معرفی ۴ زونکن اداری پر فروش برای شرکت شما

معرفی ۴ زونکن اداری پر فروش برای شرکت شما
راهنمای مطالعه

    یکی از نظم دهنده‌های پرمصرف که نه تنها در محیط کاری بلکه حتی در خانه نیز مورد استفاده می تواند قرار بگیرد زونکن است. این وسیله در سایز های A3 ,A4 ,A5 ,B5 با عطف‌های ۵/۴ و ۵/۷ و حتی ۸ سانت تولید می شود. این محصول از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است که این تنوع رنگی توانسته سلیقه اغلب مصرف کنندگان را در بر بگیرد و انتخاب را کاری آسان نماید.

     معمولا جنس قاب زونکن از مقوای ضخیم صنعتی و یا پلاستیک تولید می‌شود که اگر مقوای ضخیم استفاده شود با روکشی از جنس پی وی سی یا گالینگور و یا لمینیت پوشانده می‌شود تا در برابر ضربه و یا مایعات مقاوم باشد. لوازمی که در هر زونکن قرار دارد قفل همراه با تیگل برای نگهداری حلقه و خود حلقه برای نگهداری کاغذ، جا کارتی که معمولا به شکل یک جیب در داخل با جنس پلاستیک قرار گرفته ، جا انگشتی که بتوان به راحتی زونکن را از قفسه بیرون آورد و لیبل توضیحات بر روی عطف این محصول که معمولا بر روی آن تاریخ و یا نام محتویات محصول نوشته می‌شود. زونکن هایی که دارای لبه ی فلز  در قسمت پایین زونکن هستند به عنوان زونکن های باکیفیت شناخته می‌شوند که این قسمت بر مقاوم بودن زونکن در برابر ضربه تاکید دارد. اما انتخاب یک زونکن اداری مناسب  هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت کار آسانی نیست. مخصوصا برای مسئولین خرید سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و یا خصوصی که همیشه به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. زیرا در بازار انواع متنوعی از این محصول با برندهای مختلف وجود دارد که هر کدام ادعای داشتن کیفیت بالا را دارند. در این مقاله شما با ۴ زونکن اداری پرفروش که صد در صد از کیفیت بالایی در بین  انواع مختلف برند این محصول برخوردارند آشنا می شوید که البته قیمت مقرون به صرفه ای را نیز دارند. این ۴ زونکن پر فروش شامل :

    • زونکن متالکو
    • زونکن کلاسیک
    • زونکن تهران زونکن
    • زونکن پاپکو

    می‌شوند که در بین مصرف کنندگان اداری از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند.

    زونکن متالکو

    شرکت متالیز در سال ۱۳۴۷ در تهران کارش را با تولید انواع قفل کلاسورهای بایگانی آغاز نموده است و بعد از چندین سال تجربه و کسب افتخارات بسیار در سال های ۱۳۷۹ و ۱۳۹۳ با به کارگیری ماشین آلات پیشرفته و بهره مندی از نیروی متخصص توانست انواع کلاسورهای بایگانی و دفتری را با نام های متالیز،متالکو و کلاسیک تولید و به بازار عرضه نماید. زونکن متالکو یکی از محصولات باکیفیت این شرکت می باشد که مصرف کنندگان این محصول کاملا با کیفیت آن آشنا بوده و از آن به عنوان یک زونکن معتبر و مقرون به صرفه یاد می‌نمایند. زونکن‌های متالکو در دو سایز پرمصرف A4,A5 با داشتن عطف ۵/۴ و ۵/۷ سانتی متر تولید می شوند. ابعاد زونکن A4  متالکو ۳۲ در ۲۹ سانتی متر و ابعاد زونکن A5 متالکو ۲۸ در ۱۹ سانتی متر می باشد. زونکن متالکو دارای قفل محکم خارجی، جای انگشت،لبه فلز در انتهای زونکن و لیبل توضیحات بر روی عطف این محصول است. جنس قاب زونکن از مقوای ضخیم صنعتی با روکش کتان پی وی سی تولید شده است. داخل زونکن های متالکو از روکشی لمینت که نام برند بر روی آن چاپ شده پوشانده شده است. بر روی جلد زونکن مکانی به نام تیگل تعبیه شده تا حلقه‌های این محصول را در خود جای دهد. زونکن متالکو به عنوان برندی باکیفیت که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است در بازار شناخته می‌شود.

     

    زونکن کلاسیک

    زونکن کلاسیک از دیگر برندهای تولید شرکت متالیز است که این محصول با تفاوت کیفیت و قیمت  بالاتر نسبت به زونکن متالکو قرار دارد. بیشترین مصرف کنندگان این محصول به دلیل داشتن کیفیت بالاتر سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و یا خصوصی بزرگ هستند که این محصول را با تعداد بسیار بالا خریداری می‌نمایند. مشخصات زونکن کلاسیک تقریبا شبیه به متالکو است اما تفاوت‌هایی را نیز دارد که همین تفاوت ها باعث قیمت بالاتر این محصول می‌شود. زونکن کلاسیک نیز از مقوای ضخیم صنعتی تولید شده اما برخی از زونکن‌های کلاسیک دارای روکش بیرونی و داخلی پی وی سی و برخی گالینگور هستند که معمولا به این مدل از زونکن‌ها دو رو فانتزی می‌گویند. این زونکن نیز در سایز های A4 ,A5  با عطف ۵/۴ و ۵/۷ سانتی متر تولید می‌شود. ابعاد زونکن کلاسیک ۳۲ در ۲۸ سانتی است. قفل این محصول نیز قفل محکم خارجی بوده و برای حلقه نیز تیگل بر روی جلد زونکن تعبیه شده. لبه‌های پایینی این زونکن نیز فلز دارد تا مقاومت آن را در برابر ضربه بالا ببرد. جای انگشت و لیبل توضیحات مانند هر زونکنی بر روی این زونکن نیز است.

     

    زونکن تهران زونکن

    یکی دیگر از زونکن‌های باکیفیت که بیشتر مصرف کنندگان با آن آشنا هستند زونکن اداری تهران زونکن است که تولید شرکت خانی آپادانا می‌باشد. زونکن نیز از مقوای ضخیم صنعتی تولید شده و روکش خارجی آن از جنس کتان گالینگور می‌باشد . جنس روکش داخلی این زونکن لمینت ساده سفید است و هیچ گونه چاپ و یا جدولی در آن قرار نگرفته. مانند همه زونکن‌ها این زونکن نیز دارای لیبل مشخصات بر روی عطف و جای انگشت برای برداشتن از قفسه می باشد. زونکن تهران زونکن  با دو سایز پر فروش A4 ,A5 که دارای عطف ۵/۴ و ۵/۷ سانت هستند تولید می‌شوند. ابعاد این زونکن ۳۳ در ۲۷ سانتی متر می باشد. این زونکن نیز قفل محکم خارجی همراه با تیگل و لبه فلز برای مقاوم بودن در برابر ضربه را دارد.

     

    زونکن پاپکو

    یکی از تولیدکنندگان معتبر لوازم تحریر در ایران شرکت پارسا پلاستیک است که با نام تجاری پاپکو فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ با تولید انواع لوازم تحریر اداری با مواد تولید صد در صد ایرانی که قابل رقابت با انواع خارجی این محصولات می باشد، آغاز نموده است. شرکت پاپکو انواع محصولات و ملزومات اداری مورد نیاز سازمان‌ها و حتی شرکت‌های کوچک را با بالاترین کیفیت و یمت مناسب تولید و در بازار عرضه می‌نماید. زونکن های شرکت پاپکو معمولا دارای کد های مخصوص به خود می باشند که بر روی عطف زونکن شماره این کدها حک شده است. مانند هر زونکنی این زونکن نیز از لیبل توضیحات و جای انگشت بر روی عطف زونکن برخوردار است. قاب اصلی زونکن از جنس مقوای ضخیم و در برخی از مدل ها نیز از جنس پلاستیک تولید شده است. این زونکن نیز در دو سایز A4 ,A5 با عطف ۵/۴ و۵/۷ سانت تولید می شود. ابعاد زونکن پاپکو ۲۹ در ۳۲ سانتی متر است. قفل مستحکم خارجی و تیگل از دیگر جزییات این محصول می باشد. زونکن پاپکو مانند هر زونکن با کیفیتی لبه ی فلزی برای ضد ضربه بودن دارد. رنگ های خاص در کنار طرح های روکش دار این زونکن آن را بسیار نسبت به دیگر زونکن‌ها متفاوت می‌نماید. زونکن‌های مقوایی دارای روکشی کاغذی با چاپ خود شرکت پاپکو و همچنین مشخصات کلی محصول دارد.

     

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید