تهیه یا اجاره تجهیزات پزشکی؟

تهیه یا اجاره تجهیزات پزشکی؟
راهنمای مطالعه

    کپسول اکسیژن و سایر تجهیزات برای آن دسته از افرادی که نیاز به مراقبت های پزشکی متعدد دارند، اهمیت ویژه ای دارد. از آنجایی که خرید کپسول اکسیژن هزینه ‌های قابل توجهی دارد، اجاره کپسول اکسیژن آنها می‌تواند گزینه مناسب تری باشد. این موضوع به ویژه برای بیمارانی که احتیاج به وسایل پزشکی متعدد در منزل دارند، دارای اهمیت می باشد. همانطور که میدانید اجاره تجهیزات پزشکی برای افرادی که از هزینه خرید این گونه وسایل بر نمی آیند، مناسب تر می باشد. شما می توانید لیستی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را به منظور بهبود وضعیت بیماران تان تهیه کرده و به صورت اجاره ای از آنها استفاده نمایید. در ادامه مقاله به ویژگی های رایج ترین تجهیزات پزشکی کرایه ای اشاره می کنیم. پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

    اجاره دستگاه اکسیژن ساز 

    اجاره اکسیژن ساز از جمله انواع خدمات پرستاری در منزل به شمار می رود. در سال های اخیر، با توجه به رشد جمعیت شهرنشینی و افزایش آلودگی هوا خدمات پرستاری در منزل، افزایش یافته است. دلایل اصلی این امر را می توان افزایش بیماری ‌های تنفسی، رشد جمعیت سالمند و نیاز به مراقبت ‌های پرستاری در منزل دانست. از طرفی، خدمات پرستاری در منزل به حدی پیشرفت کرده است که اجاره تجهیزات پزشکی مورد نیاز هم شامل حال آن می شود. کرایه کپسول اکسیژن برای آن دسته از بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی هستند، بسیار مناسب است. از آنجا که خرید تجهیزات پزشکی با محدودیت های زیادی همراه است، کرایه آنها می تواند برای این دسته از بیماران مناسب باشد.

     از جمله مهمترین مزایای اجاره اکسیژن ساز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    •  استفاده از دستگاه اکسیژن ساز هم در منزل و هم در مراکز درمانی
    • حمل بسیار آسان
    • قابلیت تولید اکسیژن از ۳ تا ۱۰ لیتر
    • برخورداری از فیلترهای مخصوص جهت تصفیه هوا و به حداقل رساندن آلودگی

    اکسیژن‌ساز

    اجاره تشک مواج

     اجاره تشک مواج از جمله رایج ترین خدمات پرستاری در منزل به شمار می رود. از تشک های مواج به منظور جلوگیری از ایجاد زخم های فشاری در بیماران، استفاده می شود. استفاده از این نوع تشک های طبی از سوی بسیاری از پزشکان جهت مراقبت از بیماران در منزل، توصیه می شود. کرایه تشک مواج برای افراد ضربه مغزی، فلج مغزی یا آن دسته از بیمارانی که باید به مدت طولانی در رختخواب بمانند، توصیه می شود. تشک های مواج دارای مدل های مختلفی بوده و باید با توجه به وضعیت بیمار مورد استفاده قرار گیرند. از جمله مهمترین مزایای استفاده از این نوع تشک های طبی می توان به عدم ابتلا به زخم بستر یا پیشگیری از زخم فشاری اشاره نمود. آن دسته از عزیزانی که امکان خرید تشک مواج با قیمت بالا برای آنها وجود ندارد، می توانند این محصول پزشکی پرکاربرد را کرایه کنند.

     اجاره کپسول اکسیژن (انواع آن)

     از کپسول اکسیژن می توان برای آن دسته از افرادی که نیاز به اکسیژن درمانی دارند، استفاده نمود. افرادی که به دلیل مشکلات تنفسی قادر به نفس کشیدن طبیعی نیستند، اجاره دستگاه کپسول اکسیژن می تواند نقش مهمی در بهبود سلامتی آنها داشته باشد. کپسول های اکسیژن در حجم های مختلف و با توجه به کاربردهای خاصی که دارند، طراحی می شوند. 

    کپسول ۲ لیتری اکسیژن

    کپسول اکسیژن ۲ لیتری معمولا برای بیمارانی که نیاز به اکسیژن کمکی دارند، استفاده می شود. بیماران مبتلا به بیماری های ریوی یا آن دسته از کوهنوردانی که به استنشاق اکسیژن خالص در ارتفاع نیاز دارند، می توانند این نوع کپسول را اجاره نمایند. از جمله مهمترین مزایای استفاده از این نوع کپسول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    •  امکان حمل آسان
    • دارای کیف مخصوص
    • طول عمر بالای باتری
    • امکان انتخاب جریان دقیق اکسیژن

      

    کپسول اگسیژن ۲لیتری

    • کپسول ۲ لیتری اکسیژن

     کپسول اکسیژن ۵ لیتری، یکی از انواع کپسول های اکسیژن با ظرفیت بالا می باشد که بیشتر در افراد مبتلا به بیماری های ریوی و همچنین کوهنوردانی که در ارتفاعات بالا دچار کمبود اکسیژن هستند مورد استفاده قرار می گیرد. کپسول های اکسیژن ۵ لیتری معمولا طول عمر باتری بیشتری داشته و از قابلیت تنظیم جریان اکسیژن برخوردار هستند. این نوع کپسول می تواند تا ۶ ساعت اکسیژن مورد نیاز بدن را تامین نماید.

    •  کپسول ۱۰ لیتری اکسیژن

    کرایه کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری معمولا به بیمارانی که به اکسیژن کمکی نیاز دارند یا افرادی که به مدت طولانی قادر به استنشاق اکسیژن طبیعی نیستند، پیشنهاد می شود. از جمله مهمترین مزایای استفاده از کپسول های اکسیژن 10 لیتری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    •  تامین اکسیژن برای مدت طولانی
    • مناسب برای افراد مبتلا به بیماری های شدید ریوی
    • قابلیت تنظیم جریان اکسیژن
    • امکان استفاده در فعالیت های سنگین

    نکات مهمی که باید به هنگام اجاره کپسول اکسیژن بدانید

     اگر قصد اجاره کپسول اکسیژن را دارید، بهتر است که نکات زیر را از همان ابتدا مدنظر قرار دهید. توجه به نکات زیر می تواند به شما کمک کند تا به آسانی جهت کرایه دستگاه کپسول اکسیژن اقدام نمایید. از جمله این موارد عبارتند از:

    •  بر اساس نیاز خود، ظرفیت مناسب کپسول اکسیژن را انتخاب کنید. کپسول های اکسیژن با ظرفیت بیشتر، قادر به تامین اکسیژن برای مدت طولانی تری هستد.
    • قبل از اجاره کردن دستگاه ببینید که آیا قطعات کپسول از قبیل ماسک، سلونوئید و... در وضعیت مناسبی قرار دارند یا خیر.
    • قبل از استفاده باید ماسک کپسول را روی صورت خود قرار دهید تا از عملکرد آن اطمینان حاصل نمایید.
    • بررسی کنید که آیا هنگام استفاده از کپسول، صدایی شبیه نشتی هوا شنیده می شود یا خیر.
    • قبل از استفاده از کپسول، راهنمای کاربری استفاده از دستگاه را مطالعه کنید.

    سرویک؛ سامانه هوشمند ارائه خدمات منازل و محیط کار

    سرویک، یک سامانه هوشمند خدمت رسانی در زمینه های مختلف می باشد. این سامانه با هدف خدمت رسانی به کاربران در زمینه های مختلف از جمله نظافت، تعمیرات، پرستاری، ورزش و... طراحی شده است. کاربران می‌توانند خدمات مورد نظر خود را از طریق اپلیکیشن موبایل یا وب‌سایت سرویک در زمینه های مختلف دریافت نمایند. 

    اگر قصد اجاره کپسول اکسیژن یا سایر تجهیزات پزشکی را دارید، می توانید از سامانه آنلاین سرویک جهت دریافت خدمات مورد نیاز استفاده کنید. هدف از راه اندازی این سامانه آنلاین، ارائه خدمات بهتر به بیماران و کاهش هزینه های درمانی آنها می باشد. در سرویک، شما می توانید انواع تجهیزات پزشکی از جمله کپسول های اکسیژن، چرخ صندلی، تخت بیمارستانی، لوازم پزشکی و بسیاری از اقلام دیگر را به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه کرایه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به وب سایت سرویک مراجعه نمایید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید