۳ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید وان پلاس ۷ پرو

۳ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید وان پلاس ۷ پرو
راهنمای مطالعه

    با اینکه وان پلاس ۷ پرو یکی از قوی‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین پرچمداران بازار است، ولی مشکلاتی دارد که می‌تواند روی تصمیم‌گیری شما موثر باشد.

    اگرچه گوشی جدید وان پلاس با استقبال کم نظیری از سوی کاربران مواجه شد، اما برخی از کاربران به وجود مشکلاتی در آن اشاره داشتند که ممکن است بعضی از افراد را از خرید این گوشی قدرتمند منصرف کند.

    بنابراین تصمیم گرفتیم پیرو مقاله‌ قبل که ۴ مورد از بهترین ویژگی‌های این گوشی را مورد بررسی قرار دادیم، در این مقاله به ۳ مورد از نقطه ضعف‌های آزاردهنده‌ آن نیز اشاره‌ای داشته باشیم تا کاربرانی که قصد خرید این محصول را دارند با آگاهی بیشتری به خرید آن اقدام کنند.

    توجه داشته باشید که نقاط منفی ذکر شده با توجه به بازخورد کاربران این گوشی هوشمند به ثبت رسیده و در استفاده‌ عادی و روزمره متوجه آن‌ها خواهید شد.

    وان پلاس ۷ پرو ضد آب و گرد و غبار نیست

    وان پلاس ۷ پرو ضد آب نیست

    مسئله‌ای که بسیاری از کاربران را در خرید این گوشی به تردید وا داشته، عدم دریافت گواهی IP ۶۸ است. یعنی این گوشی ضد آب نیست. دلیل آن‌ هم ظاهرا به طراحی پاپ آپ دوربین این گوشی برمی‌گردد. اما جالب این‌جاست که وان پلاس ادعا می‌کند این گوشی قادر است در برابر نفوذ آب مقاومت کند و دریافت گواهی IP ۶۸ را صرفا عاملی برای پرداخت هزینه‌ بیشتر تلقی کرده است.

    به هر حال هنگامی که این گوشی را خریداری می‌کنید دقت داشته باشید که این محصول گواهی IP ۶۸ را دریافت نکرده و لذا هرگونه مشکلی که به دلیل خیس شدن دستگاه بوجود بیاید، مسئولیت آن بر عهده‌ خود کاربر خواهد بود.

    [related]9923[/related]

    وان پلاس ۷ پرو یا وان پلاس ۷؟ گوشی شیائومی وان پلاس ۷

    اینکه بگوییم تفاوت بین وان پلاس ۷ پرو و وان پلاس ۷ ناچیز است، کمی اغراق کرده‌ایم اما در حقیقت این گوشی آن‌قدرها هم بهتر از برادر کوچک‌تر خود نیست که تفاوت قیمت ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلاری را توجیه کند! اگر از وان پلاس ۷ پرو با ۱۲ گیگابایت رم نادیده بگیریم، از نظر قدرت پردازشی این دو گوشی کاملا مشابه یکدیگر هستند و هیچ ضعفی در مدل استاندارد دیده نمی‌شود.

    البته در مدل پرو، شاهد نمایشگر بزرگ‌تر و با کیفیت‌تر و لذا باتری بهتر، شارژر پر سرعت‌تر و یک دوربین بیشتر هستیم، اما این‌ها مواردی نیستند که کاربرانی با بودجه‌ی محدود را مجاب به خرید این گوشی کند.

    حذف جک ۳.۵ میلی‌متری و نبود آداپتور مربوطه در جعبه

    جک هدفون گوشی وان پلاس ۷ پرو

    حذف جک ۳.۵ میلی‌متری در حال حاضر یکی از آزاردهنده‌ترین نکاتی است که در اکثر گوشی‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم! خوشبختانه یا متاسفانه هنوز کاربران نتوانستند به خوبی با نبود این جک محبوب کنار بیایند و همین مسئله نیز موجب شده بازخورد‌های منفی زیادی به گوشی‌هایی که از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا برخوردار نیستند وارد شود.

    وان پلاس ۷ پرو نیز نمونه‌ای از این محصولات است که نه تنها هیچ ورودی هدفونی برای آن در نظر گرفته نشده، بلکه در جعبه‌ی این گوشی نیز هیچ آداپتور تبدیلی وجود ندارد و ظاهرا کاربران می‌بایستی در صورت تمایل، به صورت جداگانه آن را تهیه کنند.

    جمع‌بندی

    اگر این موارد برای شما آزار دهنده هستند که هیچ، اما در غیر این صورت وان پلاس ۷ پرو را به عنوان یکی از برترین گزینه‌های بازار مد نظر داشته باشید. این پرچم‌دار قدرتمند یکی از سریع‌ترین و بهترین گوشی‌های مبتنی بر اندروید بوده که تاکنون به بازار عرضه شده و استقبال کم‌نظیری نیز از آن صورت گرفته است. بنابراین اگر این ۳ مورد برای شما از اهمیت پایینی برخوردارند، پیشنهاد می‌کنیم حتما وان پلاس ۷ پرو یا برادر کوچک‌تر آن را برای خرید مد نظر داشته باشید. [see_also]2084[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید