راهنمای خرید بهترین چرخ خیاطی صنعتی و کارگاهی

راهنمای خرید بهترین چرخ خیاطی صنعتی و کارگاهی
راهنمای مطالعه

    بهترین چرخ خیاطی صنعتی برای مواردی مثل راسته دوزی و ضخیم دوزی کاربرد دارد. چرخ خیاطی کارگاهی در عین قدرت بالا باید بی صدا بوده و دوام بسیار بالایی داشته باشد. در این راهنمای خرید با بهترین مارک چرخ خیاطی ایرانی و خارجی و مزایا و معایب آنها آشنا می‌شویم.

    چرخ خیاطی صنعتی یک محصول تخصصی و گران‌قیمت است که در تولید عمده پوشاک، دوخت روکش خودرو و مبل، تولید کیف و کفش و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد. بنابراین، جای این دستگاه معمولا در کارگاه‌های تولیدی و خیاطی است. در چنین مکان‌هایی معمولا چند نفر به‌طور هم‌زمان و برای مدت زمان طولانی مشغول فعالیت هستند. بنابراین، بهترین چرخ خیاطی صنعتی را معمولا به‌گونه‌ای طراحی می‌کنند که کم‌ترین مزاحمت و آلودگی صوتی را ایجاد کند. اگر قصد راه‌اندازی یک کارگاه خیاطی را دارید پیشنهاد می‌کنیم این راهنمای جامع انتخاب و خرید چرخ خیاطی صنعتی را با دقت بخوانید. همچنین توصیه می‌کنیم مطالب بهترین اتو بخار دستی و راهنمای خرید بخارگیر ایستاده را از دست ندهید.

    بهترین چرخ خیاطی صنعتی چه مشخصاتی دارد؟

    بهترین چرخ خیاطی صنعتی

    نوع کارتان را در نظر بگیرید

    در هنگام خرید چرخ خیاطی صنعتی به تناسب آن با نوع کارتان دقت کنید. برای مثال، اگر کارگاه تریکودوزی دارید لازم است چرخ میان دوز و چرخ خیاطی صنعتی سه نخ، چهار نخ یا پنج نخ تهیه کنید. در چنین کارگاهی کم‌تر احتمال دارد به چرخ راسته دوزی نیاز پیدا کنید. از سوی دیگر، اگر در زمینه تولید پیراهن مردانه فعالیت می‌کنید به چرخ‌های میان دوز نیازی نداشته و لازم است چرخ خیاطی صنعتی از نوع راسته زود تیغ‌دار و چرخ‌های مخصوص نازک‌دوزی را خریداری کنید.

    به تیراژ کار توجه کنید

    اگر می‌خواهید بهترین چرخ خیاطی کارگاهی خریداری کنید لازم است حتما تیراژ کارتان را هم در نظر بگیرید و دستگاهی را تهیه کنید که با این تیراژ متناسب باشد.

    به مشخصات فنی دستگاه توجه کنید

    در هنگام خرید لازم است به مشخصات فنی چرخ خیاطی صنعتی توجه کرده و کالایی را انتخاب کنید که از سر و صدای کم‌تر، ابعاد و وزن مناسب و ساختار خوبی برخوردار باشد. در مجموع، چرخ مورد نظر شما باید با نیازها، شرایط کارگاه و نوع کارتان متناسب باشد.

    برندهای معتبر را انتخاب کنید

    خرید چرخ خیاطی صنعتی از یک برند معتبر به شکل قابل توجهی در کیفیت و حجم تولیدات شما تاثیرگذار خواهد بود. برای این منظور، پیشنهاد می‌کنیم برندهای معروفی را تهیه کنید که قطعات‌شان در بازار موجود است و از خدمات پشتیبانی بسیار خوبی برخوردارند.

    از تازه‌ترین فناوری‌ها استفاده کنید

    با خرید چرخ‌های کامپیوتری که مطابق با آخرین فناوری‌های روز جهان ساخته شده‌اند به شکل قابل توجهی می‌توانید سرعت، دقت و کیفیت کارتان را بالا ببرید. به‌علاوه، استفاده از این دستگاه‌ها در کاهش مصرف انرژی، پایین آوردن هزینه‌های جانبی و افزایش بازدهی تاثیرگذار خواهد بود. از آن‌جا که دستمزد شاغلان در کارگاه‌های خیاطی متناسب با تعداد و کیفیت کار خروجی است، استفاده از چرخ‌های کامپیوتری هم به نفع کارفرما و هم به نفع کارگر خواهد بود.

    خدمات پس از فروش را جدی بگیرید

    یادتان باشد، بهترین چرخ خیاطی صنعتی برای شما همان گزینه‌ای است که به‌روز بوده و خدمات پس از فروش خوبی داشته باشد. بنابراین، حتما دستگاهی را انتخاب کنید که قطعات یدکی آن در بازار موجود باشد و در صورت بروز هر نوع مشکلی، تیم پشتیبانی حرفه‌ای به پرسش‌ها و نیازهای شما پاسخ دهد.

    از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید

    انتخاب فروشگاه خصوصا در خریدهای اینترنتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. خرید آنلاین یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه است. به‌علاوه، انجام این کار امکان مقایسه و دسترسی به طیف گسترده‌ای از کالاها را در اختیارتان قرار می‌دهد. اما در هنگام خرید اینترنتی لازم است فروشگاه یا پلت‌فرمی را انتخاب کنید که کاملا شناخته‌شده بوده و گزینه‌هایی مانند پرداخت در محل، ضمانت اصل بودن کالا و ضمانت بازگشت کالا را داشته باشد. به این ترتیب، می‌توانید با خیال راحت خرید کنید و در صورت هر نوع مغایرتی در بازه زمانی مشخص کالای خریداری شده را مرجوع کنید.

    انواع چرخ خیاطی صنعتی

    معرفی انواع چرخ خیاطی صنعتی

    در هنگام خرید چرخ خیاطی صنعتی لازم است بدانید این محصول انواع گوناگونی دارد که هر یک برای کاربرد خاصی طراحی شده‌اند. در ادامه، انواع چرخ خیاطی صنعتی را به شما معرفی می‌کنیم:

    چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز

    چرخ راسته دوز یکی از کاربردی‌ترین انواع چرخ خیاطی صنعتی است که به دلیل کارایی گسترده‌اش در همه کارگاه‌های خیاطی کوچک و بزرگ دیده می‌شود. همان‌طور که از اسم‌اش پیداست، با استفاده از این دستگاه و بدون توجه به نوع پارچه شما می‌توانید انواع دوخت راسته و مستقیم را انجام دهید. با وجود این دستگاه، صنعت دوخت‌ودوز دچار تحول عمده‌ای شده و کیفیت و سرعت خیاطی به شکل قابل توجهی بهبود پیدا کرده است. چرخ راسته دوز خصوصا برای مصارف حرفه‌ای طراحی شده است.

    این دستگاه دارای یک صفحه، یک پایه و یک قطعه پیش‌بر است. مجموعه این قطعات روند دوخت پارچه را تسریع کرده و در صورت لزوم به ثابت نگه داشتن و حرکت دادن آن زیر چرخ کمک می‌کنند. سوزن‌های چرخ راسته دوز از نوع  DB1 است که ضخامت آن‌ها با شماره‌های گوناگونی مشخص می‌شود. برای مثال، اگر می‌خواهید پارچه‌های ضخیم از جنس جین و کتان را بدوزید باید از شماره‌های بالاتر استفاده کنید. با کمک این نوع چرخ خیاطی صنعتی، شما می‌توانید طول دوخت را تنظیم کنید. این ویژگی، علاوه بر تسریع روند خیاطی به کاهش مصرف نخ و بهبود کیفیت دوخت کمک می‌کند.

    چرخ راسته دوز با کمک دو رشته نخ که یکی از سوزن و دیگری از ماسوره عبور می‌کند دوختی شبیه به خط چین را روی پارچه به‌وجود می‌آورد. در این نوع چرخ خیاطی صنعتی، ماسوره داخل ماکو و ماکو در درون کمپلت قرار می‌گیرد. موتور این دستگاه به‌صورت دورانی حرکت کرده و سوزن را بالا و پایین می‌برد. یک قطعه انتقال دهنده به سوزن متصل است که حرکت آن را به شفت کمپلت منتقل می‌کند. به این ترتیب، دوخت راسته بر روی پارچه انجام می‌شود. توجه داشته باشید، در هنگام خرید چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز باید نوع پارچه مصرفی خود را مشخص کنید. دلیل‌اش هم این است که چرخ راسته دوز  پارچه‌های نازک با چرخ‌های مخصوص پارچه‌های ضخیم تفاوت دارند. چرخ خیاطی راسته دوز دارای انواع گوناگونی است که در ادامه معرفی می‌کنیم:

    چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری

    شما می‌توانید این نوع چرخ خیاطی را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که تعداد بخیه‌های دوخت را بشمارد و روند دوخت را در مسیرهای گوناگون با تعداد بخیه‌های تعیین‌شده انجام دهد. این روزها، انواع گوناگون چرخ‌های راسته دوز کامپیوتری برای ظریف دوزی، ضخیم دوزی و فوق ضخیم دوزی به بازار عرضه می‌شوند. برخورداری از سیستم روان‌کاری اتوماتیک، استحکام و دوام بالا و همچنین، کیفیت دوخت عالی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این نوع چرخ خیاطی صنعتی به حساب می‌آید.

    چرخ خیاطی راسته دوز دو پایه

    این دستگاه با برخورداری از قابلیت تنظیم موقعیت سوزن و سرعت دوخت، بهترین چرخ خیاطی صنعتی برای دوخت پارچه‌های خیلی ضخیم است و معمولا در کارگاه‌های مبل‌سازی و تولید کیف و کفش و کمربند و دستکش کاربرد دارد.

    چرخ خیاطی راسته دوز موتور مستقیم

    این مدل چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز دارای موتوری قدرتمند و پیشرفته‌ با کم‌ترین میزان لرزش و سر و صداست. از مزایای این دستگاه می‌توان به قابلیت تنظیم سرعت دوخت‌ودوز و همچنین، برخورداری از لامپ LED در بالای میله سوزن اشاره کرد.

    چرخ خیاطی صنعتی میان دوز

    این دستگاه بهترین چرخ خیاطی صنعتی برای کار حرفه‌ای و تمیز بر روی پارچه‌هایی مانند تریکو است که بافتی نرم، انعطاف‌پذیر و کشی دارند. این چرخ خیاطی دارای موتوری قوی است و می‌تواند دوختی مخفی و بدون درز را ایجاد کند. از مهم‌ترین کاربردهای این دستگاه می‌توان به کش‌دوزی، نواردوزی، تمیزدوزی، تریکودوزی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. چرخ خیاطی میان دوز دارای انواع گوناگونی است که در ادامه معرفی می‌کنیم:

    چرخ خیاطی میان دوز ساده

    چرخ خیاطی میان دوز ساده می‌تواند تا ۵ رشته نخ را به‌طور هم‌زمان در روند دوخت به‌کار برد. ایجاد دوخت موازی با فاصله باریک یا پهن و همچنین، امکان ایجاد دوخت زیگزاگ در زیر پارچه از دیگر قابلیت‌های این دستگاه است. این نوع چرخ میان دوز برجسب محل قرارگیری موتور به دو گروه موتور جدا و موتور سرخود تقسیم‌بندی می‌شود. چرخ‌های میان دوز موتور جدا برای دوخت پارچه‌های تریکو به‌کار می‌روند و علاوه بر مصرف بالای برق، سر و صدای بسیار زیادی هم دارند. اما دستگاه‌های میان دوز موتور سرخود غالبا در کارگاه‌های تولید لباس ورزشی کاربرد دارند و به دلیل ویژگی‌های مثبت فراوان جای خود را در صنعت تولید پوشاک باز کرده‌اند.

    چرخ خیاطی میان دوز کامپیوتری

    این دستگاه را می‌توان به‌عنوان بهترین چرخ خیاطی صنعتی برای کار روی پارچه تریکو معرفی کرد. برخورداری از نخ قطع‌کن و پایه بلند کن خودکار از اصلی‌ترین مزایای این ابزار به حساب می‌آید. با فشار دادن زانویی این نوع چرخ خیاطی، پایه آن به‌طور خودکار بالا می‌رود. به این ترتیب، دیگر نیازی به اهرم دستی نخواهید داشت.

    چرخ خیاطی میان دوز تیغ‌دار

    خرید چرخ خیاطی صنعتی میان دوز تیغ‌دار به افرادی توصیه می‌شود که در زمینه تولید تی‌شرت فعالیت می‌کنند. با کمک این دستگاه می‌توانید پارچه را به‌صورت صاف و یک‌دست برش داده و بدوزید. جالب است بدانید، این چرخ خیاطی دارای یک سیستم مکنده است که برای جمع‌آوری پرزها و قطعات به‌جا مانده از برش پارچه طراحی شده است. این امر به پاکیزگی بیش‌تر کارگاه تولیدی شما کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ابزار کارآمد می‌توان به برخورداری از فولدرهایی اشاره کرد که لبه پارچه را برایتان تا می‌زنند.

    چرخ خیاطی صنعتی سر دوز

    با خرید چرخ خیاطی صنعتی سر دوز می‌توانید لبه‌های پارچه را به بهترین و حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن سردوزی کنید. در بدنه این دستگاه یک تیغه تیز جاگذاری شده که برای برش دادن قسمت‌های اضافی لبه پارچه و ایجاد ساختاری یکنواخت در نظر گرفته شده است. چرخ خیاطی سر دوز معمولا در انواع ۳، ۴ و ۵ نخ به بازار عرضه می‌شوند. انواع سه نخ عمدتا در کارگاه‌های کوچک کاربرد دارند و برای حجم پایین‌تر دوخت طراحی شده‌اند. از سوی دیگر، چرخ سردوز چهار نخ در کارگاه‌هایی استفاده می‌شود که حجم کارشان بالاتر است و بیش‌تر روی پارچه‌های تریکو؛ کشی و استرپ کار می‌کنند. این چرخ‌ها برای دوخت و دوز لباس زیر و تی‌شرت مناسب نیستند. در نهایت، انواع پنج نخ از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در کارگاه‌های بزرگ به حساب می‌آیند. با کمک این دستگاه شما می‌توانید انواع پارچه‌ها را به مناسب‌ترین شکل ممکن سردوزی کنید.

    بهترین مارک چرخ خیاطی صنعتی در بازار ایران

    برخی از معتبرترین برندهای تولیدکننده بهترین چرخ خیاطی صنعتی موجود در بازار ایران عبارتند از:

    • ژوکی (Juki) ساخت ژاپن
    • ژانومه (Janome) ساخت ژاپن
    • جک (Jack) ساخت چین
    • کاچیران ساخت ایران

    بهترین مدل چرخ خیاطی صنعتی

    در ادامه، برخی از بهترین مدل‌های چرخ خیاطی صنعتی موجود در بازار ایران را به شما معرفی می‌کنیم:

    چرخ خیاطی ژانومه مدل 802A

    چرخ خیاطی ژانومه مدل 802A

    اگر دنبال بهترین چرخ خیاطی صنعتی می‌گردید حتما این مدل ژانومه را در نظر داشته باشید. این دستگاه از ظاهری زیبا، قابلیت دوخت ۴۹ مدل حاشیه و گلدوزی، قابلیت نصب بر روی انواع پایه‌ها و امکان ظریف‌دوزی، پس‌دوزی، تو دوزی، دوخت دکمه و جادکمه، سردوزی، ابردوزی و بسیاری موارد دیگر برخوردار است. ساختار این چرخ استحکام بالایی دارد و طول دوخت آن از صفر تا ۴ میلی‌متر قابل تنظیم است. با کمک این چرخ می‌توانید روی پارچه‌های ظریف و ضخیم کار کنید.

    ویژگی‌ها

    • طول دوخت: قابل تنظیم بین صفر تا ۴ میلی‌متر
    • امکان دوخت: ظریف‌دوزی
    • قابلیت‌ها: سر دوز، دوخت پارچه‌های ضخیم و نازک، پس‌دوزی، گلدوزی، امکان تعویض سوزن بین ۹ تا ۱۸، امکان دوخت ۴۹ مدل متنوع در حاشیه
    • اقلام همراه: کتابچه‌ راهنما، پدال برق، ۲۴ عدد ژتون‌ آبی، ۱۶ عدد ژتون قرمز، ۸ عدد ژتون زرد، پایه‌های مختلف کار

    چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet 610+ plus

    چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet 610+ plus

    این مورد از بهترین چرخ خیاطی ایرانی به دلیل پایین بودن وزن، کم سر و صدا بودن و لرزش بسیار اندک از محبوبیت زیادی برخوردار است. با استفاده از این دستگاه به‌سادگی می‌توانید انواع دوخت‌های تزئینی، دوخت ساده وسط، دوخت ساده سوزن کنار، دوخت‌های زیگزاگ، پس‌دوزی، جادکمه دوزی و بسیاری موارد دیگر را انجام دهید. روی این ابزار قدرتمند می‌توانید انواع پایه‌های کار از جمله، پایه سردوزی، پایه پس‌دوزی، پایه لب لول، پایه شکوفه زنی و پایه رفو را نصب کنید. از دیگر مزایای این چرخ خیاطی می‌توان به حالت بازوی آزاد و ضمیمه بودن جعبه لوازم یدکی اشاره کرد. حالت بازو آزاد از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که به آسان‌تر کردن دوخت‌های حلقوی مانند لبه آستین، پایین شلوار یا دامن کمک می‌کند. این دستگاه دارای سوزن نخ‌کن اتوماتیک است و به‌سادگی می‌تواند دوخت زیپ، لب لولريال نوار اریب و موارد دیگر را انجام دهد. این دستگاه نیازی به آداپتور ندارد و مستقیما توسط پدال کار می‌کند.

     ویژگی‌ها

    • طول دوخت: صفر تا ۴ میلی‌متر
    • امکان دوخت: ضخیم‌دوزی
    • قابلیت‌ها: دارای سوزن نخ کن اتوماتیک، کاور سخت یا درب چرخ با جعبه، سبک بودن، بدون لرزش، صدای بسیار کم، اجرای دوخت‌های تزئینی، دوخت جادکمه چهارمرحله‌ای، امکان انتخاب دوخت سوزن وسط و سوزن کنار، اجرای دوخت معکوس یا سرقائمی، بازوی آزاد
    • اقلام همراه: پدال، پایه دوخت استاندارد، صفحه گلدوزی، پایه جادکمه، پایه زیپ دوزی، بشکاف، برس تمیزکاری، یک بسته سوزن با سایزهای مختلف، میل قرقره متحرک، دفترچه راهنما

    چرخ خیاطی ژانومه مدل 808A

    چرخ خیاطی ژانومه مدل 808A

    این دستگاه از بهترین مدل‌های چرخ خیاطی صنعتی ژانومه است که از بدنه فلزی با استقامت بالا و قابلیت گلدوزی و حاشیه‌دوزی ۴۹ مدل مختلف برخوردار است. از مهم‌ترین امکانات این دستگاه می‌توان به ظریف‌دوزی، دوخت‌های ساده و زیگزاگ و همچنین، گلدوزی، تکه‌دوزی، کار بر روی پارچه‌های ضخیم، پارچه‌های نازک، دوخت زیپ، ژتون دوزی، دوخت دکمه و جا دکمه و پس‌دوزی اشاره کرد.

    ویژگی‌ها

    • طول دوخت: قابل تنظیم بین صفر تا ۴ میلی‌متر
    • امکان دوخت: ظریف‌دوزی
    • قابلیت‌ها: دوخت زیگزاگ، ساده، گلدوزی، تکه‌دوزی، ژتون‌دوزی، دکمه و جادکمه، پس‌دوزی
    • اقلام همراه: کتابچه‌ راهنما، پدال برق، ۲۴ عدد ژتون‌ آبی، ۱۶ عدد ژتون قرمز، ۸ عدد ژتون زرد، پایه‌های مختلف کار

    چرخ خیاطی کاچیران مدل 1159D

    چرخ خیاطی کاچیران مدل 1159D

    این محصول کاچیران بهترین چرخ خیاطی صنعتی برای حرفه‌ای‌هاست. این دستگاه دارای یک لامپ LED است که مسیر دوخت را روشن و مشخص می‌کند. بدنه این دستگاه از جنس آلومینیوم بوده و کاملا سبک و در عین حال، محکم است. با کمک این دستگاه می‌توانید عرض دوخت صفر تا ۵ میلی‌متر و طول دوخت صفر تا ۶ میلی‌متر را به راحتی و با ۸۴ طرح مختلف انجام دهید. پدال این چرخ خیاطی از نوع الکترونیکی و دو وضعیته است. این امر کاربری دستگاه را آسان‌تر می‌کند. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به برخورداری از جعبه مخصوص قطعات و لوازم، امکان دوخت استرچ و پارچه‌های کشی، قابلیت دوخت دو سوزنه، قابلیت دوخت جادکمه، زیپ، قیطان، لب تو، لول و همچنین، امکان دوخت حلقوی با کمک بازوی آزاد اشاره کرد.

    ویژگی‌ها

    • طول دوخت: صفر تا ۶ میلی‌متر
    • امکان دوخت: پارچه‌های کشی و استرچ
    • قابلیت‌ها: دوخت انواع پارچه ضخیم و نازک در صورت تعویض سوزن، دارای سوزن نخ‌کن اتوماتیک، کمپلتی تمام دور، فشار میل پایه کفشک اتوماتیک، بازوی آزاد، بازوی متحرک، دوخت جادکمه چهار مرحله‌ای، اهرم معکوس، گردونه کشش نخ، گرددوزی، زیگزاگ‌دوزی، گلدوزی، کاموا دوزی، پس‌دوزی، سر دوزی،
    • اقلام همراه: پدال دو حالته، پایه دوخت استاندارد، صفحه گلدوزی، پایه جادکمه، پایه زیپ‌دوزی، بشکاف، برس تمیزکاری، یک بسته سوزن با سایزهای مختلف، میل قرقره متحرک، دفترچه راهنما

    چرخ خیاطی کاچیران مدل نيولايف 4084D

    چرخ خیاطی کاچیران مدل نيولايف 4084D

    با کمک این محصول می‌توانید دوخت آسان و دقیق پارچه‌های بسیار ضخیم و بسیار نازک را تجربه کنید. این چرخ خیاطی با برخورداری ازبدنه‌ای مستحکم و تنوع دوخت بالا نظر بسیاری از حرفه‌ای‌ها را به خودش جلب کرده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به داشتن حالت بازو آزاد برای انجام انواع دوخت‌های حلقوی، حداکثر دور موتور تا ۱۰۰۰ دور در دقیقه، سر و صدای کم، کمپلتی تمام دور، ۸۴ طرح دوخت و امکان اجرای دوخت‌های ترکیبی اشاره کرد.

    ویژگی‌ها

    • قابلیت‌ها: انتخاب دوخت با فشردن دکمه، تنظیم پهنای دوخت از صفر تا ۷ میلی‌متر، داشتن گردونه جهت تنظیم سوزن در ۱۵ موقعیت مختلف، قابلیت گرددوزی تا قطر ۱۴۰ میلی‌متر، مجهر به سوزن نخ‌کن، پدال الکترونیکی دو وضعیته، گردونه تنظیم کشش نخ، خلاص‌کننده شانه کار پیش بر جهت دوخت با کارگاه یا رفو
    • طول دوخت: صفر تا ۴ میلی‌متر
    • امکان دوخت: ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تکه‌دوزی، پارچه‌های ضخیم و نازک، زیپ، دکمه و جادکمه، سر دوز

    لیست قیمت بهترین چرخ خیاطی صنعتی کاچیران

    قیمت انواع چرخ خیاطی صنعتی در سال ۱۴۰۲

    قیمت انواع چرخ خیاطی صنعتی در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال‌های قبل اندکی افزایش یافته است. با این حال، حزینه خرید چرخ خیاطی صنعتی بسته به امکانات، قابلیت‌ها، اقلام همراه، نوع دوخت و برند تولیدکننده متغیر است و می‌تواند بین ۶ تا ۳۰ میلیون تومان باشد.

    نگهداری چرخ خیاطی صنعتی

    نگهداری چرخ خیاطی صنعتی

    حالا که با بهترین چرخ خیاطی صنعتی و برخی از برترین مدل‌های آن آشنا شدید، وقت آن است که روش رسیدگی و نگهداری از این دستگاه را هم یاد بگیرید. برای این منظور، پیشنهاد می‌کنیم نکات زیر را رعایت کنید:

    • قسمت‌های خارجی و داخلی چرخ خیاطی خود را به‌موقع و در فواصل زمانی کوتاه کاملا تمیز کنید. به این ترتیب، از تجمع نخ، الیاف و تکه‌های پارچه در بخش‌های داخلی آن جلوگیری کرده و کیفیت دوخت و طول عمر دستگاه را تضمین می‌کنید.
    • پس از هر بار استفاده، چرخ خیاطی خود را با کاور مخصوص بپوشانید. به این ترتیب، از نفوذ گرد و غبار به داخل آن جلوگیری می‌کنید.
    • همیشه از سوزن مرغوب و باکیفیت استفاده کرده و بسته به نوع کار، نوع و سایز سوزن را تغییر دهید.
    • در فواصل منظم و تعیین شده حتما چرخ خیاطی خود را سرویس کرده و از این طریق، از فرسودگی زودرس آن جلوگیری کنید.
    • همواره از نخ مرغوب، باکیفیت و مناسب با نوع کارتان استفاده کنید.
    • اجزا داخلی و بیرونی چرخ خیاطی را به‌طور مستمر روغن‌کاری کنید.

    سخن آخر

    در این مطلب، برایتان از نکاتی گفتیم که در هنگام خرید بهترین چرخ خیاطی صنعتی لازم است رعایت کنید. در عین حال، برخی از پرفروش‌ترین مدل‌ها و معتبرترین برندها را هم به شما معرفی کردیم. نظر شما چیست؟ شما کدام مدل را ترجیح می‌دهید؟ لطفا دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در بخش «نظرات کاربران» برای ما و دیگر خوانندگان‌مان بنویسید.

    منبع:
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید