بهترین مکان برای سفر خارجی در بهار

بهترین مکان برای سفر خارجی در بهار
راهنمای مطالعه

    وقتی زمستان چنگال یخی خودش را باز می‌کند، جهان شروع به بیدار شدن می‌کند. بهار گویی یک جادوگر است که در گوش دشت‌های خشک و آب و علف یک ورد می‌خواند که ناگهان همه چیز سبز و زیبا می‌شود. به همین دلیل است که عاشقان سفر اغلب این فصل را برای گشت و گذار انتخاب می‌کنند. اگر شما هم جزء کسانی هستید که به سفرهای خارجی در فصل بهار فکر می‌کنید، در اینجا به معرفی تعدادی از بهترین مکان‌های خارجی برای سفر در روزهای زیبای بهاری پرداخته‌ایم.

    سفر به توکیو در ژاپن

    یکی از بهترین مقاصد خارجی برای سفر در روزهای بهاری، توکیو در ژاپن است. حتما در مورد باغ‌های گیلاس و ساکورا در این شهر شنیده‌اید! در فصل بهار این درختان شکوفه می‌دهند و همه صورتی و زیبا می‌شود. بسیاری از مردم توکیو اعتقاد دارند در فصل بهار باید برای پیک‌نیک به زیر سایه درختانی از شکوفه‌های گیلاس رفت و همین نظر آن‌ها به توریست‌ها نیز سرایت کرده است.

    در شهر توکیو مکان‌های زیبای دیگری هم وجود دارد که بخواهید از آن‌ها دیدن کنید. برای مثال باید به پارک آرام و زیبای Shinjuku Gyoen اشاره کنیم که از پارک‌های سنتی فرانسوی و انگلیسی الگوبرداری شده است.

    همچنین به دیدن محله شیک Nakameguro بروید. در اینجا رودخانه Meguro با بیش از 800 درخت گیلاس در انتظار شماست که منظره‌ای فوق‌العاده زیبا را پدید آورده است. در زمان عصر که آفتاب در حال غروب کردن است، تلألوهای آن بر روی درختان گیلاس می‌تابد که فضای رویایی را پدید می‌آورد.

    همچنین در سفر بهاری خود به توکیو باید از پارک کیتانومارو هم دیدن کنید که در قلب این شهر و در میان باغ‌های سرسبز گیلاس قرار دارد. شاخه‌های درختان این پارک آنقدر بلندند که گویی تا آسمان رفته‌اند. اینجا یک پارک تاریخی است و در فصل بهار به دلیل سبز شدن درختان فوق‌العاده زیبا و باشکوه می‌شود.

    از دیگر مکان‌های دیدنی در توکیو باید به پارک چیدوریگافوچی و باغ ملی شینجوکو گیون اشاره کنیم. همچنین بازدید از پارک ساحلی هیتاچی هم یکی دیگر از نقاطی است که زمان سفر به ژاپن باید از آن دیدن کنید. این پارک پر پیچ و خم در فصل بهار پر از گل‌های نرگس زرد و شاد می‌شود که در زیر نور آفتاب می‌درخشند. این پارک ساحلی در فصل بهار درست شبیه به یک بوم نقاشی می‌شود که به دست یک هنرمند چیره‌دست به تصویر کشیده شده است.

    سفر به دهکده‌های زیبای سوئیس

    کشور سوئیس به دلیل قرار گرفتن در کنار کوه‌های آلب و داشتن جاذبه‌های طبیعی فراوان یکی از زیباترین کشورهای دنیاست که در قلب اروپا قرار دارد. دریاچه زوریخ، کوه پیلاتس، دریاچه لوسان، کوه‌های پوشیده از برف ماترهورن و .... از جمله زیبایی‌های سوئیس است.

    اگر عاشق کوهنوردی هستید، بالا رفتن از کوه‌های ماترهورن در بهار یکی از بهترین سرگرمی‌هاست که شاید در هر جایی آن را تجربه نکنید. وقتی به سمت کوه‌های آلپ پیش می‌روید، دهکده‌هایی خوش آب و هوا با خانه‌های چوبی روستایی به سبک اروپایی را مشاهده می‌کنید. گاوهایی که در مزارع در حال علف خوردن هستند و یا غازهایی که به دنبال همدیگر می‌دوند، رودخانه‌هایی با آب‌های خروشان و چشمه‌های زیبا از جمله دلایلی است که باعث می‌شود بسیاری از علاقمندان به سفر در روزهای بهاری سوئیس را برای سفر انتخاب کنند.

    از جمله جاذبه‌های گردشگری که در تور سوئیس می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید باید به دریاچه ژنو، قطارسواری یونگفرایوخ، پارک ملی سوئیس، آبشار زیبای راین (بلندترین آبشار اروپای مرکزی و دریاچه لوگانو اشاره کنیم. در این مکان‌ها در فصل بهار منظره‌ای بی‌بدیل پدید می‌آید که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

    سفر به کوکنهوف، هلند

    وقتی اسم هلند به گوشتان می‌خورد، احتمالا مزارع لاله‌های پرجنب و جوش در ذهنتان راه می‌رود. البته لاله نماد هلند است، اما قرار نیست با سفر به این شهر فقط تماشاگر این گل زیبا باشید.

    Keukenhof یکی از باغ‌هایی جذاب در شهر لیس (Lisse) در نزدیکی آمستردام هلند است که نمایی از یک بهشت رویایی را به نمایش می‌گذارد. این پارک خارق‌العاده که به باغ اروپا معروف است، به تنهایی 7 میلیون گل لاله را در خود جا می‌دهد و دریایی از رنگ‌های زیبا را در فصل بهار پدید می‌آورد. وقتی به تماشای این باغ بروید، تا جایی که چشم کار می‌کند، گل‌های لاله رنگارنگ رویده‌اند.

    باغبانان هلندی هر سال در فصل پاییز پیازچه‌های گل را با دست می‌کارند تا بتوانند به آن‌ها طرح‌های جدید و زیبا بدهند. این کار عاشقانه آن‌ها سه ماه طول می‌کشد تا نتیجه بدهد. در نهایتا وقتی گل‌ها می‌رویند یک تابلوی زیبا را خلق می‌کنند. بنابراین پیشنهاد می‌دهیم در فصل بهار حتما از پارک کوکنهوف دیدن کنید.

    سفر به هالربوس (جنگل آبی) در بلژیک

    شاید نام جنگل آبی کمی برایتان عجیب باشد، اما این جنگل در فصل بهار به دلیل رویش گل‌های آبی‌رنگ به طول کامل آبی‌پوش می‌شود. این جنگل رویایی در نزدیکی بروکسل بلژیک قرار دارد و قدم زدن در بین درختان تنومند و بلند آن یکی از جذابیت‌های اینجاست. هالربوس درست شبیه به یک افسانه می‌ماند.

    این جنگل از اواسط ماه آوریل تا اواخر ماه می پوشیده از گل‌های آبی است که منظره‌ای بی‌بدیل را پدید می‌آورند. اگر قصد دارید به هالربوس سفر کنید بهتر است نیمه دوم آوریل را انتخاب کنید که جادوی واقعی در همین زمان اتفاق می‌افتد.

    در آخر

    سفر به خارج از کشور دید شما را نسبت به دنیای اطراف بازتر می‌کند. اگرچه ایران پر از نقاطی است که در فصل بهار به تکه‌ای از بهشت تبدیل می‌شوند، اما در کشورهای دیگر دنیا هم بهار دیدنی است و می‌توانید در این فصل زیبا به سایر کشورها نیز سفر کنید. در این به معرفی تعدادی از این مکان‌های زیبا در فصل بهار پرداختیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

    سوالات متداول بهترین مکان برای سفر خارجی در بهار

    بهترین کشور برای سفر در بهار کجاست؟

    شما می‌توانید کشورهایی مثل ژاپن، بلژیک، سوئیس، آلمان، آمریکا و یا فرانسه را انتخاب کنید.

    آیا ترکیه در بهار زیباست؟

    از آنجا که ترکیه در کنار دریای مدیترانه قرار دارد، در فصل بهار شهرهایی مثل آنتالیا دارای طبیعتی زیبا هستند که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

    در بهار می‌توانم به امارات سفر کنم؟

    از آنجا که این کشور دارای آب و هوای گرم و خشک است، برای ایام نوروز یکی از بهترین مقاصد گردشگری است. اما از ماه اردیبهشت گرمای این کشور تحمل‌ناپذیر می‌شود و بهتر است به کشورهای سردسر مثل سوئیس یا سوئد سفر کنید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید