بهترین بسته اینترنت همراه اول کدام است؟ ارزان‌ترین بسته‌ها در ۱۴۰۳

بهترین بسته اینترنت همراه اول کدام است؟ ارزان‌ترین بسته‌ها در ۱۴۰۳
راهنمای مطالعه

    انتخاب بهترین بسته اینترنت همراه اول به خاطر تعدد و تنوع بسته‌ها، کار چندان ساده‌ای نیست. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم بسته به نیاز‌ خود ارزان‌ترین و بهترین بسته اینترنت همراه اول را در بین حجم‌ها و زمان‌های متفاوت انتخاب کنید.

    همراه ‌اول به عنوان اولین اپراتور موبایل ایران در حال حاضر حدود ۶۸٫۵ میلیون مشترک دارد و بسیاری از بسته‌های آن را برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنیم.

    این اپراتور بسته‌های اینترنتی بسیار متنوعی را ارائه می‌کند. اگر شما هم از مشترکین همراه ‌اول هستید، احتمالا سوالاتی در رابطه با انتخاب و خرید بهترین بسته اینترنت همراه اول دارید که در ادامه به آن پاسخ می‌دهیم. پیش از این بهترین بسته اینترنت ایرانسل را در بازه‌های زمانی مختلف معرفی کرده بودیم.

    بهترین بسته اینترنت همراه اول را چگونه انتخاب کنیم؟

    بهترین بسته اینترنت همراه اول

    تفاوت اصلی بسته‌های اینترنتی در حجم، مدت زمان، ساعات قابل استفاده و البته تفاوت قیمت آن‌ها است. هر کاربر بسته به شرایط و نیازهایش، ممکن است بسته خاصی را برای خود مناسب‌تر ببیند.

    انتخاب بهترین بسته اینترنت همراه اول با تخمین میزان مصرف 

    اولین قدم برای انتخاب بسته اینترنت، تخمین میزان مصرفتان از اینترنت است. پس از آن می‌توانید به راحتی با مقایسه قیمت‌ها، مقرون به‌صرفه‌ترین و مناسب‌ترین بسته‌ را پیدا کنید. برای مثال:

    • اگر استفاده شما از اینترنت ارسال و دریافت پیام در واتساپ باشد، نیازی به بسته‌های با حجم بالا پیدا نخواهید کرد. همچنین اگر در خانه به اینترنت خانگی و وای‌فای متصل می‌شوید بسته‌هایی با حجم پایین نیاز گهگاه شما به اینترنت سیم‌کارت را رفع خواهند کرد.
    • درصورتی که اهل گردش در اینستاگرام هستید یا شغلتان به نحوی نیاز به استفاده از اینترنت دارد، بهتر است سراغ بسته‌هایی با حجم‌های بالا بروید.
    • اگر اهل دانلود فیلم‌هایی با حجم بالا هستید پیشنهاد ما برای شما استفاده از بسته‌های شبانه یا بسته‌های قابل استفاده از ۶ صبح تا ۱۲ ظهر است. این بسته‌ها بسیار ارزان‌تر از موارد شبانه‌روزی هستند.

    در نظر بگیرید تعداد بسته‌های خریداری شده با هزینه پرداختی نسبت مستقیم دارد. برای مثال شما در سه ماه ۱۲ گیگابایت حجم اینترنت نیاز دارد. اگر در عوض خرید بسته سه ماهه، چند بسته کم حجم و کوتاه مدت خریداری کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

    بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون

    لیست بهترین بسته اینترنت همراه اول

    در ادامه انواع بسته‌های اینترنت، مقدار حجم و مدت‌ زمان آن‌‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بسته به نیاز و مصرف خود بهترین بسته اینترنت همراه اول را خریداری کنید.

    بسته اینترنت همراه اول

    بهترین بسته اینترنت همراه اول از نظر حجم

    بهترین بسته اینترنت همراه اول از نظر حجم، ۱۵ گیگابایت چهار ماهه با ۸۳ هزار و ۵۰۰ تومان است که مناسب هر دو سیم‌کارت دائمی و اعتباری است.

    بهترین بسته اینترنت همراه اول از نظر قیمت

    همراه اول بسته‌های اینترنتی متنوعی، از ساعتی گرفته تا سالانه، در اختیار کاربران خود گذاشته است. اینترنت به‌صرفه همراه اول را می‌توانید در مدل‌های مختلف اینترنت همراهی، مدار فیروزه‌ای و کارت شارژ اینترنت بیابید که در ادامه آنها را توضیح داده‌ایم:

    اینترنت همراهی

    نوع دیگری از بسته‌های همراه اول اینترنت همراهی نام دارد. در این طرح همراه اول به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول ۵ الی ۸ بسته اینترنت مختص خود آنها (یعنی متناسب با الگوی مصرف‌شان) با قیمتی مقرون‌به‌صرفه پیشنهاد می‌دهد.  

    بسته‌های ماهیانه پیشنهادی همراه با رزرو خودکار و بسته‌های بلندمدت پیشنهادی بدون رزرو خودکار قابل فعالسازی هستند. بسته‌‌‌های کوتاه‌مدت و اینترنت داخلی بدون رزرو خودکار و همزمان با بسته فعال کاربر، قابل فعالسازی است.

    برای اطلاع از بسته‌های همراهی پیشنهادی خودتان کافی است کد USSD ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۲ مربع (#۶۲*۱۰۰*) را با گوشی شماره‌گیری کنید. این بسته‌ها بر اساس الگوی مصرف به صورت ماهانه به‌روز شده و بدون محدودیت سرعت هستند.

    بسته‌های مدار فیروزه‌ای

    این بسته ها برای همه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول قابل فعالسازی هستند. البته این بسته‌ها را نمی‌توان رزرو کرد و تا پایان اعتبار زمانی یا حجم بسته باید صبر کنید. اما از نظر تعداد بسته‌های قابل فعالسازی در یک روز محدودیتی وجود ندارد.

    بسته دیتا مدار فیروزه‌ای و بسته مکالمه مدار فیروزه‌ای به صورت همزمان قابل فعالسازی است اما دو بسته دیتا مدار فیروزه‌ای یا دو بسته مکالمه مدار فیروزه‌ای خیر. درواقع در هر زمان حداکثر یک بسته مدار فیروزه‌ای دیتا و یک بسته مدار فیروزه‌ای مکالمه قابل فعالسازی است.

    بسته‌های مدار فیروزه‌ای، بسته‌های اینترنت و مکالمه کوتاه‌مدت (ساعتی) و به‌صرفه‌ای هستند که قیمت آنها در ساعات و مکان‌های مختلف شبکه همراه اول متفاوت است. البته مکالمه‌ها در این بسته‌ها، درون شبکه است و برای مکالمات خارج شبکه با تعرفه عادی حساب می‌شود. برای آگاهی از این بسته‌ها، می‌توانید کد #121* را شماره‌گیری کنید.

    درضمن برای آگاهی از بسته های پیشنهادی در هر ساعت می‌توانید اپلیکیشن مدار فیروزه‌ای را نصب کنید. برای فعالسازی بسته‌ها از طریق اپلیکیشن مدار فیروزه‌ای می‌توانید به اینجا رجوع کنید.

    کارت شارژ اینترنت

    تمام مشتریان اعتباری همراه اول می‌توانند با استفاده از کارت شارژ اینترنت، به‌صورت مستقیم بسته اینترنت خریداری کنند.

    مشخصات بسته‌های اینترنت که می‌توانید از این طریق فعال کنید، به‌صورت جدول زیر است:

       میزان افزایش اعتبار (تومان)   

    بسته
                      ۵۰۰۰               ۴۰۰ مگابایت یک روزه                 
                     ۱۰۰۰۰              ۱ گیگا بایت هفت روزه
                    ۲۰۰۰۰              ۳ گیگابایت سی روزه

    توجه:

    • بسته‌های ۱ و ۷ روزه تمدید خودکار حجمی و زمانی ندارند.
    • بسته ۳گیگابایت سی روزه دارای رزرو خودکار (بسته ۳ گیگابایت عادی، با قیمت ۱۹ هزار تومان (بدون احتساب مالیات)) است که پس از اتمام حجم یا مهلت زمانی بسته اولیه برای مشترک فعال می‌شود.
    • سایر قوانین و پیامک‌های مربوط به این بسته‌ها مشابه بسته‌های اینترنت است.

    این طرح مختص مشترکین اعتباری همراه اول است که می‌توانند با شماره‌گیری کد *10*126#  و وارد کردن رمز شارژ، بسته اینترنت متناسب با میزان رمز شارژ وارد شده را به صورت مستقیم فعال کنند. 

    در ضمن اگر چندین بسته خریداری کنید، بسته‌ای فعال می‌شود که تاریخ انقضاء آن زودتر از بقیه باشد.

    اینترنت رایگان و طرح‌های تشویقی همراه اول

    خرید اینترنت رایگان

    همراه اول، طرح‌های تشویقی متعددی دارد که یکی از آنها بسته‌های اینترنت رایگان همراه اول است. البته همه این طرح‌ها دایمی نیستند و مانند جایزه نصب اپلیکیشن «همراه من» پس از دوره‌ای به پایان می‌رسند. در گذشته با نصب این اپلیکیشن، چند گیگابایت هدیه دریافت می‌کردید که اکنون این طرح دیگر فعال نیست. البته طرح‌های تشویقی دیگری هست که می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید.

    یکی از این طرح‌های تشویقی طرح‌های خوشامدگویی پس از خرید سیم‌کارت اعتباری همراه اول است.

    طرح خوشامدگویی پس از خرید سیم‌کارت اعتباری

     بعد از خرید سیم‌کارت اعتباری همراه اول، یکی از بسته‌های زیر به شما تعلق می‌گیرد:

    ۱. بسته اینترنت ۵ گیگابایتی ۵ ماهه (ماهانه یک گیگابایت)

    این بسته به‌صورت خودکار در ۵ ماه متوالی، ماهانه ۱ گیگابایت و همزمان با فعالسازی سیم‌کارت فعال می‌شود. مهلت استفاده از هر بسته ۱ گیگابایتی ۳۰ روزه است که هر ۳۰ روز یکبار فعال می‌شوند. درضمن امکان خرید و فعال‌سازی بسته‌های دیگر مانند اینترنت، مکالمه و ترکیبی، همزمان با بسته هدیه خوشامدگویی وجود دارد.

    استعلام بسته از طریق درگاه #10*100* پرتال و اپلیکیشن همراه من امکان‌پذیر است.

    ۲. بسته ۵۰ دقیقه‌ مکالمه ۳۰ روزه (درون شبکه و ثابت)

    این بسته که مدت آن ۵۰ دقیقه است به صورت خودکار و همزمان با فعال‌سازی سیم‌کارت فعال می‌شود و تا ۳۰ روز فعال است.

    امکان خرید و فعال‌سازی بسته‌های دیگر مانند اینترنت، مکالمه و ترکیبی، همزمان با بسته هدیه خوشامدگویی وجود دارد و استعلام بسته هم از طریق درگاه #30*1000* پرتال و اپلیکیشن همراه من است.

    ۳. بسته ۵۰ پیامک ۳۰ روزه

    این بسته هم به‌صورت خودکار و همزمان با فعال‌سازی سیم‌کارت فعال می‌شود و مهلت استفاده از آن هم ۳۰ روز است. استعلام بسته هم مانند بسته ۵۰ دقیقه‌ای مکالمه است.

    توجه:

    اگر برای اولین بار سیم‌کارت معمولی خود را به صورت رایگان یا غیررایگان به یوسیم تبدیل کنید، ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای کاربران دائمی و ۱۵ گیگابایت برای اعتباری‌ها دریافت خواهید کرد. این هدیه حداکثر یک هفته پس از تعویض یوسیم فعال می‌شود و ۳۰ روزه است. 

    در صورت وجود بسته اینترنت، بسته هدیه تعویض یوسیم رزرو می‌‌شود و در صورت عدم وجود بسته اینترنت، بسته هدیه فورا فعال می‌گردد.

    اینترنت انارستان

    سیم‌کارت کودک و نوجوان انارستان هم یکی از سیم‌کارت‌های اعتباری رایگان همراه اول است که برای کودکان و نوجوانان (۶ تا ۱۸ سال) و همینطور اتباع طراحی شده است. این سیم‌کارت تمامی نیازهای مکالمه و پیامک این گروه سنی، امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم و پرسرعت، با بسته‌های متنوع و متناسب با سن آنها را فراهم می‌کند.

    همچنین کودکان و نوجوانان با استفاده از این سیم‌کارت می‌توانند از برنامه‌های جذاب و مفیدی بهره‌مند شوند.

    از ویژگی‌های سیم‌کارت انارستان باید به موارد زیر اشاره کرد:

    •  اولیه به میزان ۵۰۰ تومان
    •  امکان فعالسازی کلیه بسته‌های پیامک و طرح‌های تشویقی (فقط بسته‌های مکالمه و پیامک) مختص سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول
    • امکان مکالمه و ارسال پیامک در سراسر ایران با تعرفه مشابه سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول
    • فعال‌سازی خودکار سرویس اینترنت دوستدار کودک و نوجوان بر روی سیم‌کارت
    •  امکان استفاده رایگان از شبکه شاد
    • امکان استفاده از سرویس‌های محتوایی انارستان 
    • امکان ارسال درخواست سایت‌های مورد نیاز مشترکین در صفحه فهرست سپید

    هدیه شارژ بانوان

    سیم‌کارت‌های اعتباری که به نام یک خانم در پایگاه‌ داده اطلاعاتی همراه اول ثبت شده‌اند، می‌توانند ۳۰درصد بیشتر اعتبار دریافت کنند.

    هدیه تولد

    همراه اول در روز تولد مشترکان خود یکی از هدایای زیر را در نظر می‌گیرد:

    • ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون شبکه
    • بسته اینترنت ۲ گیگابایت یک روزه
    • ۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه ای

    هدیه جوانان

    کلیه مشترکین اعتباری زیر ۲۵ سال سن، علاوه‌بر دریافت شارژ مربوطه، یک بسته هدیه اینترنت می‌توانند دریافت کنند.

    هدیه شتاب در پرداخت

    همراه اول به کلیه مشترکین دائمی که قبض پایان دوره خود را تا ششم ماه و به‌صورت غیرحضوری پرداخت کنند، به انتخاب خود کاربر، یکی از هدایای زیر را می‌دهد:

    • یک روز مکالمه رایگان درون شبکه
    • ۲ گیگابایت اینترنت یک روزه رایگان
    • ۷۵ امتیاز باشگاه مشتریان

    دوشنبه‌سوری

    دوشنبه آخر هر ماه با شماره‌گیری #64*100* هدایایی به مشترکین خود اعطا می‌کند. هدایای در نظر گرفته برای هر دوشنبه سوری متنوع و متفاوت بوده و مشترکین هر ماه از هدایای آن ماه مطلع می‌گردند.

      این طرح برای کلیه مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان همراه اول قابل استفاده است. بسته‌های هدیه دوشنبه‌سوری به‌طور همزمان با سایر بسته‌های اینترنت و مکالمه مشترک فعال می‌شود.

    بسته‌های شب‌های روشن

    بسته‌های شب‌های روشن همراه اول شامل مکالمه از ساعت ۱۱ شب تا ۷ صبح است. کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند با شرکت دراین طرح و فعال کردن بسته، در ساعات تعیین شده از سرویس مکالمه نامحدود داخل شبکه برخوردار شوند. در خارج از ساعات ياد شده هزينه مكالمه‌های مشتركين با تعرفه عادي محاسبه مي‌شود.

    در این طرح مشترک امکان فعالسازی همزمان دو بسته از دو نوع متفاوت، مانند بسته شبانه و هفتگی، ندارد. کد دستوری این بسته‌ها #333*10* است. 

    شارژ فوق العاده

    در این طرح همراه اول که ویژه مشترکین اعتباری است، کاربران می‌توانند پس از خرید شارژ، شارژ هدیه هم دریافت کنند. مثلا،‌اگر ۱۰۰هزار ریال شارژ خرید‌شان باشد، ۱۵هزار ریال هم شارژ هدیه دریافت می‌کنند.

    روزهای گرم‌حرفی

    در این طرح که از اول دی ۹۳ شروع شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، تمام مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند فقط با پرداخت ۲۰هزار ریال در طول روز از ۶۰ دقیقه مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ بهره‌مند شوند. هر مشترک در طول روز فقط یک بسته می‌تواند بخرد.

    بسته‌های تخفیف‌دار پیامک

    با انتخاب و خرید بسته‌های مقرون‌به‌صرفه پیامک، مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان می‌توانند از تعرفه کمتری برای ارسال پیامک بهره‌مند شوند. سه روش فعالسازی، فروشگاه آنلاین، اپلیکیشن همراه من و کددستوری#31*10*  برای این طرح وجود دارد.

    بسته‌های تخفیف مکالمه

    یکی دیگر از طرح‌های تشویقی، بسته‌های تخفیف مکالمه است. با استفاده از این طرح مشترکین دائمی میتوانند با فعال نمودن بسته‌ها به انتخاب خود از تعرفه کمتری در هر دقیقه از مکالمات داخل شبکه بهره مند گردند. (۳۰درصد تخفیف و یا ۵۰درصد تخفیف برای تعرفه هر دقیقه مکالمه داخل شبکه)

    بسته اینترنت یک روزه همراه اول

    همراه اول، بسته‌های اینترنتی یک‌روزه متعددی ارائه داده است که با خرید بهترین آنها می‌توانید از مزایایی بسته‌ها بهره‌مند شوید. 

    حجم و قیمت‌های بسته‌های اینترنت یک روزه همراه اول از ۶۰ مگابایت به قیمت ۲۱۵۰ تومان تا ۳ گیگابایت ۱۳۳۰۰ تومان را شامل می‌شود. البته حجم ۶۰ مگابایت‌های یک روزه ویژه سیم‌کارت‌های اعتباری است که این حداقل حجم بسته‌های یک‌روزه برای سیم‌کارت‌های دایمی/اعتباری ۲۵۰ مگابایت، ۴۸۵۰ تومان است.

    بهترین بسته یک روزه اینترنت همراه اول

    بهترین بسته اینترنت همراه اول یک روزه از لحاظ اقتصادی، بسته ۳ گیگابایتی است. هرچند شما مبلغ بیشتری پرداخت می‌کنید اما با خیال راحت یک روز تمام می‌توانید از اینترنت استفاده کنید.

    بسته اینترنت هفتگی همراه اول

    بسته اینترنت هفتگی همراه اول

    حجم و قیمت‌های بسته‌های اینترنت هفتگی از ۲۰۰ مگابایت به ارزش ۵۹۰۰ تومان تا ۷ گیگابایت با قیمت ۳۸۰۰۰ تومان ارائه می‌شود.

    بهترین بسته اینترنت همراه اول هفتگی

    بهترین بسته اینترنت همراه اول هفتگی از نظر قیمت و حجم بسته ۷ گیگابایتی است. می‌توانید به جای اینکه هر روز هفته یک گیگابایت اینترنت روزانه تهیه کنید، بسته ۷ گیگابایتی هفتگی را بخرید. با این کار هر هفته حدود ۲۲۲۰۰ تومان صرفه‌جویی کرده‌اید.

    بسته اینترنت ماهانه همراه اول

    حجم و قیمت‌های بسته‌های اینترنت ماهانه برای مشترکین عادی از ۱ گیگابایت (۱۴۱۰۰ تومان) تا ۷ گیگابایت (۳۸۰۰۰ تومان) متغیر است.

    حجم و مدت بسته‌های اینترنتی ۲ گیگابایت تا ۷ گیگابایت ماهانه هم ویژه مشترکین جدید هم وجود دارد.

    همچنین صبحانت که از ۶ صبح تا ۱۲ ظهر است، ۱۲ گیگابایت ۳۰روزه با قیمت ۱۳هزار و ۴۰۰ تومان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

    یک نوع اینترنت نامحدود ۳۰روزه، ۱ بامداد تا ۱۱ صبح هم به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. این نوع اینترنت دارای سیاست مصرف منصفانه و اعمال محدودیت سرعت برای مصارف بالاتر از ۱۰۰ گیگابایت است.

    بهترین بسته اینترنت همراه اول ماهانه

    بین بسته‌های ماهانه همراه اول یک بسته محدودیت ساعتی دارد و به دو بسته مقداری حجم هدیه تعلق می‌گیرد که آن هم در ساعت‌های خاصی قابل استفاده هستند. نسبت به مصرف ماهیانه شما از اینترنت، پیشنهاد به‌صرفه ما بسته ۷ گیگابایت است که در مقایسه با بسته‌های دیگر، ارزان‌تر تمام می‌شود و در هر ساعتی که بخواهید می‌توانید از اینترنت استفاده کنید.

    چرا این مورد بهترین بسته اینترنت همراه اول ماهیانه است؟ بسته‌های اینترنتی کم‌حجم که زود تمام می شوند، می‌توانید از یک بسته اینترنت ۷ گیگابایتی با قیمت مناسب، استفاده خوبی ببرید.

    در صورتی که مصرف اینترنت بالایی دارید و البته مجبور نیستید هر ساعت از روز به اینترنت متصل باشید، بسته ۱۲ گیگابایتی آن از ساعت ۶ تا ۱۲ ظهر انتخاب خوبی است. اگر هم شب‌زنده‌دار هستید و می‌توانید از سکوت شب برای انجام دادن کارهای اینترنتی‌تان استفاده کنید، بسته نامحدود ۱ بامداد تا ۱۱ صبح هم انتخاب خوب و به‌صرفه‌ای است.

    بسته اینترنت ۶۰ روزه همراه اول

    یکی دیگر از بسته‌های اینترنت همراه اول، ۶۰ روزه است که ۶۱ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارد. 

    خرید بسته دو ماهه به صرفه‌تر است یا یک‌ماهه؟

    انتخاب بهترین بسته اینترنت همراه اول

    در بین خرید بسته‌های اینترنت شصت‌روزه همراه اول و خرید بسته‌ ماهانه پیشنهاد ما خرید بسته ۶۰ روزه است.

    اگر شما هر ماه یک بسته اینترنتی ۷ گیگابایتی تهیه کنید در دو ماه بابت ۱۴ گیگابایت مجبور به پرداخت ۷۶ هزار تومان هستید. در حالی‌که بسته ۱۲ گیگابایتی ۶۰ روزه، ۶۱ هزار و ۹۰۰ تومان و تقریبا ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان به‌صرفه‌تر است. کما اینکه اگر کارهای اینترنتی کمی دارید، فرصت ۲ ماهه برایتان مفید خواهد بود.

    بنابراین بهترین بسته اینترنت همراه اول دو ماهه در این مورد انتخاب بهتری است.

    بسته‌های بلند مدت اینترنت همراه اول

    همراه اول فقط دو نوع بسته اینترنتی بلندمدت ۲ و ۴ ماهه دارد که اولی ۱۲ و دومی ۱۵ گیگابایتی است.

    آیا بسته‌های اینترنت بلند مدت به‌صرفه‌تر هستند؟

    اینترنت بلندمدت، بسته‌های متنوعی ندارد و فقط یک مورد ۱۵ گیگابایتی در آن مشاهده می‌شود. اما در بسته‌های کوتاه‌مدت، بهترین مورد، بسته ۶۰ روزه است که به ازای هر گیگابایت باید ۵۱۵۸ تومان بپردازید.

    البته در صورت خرید این بسته در هر ماه ۶ گیگابایت اینترنت خواهید داشت بنابراین نباید مصرف اینترنت بالایی داشته باشید.

    استعلام اینترنت همراه اول

    برای استعلام اینترنت همراه اول، ۴ روش در دسترس است:

    کد دستوری حجم اینترنت همراه اول

    با استفاده از کدهای #1*100* و #320*10* می‌توانید متوجه مانده حجم اینترنت‌تان شوید. البته این کد با کد USSD باقیمانده اینترنت همراه اول در مودم‌های LTE این اپراتور متفاوت است. برای اطلاع از حجم باقی مانده مودم باید به پنل کاربری‌تان مراجعه کنید.

    استفاده از اپلیکیشن «همراه من»

    پس از نصب این اپلیکیشن، با شماره تلفن خودتان وارد حساب همراه اول خود شوید. در صفحه اول اپلیکیشن می‌توانید از حجم باقیمانده بسته اینترنت، علاوه‌بر مکالمه و پیامک، خود مطلع شوید.

    اطلاع از بسته اینترنت همراه اول با پیامک

    برای اطلاع از حجم‌ باقیمانده اینترنت همراه اول، عدد صفر لاتین (0) را به شماره ۸۰۸۰ ارسال کنید. سپس پیامکی برایتان ارسال می‌شود که در آن باقیمانده حجم اینترنت همراه اول ذکر شده است.

    مراجعه به سایت همراه من

    وارد سایت «همراه من» شوید و شماره تلفن خود و کد یکبار مصرفی که برایتان پیامک می‌شود را وارد کادر مربوطه کنید و بدین‌ترتیب وارد سایت و حساب کاربری خود شوید. در آنجا باقیمانده حجم اینترنت خود را مشاهده خواهید کرد.

    خرید بسته اینترنت همراه اول برای دیگران

    بهترین بسته اینترنت همراه اول

    با وارد کردن کد دستوری #۱* یا کد #۱۰۰* در تلفن همراه‌تان، در هر زمان از شبانه‌روز می‌توانید بسته‌های اینترنت برای دیگران بخرید. وقتی این کد را وارد کردید، چند گزینه برایتان نمایش داده می‌شود که باید گزینه مربوط به اینترنت را وارد کنید. سپس مراحل درخواست‌شده را ادامه دهید و بسته اینترنت همراه برای دیگران بخرید.

    همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن همراه من اینترنت همراه اول تهیه کنید.

    کد بسته اینترنت همراه اول

    مشترکین اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #126*10* و وارد کردن رمز شارژ، به صورت مستقیم بسته اینترنت خریداری و فعال کنند.

    همچنین مشترکین می توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #100* با سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول، اینترنت خریداری کنند.

    نکات مهم درباره‌ خرید بسته اینترنت همراه اول

    پیش از خرید بسته بهتر است چند مورد را مد نظر داشته باشید.

    • هزینه خرید بسته‌ها برای مشترکین دائمی روی قبض خواهد آمد و برای مشترکین اعتباری از شارژ کسر خواهد شد. همچنین برای مشترکین اعتباری مبلغ ۹ درصد مالیات ارزش افزوده در زمان فعال‌سازی سرویس کسر می‌شود.
    • قیمت هریک از بسته ها بدون احتساب مالیات نوشته شده است.
    • ترافیک مصرفی در صفحات منتخب داخلی با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه خواهد شد.

    جمع‌بندی راهنمای خرید بهترین بسته اینترنت همراه اول

    در این مقاله با بررسی مقدار حجم و مبلغ بسته‌ها به‌صرفه‌ترین و بهترین بسته‌ اینترنت همراه اول را به شما معرفی کردیم. کافی است با در نظر داشتن حجم مصرف اینترنت خود یکی از بسته‌های معرفی شده را انتخاب و تهیه کنید.   [see_also]17011[/see_also]

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید