معمولا چه خدماتی در تورهای استامبول ارائه می‌شود؟

معمولا چه خدماتی در تورهای استامبول ارائه می‌شود؟
راهنمای مطالعه

    سفر کردن یکی از نیازهای مهم هر آدمی است. اگر زندگی دائما بر پایه کار و فعالیت بچرخد، نتیجه‌ای جز خستگی روح و جسم را به دنبال نخواهد داشت. بنابراین برای رهایی از این وضعیت باید سفر را چاشنی زندگی کرد تا مزه زندگی، اندکی زیر‌زبان حس شود. سوال اینجاست که به کجا سفر کنیم؟ اگرچه نقاط مختلفی در گوشه گوشه ایران وجود دارند که می‌توان به آن‌ها سفر کرد؛ اما یکی از نقاطی که خارج از ایران واقع شده و باید هر انسانی، حداقل یک‌بار تجربه سفر به آنجا را داشته باشد؛ استانبول است. (گاها آن را به عنوان استامبول مورد خطاب قرار می‌دهند.) نگران چه هستید؟ هزینه‌های سفر؟ چرا با تورهای استامبول به این شهر زیبا سفر نمی‌کنید؟ تور استامبول در مقایسه با سفرهای شخصی، ارزان‌تر است و سفر مقرون به صرفه‌تری را برای‌تان رقم می‌زند.

    سفر با تور، راحت‌تر از هر سفر دیگر

    سفر کردن با تور، به مراتب راحت‌تر از سفرهای شخصی است. یکی از دلایل این راحتی این است که دیگر مجبور نیستید برنامه‌های سفر را چیده و برای آن نقشه بکشید؛ بلکه تور لیدر این کار را انجام می‌دهد. تنها کاری که شما باید انجام دهید؛ بستن چمدان‌ها و آماده شدن برای یک سفر پر‌هیجان و خاطره‌انگیز است. آن‌چه در ادامه می‌خواهیم راجع به آن صحبت کنیم؛ خدماتی است که در تورهای استامبول عرضه می‌شوند. این خدمات را شرح خواهیم داد.

    تجربه‌ای راحت از سفر با رزرو هتل

    یکی از خدماتی که در تورهای گردشگری ارائه می‌شود؛ رزرو محل اقامت است. منظور از محل اقامت، صرفا هتل نیست؛ بلکه می‌تواند به یک اقامت‌گاه یا آپارتمان‌های شهری نیز اشاره داشته باشد. گردشگران با اقامت در هر یک از این مکان‌ها، حس آسودگی و راحتی را تجربه کرده و لذت بیشتری را از سفر احساس خواهند کرد. نداشتن جایی برای اقامت، مهم‌ترین مشکلی است که می‌توان با آن مواجه شد. تورهای گردشگری، این دغدغه را حل نموده و مطابق با نیاز و سلیقه مسافران، یکی از مکان‌های اقامتی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرند.

    تهیه بلیط جهت آماده شدن برای یک سفر پرماجرا

    دوست دارید یک سفر پر‌ماجرا و بی‌نظیر به استانبول را تجربه کنید؛ با رزرو تور استانبول، به این تجربه دست خواهید یافت. فقط تهیه بلیط، یادتان نرود. البته اگر از طریق تورهای استامبول سفر کنید؛ لازم نیست در این باره، شخصا دست به کار شوید. این وظیفه بر عهده مسئولین تور گردشگری بوده و آن‌ها با توجه به نوع سفر، یکی از بلیط‌های هوایی یا زمینی را رزرو می‌کنند.

    بلیط قطار یا هواپیما؟!

    همه ما می‌دانیم که سفر به استانبول با هواپیما، سریع‌تر و بهتر است؛ اما با توجه به هزینه بیشتر آن، تورهای گردشگری ترجیح می‌دهند تا دایره انتخابی گردشگران را وسعت ببخشند. آن‌ها با در‌نظر گرفتن بلیط قطار، امکان سفر زمینی ارزان را در اختیار برخی از گردشگران قرار داده و فرصتی برای انتخاب بیشتر را به آن‌ها می‌دهند.

    بنابراین آن دسته از افرادی که نمی‌خواهند سفر هزینه‌برداری داشته باشند؛ می‌توانند به گزینه دوم بسنده کرده و سفر با قطار را تجربه کنند. قطعا سفر با قطار هم لذت خاص خود را دارد. بد نیست آن را امتحان کنید!

    مشاوره جهت اخذ تصمیمات بهتر

    افرادی که می خواهند برای اولین بار با تورهای استامبول به این شهر سفر کنند؛ بهتر است از قبل، مشاوره‌های لازم را دریافت نمایند. بی شک این مشاوره به آن‌ها کمک می‌کند تا تصمیمات راحت‌تری گرفته و برای سفرشان برنامه‌ریزی مالی انجام دهند. مشاوره‌های مربوط به تور گردشگری، در رابطه با نوع سفر و هر آن‌چه که به آن ارتباط پیدا می‌کند؛ صورت گرفته و خیال افراد را از هر‌لحاظ راحت می سازد. بنابراین آن‌ها می‌توانند با اطمینان خاطر این سفر را انجام داده و در نهایت، تجارب بهتری کسب کنند.

    خلق لحظاتی ناب برای گردشگران با ارائه خدمات گشت‌و‌گذار

    قطعا شما به عنوان یک گردشگر، اطلاعات زیادی راجع به نقاط گردشگری و دیدنی شهر استانبول ندارید؛ پس بهتر است به تنهایی وارد عمل نشوید. تور لیدر پیش از شما وارد عمل شده و با ارائه خدمات گشت‌و‌گذار، شما را به نقاط دیدنی استانبول خواهد برد. آنجاست که می‌توانید لحظاتی ناب و دوست‌ داشتنی را برای خود و خانواده‌تان بسازید. تور لیدرها به دلیل آگاهی از تمامی بخش‌های طبیعی، مذهبی، تاریخی، فرهنگی و هنری استانبول و آدرس‌های مربوط به هر یک از این بخش‌ها، شما را به راحتی به این نقاط برده و اجازه یک تفریح و گشت‌و‌گذار اساسی را به شما می‌دهند.

    گشت و گذار، از مجموعه خدمات تورهای استامبول

    بیمه مسافران و ایجاد حس امنیت

    یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین خدماتی که تورهای استامبول ارائه می‌دهند، بیمه است. تمامی مسافران در این تورها بیمه شده و حس خوش امنیت را تجربه می‌کنند. تمامی تورهای گردشگری موظف به انجام بیمه مسافرتی بوده و اگر از این امر سر باز زنند؛ توبیخ خواهند شد. اگر در طول سفر، مشکلی به وجود آید و مسافران را در معرض خسارات مالی قرار دهد؛ این خسارات توسط بیمه جبران خواهد شد.

    جبران خسارات مالی و جانی، مهمترین مزیت بیمه:

    به طور کلی تمامی ریسک‌ها و اتفاقات ناخوشایندی که ممکن است در طول سفر ایجاد شده و جان و موقعیت گردشگران را به خطر بیندازند؛ شامل حال بیمه مسافرتی خواهند شد. اتفاقاتی همچون سرقت، نابودی بار و وسایل، هزینه‌های درمانی و پزشکی، دیر‌کرد هواپیما و ...

    ارائه غذا برای داشتن لحظاتی خوشمزه

    تورهای استامبول، دیگر چه خدماتی ارائه می‌دهند؟ این تورها خدمات مختلفی همچون ارائه غذا به گردشگران را بر عهده داشته و آن‌ها را با آداب و سنن غذایی اقوام ترک آشنا می‌سازند. میان‌وعده، صبحانه، نهار و شام در وعده‌های غذایی گردشگران وجود داشته و بسته به نوع تور، یک یا همه وعده‌ها به مسافران عرضه می‌شوند.

    تست غذاهای متنوع:

    گردشگران به انتخاب خود می‌توانند یکی از غذاهای سنتی، بین‌المللی، بومی، محلی و پر‌طرفدار منطقه را در این وعده‌ها انتخاب کرده و با خوردن هر کدام از آن‌ها، ضمن تست جدیدترین مزه‌ها لحظاتی خوشمزه و فراموش نشدنی را برای خود و عزیزان‌شان خلق کنند.

    ارائه خدمات غذا در تور استانبول

    راهنما برای همراهی لحظه‌به‌لحظه گردشگران

    در هر تور گردشگری، یک راهنمای فارسی زبان وجود دارد که به زبان کشور مقصد، مسلط بوده و ترجمه‌های لازم را انجام می‌دهد. این شخص از همان افراد محلی انتخاب می‌گردد. با توجه به اینکه شما به عنوان یک فرد ایرانی، هیچ اطلاعاتی در خصوص زبان ترکی ندارید؛ با استفاده از این راهنمای فارسی‌ زبان و کار‌بلد می‌توانید هر آنچه که نیاز است را با ترک زبان‌ها در میان گذاشته و ارتباطی موثر را با حضور یک واسطه شکل دهید. این راهنما در تمام لحظات سفر، در کنارتان حضور داشته و هر کجا که نیاز به کمک او داشته باشید؛ وارد میدان می‌شود.

    عرضه سیم کارت به گردشگران برای داشتن ارتباطی موثر

    تورهای استامبول با ارائه خدمات متنوع و بی‌شمار به مسافران، آن‌ها را به تجاربی درخشان از سفر، رهنمون می‌سازند. یکی از خدماتی که توسط تور گردشگری استانبول صورت می‌گیرد، عرضه سیم‌کارت رایگان و محلی است. گردشگران با استفاده از این سیم کارت می‌توانند بسترهای ارتباطی لازم میان خود و عزیزان‌شان را فراهم آورده و از طریق پلتفرم‌های اینترنتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

    هم‌چنین آن‌ها با استفاده از این سیم‌کارت، قادرند از اینترنت پرسرعت بهره مند شده و در دنیای گسترده وب به راحتی بچرخند. برقراری تماس‌های تلفنی بین‌المللی و درون‌شهری، ارسال پیامک، جستجو و یافتن نقشه‌های مسیریابی و اپلیکیشن‌های مختلف، همگی اموری هستند که توسط سیم‌کارت، امکان‌پذیر گردیده و با کمترین هزینه ممکن صورت می‌گیرند.

    حمل و نقل فرودگاهی برای داشتن تجربه‌ای راحت و آسان از سفر

    یکی دیگر از خدمات بارزی که توسط تورهای استامبول صورت گرفته و منجر به حمل و نقل راحت گردشگران در بدو ورود آنها می شود؛ ترانسفر فرودگاهی است. به این منظور، وسایل حمل و نقل در اختیار مسافران قرار گرفته و آنها را به آسانی به مقصد می رساند.

    خدماتی رایگان و به صرفه:

    یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ترانسفر فرودگاهی برای گردشگران، حمل و نقل رایگان برای آن‌هاست. بله درست حدس زدید، این خدمات فاقد هزینه بوده و ترددی به‌صرفه را برای مسافران، امکان‌پذیر می‌سازند. خدمات رفت، برگشت و یا هردو را می‌توان در ترانسفر فرودگاهی مشاهده کرد. ترانسفر رایگان نه تنها به مسافران، امکان حمل و نقل بدون هزینه را می بخشد؛ بلکه به آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا با سوار شدن در وسایل نقلیه، حواس و تمرکز خود را صرف مسیر کرده و از زیبایی‌های آن لذت ببرند. قطعا دیدن جذابیت‌های بصری استانبول برای آن‌ها جالب و دل‌پذیر خواهد بود.

    با تورهای استامبول، سفر متفاوتی را پشت سر بگذارید

    تا به اینجا با خدمات مختلف تورهای استامبول آشنا شدید. این خدمات همگی توسط مسئولین تور ارائه شده و مسئولیتی را بر روی دوش شما نخواهند گذاشت. در نتیجه، عاقلانه‌ترین کار این است که تورهای گردشگری را جایگزین سفرهای شخصی کرده و سفر متفاوت و فوق‌العاده راحتی را با این تورها تجربه کنید. ضمن اینکه با سفر از طریق تور گردشگری، دوستان تازه‌ای پیدا کرده و دایره روابط‌تان، گسترده‌تر از قبل خواهد شد. از هر لحاظ که بنگرید؛ متوجه خواهید شد که سفر با تور، گزینه بهتری است. پس این فرصت طلایی را از دست ندهید!

    منبع:
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید