چرا بزرگترین شرکت های خارجی مشتری دارالترجمه ساترا هستند؟

چرا بزرگترین شرکت های خارجی مشتری دارالترجمه ساترا هستند؟
راهنمای مطالعه

    در حال حاضر، تعداد شرکت های بزرگ خارجی در ایران بسیار زیاد است و برخی از آنان باید اسناد و مدارک شرکتی و همچنین اسناد و مدارک کارکنان شانن را ترجمه رسمی کنند. این شرکت های بزرگ ترجمه رسمی اسناد و مدارک شان را به دارالترجمه های معتبر می سپارند و دارالترجمه آنلاین ساترا یکی از معتبرترین دارالترجمه های ایران است و توانسته است اعتماد بزرگترین شرکت های خارجی را به خود جلب کند. از بزرگترین مشتریان خارجی دارالترجمه ساترا می توان به سامسونگ و هووای اشاره کرد. اما چرا شرکت های بزرگ خارجی به دارالترجمه ساترا اعتماد کرده اند؟

    در این مطلب، از دارالترجمه آنلاین ساترا و دلایل اعتماد شرکت های خارجی به این دارالترجمه برای تان خواهیم گفت. با ما همراهب باشید.

    دارالترجمه آنلاین ساترا کجاست؟

    اگر بخواهیم ساترا را در یک جمله ترکیبی خلاصه کنیم، می توانیم بگوییم که دارالترجمه آنلاین ساترا اولین دارالترجمه آنلاین و چندزبانه در ایران است. ساترا روند ارائه خدمات ترجمه رسمی را در ایران متحول کرد و این سرویس را ساختار سنتی به سوی ساختار مدرن برد.

    دارالترجمه آنلاین ساترا دارای وبسایتی جامع است که خدمات ترجمه رسمی را نیز از طریق همان وب سایت ارائه می دهد. کافی است وارد سایت دارالترجمه آنلاین ساترا شوید تا بتوانید سرویس ترجمه رسمی مورد نظرتان را با همه جزئیاتش مشخص کنید. برای مثال، می توانید بگویید که می خواهید سفارش تان به چه زبانی ترجمه شود، فوری یا غیرفوری، به تأییدات نیاز دارید یا خیر.

    دارالترجمه ساترا

    سال ها است که بزرگترین شرکت های خارجی از مشتریان ثابت دارالترجمه آنلاین ساترا هستند و ترجمه رسمی اسناد و مدارک خودشان و کارکنانشان را با خیال آسوده به این دارالترجمه می سپارند.

    دلایل اعتماد شرکت های خارجی به دارالترجمه آنلاین ساترا

    اما چرا شرکت های بزرگ خارجی به دارالترجمه ساترا اعتماد می کنند؟ کافی است سری به وب سایت دارالترجمه ساترا بزنید یا به دفتر این دارالترجمه مراجعه کنید تا متوجه دلیل اعتماد این شرکت ها بشوید.

    در دارالترجمه آنلاین ساترا، همه چیز شفاف و روشن است. از هزینه ترجمه رسمی گرفته تا زمان تحویل سفارش.

    از همان زمان که وارد وبسایت ساترا می شوید، خواهید دانست که قرار است ترجمه رسمی اسناد و مدارک تان را چه روزی تحویل بگیرید، بنابراین می توانید با خیال راحت، برای ارسال مدارک تان به نهاد یا سازمان دیگر در خارج از کشور یا داخل کشور اقدام کنید.

    فقط مسئله تاریخ نیست، بلکه این دارالترجمه بسیار خوش قول است و ترجمه را نیز سر وقت به شما ارائه می دهد.

    هنگام ثبت سفارش، فاکتور هزینه ترجمه رسمی، با جزئیات لازم، در اختیارتان قرار خواهد گرفت که قیمت تک تک آیتم های ترجمه رسمی در آن مشخص شده است.

    یکی از مزایای سپردن کار به دارالترجمه ساترا این است که در هر لحظه، احساس می کنید در دارالترجمه و در کنار کارتان حضور دارید. در واقع، از لحظه ای که ترجمه کارتان شروع می شود، تا لحظه ای که ترجمه نهایی برای تان ارسال می شود، پیامک هایی در مورد روند انجام کار برای تان ارسال خواهد شد. بدین ترتیب، می دانید که ترجمه و اخذ تأییدات در حال انجام است و ترجمه به موقع به دست تان خواهد رسید.

    کیفیت و دقت ترجمه های انجام شده در این دارالترجمه بسیار بالا است و شما با خیال راحت می توانید آن را به هر کجا که می خواهید ارائه دهید.

    علاوه بر این ها، قبل از آنکه مترجم رسمی ترجمه را روی سربرگ قوه قضاییه پرینت کند و آن را مهر و امضا کند، فایل ترجمه برای تان ارسال می شود و شما آن را رویت می کنید. در صورت تأیید شما، مترجم ترجمه را پرینت خواهد کرد. بنابراین خیال تان راحت خواهد بود که ترجمه دقیق و بدون خطا به دست تان رسید.

    علاوه بر همه این ها، دارالترجمه آنلاین ساترا خدمات پست و پیک رایگان را نیز در اختیار کاربرانش قرار می دهد. در واقع، اصلا نیازی نیست کاربران برای ارائه اصل مدارک یا دریافت ترجمه مدارک، به دارالترجمه مراجعه کنند یا حتی هزینه ای را بپردازند، چرا که دارالترجمه ساترا بدون دریافت هزینه، همه مدارک را از کاربران تحویل می گیرد و در انتهای کار، ترجمه و اصل مدارک را از همین طریق به دست کاربرانش می رساند.

    همه این عوامل باعث شده است بزرگترین شرکت های خارجی ترجمه رسمی اسناد و مدارک شان را به دارالترجمه ساترا بسپارند.

    سخن آخر

    تا به این جا، با دارالترجمه آنلاین ساترا و نحوه ارائه خدمات در این دارالترجمه آنلاین آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، عوامل متعددی سبب جذب شرکت های بزرگ به دارالترجمه آنلاین ساترا و تبدیل شدن شان به مشتری وفادار وجود دارد. امانت داری، تحویل به موقع سفارش، ارائه فاکتور دقیق، امکان ترجمه فوری و نیاز نداشتن به مراجعه حضوری باعث شده است شرکت های بزرگ ترجمه رسمی اسناد و مدارک شان را به دارالترجمه آنلاین ساترا بسپارند. در دارالترجمه آنلاین ساترا، ترجمه رسمی به هشت زبان انجام می شود، از این رو، شرکت های خارجی، از ملل مختلف، در فهرست مشتریان وفادار ساترا قرار می گیرند.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید