بررسی ۳۶۰ درجه هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

بررسی ۳۶۰ درجه هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots
راهنمای مطالعه

    داشتن هدفون بی‌سیم برای خودش دنیایی است. ورزش و غرق شدن در دنیای بی‌کران کتاب و پادکست با کمک این وسیله کوچک میسر است. در این مقاله از هدفون بی‌‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots برای‌تان خواهیم گفت.

    ویژگی‌های هدفون بی‌‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots چیست؟

    هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

    هدفون‌های بی‌سیم در شکل‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار وجود دارند. بعضی‌ها فکر می‌کنند که این هدفون‌ها خیلی خیلی گران هستند و به همین خاطر، اصلا دور و بر آنها هم آفتابی نمی‌شوند. اما واقعیت این است که اگر کمی بادقت، بازار فروش هدفون‌ها را رصد کنید، هدفون‌هایی با قیمت‌‌هایی مناسب‌تر هم پیدا خواهید کرد.

    لیست قیمت انواع هدفون بی‌سیم

    هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots از آن نمونه‌هایی است که با قیمتی مناسب نسبت به متوسط قیمت‌های بازار قابلیت خرید دارد.

    فرقی نمی‌کند که از این هدفون برای گیمینگ استفاده می‌کنید یا مکالمه‌های ساده روزانه‌تان، آهنگ‌ گوش‌کردن هم که جای خود دارد؛ در هر حال، کاربردهای مختلف از طریق این محصول کاملا عملی خواهد بود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، رابط این هدفون با وسایل دیگر بلوتوث است و میکروفونی هم در آن قرار دارد.

    کسانی که برای ورزش‌کردن به‌دنبال هدفونی مناسب می‌گردند تا با آن موسیقی گوش بدهند، می‌توانند روی این هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots حساب کنند. چرا؟ به‌دلیل اینکه علاوه بر کیفیت خوب پخش صدای آن، در برابر رطوبت و عرق هم مقاومت دارد. پس لازم نیست که هنگام فعالیت‌های ورزشی نگران تخریب آن باشید. موقعیت قرارگیری هدفون شیائومی در گوش طوری است که در هنگام تحرکِ ورزش‌کردن در جای خود ثابت می‌ماند و اذیت‌تان نمی‌کند. البته اگر برای گوش‌تان کوچک باشد، داستان کمی فرق می‌کند. پس قبل از خرید حتما به ابعاد هدفون و اندازه گوش‌تان دقت کنید.

    [related]16456[/related]

    آشنایی دقیق‌تر با هدفون بی‌سیم شیائومی

    زمانی که این هدفون را می‌خرید، یک جفت سَری گوشی اضافه هم به شما داده می‌شود که این یک ویژگی مثبت است. به‌طور کلی هم وجود زاپاس در کنار هر محصولی، خیالتان را تاحد زیادی راحت می‌کند. علاوه بر اینها، باید به سراغ مدت‌زمان نگه‌داشتن شارژ هدفون هم برویم و به شما بگوییم که این هدفون تا ۱۲ ساعت شارژ نگه می‌دارد.  این عدد را در ذهن بسپارید تا دقیق‌تر درباره خریدن یا نخریدن هدفون بی‌سیم شیائومی تصمیم‌گیری کنید. نکته جالب‌توجه درباره شارژ این وسیله، کِیس یا همان جعبه محافظش است؛ زمانی که هدفون را داخل این جعبه می‌گذارید، دستگاه شروع به شارژشدن می‌کند.

    کیفیت صدای این هدفون چه در زمان شنیدن موسیقی و چه در زمان برقراری تماس صوتی خوب است. با میکروفونی که دارد، امکان جواب‌دادن به تماس‌های صوتی‌تان ممکن می‌شود. بعد از برقراری تماس یا زمان گوش‌دادن به موسیقی هم صدای اطراف آزارتان نخواهد داد.

    البته حواس‌تان باشد که اگر هدفون کاملا در گوش‌تان قرار نگیرد، امکان دارد که کمی از کیفیت صدا دلخور شوید پس هدفون را به‌درستی در گوش بگذارید و انتظار شنیدن صدایی مطلوب را داشته باشید.

    رابط بلوتوثی هدفون

     این هدفون از طریق رابط بلوتوثی به دستگاه‌های مختلف مانند گوشی تلفن همراه متصل می‌شود. بلوتوث دستگاه شیائومی قوی است و خیلی سریع به وسایل دیگر متصل می‌شود.

    اگر یک‌بار این هدفون به تلفن همراه‌تان یا وسیله‌ای دیگر وصل شود، در دفعات بعدی، اتصال سریع‌تر هم خواهد شد. پس اگر قرار است که دستگاه جدیدی را به هدفون وصل کنید و دستگاه قبلی که آخرین‌بار به آن متصل بوده در نزدیکی هدفون است، باید دستگاه قبلی را خاموش کنید. 

    تصاویر هدفون Redmi AirDots را ببینید

    خریداران چه نظری درباره هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots دارند؟

    هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

    برای خرید هر محصولی، هیچ راهی به‌اندازه پرس‌وجوکردن از خریداران قبلی مفید واقع نمی‌شود. پس اگر می‌خواهید بدانید که هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots خوب عمل می‌کند یا خیر و چه نقاط قوت و ضعفی دارد، بهتر است سَری به نظرات خریداران قبلی آن در سایت‌هایی مانند دیجی کالا و آمازون بزنیم. در ادامه به نظرات کاربران این دو سایت نگاهی داشته‌ایم و نقاط قوت و ضعف وسیله را از نظرشان برای‌تان مطرح کرده‌ایم.

    نقاط قوت

    کاربرانی که از این هدفون استفاده کرده‌اند، از کیفیت پخش صدایش رضایت زیادی دارند.  میزان نگه‌داشتن شارژ دستگاه هم مطلوب اعلام شده است. یکی از نقاط قوت این گوشی قیمتش نسبت به کارایی‌های مفیدی است که ارائه می‌کند. این وسیله را می‌توانید با قیمت مناسبی خریداری کنید. این در حالی است که نمونه‌های معروف هدفون‌های بی‌سیم را باید بالای یک میلیون‌ تومان تهیه کنید. پس اگر بودجه‌تان چندان زیاد نیست، این هدفون می‌تواند نیازهای‌تان را رفع کند و گزینه خوبی باشد.

    قیمت هدفون Redmi AirDots در دیجی‌کالا

    طراحی و ساخت هدفون هم مطلوب است و اگر از آن دسته افرادی هستید که روی شکل ظاهری هر محصول خیلی حساسیت دارید، احتمالا از ظاهر این هدفون هم خوشتان خواهد آمد. وزن هدفون شیائومی فقط ۳۵ گرم است. پس چیزی نیست وزنش که آزارتان بدهد. این موضوع هم از نقاط قوتش به‌حساب می‌آید.

    نقاط ضعف

    برخی از کاربران معتقدند که این وسیله نسبت به قیمتش از طراحی خوبی برخوردار است اما بخش‌های دیگرش مانند جعبه آن که کار شارژشدن را هم انجام می‌دهد، کیفیت چندانی ندارد. پس اگر به‌خوبی و بااحتیاط از آن مراقبت نکنید، احتمال دارد که خیلی زود آسیب ببیند و خراب شود. یکی دیگر از نقاط ضعف این هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots هم کارایی نامناسبش در هنگام استفاده برای مکالمه است. در طول گفت‌وگو با آن با فردی دیگر، صدای محیط در گوشی می‌‌پیچد و کیفیت تماس را خدشه‌دار می‌کند.

    یکی از مشکلات دیگری هم که درباره این محصول از سوی خریداران قبلی‌اش عنوان می‌شود، خوب قرارنگرفتن در گوش است. برخی می‌گویند که اندازه این هدفون کوچک است و برای همین داخل گوش به‌خوبی جای نمی‌گیرد. پس اگر قصد خریدش را دارید، به اندازه‌های ابعاد آن دقت کنید و ببینید که برای گوش شما مناسب است یا خیر.

     

    جمع‌بندی

    هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots درست است که هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots از آن مدل‌های همه‌چیز تمام هدفون نیست اما برای کسی که بودجه چندان زیادی در دست ندارد، گزینه خوبی خواهد بود. چرا؟ چون قدرت پخش آن خوب است، کارکردن با آن به‌راحتی انجام می‌گیرد، شارژ را هم که خوب نگه می‌دارد. پس می‌توان روی آن به‌عنوان گزینه‌ای مناسب و معقول حساب کرد. اگر قرار نیست که هدفون بی‌سیم گرانی بخرید، این مدل را به‌خاطر داشته باشید. خرید هدفون Redmi AirDots با بهترین قیمت بازار [see_also]30062[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید