گنجینه ثمربخش کلاس‌های آمادگی المپیاد در موسسه طلایی‌ها

گنجینه ثمربخش کلاس‌های آمادگی المپیاد در موسسه طلایی‌ها
راهنمای مطالعه

    یکی از چالش‌برانگیزترین آزمون‌های دولتی در ایران، آزمون المپیاد است که در سطح جهانی هم به‌عنوان یک رقابت ارزشمند و تعیین‌کننده شناخته شده است. بسیاری از دانش‌آموزانی که سطح علمی ممتازی در یکی از دروس دوران تحصیل خود دارند، با شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون المپیاد، در تلاش هستند تا جهش دقیق و کاملی تا نقطه موفقیت و کسب مدال آزمون المپیاد موردنظر خود داشته باشند.

    آزمون‌های جهانی المپیاد به شکلی طراحی‌شده‌اند که بدون آمادگی قبلی و اولیه برای شرکت، امکان موفقیت در آن شدنی نیست. با این اوصاف، موسسه طلایی‌ها، با در اختیار داشتن مجموعه قابل‌اعتنایی از مدرسین برتر کشوری و پکیج هدفمند آموزشی و آماده‌سازی پیش از آزمون، مفتخر است سهمی در موفقیت صاحبان احتمالی مدال در آینده داشته باشد.

    برترین موسسه آمادگی المپیاد برای دانش‌آموزان ممتاز

    موسسه آموزشی طلایی‌ها با سابقه ۱۲ سال فعالیت مستمر در عرصه آموزش به دانش‌آموزان کشور، مفتخر است مجموعه هدفمندی از برنامه‌های اختصاصی را برای آمادگی آزمون المپیاد در دروس مختلف، طراحی و تدوین کند.

    طراحی دقیق، هدفمند و تخصصی کلاس‌ها برای دروس ریاضی، فیزیک، نجوم، زیست‌شناسی، ادبیات فارسی و کامپیوتر باعث شده است تا آمار قابل‌توجهی از مدال‌های سال‌های گذشته آزمون جهانی المپیاد را، دانش‌آموزان حاضر در این کلاس‌ها تشکیل بدهند.

    همچنین ناگفته نماند که هدف بهترین موسسه المپیادی ایجاد ذهنیتی درست و شکل یافته در دانش‌آموز است تا بتواند ضمن دریافت انواع مفیدی از پکیج‌های آموزشی، مسیر همواری را تا روز آزمون و دریافت نتیجه موردنظر، طی کند.

    اختصاص جلسات مشاوره پیش از آغاز کلاس یکی دیگر از نقاط قوت برجسته موسسه طلایی‌ها است؛ در این جلسات، دانش‌آموز، به‌تنهایی یا همراه با والدین، فرصت پیدا می‌کند تا از جزئیات روند آماده‌سازی برای آزمون المپیاد بیشتر بداند و همچنین از سطح فعلی خود برای دریافت رده‌های آموزشی طراحی‌شده در آینده، آگاهی کسب کند.

    بنا بر آمار به‌دست‌آمده، یکی از دلایل برتری دانش‌آموزان مدالی شرکت‌کننده در کلاس‌های طلایی‌های سال‌های گذشته، حضور اساتید مدالی برتر برای آموزش و آماده‌سازی است. تمامی اساتید با پیشینه علمی درخورتوجهی که دارند، زمینه یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش‌آموز را تا روز آزمون فراهم می‌سازند.

    از برنامه‌ریزی و ثبت‌نام تا شرکت در کلاس‌های المپیاد

    با توجه به تنوع قابل‌توجه کلاس‌های آمادگی آزمون المپیاد، موسسه طلایی‌ها آماده ارائه هرگونه خدمات آموزشی برای کلیه دروس برگزیده المپیاد است. کلاس‌های طراحی‌شده در موسسه به‌گونه‌ای است که تمامی نیازهای آموزشی دانش‌آموزان را بر اساس درس انتخابی تأمین کند. بنابراین دانش‌پژوه بدون دغدغه نادیده گرفتن یک یا بخش‌هایی از درس موردنظر، شانس آموزش زیر نظر اساتید برتر کشوری را پیدا خواهد کرد.

    درس زیست‌شناسی یکی از دروسی است که طرفداران خاص خود را دارد و رقبای این درس قابل‌توجه هستند. بنابراین طلایی‌ها در تلاش بوده و است تا بهترین فضای آموزشی را برای کلاس‌های آمادگی المپیاد زیست‌شناسی فراهم سازد. آن دسته از دانش‌آموزان ممتازی که قصد رقابت در سطح جهانی درس زیست‌شناسی را داشته باشند، می‌توانند به‌سادگی در کلاس‌های گروهی، نیمه‌خصوصی یا خصوصی موسسه شرکت کنند.

    موسسه، پیش از شروع کلاس زیست المپیاد،  به برگزاری جلسه مشاوره تخصصی متناسب با سطح و نیاز دانش‌آموز اقدام خواهد کرد. در این جلسات، دورنمای درستی از آنچه دانش‌پژوه نیاز دارد بداند، در اختیار او قرار می‌گیرد.

    کلاس المپیاد زیست: سکویی برای مدال جهانی

    کلاس آمادگی آزمون المپیاد زیست طی یک دوره 7 ساله پرثمر، موفق شده است بسیاری از علاقه‌مندان به مبحث مهم کتاب کمپبل را برای آزمون جهانی آموزش دهد.

    دانش‌آموزان می‌توانند از بین گزینه‌های تدریس خصوصی المپیاد زیست یا کلاس گروهی زیست، بنا بر نیاز فعلی خود یک گزینه را انتخاب کنند. همچنین تمامی کلاس‌ها با در اختیار داشتن تجهیزات و فناوری‌های به‌روز ازجمله برنامه جلسات آنلاین ادوبی کانکت، امکان دسترسی تمام‌وقت به تک‌تک کلاس‌های برگزارشده را فراهم می‌کند.

    جلسات ضبط‌شده در بستر برنامه ادوبی کانکت این امکان را به دانش‌آموز می‌دهد تا در صورت احتمال از دست دادن کلاس یا نیاز به مرور دوباره، به مبحث درسی موردنظر دسترسی کامل و نامحدود داشته باشد.

    ناگفته نماند که تمامی اساتید فعال در موسسه طلایی‌ها در فهرست مدال‌های المپیاد زیست سال‌های گذشته و از مدرسین برگزیده سمپادی هستند. روش آموزشی طراحی‌شده نیز به‌تناسب سطح و نیاز علمی دانش‌آموز، با تأیید اساتید، تدوین و آماده‌سازی خواهد شد.

    طراحی کلاس‌های آنلاین در موسسه یکی از ویژگی‌های برجسته مثبتی است که به دغدغه مدیریت زمان و معضل جابه‌جایی مکانی پاسخ خواهد داد. طلایی‌ها با اختصاص کلاس‌های آنلاین ( گروهی، نیمه‌خصوصی یا خصوصی) زمینه یادگیری آسان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به لطف فناوری‌های نوین، برای دانش‌پژوه المپیادی فراهم کرده است.

    بسیاری از دانش‌آموزان ممتاز که دغدغه موفقیت در آزمون جهانی المپیاد را دارند و همچنین والدین آن‌ها، ممکن است تمایل داشته باشند از بین گزینه‌های تدریس و آماده‌سازی در موسسه، کلاس خصوصی را انتخاب کنند. این نوع کلاس‌ها با هدف تمرکز دقیق روی نیازهای آموزشی فقط یک دانش‌آموز برگزار می‌شود و به کاهش چشمگیر نگرانی‌های دانش‌پژوه کمک می‌کند. در صورت تمایل شرکت‌کننده، نوع برگزاری کلاس خصوصی هم می‌تواند به‌صورت حضوری یا آنلاین باشد.

    اختصاص منابع برای کلاس آمادگی المپیاد زیست

    طلایی‌ها مفتخر است گنجینه ارزنده‌ای از منابع المپیاد زیست را برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده، گردآوری کند. این منابع شامل فهرست قابل‌توجهی از جلد 1-7 کتاب کمپبل و کلیه کتب درسی و کمک‌آموزشی می‌شود که دانش‌آموز باید به آن‌ها دسترسی نامحدود داشته باشد.

    شایان‌ذکر است کلیه منابع به شکلی دسته بندی شده‌اند که بخشی از آن‌ها به جزوات آموزشی اساتید کلاس آمادگی آزمون زیست اختصاص پیدا کرده است. دانش‌آموز با در اختیار داشتن این جزوات منحصربه‌فرد، شانس بازنگری و مرور تمامی آموخته‌های صفر تا صد کلاس آمادگی آزمون المپیاد را خواهد داشت.

     

    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید