چطور برای اداره و محل کار خود موکت تایل انتخاب کنیم؟

چطور برای اداره و محل کار خود موکت تایل انتخاب کنیم؟
راهنمای مطالعه

    برای پوشاندن کف محیط های اداری و رسمی، موکت یک انتخاب خارق العاده است. چرا که خاصیت جذب صدا دارد و موقع راه رفتن، هیچ صدایی بر اثر برخورد کفش و پاشنه با کف ایجاد نمی شود. به همین خاطر آرامش بیشتری در فضا حاکم خواهد بود. البته این تنها دلیل برای استفاده از موکت تایل در محل کار و ادارات نیست. موکت ها بسیار مقاوم هستند و تمامی سطوح را پوشش می دهند. از نظر قیمت هم نسبت به دیگر کفپوش ها مقرون به صرفه هستند. از این رو طرفداران زیادی دارند. اگر شما هم می خواهید برای اداره و محل کار خود یک موکت تایل درجه یک انتخاب کنید در ادامه با ما همراه شوید.

     چه موکتی مناسب سازمان و اداره جات است؟

    استفاده از موکت در طبقات بالای ساختمان‌ ها، به عنوان یک لایه عایق، باعث جذب ضربات و لرزش‌ های ناشی از حرکات روی کف شده و باعث کاهش نوسانات سطح طبقات پائین تر می ‌شود. تنوع آن بسیار زیاد است اما شما باید موکتی را انتخاب کنید که ضخامت کافی داشته باشد. استفاده از موکت باعث افزایش راحتی کارمندان حین حرکت و جابه جایی می شود. از طرفی نرم بودن و فشرده شدن آن، فضای مناسب و راحت برای قرار گرفتن پاها و بدن فراهم می‌ کند. علاوه بر ساختار موکت باید به ظاهر آن هم دقت کنید. استفاده از موکت به عنوان یک پوشش کف، به طراحی و دکوراسیون داخلی محل کار شخصیت و جذابیت بخشیده و تاثیرگذاری مثبت بر روحیه و خلاقیت کارکنان دارد. به همین خاطر باید موکتی را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت و مقاومت، زیبایی بصری هم داشته باشد.

    موکت تایل یکی از انواع موکت ها است که می تواند پاسخگو نیاز شما باشد. این نوع از موکت ها در ابعاد دلخواه شما و در رنگ های متنوع اجرا می شوند. به راحتی اب خوردن می توانید از بین نمونه های مختلف آن انتخاب کنید. استفاده از موکت تایل به عنوان یک لایه حفاظت در برابر خراشیدگی، ساییدگی و فروپاشیدگی زمین هم اهمیت دارد.

     ترند موکت های اداری ۲۰۲۳ 

    ترند موکت اداری۲۰۲۳

    در سال ۲۰۲۳ همانند سال های پیشین توجه به دکوراسیون داخلی بسیار رواج داشته و اهمیت زیادی دارد. یکی از مهم ترین فاکتورها در چیدمان و طراحی داخلی وجود دارد انتخاب کفپوش است. برندهای مختلفی در سراسر جهان کفپوش های مختلفی را تولید و در بازار عرضه می کنند. از برترین این برندها که توانسته بازار جهانی را به دست بگیرد و رضایت کاربران را در سراسر دنیا جلب کند، می توان به برندهای ویلتون کارپتز و استاندارد کارپتز اشاره کرد. این برندها بهترین و ماندگار ترین موکت ها در طرح و رنگ های متنوع طراحی و تولید می کنند. می توانید هر یک از آن ها را در ابعاد مختلف ثبت سفارش کنید و یک چیدمان و دیزاین جذاب در محیط کار داشته باشید.

     رنگ مناسب موکت مکان های پرتردد

    رنگ مناسب برای موکت مکان های پرتردد می تواند به سبک و طراحی داخلی محل و همچنین تم رنگی هویت بصری برند شما بستگی داشته باشد. اما در کل، رنگ های تیره مقاوم به آلودگی و کثیف شدن هستند و انتخاب مناسب تری به نظر می رسند. برخی از رنگ های پیشنهادی عبارتند از:

     – خاکستری تیره: این رنگ بسیار شیک بوده و زمینه ای مناسب برای تزئینات داخلی فراهم می کند.

    – قهوه ای تیره: رنگ گرم و نزدیک به طبیعت است که باعث احساس راحتی و آرامش در فضا می شود.

    – نئوترال: رنگ های سفید، خام، بژ یا خاکستری روشن که باعث جلوه دادن به محیط شده و فضا را بزرگتر و پاک تر به نظر میرساند. 

    – سبز تیره: سبز نیز جزو رنگ هایی است که برای سبک های مختلف با تم رنگی گوناگون سازگاری دارد و آلودگی ها روی ان به چشم نمی آید. 

    – آبی تیره: رنگی که باعث ایجاد حس خنکی و آرامش در فضا می شود و مطابق با سلیقه اشخاص بسیاری است. 

    در نهایت، برای انتخاب رنگ مناسب موکت، بهتر است با توجه به سبک و طراحی داخلی مکان و همچنین نظر سایر افراد که در آن مکان حضور دارند، تصمیم گیری کنید. 

    نکات طلایی انتخاب موکت تایل اداری

    موکت تایل های اداری هم انواع گوناگونی دارند که علاوه بر مشخصات ظاهری از نظر ساختار هم با هم فرق می کنند. برای آنکه بتوانید انتخاب جذاب و با کارایی بالا داشته باشید بهتر است به نکات زیر توجه کنید: 

    موکت تایل اداری

     ۱. نیازها و استفاده‌ ها: ابتدا نیازها و استفاده ‌های خود را بررسی کنید. آیا نیاز به یک پوشش ضد لغزش دارید؟ آیا نیاز به یک پوشش مقاوم در برابر رطوبت دارید؟ یا می خواهید یک پوشش سبک و قابل حمل داشته باشید؟ با شناسایی این نقاط، می ‌توانید بهترین نوع موکت تایل را انتخاب کنید.

    ۲. سبک و طرح: سبک و طرح مورد علاقه خود را در نظر بگیرید. آیا تمایل دارید چندین رنگ و الگو در کفپوش خود داشته باشید؟ با دکوراسیون فعلی فضای کار شما همخوانی دارد؟ معمولا برای سازمان ها و دفاتر اداری از کفپوش هایی با طرح های ساده و تک رنگ استفاده می شود.

    ۳. مقرون به صرفه بودن: هزینه های مالی نیز مهم است. بررسی کنید که آیا بودجه خود را برای خرید و نصب موکت تایل در اداره و محل کار خود دارید یا خیر. همچنین، هزینه های نگهداری و تعمیرات آینده را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین موکت را برای فضای کار خود تهیه کنید.

    ۴. کیفیت: به کیفیت موکت تایل توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که محصول انتخاب شده دارای استانداردهای لازم است و قابلیت پاسخگویی به نیازهای شما را دارد. موکت تایل های عرضه شده در سونار فولرز از بهترین برندهای بازار هستند که کیفیت تضمینی و درجه یک دارند.

    ۵.مشورت با متخصص: در صورت لزوم، با فروشندگان یا مشاوران حرفه‌ ای در زمینه موکت تایل صحبت کنید. آن‌ ها می ‌توانند شما را در انتخاب بهترین گزینه براساس نیازهایتان راهنمایی کنند.

    بعد از بررسی این نکات، شما قادر خواهید بود بهترین موکت تایل را برای اداره و محل کار خود انتخاب کنید.

     تنها انتخاب موکت تایل برای ادارات و سازمان ها کافی نیست. شما باید این محصول را از یک فروشگاه مطمئن تهیه کنید که کیفیت موکت را تضمین می کند. ما در سونار فلورز بهترین و زیباترین موکت تایل ها را از برندهای مطرح جهانی در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید یک دکوراسیون حرفه ای و جذاب داشته باشید. می توانید به راحتی خرید خود را ثبت کنید. امکان خرید به صورت حضوری و اینترنتی هم برای شما وجود دارد. می توانید جهت دریافت مشاوره برای انتخاب کاربردی تر و همچنین استعلام قیمت با کارشناسان ما به شماره ۵۴۸۶۳-۰۲۱ تماس بگیرید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید