چگونه آنتن ایفون ۱۴ را برگردانیم؟

چگونه آنتن ایفون ۱۴ را برگردانیم؟
راهنمای مطالعه

     هنگامی که آیفون ۱۴ به بازار عرضه شد مشکلی بزرگی که در ایران برای اکثر کاربران پیش آمد رجیستر کردن آن بود. چگونه انتن ایفون ۱۴ را برگردانیم؟ سوالی که هنگام خرید آیفون ۱۴ برای بیشتر کاربران پیش می آید. بسیاری از مشتریانی که آیفون ۱۴ را تهیه کرده اند بر این باورند که دور زدن آنتن غیر ممکن است، اما این مسئله ای نیست که انجام شدنی نباشد، در نتیجه تصمیم گرفتیم ترفند هایی را در این باره به شما آموزش دهیم که در ادامه آنها را به شما خواهیم گفت.

    روش های بازگرداندن آنتن آیفون ۱۴ با استفاده از اینترنت

    یکی از روش های برگرداندن آنتن آیفون ۱۴ استفاده از اینترنت است، در این روش شما باید سیم کارت را از آیفون در بیارید و روی گوشی رجیستر شده قرار دهید، بعد از آن به قسمت تنظیمات بروید و اینترنت 2G را فعال کنید ولی نباید اینترنت را روشن کنید.

    نیازی به خارج کردن سیم کارت نیست، در این روش می فهمیم چگونه انتن گوشی ایفون ۱۴ را برگردانیم:

    • در مرحله‌ی اول وارد تنظیمات گوشی آیفون می شوید.
    • سپس گزنیه‌ی Airplane Mode را روشن و خاموش کنید.
    • بعد از آن گزینه‌ی Cellular را انتخاب کنید و بر روی Cellular Option کلیک کنید.
    • مهم نیست سیم کارت شما چی باشد در نتیجه شما می توانید Voice and Data را انتخاب کنید.
    • هنگامی که وارد این بخش شدید با قسمت شبکه اینترنت روبه رو می شوید که باید به جای LTE گزینه‌ی 2G را انتخاب کنید.
    • بعد از انجام تمامی این مراحل دوباره وارد قسمت Airplane Mode شوید و آن را مجددا خاموش و روشن نمایید.
    • این روش در بیشتر وقت ها جوابگو بوده و باعث برگرداندن آنتن آیفون 14 شده است.

    خب در این روش ما یاد گرفتیم که چگونه انتن گوشی ایفون را برگردانیم، دوباره برای تغیر شبکه به بخش Cellular Data می روید و Voice and Data را انتخاب کنید، این به شما اجازه‌ی تغیر اینترنت 2G به 3G را می دهد همچنین توانایی ارتقا به 4G را دارید بدون اینکه خط آنتن آیفون قطع شود. اگر دوباره خط تماس قطع شد، روش های  بالا را دوباره انجام دهید تا به اینترنت دست یابید. مشکلات آنتن دهی در قیمت آیفون ۱۵ هم تاثیر زیادی گذاشته است، شما این روش را هم دقیقا در آیفون ۱۵ می توانید اجرا کنید.

    برگرداندن آنتن آیفون با استفاده از گوشی رجیستر شده

    یکی از روش های دیگر برگرداندن آنتن آیفون استفاده از گوشی رجیستر شده‌ی دیگری است، شما می توانید از آیفون ۱۳، ۱۲ و مدلی های دیگر اپل که رجیستر شده اند این کار را انجام دهید همچنین می توانید از گوشی آندروید هم استفاده کنید، این روش توسط بسیاری از کاربران امتحان شده است:

    • در مرحله‌ی اول وارد قسمت Cellular می شوید و آن از شبکه LTE به 2G تغیر می دهید.
    • گوشی آیفون ۱۴ خود را رو حالت هواپیما قرار دهید سپس سیم کارت را خارج کنید.
    • سیمکارت را داخل گوشی رجیستر شده قرار دهید سپس در شبکه‌ی 2G آن را فعال کنید.
    • چندین تماس را با گوشی آندرویدی که سیمکارت داخل آن قرار داده اید انجام دهید بعد آن را در حالت پرواز قرار بدهید و سیمکارت را از آن خارج کنید.
    • بعد از انجام تمامی این مراحل به قسمت تنظیمات General ایفون بروید.
    • با اسکرول کردن به سمت پایین صفحه قسمت Transfer or Reset iPhone را انتخاب و بعد رو گزینه‌ی (Reset) کلیک کنید.
    • سپس گزینه reset network setting را انتخاب و گوشی را restart کنید.

    هنگامی که آیفون شما در حال راه اندازی است سیمکارت را دوباره داخل آن قرار دهید بعد از آن به صورت کامل سیستم گوشی بالا می آید شما باید به قسمت تنظیمات رفته و حالت پرواز را غیرفعال کنید. با انجام این مراحل شما می توانید به آنتن آیفون ۱۴ دسترسی داشته باشید و توانایی تغیر حالت های آن از 2G،3G به LTE دارید. در کل تمام این روش ها در تمامی مدل های آیفون ۱۴ جوابگو بوده ولی ممکن است بعد از مدتی دیگر کار نکند که بازم روش های دیگری برای شما وجود دارد. آیفون ۱۴ در کنار مشکل آنتن دهی قیمت بالایی هم دارد، شما می توانید ایفون ۱۴ پرومکس ۲۵۶ را تهیه کنید که از نظر قیمت و کیفیت بسیار به صرفه است.

    برگرداندن آنتن آیفون با استفاده از دایورت کردن سیم‌کارت

    یکی از روش هایی که باعث می شود آنتن آیفون ۱۴ شما برگردد، تغیر شبکه سیم کارت بر روی 2G و دایورت کردن سیم‌کارت است:

    • ابتدا سیم کارت مورد نظر را داخل آیفون ۱۴ خود قرار دهید و بعد از آن بخش Cellular را انتخاب کنید. سپس شبکه اینترنت را به 2G تغییر دهید.
    • پس از اتمام این مرحله سیم کارت را از آیفون خارج و به گوشی رجیستر شده‌ منتقل کنید.
    • بعد از آن وارد گوشی ایفون ۱۴ خود شوید و حالت (Airplane Mode) را فعال کنید.
    • کد دستوری *۲۱* شماره موبایل # خود را وارد کنید.
    • سیم کارت را مجددا وارد آیفون کنید و آن را از حالت هواپیما در آیفون 14 در بیاورید.

    با انجام این مراحل آنتن آیفون شما برمیگردد، در نهایت با شماره گیری #۲۱# سیم کارت از حالت دایورت خارج فرمایید.

    برگرداندن آنتن آیفون با استفاده از دستگاه ikos

    چگونه انتن ایفون را برگردانیم؟ یکی از روش های تضمینی استفاده از دستگاه آیکاس است که مطمئنا برای آنتن دهی و فعال کردن آن بسیار جوابگو است. اگر شما از روش های تغیر تنظیمات cellular و خارج کردن سیم کارت خسته شده اید، برای خلاص شدن از آن از دستگاه مبدل ikos استفاده کنید. این دستگاه راه حل قطعی برای رفع آنتن در آیفون ۱۴ است اما هیچ تضمینی برای همیشه فعال بودن آن نیست. این نوع مبدل در مدل های متنوعی به بازار عرضه شده است، مدل های معروف آنها ikos k6 و ikos K1S است.

    در وهله‌ی اول برای برگرداندن آنتن آیفون ۱۴ از مبدل ۳ سیم کارت کننده ی ikos k6 استفاده می کنیم که این مبدل دو خشاب سیم کارت می خورد. در این مدل شما می توانید از یکی از آن سیم کارت ها که فقط برای مکالمه است استفاده کنید و دیگری هم قابلیت مکالمه، تماس و هم قابلیت دیتا را برای شما فراهم می کند. پس فقط از یکی از سیم کارت ها که در داخل مبدل ikos k6 قرار دارد می توانید استفاده کنید. هنگامی که سیم کارت را داخل مبدل قرار دادید امکان برگرداندن آنتن برای شما فراهم می شود.

    اتصال و جفت شدن دستگاهikos  با گوشی از طریق اپلیکیشن iKOS و SIMPlus صورت می گیرد. بعد از اتمام این مراحل به قسمت کانکشن بروید و با بلوتوث مبدل را به گوشی متصل کنید. دکمه روی دستگاه را نگه دارید تا حالت Pair فعال شود. بعد از آن باید اجازه تمامی دسترسی هایی را که از شما می خواهد بدهید.

    تهیه آیفون 13؛ جایگزینی عالی

    تا الان باید فهمیده باشید که چگونه آنتن دهی گوشی را افزایش دهیم، در نتیجه تهیه کردن آیفون ۱۴ با این مشکلات هم همراه است و شما برای استفاده از آن باید با چنین مشکلاتی سرو کله بزنید. اگر شما فقط از آیفون استفاده می کنید و می خواهید همیشه به آنتن و اینترنت خود دسترسی داشته باشید آیفون ۱۳ جایگزینی عالی است، برای مشاهده مشخصات و قیمت  ایفون ۱۳ می توانید به دسته بندی آترین کالا مراجعه کنید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید