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با پنل Fluid AMOLED را شاهد هستیم که از وضوح تصویر کیو اچ‌دی (۳۱۲۰ در ۱۴۴۰پیکسل) برخوردار است و با پشتیبانی از قابلیت +HDR10، با شایستگی تمام در بین برترین نمایشگرهای حال حاضر قرار می‌گیرد. همچنین این نمایشگر به وسیله‌ محافظ صفحه گوریلا گلس ۶ محافظت می‌شود که می تواند تا حد زیادی آن را از خط و خش‌های احتمالی محفوظ نگه دارد.

    مشخصات سخت‌افزاری وان پلاس ۷ پروقدرت سخت‌افزاری وان پلاس ۷ پرو

    معمولا گوشی‌های وان پلاس به قاتل پرچم‌دارها معروف هستند و قوی‌ترین محصولات آن، همیشه با قوی‌ترین مجموعه سخت‌افزاری زمان خود به بازار عرضه می‌شوند. وان‌ پلاس ۷ پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست و به یک پردازنده بسیار قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵، ۶/۸/۱۲ گیگابایت رم، گرافیک آدرنو ۶۴۰ و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی با استاندارد UF 3.0 به بازار عرضه شده که سرعت انتقال داده‌ها در آن تا دوبرابر نسبت به نسل قبل افزایش یافته است.

    این مجموعه سخت‌افزاری علاوه‌بر سرعت فوق‌العاده بالا و عملکردی بسیار روان، در انجام هیچ کار سنگینی شما را ناامید نخواهد کرد. وان پلاس اما به قدرت سخت‌افزاری این مجموعه اکتفا نکرده و با طراحی برنامه‌ اختصاصی بهینه‌ سخت‌افزار Fnatic، عملکرد دستگاه را تا حدودی در انجام بازی‌ها بهبود بخشید.

    [related]9979[/related]

    دوربین سه گانه و با کیفیتدوربین گوشی وان پلاس ۷ پرو

    مدتی بود که وان پلاس صرفا جهت کاهش هزینه‌های تمام شده، تمرکز خود را روی بخش دوربین منعطف نمی‌کرد و تنها با افزایش قدرت پردازشی سعی در رقابت با سایر رقبا داشت. اما این شرکت در طراحی وان‌ پلاس ۷ پرو رویکردی کاملا متفاوت را در پیش گرفت و آن را با ۳ دوربین بسیار قدرتمند راهی بازار کرد.

    دوربین اصلی این گوشی یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی است که ضمن برخورداری از لرزش‌گیر اپتیکال، با بهره‌مندی از ترکیب پیکسلی، قادر است به صورت پیش فرض تصاویری با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل ثبت کند.

    علاوه بر دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با برخورداری از لرزش‌گیر اپتیکال و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض ۱۱۷ درجه‌ای نیز در بخش پشتی این گوشی حضور داشته و وظیفه‌ ثبت تصاویر را بر عهده دارند.

    لازم به ذکر است که وب‌سایت DxOMark به دوربین اصلی وان پلاس ۷ پرو امتیاز ۱۱۱ را داده که آن را به همراه آنر ۲۰ پرو، بعد از نوت 10 پلاس 5G، گلکسی اس ۱۰ ۵G و هواوی P30، در رده چهارم قرار می‌دهد. همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز سنسوری به بزرگی ۱۶ مگاپیکسل دارد که به شکل پاپ آپ طراحی شده و در ۰.۵۳ ثانیه آماده‌ ثبت تصاویر سلفی خواهد بود.

    باتری قدرتمند و شارژر ۳۰ واتیباتری و شارژر گوشی وان پلاس ۷ پرو

    با در نظر گرفتن اندازه و کیفیت خارق العاده‌ نمایشگری که وان‌ پلاس ۷ پرو دارد، باید انتظار یک باتری بسیار قوی را نیز داشته باشیم که وان پلاس تصمیم گرفته از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای تغذیه‌ این گوشی استفاده کند.

    اگرچه این شرکت می‌توانست با یک باتری حجیم‌تر، خیال خود و کاربران را تا حد زیادی آسوده کند اما همین باتری نیز در مقایسه با همرده‌های موجود در بازار، به خوبی از پس نیاز‌های کاربران برخواهد آمد. اما ویژگی‌ جذاب وان‌ پلاس ۷ پرو در این بخش به شارژر آن بر می‌گردد که به فناوری ۳۰ واتی مجهز شده است. شارژر این گوشی از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و عملکرد خوبی نیز از خود نشان می‌دهد.

    جمع‌بندی

    اگرچه وان پلاس شرکت نوپایی است، اما در مدت زمان بسیار کوتاه توانست نظر مثبت بسیاری از کاربران را در سراسر جهان به خود جذب کند. وان‌ پلاس ۷ پرو نیز یکی از محصولات بالارده و بسیار با کیفیت این شرکت محسوب‌ می‌شود که با استقبال کم نظیری از سوی کاربران مواجه شده است. برای برخی از کاربران شاید این گوشی همچنان بهترین و قدرتمندترین گزینه‌ی حال حاضر در بین گوشی‌های هوشمند نباشد، اما قطعا می‌توان آن را یکی از بهترین‌ انتخاب‌های موجود در نظر گرفت که قادر است همه‌ نیاز‌های کاربران را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. با این اوصاف توصیه می‌شود قبل از اینکه به خرید این گوشی اقدام کنید، مقاله‌ «وان پلاس ۷ پرو و ۳ دلیل که ممکن است شما را از خرید این گوشی منصرف کند» را مطالعه کنید. [see_also]5314[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید