کدام سایت گزینه‌ای مناسب برای سفارش کتاب است؟

کدام سایت گزینه‌ای مناسب برای سفارش کتاب است؟
راهنمای مطالعه

    مطالعات علمی نشان داده‌اند که خواندن شما را باهوش‌تر می‌کند و با کمک مطالعه می‌توانید تکنیک‌های نوشتاری و واژگان‌تان را تقویت کنید. از مزایای روان‌شناختی کتاب‌خواندن نیز می‌توان به سلامت روان اشاره کرد. مطالعات جدید نشان داده‌اند که کتاب‌خواندن به اندازهٔ یوگا و مراقبه، استرس افراد را کاهش می‌دهد. در حقیقت بسیاری از روان‌شناس‌ها برای درمان افسردگی «کتاب درمانی» را تجویز می‌کنند و به شما توصیه می‌کنند کتاب‌ بخوانید.

    اگر اهل کتاب خواندن هستید و زیاد کتاب می‌خرید، احتمالاً در پی راهی هستید که کتاب‌هایتان را ارزان‌تر و آسان‌تر تهیه کنید. مزیت خرید اینترنتی، راحتی و ارزانی کتاب‌ها است و در ادامه بهترین سایت برای  سفارش کتاب که بیشترین تخفیف را دارد به شما معرفی می‌کنیم.

     کتاب‌هایمان را از کجا بخریم؟

    اگر عاشق کتاب‌های چاپی و بوی کتاب باشید و از گشت‌زدن در کتابفروشی‌ها لذت می‌برید، حتماً از گرانی کاغذ و کتاب باخبرید. شاید گرانی باعث شود که نتوانید تمام کتاب‌های مورد نظرتان را بخرید یا این‌که نتوانید همه را یکجا سفارش بدهید، شاید حتی به سراغ کتاب‌های دست دوم بروید تا قیمت کمتری بپردازید.

    اما می‌توانید بدون صرف وقت، به دور از هزینه‌های رفت و آمد و با بیشترین تخفیف، کتاب‌هایتان را با چند کلیک ساده روی گوشی همراهتان سفارش بدهید و در آدرس مورد نظرتان تحویل بگیرید.

    در میان فروشگاه‌های اینترنتی کتاب، سی‌بوک بهترین سایت برای خرید کتاب است. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم این سایت چه ویژگی‌ها و چه مزایایی دارد و چرا بهترین سایت برای خرید اینترنتی کتاب است.

    مزایای خرید کتاب از فروشگاه‌ اینترنتی سی‌بوک

    در سال‌های اخیر سایت‌های خرید اینترنتی کاملاً جای خودشان را در بازار باز کرده‌اند. خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز مزایای بسیاری دارد و البته کتاب‌ها هم از این امر مستثنی نیستند. اگر قصد خرید اینترنتی کتاب را دارید ما سایت سی‌بوک را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

    شما با خرید اینترنتی کتاب از سیبوک:

    • از تخفیف ویژه بهره‌مند می‌شوید؛
    • از شلوغی و ترافیک اجتناب می‌کنید؛
    • کتاب‌های موردنظرتان را با چند کلیک یکجا می‌خرید؛
    • کتاب‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در آدرس مورد نظرتان تحویل می‌گیرید؛
    • هر کتابی را که بخواهید به‌سرعت و به‌سهولت پیدا می‌کنید؛
    • می‌توانید نمونه‌ای از صفحات کتاب و نیز نقد‌وبررسی آن را بخوانید؛
    • با مطالعۀ نظرات دیگران از محتوا و کیفیت کتاب‌ها مطلع می‌شوید؛
    • از پشتیبانی قوی و منظم و ضمانت ارسال کتاب‌ها بهره‌مند می‌شوید.

    ۱. صرفه‌جویی در زمان با خرید اینترنتی کتاب از 30بوک

    هر روز سرکار هستید و وقت این را ندارید که در کتابفروشی‌های مختلف سطح شهر بچرخید و کتاب مورد نظرتان را پیدا کنید؟ دوست دارید برای دوستان و عزیزان‌تان به‌عنوان هدیه کتاب بخرید اما وقتش ندارید؟ بهترین گزینه کتابفروشی آنلاین سی‌بوک است. با ورود به این سایت از طریق گوشی همراه خود به یک کتابفروشی با بیش از 120 هزار عنوان کتاب قدم می‌گذارید و می‌توانید از بین هزاران عنوان کتاب در موضوعات و ژانرهای مختلف جستجو کنید و کتاب مورد نظرتان را به‌سرعت و به‌آسانی تنها با چند کلیلک پیدا کنید و به‌راحتی خریداری کنید و در آدرس مورد نظرتان تحویل بگیرید. در کتابفروشی سی‌بوک خبری از دود و ترافیک شهری و معطلی پشت باجه‌ نیست.

    یکی از مزیت‌های سی‌بوک این است که با دارا بودن انباری وسیع و پرو‌پیمان، کتاب‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بعد از ثبت سفارش بسته‌بندی و به آدرس‌تان ارسال می‌کند.

    ۲. بهره‌مندی از نقد و بررسی و نظرات موافق و مخالف

    ممکن است به دنبال کتابی خاص باشید اما خیلی هم از خریدش مطمئن نیستید و اطلاع دقیقی از موضوع یا محتوایش ندارید، شاید هم نمی‌دانید بین ترجمه‌های مختلف کدام را باید خریداری کنید. اما نگران نباشید چون در سایت‌ سی‌بوک اطلاعاتی که برای خرید کتاب لازم دارید، وجود دارد. اطلاعات کلی کتاب را می‌توانید در جدول جزئیات و در بخش توضیحات مشاهده کنید و نقد و بررسی تخصصی را هم در بخش مربوطه بخوانید. همچنین با دانلود فایل پی‌دی‌افِ نمونه صفحات کتاب می‌توانید بهتر با فضای کتاب و ترجمۀ آن آشنا شوید.

    همچنین با خواندن نظرات دیگر خوانندگان بهتر می‌توانید در مورد خرید کتاب تصمیم‌گیری کنید.

    ۳. خرید اینترنتی کتاب همراه با تخفیف دائمی

    کتابفروشی‌های سطح شهر نمی‌توانند تخفیفی روی کتاب‌ها اعمال کنند و کتاب‌ها را با قیمت پشت جلد به‌فروش می‌رسانند. یکی از مزیت‌های بزرگ کتاب‌فروشی آنلاین سی‌بوک وجود تخفیفات دائمی در این سایت است. یعنی شما هر زمان به این سایت مراجعه کنید می‌توانید کتاب‌ها را با تخفیف خریداری کنید. علاوه بر تخفیفی که به‌طور اتوماتیک بر کتاب‌ها در سایت اعمال شده است، شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیفی که در بنر سایت درج شده، تخفیف بیشتری هم بر روی کتاب‌هایتان دریافت کنید.

    اگر دنبال‌کنندۀ صفحات مجازی این فروشگاه، از جملۀ صفحۀ اینستاگرام آن باشید، می‌توانید روزانه از کدهای تخفیف بهره‌مند شوید.

    ۴. راهنمای انتخاب کتاب مناسب

    با استفاده از منوی دسته‌بندی کتاب‌ها در این سایت می‌توانید به‌راحتی کتاب مورد نظر خودتان را پیدا کنید. اگر هم نمی‌دانید که دنبال چه کتابی هستید و چه کتابی را می‌خواهید بخوانید، می‌توانید از راهنمایی‌های سایت استفاده کنید؛ نگاهی به بنرهای سایت بیندازید و دسته‌بندی‌های مورد نظر را کلیک و دنبال کنید و به لینک کتاب‌های پیشنهادی کارشناسان کتاب در دسته‌بندی‌ها و ژانرهای مورد نظرتان بروید تا بتوانید کتاب مناسب خودتان را بیابید.

    اگر هم اسم کتاب مورد نظرتان را می‌دانید کافیست اسم کتاب را در جست‌جوی سایت وارد کنید یا در مرورگر خود مانند گوگل نام کتاب را به همواه ۳۰بوک جست‌وجو کنید. برای مثال در جستجوی زمان از دست رفته ۳۰بوک

    ۵.سی‌بوک سایتی مطمئن برای خرید کتاب

    نشان اعتماد الکترونیکی یکی از موارد مهمی است که باید هنگام خرید اینترنتی از آن مطمئن شوید. سایت سی‌بوک با داشتن نشان اعتماد الکترونیکی و مجوز فروش اینترنتی و با سابقۀ نزدیک به ده سال فعالیت، یکی از مطمئن‌ترین سایت‌ها برای سفارش آنلاین کتاب و لوازم تحریر است. این سایت یک سری کالاها و اقلام فانتزی و دکوری مانند تابلو شاسی، ماگ‌های سرامیکی و سایر تزئیات را هم در کنار کتاب به‌فروش می‌رساند.

    برای سفارش ماگ از ۳۰بوک کلیک کنید.

    با خرید از سی‌بوک مطمئن هستید که سفارشتان سر وقت و سالم به‌دستتان می‌رسد. اگر هم ایراد یا آسیبی در بستۀ دریافتی‌تان وجود داشت می‌توانید با یک تلفن یا ارسال یک پیام در اینستاگرام، تلگرام یا واتس‌اپ، از پشتیبانی قوی این سایت استفاده کنید تا مشکلات پیش آمده را در اسرع وقت برایتان رفع کنند.

    ۶. ناشناس هدیه ارسال کنید

    یکی از امکانات سایت سی‌بوک این است که شما می‌توانید به شکل ناشناس برای کسی هدیه ارسال کنید. کافی است با نام کاربری خودتان در سایت ثبت سفارش انجام دهید و موقع ثبت اطلاعات، آدرس فرد مورد نظر را وارد کنید تا بسته به آدرس آن شخص ارسال شود.

    دیگر معطلش نکنید! همین حالا به سایت خرید کتاب ۳۰بوک سر بزنید و سفارش خودتان را ثبت کنید. یادتان نرود که در صفحۀ اول سایت، کد تخفیف را دریافت کنید. برای استفاده از کد تخفیف، آن را در صفحۀ سبد خرید در مکان مربوطه وارد کنید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید