همه نکات برای خرید و انتخاب شلوار جین مام استایل

همه نکات برای خرید و انتخاب شلوار جین مام استایل
راهنمای مطالعه

    شلوار جین مام استایل مدتی‌ست که مد شده. این شلوار با قدرت آمده تا جای شلوارهای تنگ و جذب را بگیرد. اگر نمی‌دانید شلوار مدل مام را با چه لباسی ست کنید و چطور بپوشیدش، جایی نروید و به خواندن ادامه بدهید.

    یک نکته را درباره‌ مد از یاد نبرید. هر ترندی که از مد می‌افتد و فراموش می‌شود، بار دیگر و از جای دیگر دوباره برمی‌گردد. این روزها هم که  مد دهه‌ ۱۹۹۰ دوباره سربرآورده و هر چه در عکس جوانی پدر و مادرها دیده‌ بودیم، در ویترین فروشگاه‌ها چیده‌اند.شلوار مام استایل

    شلوار جین مام استایل یکی از ترندهای دهه ۹۰ میلادی بود که امسال دوباره مد شده. وقتش رسیده شلوارهای جذب را در چمدانی بگذارید و سراغ جین‌های آزاد و راحت با فاق بلند بروید. اصلا هم فکر نکنید با این جین‌های آزاد خوش‌تیپ نمی‌شوید، چراکه «درجه» قرار است پیشنهادهایی برای ست کردن شلوار مام به شما بدهد.

    شلوار جین مام چیست و چه مدلی‌ است؟خرید شلوار مام

    این دسته از جین‌ها معمولا به رنگ روشن هستند، کمر آن‌ها بالا می‌آید و فاق بلندی دارند. جین مام استایل جذب نیست، برش هرمی دارد و کمی گشاد و آزاد به‌نظرتان می‌رسد. قد این دسته از شلوارها معمولا بالای قوزک می‌ایستد و کمی کوتاهند.

    دم‌پای این شلوار به پا کیپ نمی‌شود و هوا به‌سادگی زیر پارچه جریان پیدا می‌کند. مزیت مام جین یا جین مام استایل در راحتی آن است. حالا ببینید با شلوار جین مام استایل می‌توانید چه کفش و لباسی ست کنید.

    محبوب‌ترین شلوارهای جین زنانه را ببینید

    ۱- شلوار مام استایل را با کفش پاشنه گربه‌ای امتحان کنید

    خرید شلوار مام

    شلوار مام را با کفش پاشنه گربه‌ای امتحان کنید. پاشنه گربه‌ای کفش موردعلاقه‌ی ادری هپبورن بود و بعد از این همه سال هنوز طرفدار دارد. این کفش راحت، شلوار راحتی مثل مام استایل نیاز دارد. تی‌شرت را توی شلوار بگذارید. مانتوی جلو باز یا شومیز استایل شما را کامل می‌کند.

    ۲- کفش آکسفورد به شلوار جین مام می‌آید

    شلوار مام استایل

    کفش آکسفورد پاشنه‌ پهن کوتاهی دارد، معمولا رویش بند می‌خورد و بی‌شباهت به کفش مردانه نیست. شلوار مام با کفش آکسفورد استایل راحتی می‌سازد که برای خرید، دورهمی، و کافه رفتن مناسب است.

    ۳- تی‌شرت‌های سفیدتان را دم دست بگذارید

    شلوار مام استایل

    دنبال استایل راحتی هستید که همیشه قشنگ به‌نظر برسد؟ شلوار مام استایل، تی‌شرت سفید و کفش ورزشی سفید را در نظر داشته باشید. تی‌شرت را توی شلوار بگذارید. شاید بخواهید کیف قهوه‌ای روشن‌تان را هم از کمد بردارید. این ترکیب دل‌تان را نمی‌زد و کارراه‌انداز است.

    این بلوزهای جذاب زنانه را ببینید

    ۴- در این هوای گرم بلوزهای کوتاه را فراموش نکنید

    خرید شلوار جین مام

    اگر حوصله‌ تی‌شرت گشاد را ندارید، در کمدتان دنبال بلوز جذبی بگردید که کمی کوتاه باشد. کافی ا‌ست کمی کوتاه‌تر از کمر شلوار بایستد. این ست را با کفش آل‌استار یا شبیه آن بپوشید. در چنین استایلی مراقب سایز کمر شلوار باشید. لازم است کمر آن کاملا اندازه باشد و سُر نخورد. قد شلوار مام هم باید بالای قوزک پا باشد. همین ست را با صندل جلوباز امتحان کنید که پشیمانی ندارد.

    [related]25001[/related]

    ۵- به شومیز و کفش لوفر فکر کنید

    خرید شلوار جین مام

    شومیز از آن لباس‌های پرطرفداری‌ است که خیلی جاها کاربرد دارد. شومیز را با شلوار مام ست کنید و با کفش لوفر زنانه کاملش کنید. این استایل را برای روزی نگه دارید که می‌خواهید شیک به‌نظر برسید، و احساس راحتی هم بکنید.

    ۶- مبادا فکر کنید با مام استایل رسمی نمی‌شوید

    شوار مام استایل

    می‌خواهید کمی رسمی‌تر دیده شوید؟ بلوز حریر آستین‌بلند با کفش پاشنه‌دار نوک‌تیز چطور است؟ تصور نکنید که نیاز به شلوار یا لگ جذب دارید. جین مام استایل را به‌تن کنید و ببینید چه ظاهر رسمی شیک و منحصربه‌فردی دارید.

    محبوب‌ترین تاپ و تونیک‌های زنانه را ببینید

    ۷- پولیور گشاد و آزاد را با شلوار جین مام استایل بپوشید

    شلوار مام استایل

    چشم روی هم بگذارید این چند روز تابستان می‌گذرد و هوا سرد می‌شود. ولی قرار نیست شما دست از شلوار مام بکشید. آن را با پلیور گشاد و بلند بپوشید و ببینید چقدر متفاوت و جذاب می‌شوید. حالا نیم‌چکمه‌ها را بیاورید و جلوی آینه استایل شیک خودتان را ببینید. بوت مشکی را با جین روشن امتحان کنید.

    ۸- خلاقیت به‌خرج دهید

    شلوار مام استایل

    فقط با تا زدن پایین شلوار استایل تازه‌ای دست‌وپا کنید. پاییز که برسد، پایین جین مام استایل را تا بزنید، بوت خوشگل‌تان را واکس بزنید و کاپشن اسپورت کوتاه با آن بپوشید. با استایل سال گذشته که جین جذب پوشیده بودید و پالتوی بلند به تن داشتید، کاملا متفاوت خواهید بود.

    ۹- کت بلیزر همیشه به‌کارتان می‌آید

    کت بلیزر خیلی جاها به کمک استایل شما می‌آید.؛ به‌ویژه وقتی که می‌خواهید مرتب و نیمه‌رسمی به‌نظر برسید، اما حوصله‌ لباس تنگ و کفش ناراحت را ندارید. در چنین وقتی شلوار جین مام استایل را با شومیز یا هر بلور آستین بلندی به‌تن کنید و روی آن کت بلیزر بپوشید. تابستان‌ها سراغ کفش پاشنه‌کوتاه یا لوفر بروید، اما در فصل سرما نیم‌چکمه پاشنه‌دار انتخاب کنید.

    ۱۰- از نقش کمربند غافل نشویدخرید شلوار جین مام

    بیشتر افرادی که شلوار مام می‌پوشند، سراغ کمربند نمی‌روند. اما روزی که از خواب بیدار می‌شوید و دوست دارید با روز قبل تفاوتی داشته باشید، به کمربند فکر کنید. پوشیدن جین مام استایل با کمربند حال‌وهوای شما را عوض می‌کند، به‌ویژه کمربند طرح‌دار و اسپورت.

    پرفروش‌ترین کمربندهای زنانه را ببینید

    ۱۱- ژاکت و مانتوی گشاد انتخاب کنید

    خرید شلوار جین مام

    مد لباس‌های سایز بزرگ و گشاد به پاییز هم خواهد رسید. پس به هودی روی شوار مام فکر کنید. روی آن ژاکت گشاد و بلند یا مانتوی بافت بپوشید که هم شما را گرم نگه دارد و هم ظاهر شیکی داشته باشد.

    ۱۲- بارانی و کفش نوک‌تیز شلوار مام را کامل می‌کنند

    شلوار جین مام استایل بارانی ترنچ را با کمربند باز به‌تن کنید.البته کمربند آن را باز بگذارید. حالا شلوار مام استایل را بردارید و در آخر به کفش نوک تیز و پاشنه‌بلند فکر کنید. از این شیک‌تر چه می‌خواهید؟   نظر شما درمورد مد شدن این شلوار جین مام استایل چیست؟ دوست دارید آن را با چه لباس‌هایی ست کنید؟ [see_also]25141[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید