کاربردهای ارسال پیامک انبوه در تبلیغات؛ اهمیت،‌ مزایا و معایب

کاربردهای ارسال پیامک انبوه در تبلیغات؛ اهمیت،‌ مزایا و معایب
راهنمای مطالعه

    بسیاری از کسب‌‌وکارها و سازمان‌ها برای اینکه بتوانند با مشتری‌ها و کاربران خود ارتباط موثر و راحت‌تری برقرار کنند، از ارسال پیامک انبوه استفاده می‌کنند. زیرا هم می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با آن‌ها در ارتباط باشند و هم هزینه بسیار کم‌تری را نسبت به سایر روش‌های بازاریابی صرف کنند.

    پیامک انبوه یکی از روش‌های پرطرفدار بازاریابی پیامکی است. بیایید در ابتدا با این نوع ارسال آشنا شویم و سپس ببینیم مزایا و معایب استفاده از پیامک انبوه تبلیغاتی چیست؟

    چرا باید پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنیم؟

    اگر می‌خواهید با مشتری‌ها و مخاطب‌های خود به صورت مستقیم و سریع ارتباط بگیرید، یکی از توصیه‌های اصلی ما به شما، ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی است. به کمک این نوع ارسال پیامک، مشتری‌های شما از تخفیف‌ها، اخبار، اطلاعیه‌ها و هرچیزی که به کسب‌وکار شما ربط داشته باشد باخبر می‌شوند.

    بهتر است بدانید برای ارسال پیامک انبوه، باید از پنل اس ام اس استفاده کنید. پنل پیامکی یک نرم‌افزار تحت وب است که به شما امکان ارسال تکی و یا انبوه انواع پیام را می‌دهد. اگر قرار باشد با سیمکارت شخصی پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، مخابرات جلوی این کار را خواهد گرفت. پس استفاده از پنل پیامکی تنها راه شروع بازاریابی پیامکی شماست.

    کاربردهای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی چیست؟

    همانطور که گفتیم ارسال پیامک انبوه، یکی از روش‌های خوب برای بازاریابی پیامکی است. بیایید ببینیم این نوع ارسال در چه زمینه‌هایی کاربرد دارد.

    ارسال کد تخفیف و پیشنهادات ویژه

    همه کسب‌وکارها زمان‌هایی را برای ارائه تخفیف و یا پیشنهادات ویژه در نظر می‌گیرند. این کار به منظور فروش بیشتر، آشنایی مشتریان جدید با برند و بازگشت مجدد مشتری‌های سابق صورت می‌گیرد. برای این کار می‌توانید یک متن پیامک زیبا تهیه کنید و به صورت انبوه برای تمامی مشتری‌ها و مخاطبان خود ارسال کنید.

    ارسال تبریک برای مناسبت‌های مختلف

    نزدیک عید نوروز است؟ به سرعت یک متن جذاب تبریک بنویسید و آن را برای تمامی مشتری‌های خود ارسال کنید. این کار می‌تواند حس خوبی در آن‌ها ایجاد کند. در این میان اگر هدیه و یا تخفیفی هم برای آنان درنظر بگیرید، تاثیر بیشتری روی آن‌ها می‌گذارید و فروش خودتان نیز افزایش می‌یابد.

    معرفی برند

    اگر قصد دارید خود را به افرادی بیشتری معرفی کنید و برند خود را برای آن‌ها شرح دهید، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی راه بسیار خوبی است. به کمک ماژول منطقه هدفمند، به اصناف و مشاغلی که بیشترین ارتباط را با برند شما دارند پیامک بفرستید و خود را به آن‌ها معرفی کنید.

    مزایای استفاده از پیامک انبوه تبلیغاتی چیست؟

    طبیعی است هر روش بازاریابی مزایایی به همراه دارد که شما را متقاعد می‌کند تا از آن استفاده کنید. بیایید با مزایای استفاده از اس ام اس انبوه بیشتر آشنا شویم.

    تعرفه تبلیغات مناسب و مقرون به صرفه

    وقتی می‌خواهید پیامک انبوه ارسال کنید، حتما هزینه برای شما بسیار مهم است. با کمک پنل اس ام اس می‌توانید با قیمت و تعرفه بسیار مناسبی پیامک‌های خود را ارسال کنید.

    برای مشاهده جزئیات تعرفه پنل پیامکی با مراجعه به آدرس «https://www.melipayamak.com/price/»، می‌توانید جزئیات تعرفه پنل پیامکی را مشاهده و مقایسه کنید.

    دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز و جدید

    وقتی قرار است پیامک انبوه ارسال کنید، باید به سراغ شماره موبایل‌هایی بروید که تاکنون از مشتری‌های خود جمع‌آوری کرده‌اید. اما اگر بخواهید برای افراد دیگری پیامک بفرستید، باید چه کنید؟ پنل پیامکی بانک شماره‌ها به‌روزی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به تفکیک اصناف و مشاغل و... طبقه‌بندی شده است. به همین راحتی می‌توانید برای این افراد پیامک بفرستید و خود را معرفی کنید.

    قابلیت ارسال پیامک به پیش‌شماره‌های خاص

    یکی از راه‌های ارسال پیامک انبوه این است که با داشتن پیش شماره شهرهای مختلف، می‌توانید برای همه و یا بخشی از شماره موبایل‌های آن پیامک بفرستید. برای مثال ۰۹۱۲۴۹۱ برای شهر ورامین است. شما به راحتی می‌توانید برای تمامی شماره‌هایی که با این پیش شماره ثبت شده‌اند، اس ام اس بفرستید.

    ارسال پیامک انبوه به یک شهر و منطقه خاص

    ممکن است شما بخواهید فقط برای یک منطقه خاص تبلیغات ارسال کنید. به کمک پنل خود از روی نقشه آن منطقه را پیدا کنید و سپس برای شماره موبایل‌هایی که در آن بخش موجود است پیامک بفرستید. بدین ترتیب شما ارسال انبوه هدفمندی را انجام داده‌اید.

    معایب استفاده از پیامک انبوه تبلیغاتی چیست؟

    در کنار تمامی مزایای نامبرده شده برای ارسال انبوه، نباید نادیده گرفت که این نوع ارسال هم ممکن است معایبی داشته باشد.

    لیست سیاه مخابرات

    افرادی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند، به هیچ عنوان اس ام اس تبلیغاتی شما را دریافت نخواهند کرد. البته هزینه پیام‌هایی که به آن‌ها ارسال کردید، به پنل شما بازگردانده می‌شود.

    محدودیت کاراکترهای هر اس ام اس

    ارسال پیامک فارسی محدودیت کاراکتر دارد. یعنی شما فقط می‌توانید در 70 کاراکتر اس ام اس خود را بنویسید و برای مخاطب ارسال کنید. البته اگر بخواهید بیش از این تعداد متن بنویسید، هزینه پیامک شما بیشتر خواهد شد.

    ارسال فقط به صورت پیامک متنی

    در ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، راه ارتباطی شما با مخاطبین، فقط متن است. به همین دلیل باید بتوانید متنی بسیار زیبا و خلاقانه بنویسید تا افراد را به سمت خود جلب کند.

    جمع‌بندی

    ارسال پیامک انبوه در تبلیغات برای بسیاری از کسب‌‌وکارها و سازمان‌ها اهمیت زیادی دارد. این روش ارتباطی سریع و موثر، امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان را در کمترین زمان و با هزینه کمتری فراهم می‌کند. برای استفاده موثر از این روش، استفاده از پنل اس‌ام‌اس ضروری است. ارسال اینگونه پیامک‌ها می‌تواند برای ارسال تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه، تبریک مناسبت‌ها، و معرفی برند مورد استفاده قرار گیرد. مزایای این روش شامل تعرفه مناسب، دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز، و قابلیت ارسال به پیش‌شماره‌های خاص است. اما معایبی نیز وجود دارد، از جمله محدودیت در تعداد کاراکترها و ارسال فقط به صورت متنی.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید