۷ مورد از جاهای دیدنی کیش در شب

۷ مورد از جاهای دیدنی کیش در شب
راهنمای مطالعه

    در این مقاله قصد داریم تا شما را با جاهای دیدنی کیش در شب آشنا کنیم که می‌توانید در کنار خانواده از آن‌ها لذت ببرید. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، می‌توانید خدمات تور کیش از تهران آژانس مسافرتی همسفرها را دریافت کرده و با مطالعه این لیست از بهترین تفریحات جزیره کیش در شب، بعد از سفر به این جزیره زیبا برای شب‌های خود برنامه ریزی کنید.

    کشتی یونانی؛ تماشایی ابهتی در حال نابودی

    در کیش در بخش غربی جزیره و در نزدیکی کلبه هور می‌توانید از کشتی یونانی بازدید کنید. البته این کشتی سالیان زیادی ست که به گل نشسته و تنها پوسته خارجی آن باقی مانده است. پیشنهاد می‌کنیم یکبار در روز و یکبار درشب نورپردازی این کشتی رو به زوال را به تماشا بنشینید.

    اسکله تفریحی کیش محل ماهیگیری صیادان

    البته دراین قسمت از جزیره هرکسی به کاری مشغول است. گروهی در حال قدم زدن و پیاده روی هستند، دسته ای می‌خواهند دوچرخه یا موتوربرقی کرایه کنند، عده ای در حال تماشای اجرای موسیقی زنده هستند و صیادانی هم از گرمای هوای روز به خنکای شب برای ماهیگیری پناه آورده اند. خلاصه زندگی در این اسکله جریان دارد.

    اگر شما هم به ماهیگیری علاقه دارید و یکی از برنامه های شما بعد از سفر به این جزیره، مشغول شدن به این کار در شب است؛ باید نکاتی را در نظر داشته باشید. برای آشنایی با قلق ماهیگیری در کیش و نکات مهم مربوط به آن می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

    باغ راه ایرانی؛ ایرانی کوچک در جزیره کیش

    حد فاصل بین میدان هرمز ومیدان سعدی، باغی به وسعت 30 هکتار واقع شده است. زمانی متوجه زیبایی این باغ می‌شوید که شب را برای بازدید از آن انتخاب کرده باشید. باغ راه ایرانی 8 باغ  تو در تو را درخود جای داده که هرکدام نمادی از شهرهای بزرگ ایران را به نمایش گذاشته اند.

    پارک شهر زیبایی نورپرداز

    پارک شهر زیبایی نورپردازی در شب‌های کیش

    سال 1393 در کیش پارکی به وسعت 108 هزار مترمربع احداث شد. شهرداری کیش به منظور رفاه حال گردشگران و مسافرین امکاناتی نظیر  دریاچه مصنوعی، مسیر دوچرخه‌سواری، پیست اسکیت، زمین بازی، ایستگاه شطرنج، ایستگاه موسیقی، ایستگاه تندرستی و غرفه صنایع‌دستی مردم بومی کیش در این پارک درنظر گرفته است که تا ساعت 2 بامداد در حال ارائه خدمات هستند.

    به دیدن نماد جزیره کیش در پارک ماهیگیر بروید

    بازدید از پارک ماهیگیر را نباید محدود به ساعتی از شبانه روز کرد. چرا که در روزتابش آفتاب و در شب نورپردازی به مجسمه ای 12 متری چشم هربیننده ای را به خود جلب می‌کند.  ضمن اینکه کافه‌ها و رستوران‌های این پارک تا پاسی از شب شما را تنها نخواهند گذاشت.

    بازار گردی، بهترین تفریح در شب‌های کیش

    روزهای داغ کیش سبب شده تا مردم شب را برای بازار گردی و خرید انتخاب کنند. علاوه برآن معمولاً تورهای کیش سعی دارند از روشنایی روز برای گشت و گذار در جزیره استفاده کنند. نگران ساعت کاری پاساژها هم نباشید می‌توانید خرید در شب را دراین مراکز خرید تجربه کنید: مجتمع تجاری کیش، مرکز خرید مریم، پدیده مروارید، زیتون و...

    بازار گردی کیش

    کلبه وحشت؛ آدرنالین شب‌های کیش

    به نظر می رسد سفر بدون ترس و وحشت زیاد دلپذیر نباشد. پس اگر می‌خواهید ضربان قلبتان را زیرپوستتان احساس کنید، سری به کلبه وحشت، پشت هتل ارم کیش بزنید. جالب است بدانید این کلبه از غروب آفتاب به بعد پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود. داستان هم از این قرار است که دراین کلبه شما باید برای نجات جان خود از چنگ قاتلی سریالی فرار کنید. حال آنکه اگر مبتلا به بیماری قلبی هستید و ممکن است داستان را باور کنید، رفتن به این قسمت از جزیره را توصیه نمی‌کنیم.

    منبع

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید