رفع تیرگی زیر چشم به صورت دائمی با ۷ روش فوق العاده!

رفع تیرگی زیر چشم به صورت دائمی با ۷ روش فوق العاده!
راهنمای مطالعه

    رفع تیرگی زیر چشم چهره را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد؛ از آنجایی‌که سیاهی دور چشم در بسیاری از افراد به واسطه ژنتیک و بالاتر رفتن سن وجود دارد، روش‌های متعددی برای درمان این عارضه در سال‌های اخیر مورد استفاده قرار گرفته است. به‌طورکلی سیاهی زیر چشم مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی‌کند، اما بسیاری از افراد احساس می‌کنند که حلقه‌های سیاه زیر چشم‌ آن‌‌ها را خسته و مسن نشان می‌دهد؛ ازاین‌رو شناخت راهکارهایی برای رفع این عارضه موثر خواهد بود. مطالعه ادامه این مطلب با راهکارهای اثربخش برای رفع تیرگی زیر چشم آشنا خواهید شد.

     ۱. پلاسما تراپی؛ روشی برای رفع تیرگی و چروک زیر چشم

     پلاسماتراپی یکی از پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین روش‌های جوانسازی پوست صورت است. این دستگاه برای از بین بردن چین‌وچروک، افتادگی پلک و از بین بردن آکنه کاربرد دارد. روش پلاسما تراپی با تبخیر سلول‌های کوچکی از پوست به بازسازی پوست زیر چشم کمک می‌کند. این دستگاه با افزایش آبرسانی و دفع مواد زائد منجر به سرعت بخشیدن به بازسازی سلول‌های پوستی می‌شود.

     ۲. استفاده از دستگاه CO2 فرکشنال؛ روشی غیرتهاجمی برای لایه‌برداری زیر چشم

     دستگاه CO2 فرکشنال یکی از روش‌های رفع تیرگی زیر چشم با ایجاد ستون‌های تخریبی در سلول‌های پوستی است. این دستگاه با تخریب مولکول‌های آب در سلول‌های پوستی به لایه‌برداری سریع‌تر کمک می‌کند. معمولا بافت بین ستون‌های تخریبی، سالم هستند؛ بنابراین استفاده از این دستگاه عوارضی به‌همراه ندارد.

     عملکرد دستگاه CO2 فرکشنال با ایجاد گرما میان ستون‌های تخریبی، سلول‌های پوستی به کلاژن‌سازی تحریک می‌شوند. این دستگاه برای درمان جای زخم، آفتاب سوختگی، اسکار و تیرگی زیر چشم کاربرد دارد. استفاده از این دستگاه در سال‌های اخیر با استقبال بالایی مواجه شده است؛ بنابراین بسیاری از کلینیک های زیبایی از این روش برای رفع تیرگی زیر چشم استفاده می‌کنند. اگر شما نیز برای ارائه خدمات مربوط به این دستگاه نیاز به اطلاعات بیشتر مثل قیمت دستگاه لیزر CO2 فرکشنال دارید با شرکت آفا تماس بگیرید.

    ۳. رفع‌ تیرگی زیر چشم با دستگاه هایفو دابلو گلد؛ روشی ایمن و بدون درد

     دستگاه هایفو دابلو گلد یکی از جدیدترین سیستم‌های مجهز به امواج فراصوت به شمار می‌رود. امواج متمرکز فراصوت به‌صورت کاملا متمرکز بر عمق بافت‌های پوستی نفوذ می‌کند. دستگاه هایفو با نفوذ به عمق سلول‌های تیره را برای کلاژن‌سازی تحریک می‌کند.

     دستگاه هایفو دابلو گلد عملکرد سریعی برای از بین بردن تیرگی زیر چشم دارد. با وجود استفاده از بالاترین سطح انرژی، دستگاه هایفو دابلو گلد عوارضی ایجاد نمی‌کند. همچنین دستگاه هایفو دابلو گلد دوره نقاهت کوتاه مدتی دارد. این دستگاه برای همه تایپ‌های پوستی به‌منظور لیفتینگ و جوانسازی همزمان مناسب است. ازاین‌رو خرید دستگاه هایفو دابلو گلد در کلینیک‌های زیبایی باعث افزایش مراجعه‌کنندگان برای دریافت خدمات پوستی میشود.

     

    رفع تیرگی چشم

    ۴. تزریق فیلر؛ راهکاری موثر و نیاز به ترمیم

     تزریق فیلر زیر چشم یکی از راهکارهای موثر برای رفع تیرگی و گودی زیر چشم است. فیلر با ترمیم سایه زیر چشم منجر به جوانسازی این بخش و افزایش زیبایی فرد می‌شود. معمولا در جلسه فیلر درمانی درصد قابل توجهی از سیاهی زیر چشم ،۲۰ تا ۳۰ درصد، از بین می‌رود. تزریق فیلر به تمدید برای حفظ اثربخشی نیاز دارد.

     ۵. با استفاده از ماسک‌های طبیعی سیاهی زیر چشم را التیام دهید

     یکی از روش‌های طبیعی برای التیام سیاهی زیر چشم استفاده از ماسک‌های طبیعی به شمار می‌رود؛ منظور از ماسک‌های طبیعی ترکیبات گیاهی بدون ضرر مثل ترکیب زردچوبه و عسل است. اگر اطلاعات کافی از ماسک‌های طبیعی ندارید، از انواع پدهای آبرسان و ویتامینه استفاده کنید.

     ماسک‌های ورقه‌ای صورت به دلیل استفاده از مواد طبیعی عوارضی به‌همراه ندارند؛ بااین‌حال تاثیر شگفت‌انگیزی نیز بر سیاهی زیر چشم نمی‌گذارند. اگر سیاهی دور چشم شدیدی دارید از روش‌های دیگر مثل پلاسما‌تراپی، co2 فرکشنال و تزریق فیلر برای رفع تیرگی زیر چشم استفاده کنید.

    ماسک ورقه‌ای

    ۶. هایفوتراپی؛ روشی تضمینی برای رفع سیاهی زیر چشم

     هایفوتراپی به معنی استفاده از امواج فراصوت رادیویی برای از بین بردن لکه، اسکار، جای آکنه و سیاهی زیر چشم است. این دستگاه برای همه سنین به صورت تضمینی خدماتی مثل جوانسازی پوست را ارائه می‌کند. این روش با ماندگاری بین ۱۲ تا ۱۸ ماه روشی بهینه‌تر از تزریق ژل برای از بین بردن سیاهی زیر چشم محسوب می‌شود.

     جلسات درمانی کوتاه و نقاهت تقریبا دو روزه از مزیت‌های مهم استفاده از دستگاه هایفو برای رفع سیاهی زیر چشم به شمار می‌رود. همچنین استفاده از این دستگاه بدون نیاز به بیهوشی و درد و خونریزی است.

     ۷. دستگاه آر اف؛ روشی برای از بین بردن پف و سیاهی زیر چشم

     دستگاه آر اف یکی از راه های رفع تیرگی زیر چشم و پف آن محسوب می‌شود که با تحریک کلاژن‌سازی برای جوانسازی پوست زیر چشم موثر است. این روش درمانی هفته‌ای یک تا دو بار و برای ۸ الی ۱۰ هفته تکرار می‌شود. دستگاه آراف یا همان radio fractional برای از بین بردن سلول‌های مرده کاربرد دارد. دستگاه آر اف روشی بدون درد و ایمن برای از بین بردن سیاهی دور چشم است.

    خرید انواع دستگاه لیزری از آفا؛ بهترین راهکار برای ارائه خدمات در درمان تیرگی زیر چشم

     در این مطلب به بررسی ۷ روش موثر برای رفع سیاهی زیر چشم پرداختیم. معمولا دستگاه‌هایی با عملکرد لیزری و استفاده از امواج صوتی بیشترین کاربرد را برای از بین بردن تیرگی زیر چشم دارند. دستگاه‌های آراف، co2 فرکشنال، هایفو، هایفو دابلو گلد، پلاسما تراپی و تزریق فیلر از روش‌های بهینه برای درمان تیرگی زیر چشم به شمار می‌روند.

    معمولا روش‌هایی که با دستگاه انجام می‌شوند دوره نقاهت کم، بدون درد و ماندگاری بالاتری دارند؛ بنابراین معمولا افراد تمایل به استفاده از این روش‌ها برای دریافت بیشترین نتیجه را دارند. ازاین‌رو کلینک‌های مجهز به دستگاه‌های لیزر بیشترین تعداد مراجعه‌کننده را به خود اختصاص می‌دهند.

     اگر شما نیز در کلینیک‌های زیبایی و خدمات پوستی مشغول به فعالیت هستید، با خرید به‌روزترین دستگاه‌های لیزری خدمات بی‌نقصی را ارائه دهید. برای خرید انواع دستگاه با تکنولوژی هایفو، پلاسما تراپی و Co2 فرکشنال فقط کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی سایت آفا با این فروشگاه ارتباط بگیرید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید