هدیه روز دانش آموز - هدیه برای دانش آموزان چی بخریم؟

هدیه روز دانش آموز -  هدیه برای دانش آموزان چی بخریم؟
راهنمای مطالعه

     در تقویم رسمی ایران،  روز ۱۳ آبان به نام روز دانش آموز شناخته می‌شود. در این روز، جشن‌ها و مراسم‌هایی برای تقدیر از دانش آموزان و افزایش انگیزه آن‌ها نسبت به درس برگزار می‌شود. علاوه‌بر این، جوایزی به‌عنوان یادبود به دانش آموزان اهدا خواهد شد. این جوایز معمولا در قالب تخته شاسی، مداد یا خودکار هستند که کودکان علاقه‌ای نسبت به‌ آن‌ها نشان نمی‌دهند. با این تفاسیر به نظر شما چه کادویی برای روز دانش آموز مناسب خواهد بود؟ ما در این مقاله سه کتاب عالی و آموزنده به همراه یک ایده دیگر به شما معرفی می‌کنیم تا کادویی خاص برای روز دانش آموز هدیه دهید. 

    کتاب؛ بهترین هدیه برای روز دانش آموز

    کتاب بهترین دوست انسان‌ها در سال‌های زندگی است. فردی که کتاب می‌‌خواند، بیش از یکبار زندگی خواهد کرد؛ زیرا تجربه‌هایی به دست می‌آورد که شاید خود قادر به کسب آن‌ها نیست! با استفاده از کتاب‌ شما می‌توانید عادت‌های خوب را در دانش آموزان خود دیرینه کنید تا آینده‌ای روشن را برای خود رقم بزنند. استفاده از کتاب آموزشی به‌عنوان هدیه دانش آموز، اهمیت بهترین دوست انسان‌ها را به کودکان یادآوری می‌کند. 

    برای کتاب هدیه دادن به دانش آموزان دبستان، می‌توانید از کتاب‌های کودکانه‌ای که که در ادامه معرفی می‌کنیم استفاده کنید. کتاب‌های عاشقانه های کلاسیک نشر افق نیز هدیه‌ای مناسب به دانش آموزان دبیرستان یا راهنمایی خواهد بود. 

    کتاب من و اژدها؛ چالش‌های یک پسر کوچک برای نگهداری اژدهایش

    یکی از کتاب‌های مناسب برای هدیه دانش آموز کتاب من و اژدها است. در این کتاب یک اژدها با نام دیگوری‌دو وجود دارد که در هر قسمت از کتاب،‌ مهارت خاصی را می‌آموزد. پسر بچه و اژدهایش هر روز درگیر چالش‌هایی خاص می‌شوند که باید با همکاری و هم‌فکری یکدیگر، آن‌ها را پشت سر بگذارند.

    هرگاه که اژدها اشتباه می‌کند، پسر به او مسیر درست را یادآوری می‌کند. کودکان با خواندن این کتاب‌ها، مهارت‌هایی می‌آموزند که برای آینده آن‌ها کاربردی و مفید خواهد بود. علاوه‌بر کتاب من و اژدها، شما می‌توانید برای کادو روز دانش آموز از کتاب محبوب قصه های خوب برای بچه های خوب استفاده کنید.

     

    رفتار های خوب؛ آموزش اعتمادبه‌نفس و خود دوستی به دانش‌آموزان

    یکی از مشکلاتی که والدین در دوران مدرسه فرزندشان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کمبود اعتمادبه‌نفس در کودکان است. به زبانی ساده‌تر کودک با سال بالایی‌ها مقابله نمی‌کند و موردظلم واقع می‌شود. در این زمان دخالت مستقیم پدر و مادر جایز نیست، پس چرا به کودکتان یک کتاب آموزشی اعتماد به نفس هدیه ندهید؟ شما می‌توانید به‌عنوان کادوی روز دانش آموز، مجموعه کتاب رفتارهای خوب را به فرزندتان کادو دهید. 

    در هر قسمت از این مجموعه کتاب، داستان حیوانی در جنگل با مشکلاتی خاص روایت می‌شود. برای مثال در یکی از کتاب‌ها، داستان در مورد لاک پشتی خجالتی است که در انتهای داستان یاد گرفته تا خجالتی نباشد. شما می‌توانید برای تهیه مجموعه کتاب رفتارهای خوب و سایر مجموعه کتاب‌‌ها مانند مجموعه کتاب آنشرلی، همین حالا به سایت بادبادک مراجعه کنید. 

    کتاب ماجراهای کریتر؛ هدیه‌ای که ادب و نظم را به کودکان یاد می‌دهد!

    اگر به دنبال هدیه‌‌ مناسب روز دانش آموز برای پسر یا دختر هستید، کتاب ماجراهای کریتر یکی از بهترین گزینه‌ها است. این مجموعه کتاب آموزشی به کودکان و دانش آموزان کمک می‌کند تا باتوجه‌به داستان‌های کریتر کوچولو، رفتارهای خوب و بد را بهتر بشناسند. برای مثال در یکی از کتاب‌های این مجموعه با عنوان «یادم رفت» مسئولیت پذیری به کودکان آموزش داده می‌شود. 

    در کتاب دیگری از همین مجموعه با عنوان «من و دوستم» حد و مرز دوستی و نحوه مقابله با تصمیم‌های نادرست دوستان با لحن و زبانی کودکانه آموزش داده می‌شود. شما می‌توانید مجموعه کتاب‌های کریتر و داستان‌هایش را برای هدیه روز دانش آموز یا کادو به کودکان ۴ سال به بالا استفاده کنید. 

     

    لوازم التحریر؛ هدیه‌ای به یاد ماندنی و کاربردی برای روز دانش آموز

    برای هدیه روز دانش آموز، به‌جز کتاب شما می‌توانید از انواع لوازم التحریر استفاده کنید. لوازم التحریرها برای دانش آموزان بسیار کاربردی هستند، اما هر دانش آموزی در ابتدای سال نوشت افزار موردنیاز خود را خریداری می‌کند. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم به‌جای نوشت افزار معمولی، نوشت افزارهای فانتزی  را کادو دهید. 

    این سبک از نوشت افزار جذابیت بیشتری برای کودکان دارد؛ زیرا ویژگی‌ و آیتم‌های خاصی را ارائه می‌دهند. برای مثال برخی از خودکارهای فانتزی اکلیلی هستند که نوشتن با آن‌ها احساس بسیار لذت بخشی دارد. علاوه‌بر این، خودکارهای چند رنگ نیز هدیه‌ای مناسب برای کادو روز دانش آموز هستند. 

    بهترین کتاب‌های روز دانش آموز را از بادبادک بخواهید

    تهیه هدیه‌ای مناسب برای روز دانش آموز، کمی سخت است؛ زیرا دانش آموزان سلیقه‌های متفاوتی دارند و خرید یک هدیه کلی برای آن‌ها کار راحتی نیست. اما ما در این مقاله چار ایده جذاب به شما معرفی کردیم تا بتوانید به‌راحتی هدیه‌ای خاص و به یاد ماندنی برای دانش آموز عزیزتان تهیه کنید. برای خرید کادوی مناسب روز دانش آموز، فقط کافی است به فروشگاه بادبادک مراجعه کنید. 

    بادبادک به‌عنوان یک فروشگاه کتاب اینترنتی، به صورت تخصصی انواع کتاب کودک و نوجوان را به فروش می‌رساند. علاوه‌بر این، شما می‌توانید انواع کتاب‌های کمک درسی را نیز در این فروشگاه خریداری کنید. برای مشاهده محصولات متنوع فروشگاه بادبادک، فقط کافی است به آدرس «badbaddak.ir» مراجعه کرده و هدیه مورد نظر خود را در تعداد دلخواه سفارش دهید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید