راهنمای خرید بهترین لوستر برای پذیرایی و آشپزخانه

راهنمای خرید بهترین لوستر برای پذیرایی و آشپزخانه
راهنمای مطالعه

    خرید بهترین لوستر برای پذیرایی آپارتمان، بهترین لوستر برای آشپزخانه یا برای سقف کوتاه باید بر اساس نکات مهمی صورت بگیرد که در این مطلب توضیح می‌دهیم. 

    به‌محض آن که اسم بهترین لوستر به میان می‌آید، بسیاری از افراد چلچرا‌های کلاسیک یا مدل‌های گران‌قیمتی را مجسم می‌کنند که معمولا در منازل عادی کاربردی ندارند. اما این تصور درستی نیست. لوسترها در انواع سبک‌ها، اندازه‌ها و قیمت‌ها عرضه می‌شوند. بنابراین، هر مصرف‌کنند‌ای به فراخور حال‌اش می‌تواند چراغی را تهیه کند که با بودجه، سلیقه و فضای مورد نظرش هماهنگی داشته باشد. برای انتخاب بهترین لوستر، لازم است با انواع این محصول آشنا شوید و اطلاعات خود را درباره آن کامل کنید.

    راهنمای خرید بهترین لوستر

    طراحی لوسترهای امروزی به مراتب متنوع‌تر از قبل است و با سبک‌های قدیمی تفاوت زیادی دارد. کافی است به اولین فروشگاه ارائه کننده این محصول مراجعه کرده و بسته به نیاز یا سلیقه خود یک لوستر ارزان و شیک، یک لوستر کریستال و گرانبها با ظاهر کلاسیک یا یک لوستر مدرن و متفاوت را خریداری کنید. در ادامه، برخی از رایج‌ترین انواع لوستر را به شما معرفی می‌کنیم.

    لوستر شیددار

    لوستر شیددار

    لوسترهای شیددار در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک‌ها در دسترس قرار دارند. شید (Shade) نصب شده روی لامپ‌های این محصول علاوه بر زیبایی ظاهری موجب کاهش نور و تلطیف کردن روشنایی آن‌ها می‌شود. اگر می‌خواهید فضای موردنظرتان را با روشنایی ملایم‌تری نورپردازی کنید خوب است یک لوستر شیددار را امتحان کنید.

    لوستر طبقاتی

    لوستر طبقاتی

    اگر سقف شما به‌اندازه‌ کافی بلند باشد با خیال راحت می‌‌‌توانید یک لوستر طبقاتی باشکوه را نصب کنید. همان‌طور که از اسم‌اش پیداست، لوستر طبقاتی دارای چندین طبقه است و روشنایی را در سطوح گوناگونی ایجاد می‌کند. در این میان، لوستر کریستال دو طبقه از همه رایج‌تر است.

    لوستر شمعی

    لوستر شمعی

    وقتی صحبت از بهترین لوستر به میان می‌آید بسیاری از افراد لوسترهای شمعی را مجسم می‌کنند. این محصول را می‌توان پرفروش ترین مدل لوستر به حساب آورد. چراغ آویز شمعی می‌تواند از نوع کریستال یا مدرن باشد. با این حال، مدل‌های قدیمی و کلاسیک آن طرفداران بیش‌تری دارد.

    لوستر کریستال

    لوستر کریستال

    لوسترهای کریستال با آن ظاهر درخشان و پرزرق و برق چشم‌ها را به خودشان خیره می‌کنند. اغلب افراد تصور می‌کنند همه مدل‌های این نوع لوستر بسیار گرانبها و پر هزینه‌اند. اما خبر خوب این است که می‌توانید لوسترهای ارزان و شیکی را هم در مجموعه کریستال پیدا کنید. این محصول هم می‌تواند عنوان پرفروش ترین مدل لوستر را به خودش اختصاص دهد.

    لوستر طبلی

    لوستر طبلی

    لوستر طبلی معمولا دارای پوشش یا شید (Shade) بزرگ و طبل مانندی است که دور چراغ‌های آن را احاطه کرده و با ایجاد سایه مناسب به کاهش شدت و گزندگی نور اصلی کمک می‌کند. این لوستر مدرن طرفداران زیادی دارد.

    لوستر مینی یا کوچک

    لوستر مینی یا کوچک

    بیش‌تر افراد تصور می‌کنند، بهترین لوسترها باید عظیم و پرزرق و برق باشند. اما این روزها، گزینه‌های کوچک، مینیمال، مقرون به‌صرفه و متنوعی در بازار وجود دارند که بسته به ابعاد فضای مورد نظرتان می‌توانید از یک یا چند عدد آن‌ها به‌طور هم زمان استفاده کنید.

    برای انتخاب بهترین لوستر باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

    برای انتخاب بهترین لوستر باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

    سبک

    لوسترها اشیاء کاربردی و در عین حال تزئینی هستند که علاوه بر ایجاد روشنایی به زیبایی اتاق هم کمک می‌کنند. پس برای چشمگیرتر شدن فضا، لازم است سبکی را انتخاب کنید که با سبک‌وسیاق مکان مورد نظرتان هماهنگی داشته باشد. برای مثال اگر اکثر اتاق‌های منزل‌تان سبک ساده‌ای دارند، نصب کردن یک لوستر کریستال در سالن پذیرایی می‌تواند نامتناسب باشد. اما یک لوستر مدرن با ظاهری ساده‌تر و طراحی شیک می‌تواند حس‌وحال امروزی‌تری را برایتان ایجاد کند. از سوی دیگر، افرادی که سبک معماری داخلی روستیک را می‌پسندند معمولا لوسترهای شمعدانی چند شاخه و چوبی را خریداری می‌کنند.

    قیمت

    قیمت بهترین لوسترهای موجود در بازار گاهی به ده‌ها میلیون تومان یا حتی بیش‌تر هم می‌رسد. با این حال، برای انتخاب مناسب‌ترین گزینه مجبور نیستید چنین هزینه‌ای را تقبل کنید. کافی است مدل‌ها، طرح‌ها و برندهای مختلف را ببینید و محصول زیبایی را انتخاب کنید که با بودجه شما متناسب باشد. اگر بودجه‌تان محدود است و قصد خرید آنلاین را دارید حتما باید به هزینه حمل هم دقت کنید. چراکه لوسترها معمولا از وزن نسبتا بالایی برخوردارند و حمل‌شان گران تمان می‌شود.

    ابعاد و وزن لوستر

    قبل از خرید لوستر لازم است ابعاد فضای مورد نظرتان را بدانید. این کار را با اندازه‌گیری ارتفاع سقف شروع کنید. پیشنهاد می‌کنیم لوستری را انتخاب کنید که به ازای هر ۳۰ سانتی‌متر فضا، کم‌تر از ۸ سانتی‌متر ارتفاع داشته باشد. رعایت این استاندارد الزامی نیست؛ اما به شما کمک می‌کند محصولی را خریداری کنید که از نظر اندازه با ابعاد فضای مورد نظرتان تناسب بیش‌تری داشته باشد. علاوه بر ارتفاع، لازم است به عرض لوستر هم توجه کرده و هماهنگی آن را با عرض اتاق بسنجید. برای مثال، اگر لوستر را برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب‌تان می‌خواهید باید محصولی را خریداری کنید که عرض آن از یک سوم عرض اتاق کوچک‌تر باشد. اگر قصد دارید آن را روی میز ناهارخوری آویزان کنید باید مطمئن شوید که عرض لوستر کم‌تر از عرض میز باشد.

    یادتان باشد، ارتفاع لوستر باید با قد افراد خانواده تناسب داشته باشد. در غیر این صورت، ممکن است سرشان با چراغ برخورد کند. لوستر باید در ارتفاعی نصب شود که بین پایین‌ترین نقطه آن با سر افراد فضای کافی وجود داشته باشد. علاوه بر این‌ها، وزن لوستر هم باید با ساختار اتاق هماهنگی داشته باشد. در غیر این صورت، ممکن است خرابی ایجاد کند. گذشته از این، حمل و جابه‌جایی یک محصول سنگین هزینه و ریسک بسیار بالایی دارد. بنابراین، بهتر است گزینه‌ سبک‌تری را انتخاب کنید که با معماری و استحکام مکان مورد نظرتان همخوانی داشته باشد.

    ابعاد و شرایط مکان مورد نظر

    این روزها لوسترهای مختلفی وجود دارند که هر یک برای مکان‌های گوناگون با ابعاد و شرایط مختلف طراحی شده‌اند. شما با رعایت نکات ایمنی حتی در حمام هم می‌توانید لوستر نصب کنید. البته، به‌شرط این‌که ضد آب باشد. ابعاد و سبک لوستر منتخب باید با اندازه اتاق، ابعاد وسایل و نوع آن‌ها هماهنگی داشته باشد. برای مثال، آویزان کردن یک لوستر مینی در بالای میز غذاخوری تنها زمانی معنی دارد که اتاق غذاخوری و میزتان از ابعاد کوچکی برخوردار باشد. اگر طرفدار لوسترهای کوچک هستید و ابعاد اتاق‌تان بزرگ است، پیشنهاد می‌کنیم بسته به بزرگی اتاق از چندین چراغ به‌طور هم‌زمان استفاده کنید. برای اطمینان از هماهنگی لوستر با شرایط مکان مورد نظرتان لازم است به نکات زیر توجه کنید:

    • لوستری را انتخاب کنید که از نظر طرح و رنگ با فضای کلی مطابقت داشته باشد.
    • لوستری را انتخاب کنید که علاوه بر جذابیت ظاهری به نورپردازی مناسب فضا کمک کند.
    • لوستری را انتخاب کنید که از نظر ابعاد و ارتفاع با اندازه اتاق و بلندی سقف هماهنگی داشته باشد.

    نوع لامپ

    تصور کنید از میان گزینه‌های متنوعی که در بازار وجود دارند، بهترین لوستر ارزان قیمت را خریداری کرده‌اید. اما پس از نصب متوجه می‌شوید، لامپ‌های پرمصرفی دارد که تعویض‌شان هم دشوار است. بنابراین، برای انتخاب بهترین گزینه لازم است به نوع و میزان نورافشانی لامپ و همچنین، امکان تعویض آن هم دقت کرده و قیمت هر یک از لامپ‌ها را در نظر بگیرید. به این ترتیب، لوستری را خریداری می‌کنید که علاوه بر ایجاد روشنایی مناسب، کم مصرف بوده و عوض کردن لامپ‌های آن مقرون به‌صرفه و آسان باشد. یادتان باشد، لامپ‌های LED و CFL از نظر طول عمر، میزان مصرف و کیفیت روشنایی بهترین عملکرد را دارند.

    سهولت نصب

    پس از خرید لوستر نوبت به نصب آن می‌رسد. فرقی نمی‌کند که خودتان می‌خواهید این کار را انجام دهید یا آن را به نصاب می‌سپارید؛ در هر صورت، نصب لوستر می‌تواند کاری پرهزینه، دشوار و وقت‌گیر باشد. بنابراین، در هنگام انتخاب چراغ دلخواه‌تان باید این موضوع را هم در نظر بگیرید و در صورت پیچیده بودن، کار را به کاردان بسپارید.

    سهولت مراقبت

    بعضی از لوسترها از طراحی پیچیده‌ و جنس خاصی برخوردارند و تمیز کردن‌شان اصلا کار آسانی نیست. بنابراین، بهتر است در هنگام خرید به جنس و طراحی محصول توجه کرده و گزینه‌ای را انتخاب کنید که پاکیزه کردن‌اش امکان‌پذیر باشد. به این ترتیب، می‌توانید به خوبی از آن مراقبت کنید و سال‌های زیادی از زیبایی ظاهری و روشنایی مطلوب آن لذت ببرید.

    بهترین لوستر برای پذیرایی 

    بهترین لوستر برای پذیرایی 

    معرفی چراغ مناسب برای سالن پذیرایی یک قاعده کلی ندارد و بیش‌تر به ابعاد اتاق، بلندی سقف، سبک وسایل و روش چیدمان آن‌ها بستگی دارد. با این حال، لوستر کریستال با حال‌وهوای کلاسیک از پرطرفدارترین گزینه‌هایی است که اغلب برای نصب در سالن پذیرایی خریداری می‌شود. البته، بسیاری از افراد با توجه به دکوراسیون منزل‌شان استفاده از لوستر مدرن را ترجیح می‌دهند. در ادامه، چند مدل از محبوب‌ترین چراغ‌های پذیرایی را به شما معرفی می‌کنیم:

    لوستر سقفی مدل الیزه 4

    لوستر سقفی مدل الیزه 4

    بدنه این لوستر کریستال از جنس فلز است و ۳ سرپیچ شمعی E14 دارد که می‌توانید لامپ LED روی آن‌ها نصب کنید. با توجه به کوچکی ابعاد، این لوستر را می‌توان در راهرو هم نصب کرد.

    ویژگی‌ها:

    ابعاد: ۲۳x۲۳x۳۰ سانتی‌متر

    ارتفاع: ۳۰ سانتی‌متر

    وزن: ۱۸۰۰ گرم

    تعداد سرپیچ: ۳ عدد

    لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد 7701

    لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد 7701

    بدنه این لوستر مدرن از جنس آلومینیوم است و لامپ‌های LED آن قابل تعویض هستند. همراه بسته‌بندی این چراغ آویز یک ریموت دریافت می‌کنید که با کمک آن می‌توانید روشنایی چراغ را کم و زیاد کرده یا آن را روشن و خاموش کنید. بسته به میل‌تان می‌توانید این لوستر را با لامپ‌های آفتابی، مهتابی یا رنگارنگ مجهز کنید. خوب است بدانید، چیدمان حلقه‌های این محصول قابل تغییر است و می‌توانید آن را به صورت کهکشانی یا طبقاتی تنظیم کنید.

    ویژگی‌ها:

    ابعاد: ۷۰x۵۰x۳۵ سانتی‌متر

    ارتفاع: ۷۰ سانتی‌متر

    وزن: ۳۸۰۰ گرم

    تعداد سرپیچ: ۳ عدد

    لوستر ۱۲ شعله کد 6699

    لوستر ۱۲ شعله کد 6699

    اگر برای سالن پذیرایی منزل‌تان به دنبال بهترین لوستر کریستال می‌گردید، خوب است این محصول را بررسی کنید. بدنه این چراغ از جنس برنج بوده و در طولانی‌مدت از ثبات رنگ و کیفیت بالایی برخوردار است. این لوستر باشکوه دارای ۶ شاخه است که هر یک با ۲ لاله بلوری تزیین می‌شوند. سرپیچ‌های این محصول از نوع E14 است و آویزهای کریستال آن موجب شکست نور و افزایش نورافشانی به زیباترین شکل ممکن می‌شوند.

    ویژگی‌ها:

    ابعاد: ۵۵x۵۵x۶۵ سانتی‌متر

    ارتفاع: ۶۵ سانتی‌متر

    وزن: ۷۰۰۰ گرم

    تعداد سرپیچ: ۱۲ عدد

    بهترین لوستر برای آشپزخانه 

    بهترین لوستر برای آشپزخانه 

    لوسترهای مدرن با ساختار چوبی، فلزی یا اشکال هندسی از بهترین گزینه‌ها برای آشپزخانه به حساب می‌آیند. گفتنی است افرادی که سبک و سیاق کلاسیک را دوست دارند ممکن است حتی در آشپزخانه منزل‌شان هم لوستر کریستال نصب کنند. با این حال، به‌طور معمول چراغ‌هایی که تعداد شاخه‌هایشان کم‌تر و تمیز کردن‌شان راحت‌تر است برای آشپزخانه مناسب‌ترند. در ادامه، چند مدل از محبوب‌ترین چراغ‌های آشپزخانه را به شما معرفی می‌کنیم:

    لوستر رایکا مدل ROS736

    لوستر رایکا مدل ROS736

    این لوستر مدرن و فلزی با ساختاری ساده یکی از گزینه‌های مناسب برای آشپزخانه است. چراغ آشپزخانه تحت تاثیر گرد و غبار و همچنین، ذرات چربی موجود در هوای محیط خیلی زود کثیف می‌شود. ساده و یکدست بودن بدنه این لوستر از مزایایی است که پاک کردن ترکیب چربی و گرد و غبار را از روی آن آسان می‌کند. این محصول با رنگ‌بندی متنوعی به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند گزینه مناسبی برای نورافشانی در آشپزخانه شما باشد.

    ویژگی‌ها:

    ابعاد: ۳۵x۳۵x۳۵ سانتی‌متر

    وزن: ۱۰۰۰ گرم

    تعداد سرپیچ: ۱ عدد

    چراغ آویز مدرن چشمه نور کد AC6328/1H

    چراغ آویز مدرن چشمه نور کد AC6328/1H

    بدنه این لوستر مدرن از جنس آلومینیوم و نوع لامپ آن SMD است. خوب است بدانید، ارتفاع این چراغ از ۵۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر قابل تنظیم است. به این ترتیب، می‌توانید آن را در فاصله دلخواه قرار داده و از این طریق میزان نورافشانی‌اش را تغییر دهید. این چراغ زیبا و ساده علاوه بر آشپزخانه در اتاق خواب یا اتاق نشیمن هم کاربرد دارد.

    ویژگی‌ها:

    ابعاد: ۲۰x۲۰x۱۰۰ سانتی‌متر

    وزن: ۱۰۰۰ گرم

    ارتفاع: قابل تنظیم بین ۵۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر

    نوع لامپ: SMD

    لوستر تک شعله کد 1018

    لوستر تک شعله کد 1018

    این چراغ آویز تک شعله هم می‌تواند بهترین لوستر برای آشپزخانه باشد. بدنه این چراغ فلزی است و یک حباب شیشه‌ای زیبا لامپ LED آن را در برمی‌گیرد. با توجه به مشخصات ساختاری، تمیز کردن آن آسان بوده و نورافشانی‌اش هم قابل قبول است.

    ویژگی‌ها:

    ابعاد: ۲۰x۲۰x۲۰ سانتی‌متر

    وزن: ۱۰۰۰ گرم

    ارتفاع: ۷۵ سانتی‌متر

    تعداد سرپیچ: ۱ عدد

    بهترین لوستر برای سقف کوتاه 

    بهترین لوستر برای سقف کوتاه 

    لوسترهای سقفی با ارتفاع کوتاه یا توکار، چراغ‌های دیوارکوب و لوسترهای جزیره از بهترین گزینه‌ها برای فضاهایی به حساب می‌آیند که سقف کوتاهی دارند. در چنین فضاهایی، بهتر است از چراغ‌هایی استفاده کنید که طراحی ساده و شاخ و برگ کم‌تری دارند. در ادامه، چند مدل از مناسب‌ترین چراغ‌های سقف کوتاه را به شما معرفی می‌کنیم:

    لوستر سقفی ام کی لایتینگ مدل مدرن کد S-w6

    لوستر سقفی ام کی لایتینگ مدل مدرن کد S-w6

    این چراغ سقفی یکی از بهترین لوسترهای مدرنی است که در فضاهای دارای سقف کوتاه کاربرد دارد. بدنه این لوستر از جنس آلومینیوم است و ارتفاع آن به ۱۵ سانتی‌متر می‌رسد. این چراغ دارای ۶ حلقه چراغ LED است که قابل تعویض هستند. بسته به میل خود می‌توانید برای این چراغ از لامپ‌های آفتابی، مهتابی یا به‌طور هم‌زمان از هر دو رنگ استفاده کنید.

    ویژگی‌ها:

    ابعاد: ۱۰۰x۷۰x۱۵ سانتی‌متر

    وزن: ۳۵۰۰ گرم

    ارتفاع: ۱۵ سانتی‌متر

    تعداد سرپیچ: ۶ عدد لامپ LED

    لوستر سقفي مدل تیتان

    لوستر سقفي مدل تیتان

    این مدل چراغ سقفی یکی از بهترین لوسترهایی است که برای سقف‌های کوتاه طراحی شده است. جنس بدنه این چراغ از چوب و استیل ضد زنگ است و دوام بالایی دارد. در بسته‌بندی این محصول یک ریموت ۳ حالته قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید نور چراغ را کم و زیاد یا روشن و خاموش کنید. لامپ‌های LED این لوستر قابل تعویض هستند.

    ویژگی‌ها:

    ابعاد: ۶۰x۶۰x۴۰ سانتی‌متر

    وزن: ۱۲۰۰۰ گرم

    ارتفاع: ۴۰ سانتی‌متر

    تعداد سرپیچ: ۱۲ عدد لامپ LED

    لوستر سقفی چشمه نور ۸ شعله کد 2631/50

    لوستر سقفی چشمه نور ۸ شعله کد 2631/50

    این لوستر کریستال هم یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای اتاق‌هایی است که سقف‌شان کوتاه است. بدنه برنجی این چراغ سقفی از زیبایی و دوام قابل توجهی برخوردار بوده و لامپ‌های قابل تعویض آن از نوع LED است. کریستال‌های درخشان این محصول ظاهر باشکوه و خیره‌کننده‌ای دارند.

    ویژگی‌ها:

    ابعاد: ۵۰x۵۰x۴۰ سانتی‌متر

    وزن: ۷۰۰۰ گرم

    ارتفاع: ۴۰ سانتی‌متر

    تعداد سرپیچ: ۸ عدد لامپ LED

    بهترین لوستر برای اتاق خواب

    بهترین لوستر برای اتاق خواب

    اتاق خواب یکی از مهم‌ترین بخش‌های منزل است و نورپردازی آن باید به گونه‌ای باشد که در عین آرامش‌بخشی روشنایی کافی را برایتان ایجاد کند. بنابراین، بهتر است علاوه بر نور سقفی از دیوارکوب و آباژور هم استفاده کنید. به این ترتیب، بسته به نیاز و در هنگام مطالعه، آرایش کردن یا مرتب کردن اتاق می‌توانید نور دلخواه خود را داشته باشید. در ادامه، برخی از بهترین مدل‌های لوستر سقفی برای اتاق خواب را به شما معرفی می‌کنیم:

    لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد Ringo-s-w60

    لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد Ringo-s-w60

    این چراغ مدرن با بدنه آلومینیومی و لامپ قابل تعویض SMD یکی از گزینه‌های مناسبی است که فضای اتاق خواب‌تان را به بهترین شکل ممکن روشن می‌کند. در بسته‌بندی این محصول یک ریموت وجود دارد که نور آن را کم و زیاد یا روشن و خاموش می‌کند. در ضمن، با استفاده از این ریموت می‌توانید رنگ روشنایی چراغ را بسته به میل خود تغییر دهید و روی حالت مهتابی، آفتابی، نچرال یا حالت شب تنظیم کنید.

    ویژگی‌ها:

    ابعاد: ۶۰x۶۰x۱۰ سانتی‌متر

    وزن: ۲۵۰۰ گرم

    ارتفاع: ۱۵ سانتی‌متر

    تعداد سرپیچ: ۱ عدد لامپ SMD

    لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد CRS60

    لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد CRS60

    این چراغ سقفی با بدنه فلزی به رنگ طلایی، لامپ قابل تعویض SMD و کریستال‌های کاردی می‌تواند بهترین لوستر برای اتاق خواب شما باشد. در بسته‌بندی این محصول یک ریموت ۳ حالته وجود دارد که می‌تواند روشنایی آن را روی حالت آفتابی، مهتابی یا ترکیب این دو تنظیم کند. در عین حال، کم و زیاد کردن یا روشن و خاموش کردن این چراغ سقفی از طریق یک اپلیکیشن موبایل هم امکان‌پذیر است. این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS طراحی شده است.

    ویژگی‌ها:

    ابعاد: ۶۰x۶۰x۲۰ سانتی‌متر

    وزن: ۴۰۰۰ گرم

    ارتفاع: ۲۰ سانتی‌متر

    تعداد سرپیچ: ۱ عدد لامپ SMD

    لوستر سقفی ۸ شعله آرتا کد 8/107

    لوستر سقفی ۸ شعله آرتا کد 8/107

    اگر به‌دنبال یک لوستر ارزان و شیک برای اتاق خوابتان می‌گردید، خوب است این محصول را بررسی کنید. این چراغ سقفی دارای بدنه فلزی به رنگ مشکی مات با قابلیت ضد خش است و ۸ لامپ LED در انتهای هر یک از بازوهای آن نصب شده است. از مزایای این چراغ سقفی می‌توان به نصب آسان، مناسب بودن برای سقف‌های کوتاه، طراحی مدرن و دوام بالا اشاره کرد.

    ویژگی‌ها:

    ابعاد: ۱۴۰x۱۰۰x۲۰ سانتی‌متر

    وزن: ۱۰۰۰ گرم

    ارتفاع: ۲۰ سانتی‌متر

    تعداد سرپیچ: ۸ عدد لامپ LED

    سخن آخر

    در این راهنمای خرید بهترین لوستر برایتان از نکاتی گفتیم که لازم است در هنگام انتخاب چراغ برای فضاهای گوناگون در نظر بگیرید. شما کدام یک از سبک‌ها را ترجیح می‌دهید؟ دوست دارید درباره چه محصولی بیش‌تر بدانید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌های خود را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

    منبع:
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید