۴ برند برتر کوله پشتی کوهنوردی در دنیا

۴ برند برتر کوله پشتی کوهنوردی در دنیا
راهنمای مطالعه

    در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی 4 برند برتر کوله پشتی کوهنوردی در دنیا اشاره کنیم، این برندها هر کدام از کشورهای مبدا مختلفی در جهان هستند و پیشروان صنعت تولید کوله پشتی کوهنوردی استاندارد و با کیفیت در جهان بشمار میروند. کوله پشتی های تولیدی این برندها جزء محبوب ترین و بهترین کوله پشتی های کوهنوردی هستند که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا به خود جذب کرده اند. اکثر کوهنوردان حرفه ای تا مبتدی و طبیعت گردان در سطوح مختلف از محصولات این ۴ برند معتبر و بزرگ در برنامه های کوهنوردی و طبیعت گردی خود استفاده میکنند. با ما همراه شوید تا بیشتر در مورد ویژگی‌ها، دوام، و جزئیات این کوله‌پشتی‌ها بدانید و تصمیم بهتری برای ماجراجویی‌هایتان بگیرید.

    اهمیت کوله پشتی کوهنوردی :

    هنگامی که به تجربه‌های جذاب کوهنوردی و سفر در دنیای طبیعت قدم میگذاریم، یکی از همراهان اصلی ما کوله پشتی است. این وسیله کاربردی، مثل یک دوست وفادار، همراه ما در سفرهای کوهستانی و ماجراجویی‌ها است. انتخاب یک کوله پشتی با کیفیت و مناسب می‌تواند تجربه ما را بسیار بهبود ببخشد و ما را در مسیری امن و راحت هدایت کند.

    کوله پشتی یکی از لوازم کوهنوردی اساسی و مهم در برنامه های کوهنوردی و طبیعت گردی است، که علاوه بر امکان حمل و نقل آسان و امنیت در ذخیره‌سازی، به کاربر کمک می‌کند تا در مسیرهای مختلف و دشوار بتواند به راحتی و با حداقل فشار بر بدن حرکت نماید. کوله پشتی کوهنوردی مناسب بر اساس نوع برنامه، مقدار لوازم مورد نیاز در برنامه، فصل برنامه و بسیاری موارد دیگر انتخاب میشود که به کابر این امکان را میدهد تا بتواند لوازم و تجهیزات مورد نیاز خود را به راحتی بر روی دوش خود حمل نماید.

    معرفی ۴ برند محبوب کوله پشتی کوهنوردی در دنیا :

    ۱.     کوله پشتی های کوهنوردی برند دیوتر : DEUTER

    کمپانی دیوتر DEUTER جزء قدیمی ترین و معتبرترین برند های تولید کننده کوله پشتی کوهنوردی در دنیاست و  محصولات این کمپانی سالهاست در رده بهترین کوله پشتی های کوهنوردی و سفری در جهان قرار دارد. این برند قدیمی در سال 1898 در کشور آلمان تاسیس گردید و محصولات این برند به دلیل کیفیت ساخت بالا، تنوع زیاد، طراحی های بروز و استاندارد، استفاده از تکنولوژی های کاربردی و همچنین استفاده از سیستم های تهویه و گردش هوای مناسب، توانسته محبوبیت بسیاری در میان کوهنوردان و طبیعت گردان به دست آورد.

    برند دیوتر با توجه به طراحی منحصر به‌ فرد و عملکرد برتر در محیط‌های سخت، برای تمامی فعالیت های کوهنوردی و طبیعت گردی و سفری کوله پشتی های کاربردی و مناسب در سری های مخصوص طراحی و تولید کرده است.

    برخی از سری های محبوب این برند را میتوان سری ایرکانتکت Aircontact ، فوتورا Futura، تریل Trail، اسپید لایت Speed Lite و ای سی تی ACT معرفی کرد که هر کدام مناسب برای استفاده در یک سبک و فعالیت مشخص طراحی شده اند.

     

    ۲.     کوله پشتی های کوهنوردی برند میلت: MILLET

    کمپانی میلت MILLET یکی دیگر از برند های بسیار پرطرفدار، با کیفیت و قدیمی است که در کشور فرانسه تاسیس و فعالیت میکند. این برند به طراحی مدرن و کارایی بالای کوله‌ پشتی ها معروف است و با به‌کارگیری مواد با کیفیت بالا و دیزاین‌های جذاب، انتخابی عالی برای کوهنوردان حرفه‌ای است.

    کوله پشتی های این برند مقاومت بالایی در برابر شرایط سخت جوی دارند و از امکانات و ویژگی های متعدد و کاربردی برخوردار هستند، برخی از سری های محبوب کوله پشتی این برند میتوان به سری Trilogy ،Ubic ،Prolighter ،Speed و Elevation اشاره نمود.

     

    ۳.      کوله پشتی های کوهنوردی برند آسپری: OSPREY

    برند آسپری OSPREY را نیز میتوان جزء برترین کوله پشتی های کوهنوردی و طبیعت گردی در دنیا دانست که کوهنوردان و طبیعت گردان حرفه ای بسیاری در سراسر دنیا از کوله پشتی های این برند نام آوازه استفاده میکنند. آسپری محصول کشور آمریکا است و محصولات این برند از کیفیت ساخت بالا، طراحی کاربردی و تنوع زیاد بهره برده اند.

    برخی از سری های محبوب این برند شامل سری های Atmos/Aura ، Kyte/Kestrel ، Stratos/Sirrus ، Talon/Tempest ، Exos/Eja میباشد.

     

    ۴.     کوله پشتی های کوهنوردی برند گریگوری : GREGORY

    برند گریگوری Gregory یک برند نام آشنا، معتبر و قدیمی دیگر در زمینه تولید کوله پشتی های کوهنوردی و طبیعت گردی در دنیا است و در سال ۱۹۷۷ توسط در شهر کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا تأسیس شده است. کوله پشتی های این برند از طراحی های زیبا، هوشمندانه،کاربردی و استاندارد بهره برده اند و عملکرد بسیار خوبی در برنامه های سخت کوهنوردی و طبیعت گردی دارند.

    برخی از سری های پرطرفدار و کاربردی برند گریگوری آمریکا شامل سری های Baltoro ،Deva ،Zulu ،Stout ،Octane ،Paragon میشود.

     

    البته برندهای مطرح و پیشروی دیگری نیز در صنعت تولید کوله پشتی کوهنوردی در دنیا وجود دارند که در این مقاله تنها به معرفی ۴ برند برتر و محبوب اشاره کردیم، برند های دیگری نظیر برند لوآلپاین LOWEALPIN , وئوده Vaude , بلک دیاموند Black Diamond , نورث فیس The North Face , ماموت Mammut , سالیوا Salewa , فرینو Ferrino , کچواQuechua  نیز جزء برند های مطرح و قدیمی در این زمینه بشمار میروند.

    محصولات تمام این چهار برند برتر کوله پشتی و بسیاری از برندهای دیگر را میتوانید در سایت فروشگاه لوازم کوهنوردی کمپ سفر مشاهده و تهیه فرمایید.

    منبع:
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید