معرفی هتل‌هایی که نزدیک اسکله تفریحی کیش هستند

معرفی هتل‌هایی که نزدیک اسکله تفریحی کیش هستند
راهنمای مطالعه

    اسکله تفریحی کیش یکی از جاهای دیدنی جزیره کیش است که بازدیدکنندگان این جزیره را در تمامی فصول سال به سمت خود جذب می‌کند. نمای زیبای این اسکله باعث شده است بسیاری از بازدیدکنندگان بخواهند در طول سفر خود به جزیره کیش، ساعات بیشتری را در این مکان بگذرانند. بدین ترتیب شاید بخواهید برای اقامت خود نیز به هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش مراجعه کنید. در این مقاله می‌خواهیم شما را با این هتل‌ها آشنا کرده و نحوه رزرو سریع هر کدام از این هتل‌ها را نیز به شما معرفی کنیم.

     هتل پارسیان کیش

    هتل پارسیان، یکی از گزینه‌های قابل‌انتخاب برای اقامت در هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش است. این هتل به‌عنوان یک گزینه مقرون‌به‌صرفه برای اقامت در جزیره کیش محسوب می‌شود. هتل پارسیان در اصل یک هتل سه ستاره در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی جزیره کیش است و در نزدیکی بازار زیتون و مراکز تجاری معروف کیش قرار دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، اینترنت در لابی، تلفن و تلویزیون در اتاق، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد.

    هتل بین المللی کیش

    هتل بین‌المللی کیش، یکی دیگر از هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش است که در فاصله حدوداً ۵ کیلومتری از اسکله تفریحی کیش قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۹۶ به‌صورت هتل آپارتمان ۱۳ طبقه تأسیس گردید. این هتل علاوه بر نزدیکی با ساحل، فاصله بسیار کمی با اماکن تفریحی و مراکز خرید جزیره کیش مانند مراکز خرید زیتون، مریم و ونوس دارد. اقامت در این هتل در اتاق‌های 1 تا ۵ نفره امکان‌پذیر خواهد بود.

    برای سرو غذا می‌توانید به رستوران اصلی این هتل در طبقه اول بروید که انواع غذاهای ایرانی، خارجی، سنتی و فست‌فودی را سرو می‌کنند. پارکینگ این هتل به‌صورت رایگان در اختیار میهمانانی که خودرو دارند، قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن‌های ورزشی، سالن ماساژ، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.

    هتل آنا

    هتل آنا کیش، از دیگر هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش است که انتخاب مناسب برای اقامتگاه سفر شما به جزیره کیش خواهد بود. این هتل سه ستاره جزیره کیش در سال ۱۳۷۷ و در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ مترمربع در یک ساختمان دوطبقه تأسیس شد. سازه اصلی هتل در سال ۱۳۹۱ جهت ارتقای کیفیت و سطح خدمات دستخوش یک به‌روزرسانی کامل گردید. در ضمن این هتل در نزدیکی مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی جزیره کیش قرار دارد و انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال یکی از هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش با قیمتی مقرون‌به‌صرفه هستند.

    هتل شایان

    هتل شایان کیش، از دیگر هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش است که به‌عنوان یک هتل ۵ ستاره در جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۴۵ تأسیس شد و در سال ۱۳۸۸ نیز به عضویت هتل های پارس درآمد. این هتل دارای ۱۹۵ اتاق و سوئیت است که در چهارطبقه مجزا قرار دارد و نمای بعضی از این اتاق‌ها نیز رو به دریا است. در ضمن هتل شایان دارای دو رستوران مجزا است که یکی از آنها در کنار استخر هتل قرار دارد و دیگری در طبقه همکف قرار گرفته است.

    از امکانات این هتل نیز می‌توان به اینترنت رایگان، مینی بار، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی اختصاصی مجهز به توالت‌فرنگی، همچنین حمام مجهز به دوش و وان اشاره کرد. از امکانات تفریحی هتل شایان کیش نیز می‌توان به سالن ورزشی و استخرهای روباز و سرپوشیده آن اشاره کرد. همچنین یک پارکینگ اختصاصی به ظرفیت ۴۰ خودرو وجود دارد که به‌صورت رایگان برای استفاده میهمانان ایجاد شده است. 

     

    هتل شایان کیش

    هتل آرامش کیش

    هتل آرامش کیش، یکی دیگر از هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش است که با فاصله نزدیک نسبت به این اسکله تفریحی جزیره کیش قرار دارد. این هتل به‌عنوان یک هتل سه ستاره در جنب بازار زیتون و میدان ساحل قرار دارد. بهره‌برداری این هتل به سال ۱۳۹۰ باز می‌گردد که در سه‌طبقه و با ۶۷ اتاق مختلف از ۲ تا ۴ تخته احداث شد. همچنین سازه و دکوراسیون داخلی هتل در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی اساسی قرار گرفت.

    از جمله امکانات این هتل کیش می‌توان به خدماتی همچون اسپلیت در اتاق، تلویزیون، یخچال، مینی بار، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی اشاره کرد. سرو صبحانه در رستوران هتل رایگان بوده و برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران هتل بروید. در ضمن یک پارکینگ اختصاصی به ظرفیت ۲۰ خودرو برای مهمانان این هتل موجود است.

    هتل ویدا کیش

    یکی از بهترین هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش را می‌توان هتل ویدا کیش دانست. این هتل ۵ ستاره که در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسیده است، دارای ۱۴۴ اتاق لوکس است که اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. این هتل در فاصله حدوداً 1.5 کیلومتری از ساحل خلیج‌فارس قرار دارد و میهمانان طبقات پنجم و ششم می‌توانند ساحل خلیج‌فارس را از پنجره‌های اتاق خود تماشا کنند. هتل ۵ ستاره ویدا رستوران با غذاهای ایرانی و فست‌فودی و امکاناتی همچون سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی و استخر سرپوشیده دارد. امکان استفاده از اینترنت رایگان در لابی هتل و همچنین تمامی اتاق‌ها وجود خواهد داشت. دسترسی شما به ساحل تفریحی کیش از طریق این هتل بسیار راحت است و در کمترین زمان می‌توانید به آنجا برسید.

     

    هتل ویدا کیش

    هتل ریان قائم کیش

    اگر به دنبال یکی از ارزان‌ترین هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش هستید، هتل ریان قائم کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل سه ستاره در سال ۱۳۷۶ در نزدیکی مراکز تجاری کیش تأسیس شد. این هتل در سال ۱۳۹۷ نیز تحت بازسازی کامل قرار گرفت و به‌روزرسانی‌های مختلفی را تجربه کرد. این هتل با ۶ طبقه و ۱۰۰ واحد مجزا در حال خدمت‌رسانی است و لیست کاملی از امکانات در تمامی اتاق‌های این هتل موجود است. امکان سرو انواع غذاهای ایرانی و خارجی در رستوران هتل وجود دارد.

    گراند هتل

    گراند هتل کیش، از دیگر هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش است که به‌عنوان یکی از هتل های سه ستاره این جزیره شناخته می‌شود. این هتل دارای ۶۰ اتاق و سوئیت است که ظرفیت حداکثر ۳۰۰ مهمان را دارد. در ضمن این هتل علاوه بر نزدیکی به ساحل تفریحی کیش، در فاصله بسیار کمی نسبت به اماکنی همچون بازارها و مراکز خرید قرار دارد. از امکانات این هتل می‌توان به استخر، سونا و جکوزی، اینترنت رایگان، رستوران، پارکینگ رایگان و همچنین یخچال و مینی بار اشاره کرد. برای رزرو هتل های اسکله تفریحی کیش می‌توانید از طریق وب‌سایت ما اقدام کنید.

    رزرو آنلاین هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش در وب‌سایت بوکینگ

    در این مقاله، شما را با هتل های نزدیک اسکله تفریحی کیش آشنا کرده و به بررسی امکانات و خدمات هر یک از این هتل‌ها پرداختیم. درصورتی‌که به رزرو هر یک از این هتل‌ها تمایل داشته باشید، می‌توانید از طریق وب‌سایت بوکینگ اقدام کنید. شرکت بوکینگ، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه رزرو انواع هتل‌های خارجی، داخلی و پروازهای داخلی و خارجی است. برای رزرو پرواز و هتل موردنظرتان تنها کافی است تا اتاق و تاریخ ورود و خروج خود به هتل و یا تاریخ پرواز را وارد کرده و بهترین گزینه‌ها را بر اساس ترجیحات خود انتخاب کنید. پشتیبانی بوکینگ ۲۴ ساعته است و در صورت داشتن هرگونه مشکل می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید