۱۰ مدل از بهترین شامپو بدن ایرانی زنانه و مردانه

۱۰ مدل از بهترین شامپو بدن ایرانی زنانه و مردانه
راهنمای مطالعه

    بهترین شامپو بدن ایرانی زنانه و مردانه باید مشکلاتی مثل جوش و آکنه و پوست خشک را برطرف کند. در این مطلب پرفروش ترین شامپو بدن های ایرانی را معرفی کرده‌ایم که قیمت مناسبی داشته و نظر خریداران را جلب کرده‌اند. 

    در سال‌های اخیر شامپو بدن که نوعی صابون مایع است محبوبیت بسیاری به دست آورده است. این محبوبیت به‌دلیل قدرت پاک‌کنندگی و بوی خوش آن است. در این مقاله درباره بهترین شامپو بدن ایرانی صحبت کرده‌ایم.

    بهترین شامپو‌ بدن ایرانی

    • شامپو بدن آیروکس کد 0401008
    • شامپو بدن دیپ سنس مدل درخت چای و بامبو
    • شامپو بدن فولیکا
    • شامپو بدن گلرنگ مدل Green Tea
    • شامپو بدن کرمی هیدرودرم مدل Milk and Honey (شیر و عسل)
    • شامپو بدن درماکلین مدل Orange
    • شامپو بدن شون مدل نعناع و چای سبز (Green Tea And Mint)
    • شامپو بدن اکتیو سری Mineral مدل Red
    • شامپو بدن سینره مدل شکوفه مگنولیا (magnolia bloom)
    • شامپو بدن پامنت مدل عصاره پسته

    بهترین شامپو بدن چه ویژگی‌هایی دارد؟

    ۱. آبرسانی

    بهترین شامپو بدن ایرانی حاوی مواد آبرسان، چون گلیسیرین، کره شی یا آلوئه‌ورا، است و با استفاده از آنها پوست‌تان نه‌تنها تمیز بلکه مرطوب هم خواهد شد. این محصول مراقب است که پوست‌تان پس از حمام، خشک نشود. پس از مدتی استفاده از شامپو بدن ملایم، پوست‌تان مرطوب و شاداب می‌شود.

    ۲. کف فراوان

    اگر موقع شستن بدن‌تان دوست دارید از شوینده‌ای استفاده کنید که بسیار کف کند، شامپو بدن ایرانی و خارجی گزینه خوبی است. این نوع شامپو برخلاف محصولات تمیزکننده دیگر پوست بسیار کف می‌کند و این کف هم وقتی بدن‌تان را با استفاده از لیف حمام بشویید، بیشتر خود را نشان می‌دهد و حمام لذت‌بخشی را تجربه می‌کنید.

    ۳. بهداشت بهتر

    اگر فقط یک عدد صابون در حمام دارید و تمام اعضای خانواده از آن استفاده می‌کنید، پوست‌تان در خطر است. صابون عفونت‌های پوستی، حساسیت‌ها و بسیاری از بیماری‌های مسری را گسترش می‌دهد. درضم بیشتر مواقع صابون‌ها بدون محافظ در حمام باقی می‌مانند که به‌مرور پر از باکتری می‌شوند.

    بهترین شامپو بدن ایرانی درون بطری‌ نگهداری می‌شود و در معرض میکروب‌ها و باکتری‌ها قرار نمی‌گیرد و در عین حال مانند صابون به‌صورت اشتراکی استفاده نمی‌شود. این دو ویژگی باعث می‌شود شامپو بدن بهداشتی‌تر از صابون بدن باشد.

    ۴. مصرف بهینه از شامپو بدن

    قدرت پاک‌کنندگی شامپو بدن آنقدر زیاد است که مصرف مقدار کمی از آن هم می‌تواند بدن‌تان را از آلودگی‌ها،‌ چربی‌ها و عرق پاک کند.

    ۵. لایه‌برداری پوست

    برای شفاف به نظر رسیدن پوست باید هرازگاهی لایه‌برداری انجام داد تا سلول‌های مرده پوست از روی بدن برداشته شده و پوست تمیز و شفاف شود. مواد تمیزکننده موجود در شامپو بدن حاوی ترکیبات شیمیایی یا طبیعی خاصی هستد که در تمیز کردن پوست از سلول‌های مرده آن موثرند.

    ۶. خوشبو کردن بدن

    شامپو بدن با رایحه‌های مختلف در بازار وجود دارد که پس از مصرف، بد‌ن‌تان نه‌تنها تمیز، بلکه خوشبو می‌شود.

    ۷. استفاده آسان و مناسب برای سفر

    اگر اهل سفر باشید، استفاده از شامپو بدن به‌مراتب راحت‌ و بهتر از صابون است. ظرف محتوای شامپو بدن را هر جا که بخواهید می‌توانید بدون دردسر ببرید و نگران کثیف و آلوده شدن شامپو بدن نباشید.

    بهترین مارک شامپو بدن ایرانی

    آیروکس کد 0401008؛ شامپو بدن با بوی ماندگار

    آیروکس

     این مدل از بهترین شامپو بدن با استفاده از ترکیبات گیاهی به کمک افرادی می‌آید که پوست خشک و حساسی دارند. این شامپو بدن مرطوب‌کننده و نرم‌کننده است و با استفاده از آن پوست‌تان نرم و لطیف می‌شود. یکی از ترکیبات گیاهی موجود در این شامپو، عصاره آلوئه‌وراست که برای درمان ترک‌های پوستی و خشکی پوست مناسب است. درضمن آلوئه‌ورا سلول‌های مرده پوست را از روی بدن پاک کرده و موجب براق شدن بدن می‌‌شود. وجود گلیسیرین در شامپو بدن آیروکس، موجب جذب رطوبت و انعطاف پوست می‌شود. از دیگر مواد گیاهی که در این شامپو وجود دارد می‌توان برگ زیتون و روغن نارگیل را نام برد.

    مزایا و معایب شامپو بدن آیروکس کد 0401008 از نظر کاربران

    مزایا      معایب     
    ضدپیری    حجم کم                     
    مرطوب‌کننده    قیمت بالا
    نرم‌کننده
      خوش‌رایحه        
    مناسب پوست‌های حساس

    این شامپو بدن پرفروش ایرانی مناسب بانوان و آقایانی است که پوست‌های خشک و حساسی دارند. مصرف‌کنندگان این شامپو بدن از ۵‌ امتیاز، ۴٫۴ امتیاز به آن داده‌اند.

    البته شامپو بدن آیروکس، مدل‌های دیگری هم دارد. مثلا، شامپو بدن ضدقارچ آیروکس مدل Octopirox که حاوی مواد ضدقارچ و ضدباکتری است و برای پیشگیری یا درمان موضعی بیماری‌های قارچی انواع پوست‌ها مناسب است.

    دیپ سنس مدل درخت چای و بامبو؛ شامپو بدن بزرگ

    دیپ‌سنس

    شامپو بدن بزرگ می‌خواهید؟ دیپ‌سنس در مدل‌های مختلف با حجم زیاد تولید شده و مدل درخت چای و بامبوی آن مناسب پوست‌های چرب است. این شامپو‌، علاوه‌بر قدرت پاک‌کنندگی بالا و کف مناسب، چربی پوست را تا حد زیادی برطرف کرده و اگر به آکنه مبتلا هستید، آن را بهبود می‌بخشد.

    این شامپو علاوه‌بر عصاره‌های درخت چای و بامبو، حاوی روغن آمیلا، هیالورونیک‌اسید و سالیسیلیک‌اسید هم هست که برای افراد با پوست چرب گزینه‌ای عالی است.

    مزایا و معایب شامپو بدن دیپ‌سنس مدل درخت چای و بامبو از نظر کاربران

      مزایا                    معایب              
     بوی خوشبو و ملایم  خشکی و خارش پوست (تعداد محدودی از خریداران)  
    نرم و لطیف‌شدن پوستماندگاری کم بوی محصول
    شاداب و درخشان شدن پوست  
      حجم مناسب            
    ضدجوش
    کیفیت شویندگی بالا

    این مدل از شامپوهای بدن مناسب پوست‌های چرب است اما در بازار انواع دیگری از شامپو دیپ‌سنس وجود دارد که مناسب پوست‌های خشک (مدل کرمی) یا انواع پوست (لوندر یا اسطوخودوس) هستند. این شامپو از مشتریان خود از ۵، ۴٫۴ امتیاز گرفته است.

    شامپو بدن ایرانی فولیکا؛ ضد جوش و مناسب پوست چرب

    فولیکا

    بهترین شامپو بدن ضد جوش و مناسب پوست چرب می‌خواهید؟ این مدل از شامپو‌های بدن فولیکا،‌ مخصوص پوست‌های چرب، آکنه‌ای و مستعد به قارچ است و ترکیبات پاک‌کننده غیرصابونی موثر و کمپلکس ضدباکتری و ضدقارچ سطح پوست را کاملا تمیز کرده و موجب رفع بوی بد ناشی از عرق و آلودگی بدن می‌شود.

    عصاره‌های گیاهی موجود در این محصول موجب بهبود التهاب‌های پوستی و لطافت آن می‌شود. درضمن مواد ضدقارچ این شامپو بدن از ایجاد و تشدید آکنه روی پوست پیشگیری می‌کند و در درمان درماتیت سبورئیک و پوسته‌پوسته شدن پوست نیز موثر است.

    مزایا و معایب شامپو بدن فولیکا 

    مزایا                    معایب                   
    رایحه خوب و ملایم  تاثیر دیرهنگام (پس از یک دوره کامل استفاده از شامپو)  
    ضدجوش عالیخشک‌شدن پوست برخی از کاربران
    مناسب برای پوست‌های حساس  حجم کم
    قدرت پاک‌کنندگی بالا
    قیمت مناسب               

    این شامپو رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و pH آن سازگار با پوست است. بانوان و آقایانی که پوست چرب دارند می‌توانند از این شامپو بدن استفاده کنند. البته این برند از شامپوهای بدن، برای افراد با پوست خشک هم شامپو تولید کرده است.

    شامپو بدن فولیکا از خریداران خود از ۵، ۴٫۲ امتیاز به دست آورده است.

    شامپو بدن گلرنگ مدل Green Tea

    گلرنگ

    انواع متفاوتی شامپو بدن گلرنگ با عصاره‌های گوناگون در بازار وجود دارد که هریک ویژگی‌های خوبی دارند اما این مدل شامپو بدن گلرنگ بین کاربران از اقبال خوبی برخوردار شده و خریداران بسیاری تهیه آن را توصیه کرده‌اند.

    شامپو بدن گلرنگ حاوی عصاره برگ چای سبز و مناسب شستشوی صورت و بدن است. عصاره چای سبز برای افرادی که مستعد آکنه هستند، بسیار مفید است، زیرا از ایجاد لک و جوش روی پوست پیشگیری می‌کند. درضمن از تعداد جوش‌های سرسیاه می‌کاهد و سلول‌های مرده پوست، آلودگی‌ها و همینطور باکتری‌ها را هم از بین می‌برد. در ضمن عصاره برگ چای سبز به‌دلیل وجود آنتی‌اکسیدان می‌تواند از پوست در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش خورشید محافظت کند.

     قدرت پاک‌کنندگی این شامپو بسیار بالاست و وجود گلیسیرین موجب افزایش رطوبت پوست شده و جلوی خشک‌ شدن پوست را می‌گیرد.

    مزایا و معایب  از نظر کاربران

    مزایا    معایب  
    خنک‌شدن پوست     سوزش چشم (از نظر برخی کاربران)   
    کف فراوان
    مقرون به‌صرفه
    حجم خوب (۴۰۰ میلی‌گرم)                 
    خوش‌رایحه
    مرطوب و نرم‌کننده

    این شامپو مناسب انواع پوست بانوان و آقایان است و از خریداران خود توانسته از ۵، ۴٫۳ امتیاز بیاورد.

    درماکلین مدل Orange؛ خوشبوترین شامپو بدن

    درماکلین

    دنبال بهترین و خوشبوترین شامپو بدن هستید؟ قدرت پاک‌کنندگی شامپو بدن درماکلین بالاست و با وجود عصاره شکوفه بهار نارنج پوست را نرم و لطیف می‌کند و آن را باطراوت و شاداب می‌کند. درضمن این عصاره از پوست در برابر آلودگی‌های میکروبی و قارچی محافظت می‌کند و ویژگی‌های ضدالتهابی آن، از التهاب‌های پوستی و البته جوش و آکنه می‌کاهد.

    این شامپو بدن غیرصابونی و شوینده‌ای ملایم و مرطوب‌کننده است و از خشکی پوست پیشگیری می‌کند. این برند شامپو بدن فاقد پارابن است. این ماده شیمیایی موجب اختلال هورمون‌های بدن و در نتیجه باروری و اندام‌های تولید‌مثلی صدمه می‌زند. درضمن پارابن خطر ابتلا به سرطان را افزایش داده و پوست را تحریک می‌کند. بنابراین با استفاده از این شامپو بدن از این خطرات در امان خواهید ماند.

    مزایا و معایب

    مزایا     معایب 
    خوشبو        خشک‌ شدن پوست برخی از کاربران  
    ضدحساسیت    

    حجم کم (۳۰۰ میلی‌لیتر)

    مرطوب‌کننده
    قیمت مناسب                

    شامپو بدن درماکلین با انواع پوست بانوان و آقایان سازگار است. این شامپو از خریداران خود از ۵، ۴٫۱ امتیاز کسب کرده است.

    شون مدل نعناع و چای سبز ؛ شامپو با حجم زیاد

    شون

    این مدل از شامپو بدن‌های شون که حاوی عصاره‌های چای سبز و نعناع است، ویژگی‌های آنتی‌اکسیدانی پیدا کرده و پوست را در عین تمیز و پاک کردن، شفاف و شاداب می‌کند. ترکیبات موجود در این شامپو بدن، از خشکی پوست پیشگیری کرده و به پوست حس خنکی می‌دهد.

    ترکیبات موجود در این شامپو بدن، قدرت پاک‌کنندگی این محصول را بالا برده است و در عین حال آنقدر ملایم است که با هر نوع پوست، به‌ویژه پوست حساس، می‌توان از آن استفاده کرد و دچار مشکل نشد.

    با استفاده این محصول پوست‌تان هرگز خشک نمی‌شود و در عین حال بسیار نرم و لطیف می‌شود. این شامپو بدن سرشار از آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌های B و C است که موجب پاک شدن سلول‌های مرده و بازسازی سلول‌های جدید پوست می‌شود و در نتیجه بافت پوست محکم و قوی می‌شود.

    این شامپو همچنین دوستدار حیوانات است و برای تولید آن از تست‌های حیوانی استفاده نمی‌شود و محصولی عالی برای وگان‌هاست.

    مزایا و معایب 
     

    مزایا       معایب   
    خنک‌کننده    قیمت بالا     
    حجم بالا
    کف‌کننده عالی  
    مرطوب‌کننده         
    خوش‌رایحه

    این شامپو مناسب انواع پوست بانوان و آقایان است و از خریداران خود از ۵، ۴٫۲ امتیاز گرفته است.

    اکتیو سری Mineral مدل Red؛ مناسب پوست خشک

    اکتیو

    این مدل از شامپوهای بدن اکتیو حاوی ترکیباتی چون ویتامین B5 است که لایه نازک هیدرولیپیدی پوست را مقاوم می‌کند و مجوب استحکام پوست می‌شود. این شامپو ویژگی‌های خنک‌کنندگی پوست، پیشگیری از خشکی پوست و رطوبت‌‌رسانی دارد و به‌دلیل خنک‌کنندگی بهترین محصول برای روزهای گرم و همچنین پس از ورزش است.

    این شامپو مواد مقوی و محافظت‌کننده، همچون ویتامین‌های E و B دارد و می‌تواند مضرات آلودگی هوا، دی‌اکسید کربن و خشکی هوا را معکوس کند.

    بهترین شامپو ضد ریزش ایرانی

    مزایا و معایب از نظر کاربران

     

    مزایا         معایب     
    باکیفیترقیق بودن
    مقرون‌به‌صرفه    
    خوشبو
    مرطوب‌کننده پوست        

    این شامپو مناسب پوست‌های خشک و قابل استفاده برای بانوان و آقایان است و از خریداران خود از ۵، ۴٫۲ امتیاز گرفته است.

    سینره مدل شکوفه مگنولیا؛ رایحه خوش

    سینره مخصوص بانوان

    این مدل از شامپوهای بدن سینره، حاوی عصاره گل مگنولیاست و انواع عصاره گیاهی دیگر، مانند ترنج، است که نه‌تنها موجب رایحه‌ای خوش در این شامپو می‌شود، بلکه ساخت کلاژن پوست را افزایش می‌دهد و در نتیجه آن پوست محکم و قوی‌تر می‌شود. از طرفی ترکیبات موجود در این شامپو مقاومت مویرگی را افزایش داده و از شکنندگی این عروق پیشگیری می‌کند.

    از آنجایی‌که عصاره ترنج در رایحه‌درمانی کاربرد بسیار دارد، این محصول می‌تواند خلق و روحیه بهبود ببخشد. درضمن عصاره ترنج ضدعفونی‌کننده است و ویروس‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها را مهار می‌کند و از پوست در برابر انواع میکروارگانیسم‌ها محافظت می‌کند.

    مزایا و معایب از نظر کاربران 

    مزایا              معایب             
    حفظ رطوبت پوست    حجم کم
    رایحه مطبوعقیمت بالا
    پاک‌کنندگی خوب
     فاقد پارابن         

    این شامپو بدن مخصوص بانوان دارای پوست خشک و حساس است و از خریداران خود از ۵، ۴٫۲ امتیاز گرفته است. البته برند سینره، شامپو بدن دیگری (مدل آرگان خالص، pure argan) هم تولید کرده که مناسب انواع پوست بانوان و آقایان است.  

    پامنت مدل عصاره پسته

    پامنت

    این شامپو حاوی روغن پسته وسرشار از امگا۳ و۶ است. این روغن‌ها بسیار برای پوست مفید هستند و تیرگی‌های پوست را برطرف کرده و از چین و چروک‌های آن می‌کاهند. درضمن روغن پسته محافظ پوست و نرم‌کننده طبیعی است. با استفاده از این شامپو پس از مدتی نرم و لطیف، درخشنده و خوشبو می‌کند.

    وجود گلیسیرین هم پوست را مرطوب و نرم می‌کند. رنگ و اسانس آرایشی موجود در این شامپو از نوع مجاز و ملایم است.

    مزایا و معایب 

    مزایا معایب
    کیفیت خوب  کیفیت نه‌چندان مطلوب   
    نرم‌کنندهکف‌کنندگی بسیار کم
    حجم بسیار بالا   
     دارای غلظت خوب                  

    این شامپو مناسب انواع پوست بانوان و آقایان است و از خریداران خود از ۵، ۴٫۱ امتیاز گرفته است.

    با استفاده از شامپوهای معرفی شده در این مقاله می‌توانید از داشتن پوستی نرم و لطیف لذت ببرید و در عین حال پوست‌تان تقویت و محکم شود. اگر شما هم مدل دیگری را به عنوان بهترین شامپو بدن ایرانی خوبی می‌شناسید که در این فهرست موجود نیست، خوشحال می‌شویم با ما هم در میان بگذارید.

    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید