راهکارهای موثر برای طولانی‌تر کردن رابطه جنسی

راهکارهای موثر برای طولانی‌تر کردن رابطه جنسی
راهنمای مطالعه

    بسیاری از آقایان علاقه‌مند هستند که لذت و رضایت خود و شریک جنسی‌شان را در رابطه زناشویی افزایش دهند و رابطه جنسی طولانی داشته باشند. برای رسیدن به این هدف، رعایت نکاتی مانند توجه بیشتر به معاشقه و پیشنوازی، مدیریت استرس و تغییر سبک زندگی می‌تواند مؤثر باشد.

    به طور کلی تمرکز بیش از حد بر عملکرد جنسی، منجر به بروز اضطراب شده و مدت زمان و کیفیت رابطه را کاهش می‌دهد. در مقابل مجموعه‌ای از تغییرات ساده در سبک زندگی و تمرین برای کاهش اضطراب، اختلال نعوظ زود هنگام را برطرف نموده و می‌تواند به طولانی‌تر شدن رابطه جنسی کمک کند.

    اگر تا پایان این نوشته با ما همراه باشید، راهکارهایی مؤثر برای طولانی‌تر کردن رابطه جنسی به شما آموزش می‌دهیم تا با به کارگیری آنها، رابطه با کیفیت‌تری را تجربه نمایید.

    متوسط زمان رابطه جنسی چقدر است؟

    شاید برایتان سوال باشد که مدت زمان رابطه شما «طبیعی» است یا خیر؟ اما واقعیت این است که پاسخ مشخصی برای متوسط زمان رابطه جنسی وجود ندارد.

    طی یک پروژه تحقیقاتی انجام شده در پنج کشور و بررسی اطلاعات ۵۰۰ زوج، برای به دست آوردن میانگین زمان سکس، مشخص شد که اکثر مردان ۴ دقیقه بعد از شروع رابطه جنسی، انزال را تجربه می‌کنند و میانگین زمان انزال بین ۳ تا ۷ دقیقه متغیر است.

    البته، این اعداد نمی‌تواند یک معیار دقیق باشد، به علاوه اینکه این زمان فقط مربوط به دخول در رابطه جنسی واژینال است و زمانی که صرف معاشقه می‌شود را در نظر نمی‌گیرد. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که تبلیغات، تصویری اغراق‌آمیز از مدت زمان رابطه جنسی القا می‌کند، در حالیکه اکثر زوج‌ها رابطه جنسی تا ۱۳ دقیقه را ایده‌آل می‌دانند.

    با این وجود، برخی از زوج ها از کوتاه بودن رابطه جنسی شکایت دارند و به دنبال روش‌هایی برای طولانی‌تر کردن رابطه جنسی و لذت بردن از آن هستند. راهکارهایی که در ادامه به شما آموزش می‌دهیم، می‌تواند به طولانی‌تر شدن رابطه شما کمک کند.

    ۱. پیشنوازی را جدی بگیرید

    برخی آقایان تصور می‌کنند که دخول، لذت بخش‌ترین و مهمترین بخش رابطه جنسی است. در حالیکه بسیاری از افرادی که اختلال نعوظ را تجربه می‌کنند و از کوتاه بودن رابطه جنسی شکایت دارند، اگر پیشنوازی قبل از شروع سکس را به درستی انجام دهند، رابطه جنسی طولانی‌تری خواهند داشت.

    تصور بسیاری از آقایان برای بهبود این وضعیت استفاده از قویترین قرص راست کننده فوری است. هر چند قدرت این نوع داروها را نمیتوان دست کم گرفت، اما تاثیر پیشنوازی نیز دست کمی از قرص ندارد!

    ۲. از تکنیک Start-Stop استفاده کنید

    زوج‌هایی که می‌خواهند رابطه طولانی‌تری داشته باشند، می‌توانند تکنیک start-stop را امتحان کنند. در اجرای این تکنیک آقایان نقش اصلی را دارند. به این صورت که هر بار که حس انزال به شما دست می‌دهد، فعالیت جنسی را متوقف کنید. عمیق نفس بکشید و دوباره به آرامی شروع کنید، سپس توقف کنید. به این صورت می‌توانید انزال را تا زمانی که می‌خواهید به تاخیر بیندازید و رابطه طولانی‌تری را تجربه کنید.

    اجرای این تکنیک در بلند مدت، بدن را نسبت به جلوگیری انزال، عادت می‌دهد و به مرد کمک کند تا با عدم انزال، حتی در هنگام فعالیت جنسی شدید، احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

    ۳. موقعیت‌های جدید را تست کنید

    بدون شک تنوع در رابطه جنسی، هیجان و لذت آن را بیشتر کرده و به طولانی‌تر شدن رابطه نیز کمک می‌کند. از این رو توصیه می‌شود هر از گاهی، فعالیت یا موقعیت جنسی جدیدی را تست کنید و یا در فضای جدیدتری رابطه جنسی برقرار کنید.

    ۴. از کاندوم های ضخیم استفاده کنید

    کاندوم‌های ضخیم، حس انزال در رابطه را به تعویق می‌اندازد و همین موضوع باعث طولانی‌تر شدن رابطه جنسی می‌شود.

    ۵. از اسپری تاخیری استفده کنید

    استفاده از اسپری‌های تاخیری، یکی از کارآمدترین روش‌ها برای افزایش مدت زمان رابطه جنسی است. در واقع اسپری، مدت زمان رسیدن به نعوظ را به تعویق می‌اندازد و یک رابطه طولانی و لذت بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. مواد اصلی فعال در این محصولات لیدوکائین است که بی‌حس کننده‌ ملایم به شمار می‌آید.

    در کنار اسپری تاخیری، مصرف قویترین قرص راست کننده فوری نیز می‌تواند یک راهکار مؤثر برای افزایش مدت رابطه جنسی باشد.

    ۶. قرص فراری قرمز (ferrari DP) مصرف کنید

    داروی ویاگرا (Viagra) برای آقایانی که از زود انزالی رنج می‌برند، تجویز می‌شود و بررسی‌ها نشان داده که تاثیر مثبتی روی درمان این وضعیت دارد. اما اگر قصد دارید یک داروی با کیفیت و تضمینی برای افزایش قوای جنسی و طولانی‌تر شدن رابطه استفاده کنید، در خرید قرص فراری قرمز (ferrari DP) شک نکنید.

    چرا که این قرص با عنوان قویترین قرص راست کننده فوری شناخته می‌شود و یکی از بهترین قرص‌های تاخیری و راست کننده آلت آقایان است. در یک کلام این قرص بیشترین تاثیر را در بهبود مشکلات اختلال نعوظ و افزایش میل جنسی دارد.

    ۷. وزن خود را کم کنید و سبک زندگی را تغییر دهید

    داشتن رژیم غذایی اصولی و مناسب، می‌تواند به پیشگیری از سندرم متابولیک و زود انزالی کمک کند و در نتیجه منجر به طولانی‌تر شدن رابطه جنسی شود. از طرفی سندرم متابولیک با اضافه وزن و چاقی رابطه مستقیم دارد.

    به طور کلی افراد مبتلا به سندرم متابولیک دو برابر بیشتر در معرض انزال زودرس هستند. اگر اضافه وزن دارید، بدانید و آگاه باشید که کاهش وزن به شما کمک می‌کند زمان بیشتری را برای برقراری رابطه جنسی در رخت خواب خود سپری کنید. همچنین ثابت شده است که ترک سیگار و ورزش بیشتر باعث بهبود عملکرد نعوظ می‌شود.

    ۸. نوشیدن قهوه را در برنامه غذایی خود قرار دهید

    نتایج بررسی‌های انجام شده نشان داده است که نوشیدن یک فنجان قهوه پیش از برقراری رابطه جنسی، کمک می‌کند زوج‌ها رابطه جنسی طولانی‌تری را تجربه نمایند. البته مصرف بیش از اندازه کافیئن برای افرادی که دچار تپس قلب می‌شوند، مناسب نیست.

    جمع بندی

    در این مطلب درباره میانگین زمان رابطه جنسی صحبت کردیم و اشاره کردیم 8 راهکار مؤثر برای طولانی‌تر شدن رابطه جنس در اختیار شما قرار دادیم. امیدواریم با به کارگیری این روش‌ها، رابطه با کیفیت‌تری را تجربه کنید و لذت ببرید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید