معرفی ویژگی‌های خودرو لیفان ۸۲۰

معرفی ویژگی‌های خودرو لیفان ۸۲۰
راهنمای مطالعه

    خودرو لیفان ۸۲۰ یکی از جدید ترین خودرو های برند لیفان در بازار خودرو ایران است که با توجه به کارکرد این خودرو نیاز به خرید لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ گسترش می یابد. ما در مقاله زیر به آشنایی با لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ و خرید قطعات این خودرو از فروشگاه اتویار میپردازیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید و سوالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

    این خودرو توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ شده است ولی در رقابت این خودرو با جک s5 این خودرو نتوانست بازار فروش خوبی را به خود اختصاص بدهد و خط تولید این خودرو از سال ۱۳۹۷ متوقف شده است خوشبختانه لیفان ۸۲۰ از ویژگی های خوبی برخوردار است که به عنوان نمونه به موارد زیر اشاره میکنیم :

    • اینه جانبی تاشو با طراحی زیبا
    • تهویه اتواتیک برای هوای درون کابین این خودرو
    • روکش چرمی و جذاب برای صندلی ها
    • سنسور پارک عقب به همراه دوربین دنده عقب
    • دکمه کروز کنترل برای این خودرو
    • طراحی جذاب جلو پنجره و چراغ های این خودرو
    • چراغ جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع- دی‌لایت-اتولایت- چراغ بدرقه

    خودرو شما شما از قطعات ریز و درشتی تشکیل شده است که به ان لوازم یدکی لیفان میگویند در هنگام تهیه قطعات لیفان ۸۲۰ به اورجینال بودن انها دقت فرمایید و از خرید لوازم یدکی بی کیفیت خوداری فرمایید

    خرید لوازم یدکی لیفان ۸۲۰

    خرید قطعات خودرو از اصلی ترین نیاز های مردمان امروزه است چرا که امروزه هر خانواده ایی یک الی دو ماشین دارد و تامین لوازم یدکی خودرو در دسته نیاز های اصلی مردم قرار دارد . شما با یک سرچ ساده در سایت اتویار در صفحه لوازم یدکی لیفان 820 میتوانید لوازم خودرو خود را پیدا کنید و در کمترین زمان خریداری کنید همچنین اگر قطعه مورد نظر شما در لیست لوازم این سایت موجود نبود با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و موجودی ان قطعه را بررسی کنید .

    فروشگاه اتویار یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو های چینی است و تمامی قطعات در این فروشگاه موجود میباشد ما برای شما در این مجموعه شرایط ویژه ایی را فراهم کرده ایم از قبیل :

    • ارسال لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ به سراسر کشور
    • پرداخت درب منزل برای ساکنین تهران
    • ضمانت اصالت کالا در این مجموعه امکان پذیر است
    • قیمت مناسب لوازم یدکی خودرو های چینی

    شما با اولین خرید میتوانید به جمع مشتریان این فروشگاه بپیوندید .

    پرفروش ترین لوازم یدکی لیفان ۸۲۰

    اگر یک قطعه پرفروش است الزاما به معنی اسیب پذیر تر بودن این قطعه نیست برخی از قطعات مصرفی هستند و یا این که در تصادفات اسیب پذیر تر هستند و در دسته پرفروش ترین لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ طبقه بندی میشوند و یا در برخی از موارد به علت استفاده نادرست از یک قطعه ان قطعه اسیب جدی میبیند و باید تعویض شود . از پرفروش ترین لوازم یدکی این خودرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

    • دیسک و صفحه لیفان ۸۲۰
    • جلو پنجره لیفان ۸۲۰
    • سپر جلو لیفان ۸۲۰
    • سپر عقب لیفان ۸۲۰
    • دستگیره داخلی جلو لیفان ۸۲۰
    • سینی زیر موتور لیفان ۸۲۰
    • فیلتر روغن لیفان ۸۲۰

    برخی از قطعات خودرو دستگیره داخلی جلو راست لیفان ۸۲۰ بر اثر استفاده نادرست در باز و بسته کردن درب خودرو دچار اسیب میشود . یا مثلا جلوپنجره لیفان 820 در هنگام تصادفات اولین جایی است که اسیب میبیند است باید تعویض شود همچنین برخی از قطعات مصرفی هستند و باید پس از اتمام عمر مفید انها جایگزین شوند مانند دیسک و صفحه لیفان 820 دیسک و صفحه این خودرو را حتما از نوع اصلی خریداری کنید چرا که عمر طولانی و عملکرد بهتری دارد .

    سود جویان قطعات بی کیفیت را با در بسته بندی لوازم یدکی اورجینال لیفان ۸۲۰ به فروش می رسانند تا سود بیشتری نصیبشان شود ولی یکی از بهترین راه تشخیص این نوع از لوازم بررسی کد فنی روی محصول است تمامی این قطعات دارای بارکد فنی که میتوانید از اصالت انها اطمینان حاصل فرمایید .ما در اتویار لوازم یدکی خودرو را همراه با ضمانت اصالت کالا عرضه میکنیم در صورت بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم . در صورت بروز هر گونه ابهام در خصوص خرید و قیمت قطعات با ما تماس بگیرید .

    قیمت لوازم یدکی لیفان ۸۲۰

    بسیاری از افراد علاقه‌مند به خودرو همچنان نگاهی ظریف و کارشناسی به قطعات خودرو دارند. هر چند در حالت عادی بسیاری از قطعات خودرو قابل‌مشاهده نیستند، اغلب قطعات لیفان ۸۲۰ در پوسته آن پنهان شده است . یکی از نکات مهم در نحوه تهیه قطعات و لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ از اتویار بررسی قیمت لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ است با توجه به نوسانات بازار قیمت ها ثابت نیستند و در هر بار شارژ شدن قطعات ممکن است قیمت انها بالا و پایین شود . شما برای بررسی قیمت لوازم یدکی به فروشگاه اتویار مراجعه نمایید .

    گاهی افراد صرفا به خاطر این که گمان می‌برند قطعات یدکی وارداتی گران هستند و سخت به دست می‌آیند راضی می‌شوند هزینه‌های گزافی پرداخت کنند. برخی از فروشندگان از عدم آگاهی و اضطرار افراد سو استفاده می‌کنند حتما بهترین و معتبرترین فروشنده را برای خود انتخاب کنید.

    سوالات متداول

    در این فروشگاه امکان مراجعه حضوری برای خرید لوازم یدکی فراهم شده است ؟

    ما در اتویار امکان خرید حضوری را برای شما ایجاد کرده ایم .

    ایا خرید عمده قطعات لیفان ۸۲۰ در اتویار مقدور است ؟

    اتویار وارد کننده لوازم یدکی خودرو های چینی است شما میتوانید از این فروشگاه اینترنتی به صورت عمده خرید کنید .

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید