بهترین سایت‌های اجاره دفتر کار؛ انتخاب سریع و ارزان واحد اداری

بهترین سایت‌های اجاره دفتر کار؛ انتخاب سریع و ارزان واحد اداری
راهنمای مطالعه

    در زمانه‌ای که تمام محیط زندگی و کار ما با دنیای آنلاین و خدمات استارتاپ احاطه شده است، برای اموری مثل اجاره دفتر کار، خانه، ویلا و هر ملکی هم می‌توانیم روی خدمات سایت‌های اجاره و فروش ملک حساب کنیم. در این مطلب از درجه به‌سراغ بهترین سایت‌های اجاره دفتر کار رفته‌ایم تا راهکاری برای یکی از دغدغه‌های اصلی کارفرماها پیشنهاد دهیم. خدمات آنلاین سایت‌های اجاره و فروش به شما کمک می‌کنند که بدون اتلاف وقت، در زمان کوتاهی بتوانید چند پیشنهاد برای اجاره دفتر کار را بررسی کنید و درنهایت، انتخاب سنجیده‌ای انجام دهید. با ما برای معرفی بهترین سایت‌های اجاره دفتر کار همراه باشید.

    معیارهای بهترین سایت‌های اجاره دفتر کار

    اولین قدمی که باید برای اجاره دفتر کار در محیط آنلاین برداریم، انتخاب بهترین سایت ارائه‌دهنده خدمات ملک است. برای تشخیص بهترین سایت‌های اجاره دفتر کار، در اینجا چند معیار مهم را به شما خواهیم گفت.

    زیبایی بصری سایت و نوع طراحی آن بسیار مهم است. چیدمان و دسته‌بندی سایت باید منظم باشد. هرگز نباید تمام موارد اجاره در یک دسته‌بندی کلی قرار گیرند و لازم است کاربر به‌راحتی وارد دستۀ اجاره دفتر کار شود.

    قابلیت انتخاب شهر، ودیعه، میزان اجاره، متراژ و... نیز از اصول اولیه یک سایت اجاره دفتر کار است.

    تنوع موارد اجاره دفتر کار در یک سامانه موفق بسیار مهم است و پیشنهادهای مطرح‌شده برای اجاره نباید کم یا مختص چند شهر باشند.

    آخرین معیار مهم سنجش از دیدگاه درجه، برای انتخاب بهترین سایت اجاره دفتر کار، پشتیبانی ۲۴ساعته است: پیشتیبانی‌ای که پاسخ‌های کاملی برای سؤالات کاربران و مشکلات آنها داشته باشد.

    معرفی بهترین سایت‌های اجاره دفتر کار

    مثل یک کاربر در جست‌وجوی دفتر کار، به‌دنبال سایت‌های اجاره در گوگل گشتیم و هرکدام را با معیارهای مطرح‌شده سنجیدیم.

    اگر به‌دنبال بهترین سایت‌های اجاره دفتر کار هستید، به پیشنهادهای درجه توجه کنید.

    رتبه چهارم: دودوتا (dodota.com)

    سایت دودوتا - اجاره دفتر کار

    دودوتا در فهرست بهترین سایت‌های اجاره دفتر کار، در رتبه چهارم قرار می‌گیرد. در این سایت، امکان فیلتر پیشنهادها به شهر، محله، قیمت و متراژ را دارید، اما این قابلیت در این سایت، از لحاظ بصری چندان جالب نیست و برای کاربر کمی خسته‌کننده است. تنوع پیشنهادهای دودوتا برای شهرهای بزرگ شرایط خوبی دارد. ارتباط با پشتیبانی از طریق فرم «تماس با ما» امکان‌پذیر است، ولی درعین‌حال، اشاره‌ای به پشتیبانی ۲۴ساعته در این سایت نشده است.

    رتبه سوم: زومیلا (zoomila.com)

    سایت زومیلا - اجاره دفتر کار

    زومیلا یکی دیگر از بهترین سایت‌های اجاره دفتر کار است که در رتبه سوم قرار می‌گیرد. این سایت علاوه بر فیلتر پیشنهادهای اجاره‌ای به نوع اداری و تعیین شرایط اولیه ملک، به شما امکان انتخاب امکانات دیگر همچون آسانسور، پارکینگ، انباری و... را هم می‌دهد.

    پیشنهادهای اجاره دفتر کار این سایت در شهر تهران، بیشتر مربوط به مناطق شمالی است. بهتر بود به مرکز شهر، که بخش بزرگی از دفاتر کاری را به خود اختصاص داده است، بیشتر توجه می‌شد. این سایت، ازنظر زیبایی بصری، شرایط متوسطی دارد. ازطریق تلفن و ایمیل می‌توانید با زومیلا در ارتباط باشید.

    [related]13962[/related]

    رتبه دوم: دیوار (divar.ir)

    سایت دیوار _ اجاره دفتر کار

    سایت دیوار یکی از بهترین سایت‌های اجاره دفاتر اداری است که در رتبه دوم قرار دارد. نظم این سایت در دستۀ موارد اجاره و فیلتر آن به اجاره دفتر کار، اولین عاملی است که هر سایت باید رعایت کند. در این سایت می‌توانید شهر موردنظر، محدوده قیمت و اجاره را انتخاب کنید تا وقت خود را برای بررسی مواردی تلف نکنید که مناسب با شرایط شما نیستند. همچنین با روشن‌کردن دکمه «فقط فوری» می‌توانید پیشنهادهای اکازیون و زیرقیمت را ببینید. این سایت برای چند کلان‌شهر پیشنهادهای خوبی دارد، اما برای سایر شهرها محدود است.

    رتبه اول: شیپور (sheypoor.com)

    سایت شیپور - اجاره دفتر کار

    شیپور از سایت‌های خریدوفروش است که در دسته‌بندی خرید و اجاره ملک به‌نسبت دیگر سایت‌ها خوب عمل کرده است. در این سایت، امکان فیلتر دسته اجاره و فروش به اجاره دفتر و نیز تنظیم مقدار هزینه، شهر، محله و متراژ وجود دارد. در نوار ابزار این سایت می‌توانید موارد تبدیل اجاره و رهن را هم از سایر آگهی‌ها جدا کنید.

    سایت شیپور تقریبا تنوع مطلوبی از موارد اجاره دفتر کار در شهرهای صنعتی دارد. پشتیبانی ۲۴ساعته شیپور نیز راضی‌کننده است. این سایت طراحی خوبی دارد و کاربر را به‌درستی هدایت می‌کند. شیپور در فهرست بهترین سایت‌های اجاره دفتر کار، با اختلاف کمی نسبت به دیوار، در رتبه اول قرار می‌گیرد.

    تصمیم آخر برای اجاره دفاتر اداری

    در این مطلب به‌کمک بررسی انواع سایت‌های اجاره و خرید املاک، فهرستی از بهترین سایت‌های اجاره دفاتر کاری را به شما معرفی کردیم. از طریق دنیای آنلاین می‌توانید زمان کمتری را به روند اجاره دفتر اختصاص دهید و در خیابان‌ها و مراکز مشاوره املاک، وقتتان را تلف نکنید. همان‌طور که گفته شد، سایت شیپور با رتبه اول و سایت دیوار با رتبه دوم، نسبت به دیگر سایت‌ها در زمینه اجاره املاک اداری موفق‌تر عمل کرده‌اند. امیدواریم روند انتخاب و اجاره ملک به‌صورت آنلاین برایتان راضی‌کننده باشد. درجه به شما کمک می‌کند که بهترین‌ها در خدمات آنلاین را بشناسید. [see_also]16498[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید