بهترین بخاری برقی آراسته

بهترین بخاری برقی آراسته
راهنمای مطالعه

    بهترین بخاری برقی آراسته از نظر ظرفیت و قیمت باید متناسب با نیاز همه کاربران باشد. در این مطلب پرفروش‌ترین مدل‌ها از جمله بخاری برقی آراسته ۲۰۰۰ فن دار و شومینه برقی این برند را بررسی می‌کنیم.

    با از راه رسیدن فصل سرما بازار خرید بخاری برقی آراسته و دیگر برندهای تولید کننده محصولات گرمایشی داغ می‌شود. بهترین بخاری برقی یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند جایگزینی عالی برای وسایل گرمازای نفتی و قدیمی باشد. این بخاری‌ها معمولا وزن کمی دارند و حمل و جابه‌جایی آن‌ها آسان است. بنابراین، به سادگی می‌توانید آن را در صندوق عقب خودرو بگذارید و در سفرهای سردسیری و ییلاقی به‌همراه داشته باشید. در ادامه، شما را با بهترین بخاری برقی آراسته فن دار، دیواری و زنبوری آشنا می‌کنیم. پیش از این بهترین بخاری برقی پارس خزر را هم معرفی کرده بودیم.

    بهترین بخاری برقی آراسته

    بهترین بخاری برقی آراسته کدام است؟

    پیش از خرید بخاری برقی آراسته خوب است این برند را بیش‌تر بشناسید. شرکت آراسته یکی از برترین و باتجربه‌ترین تولیدکنندگان بخاری برقی در ایران است. این شرکت با تمرکز بر ارائه محصولات خلاقانه، باکیفیت و پیشرو همواره تلاش کرده نظر مصرف‌کنندگان خوش سلیقه و مشکل‌پسند را به خود جلب کند. بخاری‌های این شرکت از ایمنی بالا و کارایی قابل توجهی برخوردارند و محیط خانه، دفتر کار یا ویلای شما را به مطلوب‌ترین شکل ممکن گرم می‌کنند. در ادامه، برخی از پرفروش‌ترین مدل‌های بهترین بخاری آراسته را به شما معرفی می‌کنیم.

    بخاری برقی آراسته مدل ۲۲۰۰

    بخاری برقی آراسته مدل ۲۲۰۰

    با توجه به ویژگی‌ها، این محصول هم عنوان بهترین بخاری برقی آراسته رومیزی و فن دار را به خودش اختصاص می‌دهد. این دستگاه با برخورداری از توان حرارتی متغیر بین ۴۰۰ تا ۲۲۰۰ وات امکان تنظیم دما و بهینه‌سازی مصرف انرژی را در اختیارتان قرار می‌دهد. بنابراین، شما بسته به وسعت فضای مورد نظر و دمای هوا می‌توانید میزان گرمای ساتع شده از دستگاه را کم یا زیاد کنید. در ساخت این بخاری برقی از ۵ المنت شیشه‌ای استفاده شده که مجهز به فناوری جابه‌جایی-تابشی هستند. این ویژگی به همگن‌سازی حرارت منتشر شده و جلوگیری از کاهش سطح اکسیژن محیط کمک می‌کند. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به پایین بودن وزن و حجم آن اشاره کرد. این امر، جابه‌جایی محصول را آسان کرده و قرار دادن آن را در مکان‌های مختلف امکان‌پذیر می‌کند. یادتان باشد، نام برند آراسته در بازار بخاری برقی و تجهیزات گرمایشی نماد اعتماد و کیفیت است.

    ویژگی‌ها

    • حداکثر توان گرمایشی: ۲۲۰۰ وات
    • قابلیت نصب: زمینی یا رومیزی
    • امکان تنظیم حرارت: قابل تنظیم بین ۴۰۰ تا ۲۲۰۰ وات
    • امتیاز خریداران: ۳.۴ از ۵

    بخاری برقی آراسته مدل ۲۰۰۰

    بخاری برقی آراسته مدل ۲۰۰۰ فن دار

    وقتی صحبت از بهترین بخاری برقی آراسته فن دار و دسته دار به میان می‌آید، لازم است به مدل ۲۰۰۰ اشاره کنیم. این محصول به دلیل داشتن فن می‌تواند گرما را به خوبی در فضای اطراف‌اش منتشر کند. قابلیت تنظیم حرارت بین ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ وات از مزایای مهمی است که به شما کمک می‌کند توان دستگاه را بسته به وسعت فضا و دمای هوا تنظیم کنید. طراحی زیبا و ساده این محصول موجب می‌شود خریداران مختلف با سلایق گوناگون جذب آن شوند.

    این مدل بخاری برقی آراسته از ۳ المنت تشکیل شده که به فناوری جابه‌جایی-تابشی مجهزند. این امر به همگن شدن گرمای محیط و جلوگیری از کاهش اکسیژن در فضای در بسته و سر پوشیده کمک می‌کند. روی بدنه دستگاه کلیدهای روشن / خاموش تعبیه شده‌اند. در ضمن، این محصول از سیستم عملکرد ایمن برخوردار است. وجود این سیستم از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که در صورت واژگون شدن بخاری به‌طور خودکار موجب خاموش شدن آن می‌شود. طبیعی است که این ویژگی از ایجاد آتش‌سوزی جلوگیری می‌کند. راستی در پس زمینه این محصول، صفحه استیلی تعبیه شده که به انعکاس نور و حرارت و در نتیجه، به بهینه‌سازی توزیع گرما کمک می‌کند.

    ویژگی‌ها

    • حداکثر توان گرمایشی: ۲۰۰۰ وات
    • قابلیت نصب: رومیزی یا زمینی
    • امکان تنظیم حرارت: قابل تنظیم بین ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ وات
    • امتیاز خریداران: ۳.۴ از ۵

    بخاری برقی آراسته زنبوری

    بخاری برقی آراسته زنبوری

    بهترین بخاری برقی آراسته زنبوری ترکیبی از طراحی زیبا، سادگی و کارایی بالا را به شما هدیه می‌دهد. این بخاری برقی از طراحی خاص برخوردار است و قابلیت تنظیم حرارت از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات را دارد. این موضوع به افزایش بازدهی، بالا بردن کارایی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند. المنت‌های این محصول به فناوری جابه‌جایی-تابشی مجهز بوده و بدون ایجاد شعله به انتشار گرمایی همگن و مطلوب کمک می‌کنند. صفحه استیلی که در پشت المنت‌ها تعبیه شده به‌عنوان بهبود دهنده و تقویت‌کننده انرژی گرمایی تابشی عمل می‌کند. مجموع ویژگی‌های این محصول استفاده از آن را در فضاهای بسته امکان‌پذیر می‌کند.

    در هنگام خرید بخاری برقی آراسته مدل زنبوری توجه داشته باشید که این محصول دارای ترموستات است. بنابراین، به سادگی می‌توانید حرارت مورد نظرتان را به دقت تنظیم کنید. وجود ۳ کلید مخصوص بر روی بدنه بهره‌گیری از توان‌های حرارتی متفاوت را برایتان ساده‌تر می‌کند. این مدل بخاری برقی از برند آراسته هم به سیستم ایمنی مجهز است و به‌محض واژگون شدن به‌طور خودکار خاموش می‌شود. این ویژگی برای جلوگیری از آتش‌سوزی در نظر گرفته شده است. به‌علاوه، در بالای این دستگاه دسته‌ای جاگذاری شده که حمل‌ونقل و جابه‌جایی بخاری را برای شما آسان می‌کند.

    ویژگی‌ها

    • حداکثر توان گرمایشی: ۲۰۰۰ وات
    • قابلیت نصب: زمینی یا رومیزی
    • امکان تنظیم حرارت: بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات
    • امتیاز خریداران: ۴.۱ از ۵

    بخاری برقی دیواری آراسته

    بخاری برقی دیواری آراسته

    حالا نوبت معرفی بهترین بخاری برقی آراسته دیواری است. با خرید این مدل بخاری برقی سرمای زمستان را به خاطره‌ای دور و غیر واقعی تبدیل می‌کنید. این محصول با برخورداری از توان ۲۲۰۰ وات فضای اتاق را در کوتاه‌ترین زمان ممکن گرم و دلچسب می‌کند. کوچک بودن ابعاد و سبک بودن وزن از مهم‌ترین امتیازهایی است که نصب این محصول را بر روی دیوار امکان‌پذیر و بی‌خطر می‌کند. بدنه این بخاری از جنس فلز است و در مقابل خوردگی مقاومت قابل توجهی دارد. از دیگر مزایای این بخاری برقی می‌توان به امکان تنظیم حرارت بین ۷۵۰ تا ۲۲۰۰ وات اشاره کرد. یادتان باشد، استفاده از این وسیله برقی در حمام، سونا، کنار استخر و دیگر محیطی‌های مرطوب ممنوع است و خطر برق‌گرفتگی را افزایش می‌دهد.

    ویژگی‌ها

    • حداکثر توان گرمایشی: ۲۲۰۰ وات
    • قابلیت نصب: دیواری یا زمینی
    • امکان تنظیم حرارت: بین ۷۵۰ تا ۲۲۰۰ وات
    • امتیاز خریداران: ۳.۸ از ۵

    شومینه برقی آراسته

    شومینه برقی آراسته

    اگر قصد خرید بخاری برقی آراسته را دارید، خوب است اطلاعات‌تان را درباره شومینه‌های برقی این برند هم تکمیل کنید. این محصول زیبا با ایمنی قابل توجه، بازدهی بالا و ویژگی‌های کاربردی از بهترین گزینه‌ها برای گرم کردن فضای منزل، ویلا یا دفتر کارتان به حساب می‌آید. از قابلیت‌های ممتاز این شومینه می‌توان به امکان تنظیم حرارت از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات اشاره کرد. این امر نقش مهمی در بهینه‌سازی مصرف انرژی دارد. برخورداری از سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌ به‌منظور اجتناب از آتش‌سوزی و مشکلات احتمالی از مهم‌ترین قابلیت‌های این شومینه برقی به حساب می‌آید. خوب است بدانید، این دستگاه دارای قفل کودک است. این ویژگی از دسترسی بچه‌ها به دستگاه و بروز خطرات ناشی از آن جلوگیری می‌کند. ابعاد و طراحی این شومینه برقی به‌گونه‌ای است که استفاده از آن را در فضاهای مختلف با اندازه‌های گوناگون آسان و عملی می‌کند.

    ویژگی‌ها

    • حداکثر توان گرمایشی: ۲۰۰۰ وات
    • قابلیت نصب: رومیزی یا زمینی
    • امکان تنظیم حرارت: بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات
    • امتیاز خریداران: ۳.۱ از ۵

    هیتر برقی آراسته مدل FHA2000

    فن هیتر برقی - آراسته

    این هیتر برقی با توان ۲۰۰۰ واتی امکان گرم‌کردن اتاق کوچک یا متوسط تا ۲۰ مترمربع را دارد. دستگاهی جمع‌وجور است و برای گرمایش اتاق، مغازه، فروشگاه، آپارتمان کوچک، دفاتر اداره‌ها و شرکت‌ها مناسب است. بدنه پلاستیکی بسیار محکمی دارد و حتی می‌توانید آن را روی دیوار نصب کنید. قابلیت تنظیم درجه گرما در دوحالت دارد و آنطور که خریداران قبلی می گویند صدای آن در حد بخاری ماشین است.

    ویژگی‌ها

    • حداکثر توان گرمایشی: ۲۰۰۰ وات
    • قابلیت نصب: دیواری، رومیزی، زمینی
    • امکان تنظیم حرارت: بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات
    • امتیاز خریداران: ۴ از ۵

    مزایای خرید بخاری برقی آراسته چیست؟

    مزایای خرید بخاری برقی آراسته چیست؟

    کیفیت بالا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی

    بهترین بخاری برقی آراسته فارغ از نوع مدل با استفاده از برترین قطعات و زیر نظر برجسته‌ترین کارشناسان تولید شده است. در ساخت این دستگاه‌ها از تازه‌ترین فناوری‌های روز جهان بهره‌گیری می‌شود. مجموعه این عوامل، علاوه بر ایجاد گرمایی دلچسب به بهینه‌سازی مصرف انرژی و صرفه‌جویی در آن کمک می‌کند.

    طراحی ساده و کاربردی

    طراحی و ساخت کلیه بخاری برقی‌های برند آراسته کاملا امروزی، ساده و کاربردی است. بنابراین، استفاده از این محصولات بسیار ساده است. کافی است یکی از دستگاه‌های گرمایشی این برند را خریداری کنید تا هم از گرمای مطبوع آن لذت ببرید و هم فضای خانه یا دفتر کارتان را زیباتر کنید.

    بازدهی بالا

    این برند محصولات‌اش را به‌گونه‌ای طراحی کرده که بالاترین کارایی ممکن را داشته و در کم‌ترین زمان، فضای مورد نظرتان را کاملا گرم کنند. قابلیت تنظیم حرارت از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات آراسته به حساب می‌آید و بازدهی آن‌ها را دو چندان می‌کند.

    ایمنی برتر

    بخاری‌های آراسته با در نظر گرفتن موارد ایمنی ساخته و طراحی شده‌اند. این دستگاه‌ها مجهز به سیستم‌های پیشرفته‌ای هستند که از آتش‌سوزی و بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کنند.

    قیمت بخاری برقی آراسته چقدر است؟

    قیمت بخاری برقی آراسته چقدر است؟

    در هنگام خرید بخاری برقی آراسته لازم است توجه داشته باشید که قیمت این محصولات بسته به مدل، فناوری‌های به‌کار رفته، توان گرمایشی و دیگر امکانات تعبیه شده متغیر است.

    سخن آخر

    در این مطلب، علاوه بر معرفی مدل‌های مختلف و مزایای این محصول برایتان از نکات مهمی گفتیم که در هنگام خری بهترین بخاری برقی آراسته باید در نظر داشته باشید. نظر شما چیست؟ آیا تا به‌حال از محصولات این برند استفاده کرده‌اید؟ آیا از آن‌ها راضی بوده‌اید؟ شما کدام یک از این مدل‌ها را ترجیح می‌دهید؟ لطفا دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

    منبع:
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید