بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام برای اندروید و آيفون

بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام برای اندروید و آيفون
راهنمای مطالعه

    بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام کمک می‌کنند عکس و ویدیو و حتی استوری را از دیگر پیج‌ها مستقیم دانلود کنیم. در این مطلب بهترین اینستا دانلودرها را برای اندروید و آیفون شما معرفی می‌کنیم.

    پیش از آشنایی با بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام برای اندروید و آیفون خوب است بدانید این برنامه‌ها در اصل ابزارهایی هستند که بارگیری تصاویر یا ویدیوهای اینستاگرام را برایتان امکان‌پذیر می‌کنند. در حالت عادی، این شبکه اجتماعی به کاربران اجازه نمی‌دهد به دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام به صورت مستقیم بپردازند.

    این محدودیت در واقع برای حفظ حریم خصوصی افراد اعمال شده است. بنابراین، ما هم به شما پیشنهاد می‌کنیم پس از آشنا شدن با روش‌های دانلود از اینستاگرام فقط محتوای صفحه‌های عمومی را بارگیری کنید؛ یا پیش از دانلود محتوا حتما از صفحه میزبان اجازه بگیرید. یادتان باشد، بارگیری محتوای محافظت شده با حق چاپ (copyright-protected content) رفتاری غیرقانونی است و می‌تواند پیگرد قانونی داشته باشد.

    بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام برای آیفون

    بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام برای آیفون

    دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام با روش‌های مختلفی مانند استفاده از ربات‌ تلگرام، اپلیکیشن‌های اینستا دانلودر و برخی وب‌سایت‌های اختصاصی امکان‌پذیر است. وب‌سایت‌های اختصاصی معمولا برای دانلود حجم بالایی از محتوای تصویری کاربرد دارند. در حالی که، استفاده از بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام روش سریع‌تر و کاربردی‌تری است که به بارگیری و ذخیره‌سازی عکس‌ها و فیلم‌های منتشر شده در پیج‌های شخصی هم کمک می‌کند.

    در حال حاضر، اپلیکیشن‌ها و ابزارهای گوناگونی وجود دارند که به کاربران گوشی‌های آیفون کمک می‌کنند تصاویر و ویدیوهای محبوب‌شان را از قسمت‌های مختلف اینستاگرام دانلود کنند. با وجود این تنوع بالا،  Reposter همچنان از پرطرفدارترین اینستا دانلوردهای آیفون به حساب می‌آید.

    بهترین اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام Reposter for Instagram

    اپلیکیشن Reposter for Instagram

    این اپلیکشین یک برنامه دانلود از اینستاگرام رایگان است که برای آیفون و دیگر محصولات اپل طراحی شده و از طریق App Store در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. با کمک این برنامه شما به راحتی می‌توانید محتوای تصویری ارائه شده توسط دیگر پیج‌ها را ذخیره‌سازی کنید و دوباره به اشتراک بگذارید. برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است آن را روی گوشی‌تان نصب کرده و از امکانات‌اش بهره‌مند شوید. خوب است بدانید، این برنامه تنها برای دریافت محتوای IGTV و فیلم‌ها و عکس‌های صفحه‌های عمومی طراحی شده و ویدیوهای پیج‌های خصوصی یا پرایوت را ذخیره‌سازی نمی‌کند. راستی، با کمک این اپلیکیشن می‌توانید محتوای تصویری را بدون واترمارک دریافت و ذخیره‌سازی کنید.

    برنامه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام Inflact

    برنامه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام Inflact

    اگر هنوز بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام برای آیفون و دیگر محصولات اپل را پیدا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن رایگان را امتحان کنید. با کمک این برنامه می‌توانید محتوای تصویری دلخواه‌تان را از استوری، IGTV، هایلایت و پست‌های اینستاگرام دانلود کرده و در گوشی خود ذخیره کنید. سپس، حتی به صورت آفلاین هم می‌توانید به این محتواها دسترسی داشته و هر وقت خواستید آن‌ها را در انواع شبکه‌های اجتماعی با دوستان و آشنایان‌تان به اشتراک بگذارید. راستی، خوب است بدانید این برنامه می‌تواند کپشن‌های مورد علاقه شما را هم کپی کند. این اپلیکیشن از سیستم‌های اندروید و کامپیوترهای شخصی هم پشتیبانی می‌کند.

    برنامه دانلودر اینستاگرام IGDownloader

    برنامه دانلودر اینستاگرام IGDownloader

    اگر به دنبال بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام برای آیفون هستید، خوب است IGDownloader را هم بررسی کنید. این برنامه رایگان علاوه بر آیفون روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و رایانه‌های شخصی هم کار می‌کند. با کمک این اپلیکشین می‌توانید ویدیوها و عکس‌های منتشر شده در IGTV، استوری، هایلایت و پست‌های اینستاگرام را دانلود و ذخیره کنید. برای این منظور، کافی است عکس یا ویدیوی مورد نظرتان را انتخاب کرده و روی نماد (…) کلیک کنید. سپس، گزینه Copy Link را انتخاب کنید. در مرحله بعد، باید اپلیکشین IGDownloader را باز کنید و لینک کپی شده را در باکس ورودی آن قرار داده و دکمه دانلود را فشار دهید. نهایتا، فایل مورد نظر در دستگاه ذخیره می‌شود. حالا، هر موقع که بخواهید می‌توانید آن را در کلیه شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

    برنامه Snapinsta

    برنامه Snapinsta

    این برنامه یک اینستا دانلودر رایگان است که برای کلیه دستگاه‌های تحت سیستم عامل iOS و اندروید و همچنین، کامپیوترهای شخصی طراحی شده و کلیه لینک‌های مربوط به ویدیوها و تصاویر اینستاگرام را پشتیبانی می‌کند. با کمک این برنامه به راحتی می‌توانید انواع محتوای تصویری به اشتراک گذاری‌شده در استوری، IGTV و فید را با بهترین کیفیت از اینستاگرام دریافت و ذخیره‌سازی کنید. برای این منظور، کافی است لینک محتوای تصویری مورد نظرتان را کپی کنید. سپس، اپلیکیشن Snapista را باز کرده و لینک را در باکس خالی بالای صفحه وارد کنید. در مرحله بعد، لازم است روی دکمه دانلود کلیک کنید. محتوای بارگیری شده در قسمت مربوط به دانلودهای گوشی یا کامپیوترتان ذخیره شده و قابل دستیابی خواهد بود.  

    مطلب مرتبطبهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

    بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام اندروید 

    بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام اندروید 

    اگر از کاربران گوشی‌های اندروید هستید و دنبال برنامه‌ای برای دانلود فیلم از اینستاگرام می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم اینستا دانلودر را امتحان کنید. این اپلیکیشن قوی که یکی از بهترین گزینه‌ها برای دانلود محتوای تصویری از اینستاگرام و ذخیره کردن آن در گوشی است از طریق «کافه بازار» قابل دستیابی است. از دیگر مزایای مهم این برنامه می‌توان به امکان ذخیره کپشن و تغییر متن، امکان دریافت هایلایت، امکان دریافت ویدیوهای IGTV، سازگاری با همه نسخه‌های اینستاگرام و پشتیبانی از دکمهShare اشاره کرد.

    بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام  Repost for Instagram – Regrann

    بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام  Repost for Instagram – Regrann

    این اپلیکیشن رایگان برای دانلود فیلم از اینستاگرام طراحی شده و مخصوص دستگاه‌هایی است که با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند. با کمک این برنامه، علاوه بر دانلود استوری اینستاگرام و دیگر محتواهای تصویری منتشر شده در این شبکه اجتماعی می‌توانید واترمارک مورد نظرتان را هم به دلخواه روی تصاویر اضافه کنید. برای استفاده از امکانات این اپلیکیشن لازم نیست ثبت نام کنید. این برنامه را می‌توانید از طریق «کافه بازار» یا Google Play دانلود کرده و روی گوشی اندرویدتان نصب کنید. این برنامه دانلود از اینستاگرام رایگان بوده و با تبلیغات درون برنامه‌ای همراه است.

    برنامه FastSave

    برنامه FastSave

    برنامه FastSave یکی از محبوب‌ترین ابزارهای دانلود فیلم از اینستاگرام است که ذخیره‌سازی عکس‌ها، ویدیوها، استوری‌ها و محتوای IGTV را به سادگی برایتان امکان‌پذیر می‌کند. به این ترتیب، حتی به صورت آفلاین هم می‌توانید محتوای تصویری دلخواه‌تان را تماشا کنید یا آن‌ها را در فضای آنلاین با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این‌ها، این اپلیکیشن از ویژگی‌های جذابی مانند ایجاد هشتگ و کپشن، حذف یا تغییر پس زمینه عکس‌ها قبل از به اشتراک‌گذاری در اینستاگرام، سرعت دانلود بالا، کلاژ تصاویر، ویرایش ویدیو و بسیاری موارد جالب دیگر برخوردار است. تنها اشکال FastSave این است که باید با تبلیغات درون برنامه‌ای آن کنار بیایید. البته، اغلب اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های رایگان این مشکل را دارند؛ چون طبیعتا باید هزینه‌های خود را از محل تبلیغات تامین کنند.

    اپلیکیشن Reposter

    اپلیکیشن Reposter

    اگر می‌خواهید یک عکس یا ویدیو را با وضوح بالا از اینستاگرام دانلود کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی با دوستان و آشنایان‌تان به اشتراک بگذارید، لازم است از یک برنامه مخصوص دانلود محتوای تصویری از اینستا استفاده کنید. اپلیکیشن Reposter یکی از ساده‌ترین برنامه‌هایی است که انجام این کار را برایتان امکان‌پذیر می‌کند. مشکل این‌جاست که این برنامه رایگان نیست و تنها برای ۳ روز به صورت آزمایشی می‌توانید بدون پرداخت حق اشتراک از آن استفاده کنید. پس از پایان دوره آزمایشی، اشتراک برنامه به صورت خودکار تمدید می‌شود. برای غیر فعال کردن برنامه و مدیریت اشتراک می‌توانید به بخش تنظیمات حساب کاربری خودتان در Google مراجعه کنید.

    اپلیکیشن Story Saver for Instagram

    اپلیکیشن Story Saver for Instagram

    اگر به دنبال بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام برای اندروید هستید، پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن را از طریق «کافه بازار» دریافت کنید. با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای دلخواه‌تان را از IGTV، هایلایت‌ها، استوری‌ها و پست‌های اینستاگرام دانلود کرده و در موبایل‌تان ذخیره‌سازی کنید. به این ترتیب، هر وقت بخواهید می‌توانید این فیلم و عکس‌ها را در حساب کاربری اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، واتس‌اپ، تیک تاک، توییتر و غیره به اشتراک بگذارید.

    اپلیکیشن QuickSave for Instagram

    اپلیکیشن QuickSave for Instagram

    این برنامه دانلود از اینستاگرام رایگان هم برای گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این اپلیکیشن با کمک ابزارها و فیلترهای متنوع‌اش، علاوه بر بارگیری و ذخیره‌سازی می‌تواند محتوای تصویری دریافت شده از اینستاگرام را ویرایش کند. از مهم‌ترین مزایای این برنامه می‌توان به سرعت بالا، رابط کاربری مناسب، برخورداری از ابزارهای گوناگون و سادگی آن اشاره کرد. با توجه به رایگان بودن این اپلیکیشن، در هنگام استفاده از آن باید منتظر دیدن تبلیغات درون برنامه‌ای باشید.

    بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام فارسی چیست؟

    بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام فارسی چیست؟

    اینستا دانلودر فارسی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که علاوه بر بارگیری تصاویر به دانلود فیلم از اینستاگرام هم کمک می‌کند. با استفاده از این برنامه مولتی اکانت به سادگی می‌توانید پست‌ها و استوری‌های فالووینگ‌های خود را تنها با یک کلیک دانلود و ذخیره‌سازی کنید و در صورت تمایل به اشتراک بگذارید. از دیگر مزایای اینستا دانلودر فارسی می‌توان به امکان جست‌وجو در پیج‌های اینستاگرام، امکان کپی کپشن، امکان ورود به حساب کاربری از طریق برنامه، داشتن گالری داخلی و پخش‌کننده داخلی، رابط کاربری مناسب و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

    برنامه دانلود از اینستاگرام در تلگرام 

    برنامه دانلود از اینستاگرام در تلگرام 

    حالا که درباره بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام صحبت می‌کنیم لازم است به ربات‌هایی هم اشاره کنیم که به‌طور اختصاصی برای انجام همین کار طراحی شده‌اند. ربات‌های تلگرام ابزارهای بسیار کاربردی و مفیدی هستند که برخی از آن‌ها برای بارگیری محتوای تصویری از اینستاگرام برنامه‌ریزی شده‌اند. یعنی، می‌توانند همه لینک‌های مربوط به استوری، هایلایت، IGTV و عکس را دانلود کنند. خوب است بدانید، بعضی از ربات‌های تلگرام فایل‌های بزرگ با حجم بیش‌تر از ۵۰ مگابایت را پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین، ممکن است نتوانند برخی از ویدیوهای IGTV را دانلود کنند. در این میان، ربات InstaSave یکی از بهترین برنامه‌هایی است که برای دانلود فیلم از اینستاگرام در تلگرام کاربرد دارد. 

    ربات دانلودر اینستاگرام Regram

    اگر می‌خواهید دانلود استوری اینستاگرام را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم ربات Regram را امتحان کنید. این برنامه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های کاربران برای دانلود فیلم از اینستاگرام است. با کمک این ابزار به سادگی می‌توانید ویدیوهای IGTV و LIVEهای اینستاگرام را دانلود کنید. برای دسترسی به این ربات، کافی است نام آن را در قسمت جست‌وجوی تلگرام تایپ کرده و روی علامت ذره‌بین ضربه بزنید.خوب است بدانید، استفاده از این بات رایگان نیست و نیاز به پرداخت حق اشتراک دارد. با این حال، مبلغ تعیین شده به‌عنوان حق اشتراک بسیار مناسب است. امکان بارگیری و ذخیره‌سازی استوری‌ها، هایلایت‌ها، لایو یا پخش زنده، Reels، عکس و فیلم پست‌های اینستاگرام و IGTV از مهم‌ترین مزایای به‌کار بردن این ابزار به حساب می‌آید.

    ربات wefollow

    ربات ویفالو هم یکی از بات‌های کارآمد و رایگانی است که از طریق تلگرام، محتوای پست، استوری و هایلایت‌های اینستاگرام را دانلود می‌کند. همچنین، این ربات می‌تواند پیج اینستاگرام شما را تحلیل کرده و نقاط ضعف و قوت آن را در مقایسه با عملکرد رقبا تعیین کند. از دیگر مزایای استفاده از این بات می‌توان به ارائه نمودارهای پیشرفته جهت ارتقا پیج، محاسبه نرخ تعامل و مشارکت فالوورها و نمایش هشتگ‌های استفاده شده در پست‌ها اشاره کرد.

    مطلب مرتبطبهترین آنتی ویروس برای اندروید

    ربات Instagram Toolbox

    برای دسترسی به ربات، لازم است عبارت instatoolboxbot را در سرچ باکس تلگرام خود وارد کرده و علامت ذره‌بین را لمس کنید. سپس، با کلیک کردن روی دکمه Start می‌توانید از قابلیت‌های این بات بهره‌مند شوید و محتوای تصویری مورد نظرتان را از اینستاگرام دانلود، ذخیره‌سازی و به اشتراک‌گذاری کنید.

    ربات Instagram Profile

    این ربات همان‌طور که از اسم‌اش پیداست برای دانلود عکس‌های پروفایل طراحی شده و در مقایسه با دیگر رقیبان خود از امکانات کم‌تری برخوردار است. برای دسترسی به این بات رایگان، لازم است عبارت irinsbot را در سرچ باکس تلگرام‌تان وارد کرده و آن را جست‌وجو کنید. پس از ورود به صفحه اصلی ربات، کافی است روی کلید Start کلیک کرده و ID اکانت مورد نظرتان را وارد کنید. به این ترتیب، در مدت زمان کوتاهی به تصویر باکیفیت پروفایل مورد نظر دسترسی خواهید داشت.

    روش استفاده از ربات دانلود از اینستاگرام

    روش استفاده از ربات دانلود از اینستاگرام

    برای استفاده از این بات‌ها، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

    • وارد اپلیکیشن تلگرام‌تان شوید.
    • در بالای صفحه و در محل جست‌وجو ID بات را وارد کنید.
    • روی کلید Start کلیک کنید.
    • برای کار کردن با بعضی از بات‌ها لازم است در پایین صفحه، زبان مورد نظرتان را انتخاب کنید. 
    • وارد منوی پایین صفحه شوید و گزینه فعالسازی را انتخاب کنید.
    • حالا، به سادگی می‌توانید لینک تصوایر مورد نظرتان را در خط دستور پایین صفحه قرار داده و دکمه دانلود را فشار دهید.

    جمع‌بندی 

    در این مطلب، عملکرد و مزایای بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام استوری را برایتان گفتیم و انواع و اقسام اپلیکیشن‌ها و ربات‌های مربوطه را به شما معرفی کردیم. نظر شما چیست؟ آیا تا به حال از این ابزارها استفاده کرده‌اید؟ آیا از عملکردشان راضی بوده‌اید؟ شما کدام یک را ترجیح می‌دهید؟ لطفا دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

    منبع:
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید