۵ ایده برای تبلیغ زعفران + نمونه متن تبلیغ

۵ ایده برای تبلیغ زعفران + نمونه متن تبلیغ
راهنمای مطالعه

    ما بازار جهانی زعفران را به اسپانیا باختیم. چند سال است که اسپانیایی‌ها با برندینگ، بازاریابی و تبلیغات حرفه‌ای، نقش اصلی در پخش زعفران را به خود اختصاص داده‌اند؛ حتی با وجود اینکه ایران تولیدکننده اصلی آن است. اگر شما هم با چالش ایده‌های خلاقانه برای تبلیغ زعفران مواجه هستید، در ادامه  با ۵ مدل از آن‌ها آشنا می‌شویم. از بسته‌ بندی‌های شیشه‌ای به جای کاغذ گرفته تا دسرهای خوشمزه‌ای که با دانه‌های طلایی درست می‌شوند، همه و همه می‌توانند تبلیغات جذاب شما در این مسیر باشند.

    ۱. برای تبلیغ زعفران بسته‌بندی پلاستیکی را جایگزین کاغذی کنید

    هنگام استفاده از زعفران، بیشتر افراد با چالش خارج شدن ذرات ریز زعفران از بسته‌بندی‌های کاغذی و مقوایی روبه‌رو هستند. شما به‌عنوان یک تولید‌کننده می‌توانید با کمی ایده‌های خلاقانه از بسته‌بندی‌های پلاستیکی، این معضل را حل کنید. به کمک این بسته‌بندی‌ها می‌توانید محصولتان را به‌عنوان یک محصول خاص و متمایز به بازار معرفی کنید. یکی از ایده‌های جذاب برای بسته‌بندی پلاستیکی، جایگزین پلاستیک به‌جای کاغذ است.

    در واقع هنگام تبلیغات با روش‌های مختلف مثل تبلیغات پیامکی و به‌ویژه پنل پیامکی می‌توانید به جایگزین کردن بسته‌بندی پلاستیکی با کاغذی اشاره کنید. به‌عنوان مثال از متن زیر کمک بگیرید. «سلام. فراموش که نکردی؟ می‌تونی بدون اینکه یه دانه از سر زعفرانت کم شه، آشپزی کنی! می‌پرسی چجوی؟ بیا یه سر به سایتمون بزن و بسته‌بندی جدید زعفران‌ها رو ببین.»

    ۲. تبلیغات را به سمت استفاده از اسپری به‌جای ذره‌های زعفران سوق دهید 

    بعضی از افراد به آشپزی در طبیعت و فضاهای دور از خانه علاقه دارند. برای تبلیغات می‌توانید این افراد را هدف قرار دهید. در واقع استفاده از اسپری به‌جای دانه‌های زعفران برای این دسته کاربردی‌تر خواهد بود؛ زیرا حمل آسان‌تری دارد و به‌راحتی قابل استفاده است. 

    بهترین راه‌حل برای تبلیغ زعفران با مخاطب هدفی مثل طبیعت‌گردان استفاده از تبلیغات پیامک منطقه‌ای است. برای این کار نیاز به نمونه متن معرفی محصول جدید خواهید داشت. متن را با‌توجه‌به محصول و ویژگی‌های مورد‌نظر بنویسد. به‌عنوان‌مثال می‌توانید به‌عنوان متن پیامک تبلیغاتی از متنی که در ادامه آمده است، ایده بگیرید. «نگران جا‌به‌جایی زعفران در سفر هستید؟! اسپری‌ها این مشکل را حل کردند. بیا تو سایت و قوطی‌های اسپری رو برای سفر بعدی سفارش بده.»

    ۳. برای تبلیغ زعفران، به تهیه دم‌نوش‌های نشاط‌آور اشاره کنید

    زعفران خاصیت آرام‌بخش دارد و به‌عنوان یک دم‌نوش عالی مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. ترکیب زعفران با هر یک از موادی همچون بابونه، دارچین یا به‌لیمو علاوه‌بر آرام‌بخش بودن، باعث نشاط‌ نیز می‌شود. شما می‌توانید در تبلیغات خود از این ترکیبات و تهیه دم‌نوش‌ها کمک بگیرید. با‌ استفاده‌ از پنل‌های اس‌ ام اس می‌توانید به‌راحتی این تبلیغ جدید را به گوش مخاطبانتان برسانید. یکی از نمونه‌های پیام در ادامه برای شما آورده شده است: «هر روز بی‌حالی؟ می‌دونستی می‌تونی با زعفرون و هل یک دم‌نوش درست کنی و از دست این حال خلاص شی. بیا توی سایت و توی بخش بلاگ، نحوه درست کردن دم‌نوش‌های زعفرون رو یاد بگید.» 

    علاوه‌بر این، از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ نیز می‌توانید محصول خود را تبلیغ کنید. در این روش اشخاص تاثیرگذار معمولا نظرات و پیشنهادهای خود را درباره استفاده از محصولی به‌خصوص با دنبال‌کنندگان‌شان در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک می‌گذارند و به این شکل برای برندها تبلیغ می‌کنند. به‌عنوان‌ مثال یک شخص مشهور در فضای مجازی با دم کردن دم‌نوش‌های زعفران در صفحه‌اش به شما کمک می‌کند تا فروشتان چند برابر شود. همچنین می‌توانید این موضوع را از طریق پیامک نیز به گوش مشتریانتان برسانید. برای نمونه: « فلان شخص هم از دم‌نوش زعفران برای پذیرایی از مهمانانش استفاده می‌کند. شما هم از او ایده بگیرید.» 

    ۴. ارائه تست؛ راهی برای جذب مشتریان جدید

    مشتریان از تست کردن محصول لذت می‌برند. اگر کیفیت بالا محصول، وجه تمایز اصلی شما از سایر رقباست، می‌توانید روی فروش هر محصول یک اشانتیون یا تست به مخاطبانتان هدیه کنید. برای این کار می‌توانید به کمک متن‌هایی که در ادامه آمده است مشتری را به خرید ترغیب کنید. «سلام. فراموش که نکردی؟ با هر خرید بالای ۱ میلیون تومان، یه مثقال زعفران هدیه می‌گیری. این فرصت استثنائی فقط تا امشب ساعت ۲۳ در سایت قابل استفاده است.»

    ۵. دستور تهیه دسر؛ آخرین روش برای تبلیغ زعفران

    آخرین ایده برای تبلیغ زعفران، تهیه دسر است. شما می‌توانید با‌ معرفی زعفران به‌عنوان چاشنی در قالب یک دسر خوشمزه، تبلیغ جذاب و خاص داشته باشید. بهتر است یک جمله خلاقانه آماده کنید و به کمک سیستم‌های ارسال پیامک آن را به گوش مخاطبان برسانید. در ادامه یک مثال مناسب در این زمینه آمده است. «دنبال یه دسر خوشمزه‌ای که همه ازت دستورش رو بخوان؟ با زعفران می‌تونی پاناکوتا درست کنی و به‌عنوان دسر برای مهمونات ببری.»

    همچنین شما می‌توانید در صفحات موجود در شبکه‌های اجتماعی طرز تهیه ساده‌ترین دسرها را با زعفران آموزش دهید. علاوه‌بر این، با برگزاری مسابقات خانگی، مشتریان را به استفاده از محصول ترغیب کنید. به‌عنوان نمونه شما می‌توانید از افراد بخواهید عکس‌ دسرهای زعفرانی را برایتان بفرستند. بدین شکل علاوه‌بر ترغیب افراد، به استفاده از زعفران،‌اوقات خوشی را برایشان فراهم خواهید کرد.

    برای تبلیغ زعفران از پنل‌های پیامکی فراز استفاده کنید 

    متن تبلیغاتی برای زعفران علاوه‌‌بر جذب مشتری، راهی برای ارتباط با آن‌هاست. با پیروی از اصول نگارش متن تبلیغاتی که در این مقاله ذکر شد، شما می‌توانید متن‌هایی بنویسید که توجه مشتریان را به محصول خود جلب کنید. در آخر یادتان باشد که هدف اصلی متن تبلیغاتی ایجاد ارتباط عمیق با مخاطب است. یعنی به کمک یک راه مناسب مثل ارسال پیامک تبلیغاتی با مخاطب هدفتان ارتباط برقرار کنید. برای ارسال پیام تبلیغاتی از پنل پیامکی فراز اس‌ام‌اس در منطقه یا به‌صورت انبوه استفاده کنید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید