۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید هواوی پی ۲۰ پرو

۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید هواوی پی ۲۰ پرو
راهنمای مطالعه

    آیا خرید هواوی پی ۲۰ پرو به عنوان یک گوشی پرچمدار و قدرتمند بازار ارزش دارد؟ در این مقاله برایتان از ۴ دلیلی گفته‌ایم که ممکن است شما را به خرید این گوشی ترغیب کند.

    شاید اگر بخواهیم فهرستی از بهترین دوربین‌ها در گوشی‌های هوشمند را تهیه کنیم، Huawei P20 Pro جزو نخستین گوشی‌های فهرست باشد. استفاده از ترکیب سه‌گانه و بهینه‌سازی‌های بسیاری که در بخش نرم‌افزار صورت گرفته، پی ۲۰ پرو را به دستگاهی بدل می‌سازد که به شهادت کاربرانش، به آن‌ها امکان ثبت تصاویری زیبا را در اکثر شرایط نوری می‌دهد.

    فارغ از این مسئله، سخت‌افزاری قدرتمند در کنار ظاهری زیبا، این دستگاه را به گزینه‌ای دلربا برای بسیاری از کاربران تبدیل کرده است؛ با‌این‌وجود، سؤالی که اینجا مطرح می‌شود، این خواهد بود که آیا پی ۲۰ پرو آنقدر دلیل قانع‌کننده‌ای ارائه می‌کند که شما را به خریدش ترغیب سازد یا تمامِ تعاریف درباره این گوشی صرفاً یک بازی تبلیغاتی است؟

    مواردی که در ادامه این مقاله مطالعه خواهید کرد، همگی حاصل ماه‌ها استفاده کاربران مختلف از این دستگاه در شرایط مختلف است که ما آن‌ها را در درجه برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم؛ بنابراین نکاتی که پایین‌تر ذکر خواهند شد، همگی مواردی هستند که یک کاربر در استفاده روزمره می‌تواند وجود آن‌ها را حس کند و از بودنشان بهره ببرد.

    دوربین هواوی پی 20 پرو

    پی 20 پرو هواوی / Huawei P20 Pro

    کاربرانی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند، همگی به‌اتفاق عملکردِ خیره‌کننده دوربین را چه در روز و چه در شب ستوده‌اند. وجود سنسوری مختص به عکس‌های سیاه‌و‌سفید امکانی را فراهم آورده تا تصاویر ثبت‌شده در این گوشی نویز کمتری را داشته باشند؛ از‌این‌رو، عکس‌هایی که در شب نیز به‌ثبت می‌رسند، زیبا و چشم‌نواز به‌نظر خواهند آمد.

    شایان ذکر است که امکان ثبت تصاویر پرتره (تصاویری که پس‌‌زمینه در آن‌ها تار می‌شود) و زوم چندبرابری بدون افت کیفیت نیز در پی ۲۰ پرو فراهم است.

    در بخش جلویی دستگاه نیز سنسوری برای ثبت عکس‌های سلفی تعبیه شده که تصاویری را با کیفیت ۲۴ مگاپیکسل ثبت می‌کند. خوشبختانه عملکرد این گوشی در عکس‌برداری سلفی نیز مطلوب ارزیابی می‌شود و کاربران از آن رضایت دارند.

    صحبت از کیفیت دوربین کردیم، خوب است به کیفیت فیلم‌برداری این گوشی نیز بپردازیم. بیشتر کاربران بیش‌از اینکه از کیفیت فیلم‌برداری پی ۲۰ پرو شگفت‌زده باشند، از عملکرد خیره‌کننده لرزش‌گیر این دوربین رضایت دارند. اگرچه عملکرد لرزش‌گیر در این گوشی هیچگاه در حد‌و‌اندازه‌های دوربین‌های پیشرفته نخواهد بود؛ اما لرزش ناشی از حرکت دست و قدم‌برداشتن در حین فیلم‌برداری، به‌شکل چشمگیری گرفته می‌شود.

    بدنه گرادیانت؛ تعریفی نو از زیبایی

    هواوی برای نخستین‌بار از رنگ‌آمیزی جدیدی در پی 20 پرو استفاده کرده که مشابه آن‌ را پیش‌تر در محصولات این شرکت مشاهده نکرده بودیم. این کار باعث شده تا خرید هواوی پی 20 پرو در اولویت بسیاری از کاربران قرار گیرد.

    اگرچه همچنان کاربران می‌توانند اقدام به خرید این دستگاه در رنگ‌های عادی نظیر مشکی، طلایی و... کنند؛ اما در صورت تمایل، می‌توانند به سفارش این گوشی در رنگ جدیدی که به گرگ‌و‌میش مشهور است، اقدام کنند. این رنگ که ترکیبی از رنگ آبی و بنفش است، یک طیف رنگ را شامل می‌شود که اصطلاحاً از اینگونه رنگ‌ها با نام گرادیانت یاد می‌شود.

    یکی از مواردی که کاربران متعددی در سراسر دنیا به آن اشاره کرده‌اند، زیبایی بسیار زیاد این رنگ در نگاه نخست است؛ بنابراین اگر زیبایی دستگاه برایتان مهم برشمرده می‌شود، پی ۲۰ پرو با رنگ گرگ‌و‌میشی هیچ چیزی را برای شما کم‌ نمی‌گذارد.

    باتری؛ یک همراه همیشگی

    خریداران بسیاری بعد از خرید هواوی پی 20 پرو درباره باتری این دستگاه به‌عنوان یک نقطه‌ قوت یاد کرده‌اند. استفاده از باتری با حجم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در کنار استفاده از سخت‌افزاری بهینه باعث شده تا فواصل بین هربار شارژ بیشتر شود؛ بدین مفهوم که شما می‌توانید مدت زمان بیشتری را با دستگاه کار کنید.

    طبق آزمایش‌های انجام‌شده روی این دستگاه، باتری پی ۲۰ پرو قادر است بین ۱۳ تا ۱۵ ساعت نمایشگر را روشن نگه دارد. اگر این عدد را بخواهیم به زبان ساده‌تر بیان کنیم، باید گفت که با یک‌بار شارژ، حداقل تا ۱ و حداکثر تا ۲.۵ روز می‌توانید بی‌نیاز از شارژر با دستگاه کار کنید.

    خوشبختانه برای شارژشدن این باتری غول‌پیکر، هواوی از فناوری شارژ سریع بهره برده تا زمانِ شارژشدن باتری به‌طرز مشهودی کاهش پیدا کند. طبق گفته‌ کاربران، یک‌بار شارژ کامل Huawei P20 Pro بین ۷۰ تا ۸۰ دقیقاً زمان‌ می‌برد.

    سیستم احراز هویت

    p20 pro

    فرآیند احرازهویت و قفل‌گشایی پی ۲۰ پرو هواوی از سه طریق امکان‌پذیر است. نخست اینکه شما می‌توانید طبق رویه‌ مرسوم، از عدد یا الگو برای قفل‌گشایی گوشی خود استفاده کنید؛ اما پی ۲۰ پرو در کنار این مورد، دو گزینه دیگر را که راهکارهای امن‌تری هستند، به کاربران ارائه می‌کند.

    کاربران می‌توانند بنا به سلیقه‌ خود، قفل‌گشایی دستگاه خود را از طریق شناسایی اثرانگشت یا چهره انجام دهند. کاربرانی که از این دو شیوه استفاده کرده‌اند، عمدتا رضایت خود را در‌این‌رابطه اظهار کرده‌اند. طبق گفته‌ کاربران پی ۲۰ پرو، سرعت شناسایی چهره و اثرانگشت بسیار زیاد است و تنها در کسری از ثانیه و با یک چشم‌برهم‌زدن، دستگاه قفل‌گشایی می‌شود.

    فارغ از این موضوع، بسیاری از کاربران رضایت خود از وجود همزمان دو راهکار نوین برای قفل‌گشایی دستگاه را ستوده‌اند. قرارگیری قابلیت تشخیص چهره در کنار سنسور اثرانگشت امکانی را فراهم آورده تا به‌عنوان نمونه در مواقعی که انگشت کاربر خیس است، از چهره خود برای قفل‌گشایی استفاده کند.

    جمع‌بندی

    به‌طور کلی پی ۲۰ پرو را می‌توان جزو دستگاه‌‌های برتر سال ۲۰۱۸ دسته‌بندی کرد. اکثر کاربرانی که از این گوشی استفاده کرده‌اند، بیش‌ از همه‌چیز به توانایی خیره‌کننده دوربین این دستگاه در ثبت تصاویر اشاره می‌کنند. با‌این‌حال وجود ویژگی‌های جذاب دیگری چون سخت‌افزاری توانمند، طراحی جذاب و باتری قدرتمند، Huawei P20 Pro را به دستگاهی خاص در نزد کاربران تبدیل کرده است. در انتها خوب است دوباره یادآوری کنیم که تمامی نکات فوق براساس گفته‌های کاربران جمع‌آوری شده‌اند و نقطه‌نظرات تبلیغاتی هواوی به‌هیچ‌عنوان در آن دخیل نبوده است. اینکه آیا نکات فوق برای خرید یک دستگاه قانع‌کننده است یا نه، فقط و فقط شما هستید که قادر به تشخیص آن خواهید بود. اما اگر قصد خرید هواوی پی 20 پرو را در آینده‌ای نزدیک دارید، به‌ شما پیشنهاد می‌کنیم که پیش‌از تصمیم‌گیری، مطلبِ «۵ دلیلی که شما را از خرید هواوی پی 20 پرو منصرف می‌کند»، را نیز مطالعه کنید. اگر از این دستگاه استفاده می‌کنید یا قصد خرید آن را در آینده دارید، خوشحال می‌شویم که دیدگاهتان را با ما و دیگر کاربران درجه به‌اشتراک بگذارید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید