راهنمای برند ایرانی؛ با تسکو و محصولات آن آشنا شوید

راهنمای برند ایرانی؛ با تسکو و محصولات آن آشنا شوید
راهنمای مطالعه

    برند تسکو یکی از برندهای موفق ایرانی در زمینه تولید و عرضه تجهیزات رایانه‌ای و تلفن هوشمند است. در این مطلب می‌خواهیم درباره این برند و محصولات آن صحبت کنیم.

    معرفی برند تسکو

    برند تسکو نشان تجاری شرکت توسن سیستم شرق است که در سال ۱۳۸۱ راه‌اندازی شده است. این شرکت کارش را با واردات تجهیزات و وسایل جانبی رایانه آغاز کرد. از آنجا که محصولاتی با کیفیت عالی وارد می‌کرد و با قیمتی مناسب به دست خریدار می‌رساند، به‌زودی شبکه مشتریان آن بسیار بزرگ شد و طرفداران زیادی پیدا کرد.

    به همین دلیل مدیران شرکت تصمیم گرفتند خودشان دست‌به‌کار شوند و پاسخگوی نیاز مشتریان باشند. از آنجا به بعد کار طراحی و ساخت انواع تجهیزات رایانه‌ای و بعدها تلفن هوشمند را خودشان در داخل کشور انجام دادند و روی این محصولات نام تسکو را که از حروف اول اسم شرکت گرفته شده است (Tosan System CO) گذاشتند. به این صورت برند تسکو شکل گرفت.

    محصولات برند تسکو در یک نگاه

    تسکو طیف گسترده‌ای از محصولات را به بازار عرضه می‌کند که برخی آنها قطعات و تجهیزات جانبی مربوط به رایانه، برخی مربوط به تلفن هوشمند، تسکو باکس و سایر محصولات از جمله وب‌کم و ریموت‌کنترل است. محصولات تسکو همگی از کیفیت عالی، ظاهر زیبا و قیمت مناسب برخوردارند. برخی از مهم‌ترین محصولات این شرکت عبارت‌اند از:

    • لوازم جانبی گیمینگ؛
    • پاور بانک و شارژر؛
    • هدفون، هدست و هندزفری؛
    • کیبورد و ماوس؛
    • انواع کابل؛
    • قطعات رایانه؛
    • ریموت کنترل؛
    • اسپیکر؛
    • هولدر یا نگهدارنده؛
    • تسکو باکس

    در ادامه محصولات تسکو را به‌طور کلی توضیح می‌دهیم و یکی دو مدل از هر گروه را معرفی خواهیم کرد تا با آنها بهتر آشنا شوید.

    لیست قیمت محصولات تسکو را ببینید

    ۱. لوازم جانبی گیمینگ تسکو؛ مناسب برای هر گیمر حرفه‌ای

    از آنجا که گیمرهای حرفه‌ای با بازی‌هایی سروکار دارند که به تجهیزات پیشرفته با سرعت و قدرت بالا نیاز دارد، باید یک‌سری محصولات مناسب خودشان را داشته باشند.

    برند تسکو مجموعه‌ای از لوازم جانبی گیمینگ بسیار باکیفیت ازجمله، ماوس، کول پد (خنک‌کننده)، کیبورد و نظایر آنها را ارائه می‌کند.

    دسته بازی تسکو

    تسکو انواع مختلفی از دسته بازی را تولید کرده که شامل مدل‌های با سیم و بی‌سیم می‌شود. این دسته‌های بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که در همان لحظه اول در دست گرفتن متوجه آن خواهید شد. اگر به دنبال کنترلری ارزان و خوش ساخت هستید می‌توانید سراغ دسه بازی تسکو مدل TG 135W یا مدل TG 117 بروید.

    کیبورد تسکو مدل GK 8126

    ption id="attachment_45588" align="alignnone" width="850"]محصولات برند تسکو عکس برگرفته از دیجی کالا

    یکی از کیبوردهای مخصوص بازی تسکو است. این کیبورد ۱۱۰ کلیدی است و با نورپردازی RGB زیبایش در هنگام بازی حس خوبی به گیمر منتقل می‌کند. بدنه آن طوری طراحی شده است که کاملا با استانداردهای حرفه‌ای کیبورد گیمینگ مطابقت داشته باشد. این کیبورد با سیم است و به درگاه USB رایانه متصل می‌شود.

    ماوس گیمینگ تسکو مدل GM 2025

    ption id="attachment_45589" align="alignnone" width="850"]برند تسکو - ماوس گیمینگ عکس برگرفته از سایت تسکو

    ماوس خوش‌دستی است که با هر دو دست می‌توان با آن بازی کرد. طراحی ارگونومیک آن باعث می‌شود مچ دستتان در ساعت‌های طولانی بازی خسته نشود و درد نگیرد. DPI این ماوس ۱۲۸۰۰ است؛ اما می‌توانید آن را با دقت ۲۵۰ هم تنظیم کنید. هشت کلید دارد که می‌توانید آنها را برای کارهای خاصی برنامه‌ریزی کنید.

    کول پد تسکو مدل GCLP 3140

    ption id="attachment_45590" align="alignnone" width="850"]برند تسکو - کول پد گیمینگ عکس برگرفته از وب‌سایت تسکو

    هر لپ‌تاپ گیمینگ به کول پد نیاز دارد تا در هنگام بازی داغ نکند. کول پد تسکو ۵ فن خنک‌کننده دارد. دکمه خاموش‌روشن و دکمه تنظیم سرعت حرکت فن در یک پنل روی خود فن قرار گرفته‌اند که کارتان را راحت می‌کند. دو درگاه USB 2 دارد که می‌توانید آن را به لپ‌تاپ متصل کنید. کول پد برند تسکو برای لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی ساخته شده و نورپردازی RGB هم دارد.

    لیست لوازم گیمینگ تسکو

    ۲. پاور بانک تسکو؛ سبک و قابل‌حمل

    تسکو فقط پاوربانک‌های قابل‌حمل تولید می‌کند. این پاوربانک‌ها در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی ارائه می‌شوند و می‌توانید هر جا لازم باشد آن را ببرید و تلفن‌تان را به آن متصل کنید.

    پاوربانک تسکو مدل TP 876L

    ption id="attachment_45591" align="alignnone" width="850"]برند تسکو - پاور بانک عکس برگرفته از دیجی کالا

    این پاوربانک با ظرفیت ۲۰هزار میلی‌آمپرساعت، پاوربانکی بسیار قدرتمند با طراحی زیبا و وزنی سبک است. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این پاوربانک نمایش میزان شارژ به‌شکل دیجیتال است.

    ۲ درگاه خروجی دارد که هم برای USB 2، هم برای USB نوع C و هم برای میکرو USB به‌منظور شارژ پاوربانک تسکو طراحی شده‌اند. برای پرشدن کامل آن ۱۰ ساعت زمان لازم است.

    [related]44195[/related]

    ۳. هدفون، هدست و هندزفری تسکو

    برند تسکو هدفون، هدست و هندزفری‌های باکیفیتی را در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف ارائه می‌کند که برخی از آنها با سیم و برخی دیگر بی‌سیم بلوتوثی هستند. طراحی این هدست‌ها بسیار جذاب و چشم‌نواز است و البته از وضوح صدای بسیار خوبی برخوردارند.

    هدست TH 5151

    ption id="attachment_45592" align="alignnone" width="850"]برند تسکو - هدست عکس برگرفته از دیجی کالا

    این هدست در یک کلام طراحی خفنی دارد! رنگ‌ها و فرم میکروفون آن شیک و جذاب است. یکی از مزایای این هدست این است که کاپ‌های آن نیمه‌بسته هستند و به همین دلیل از بیرون صدای خیلی کمی از آن شنیده می‌شود.

    با کابل جک ۳.۵ میلی‌متری و USB می‌توانید هدست تسکو را به رایانه یا دستگاه‌های دیگر متصل کنید. هدبند آن از چرم مصنوعی ساخته شده و سعی بر آن بوده است که سبک باشد تا سر کاربر را اذیت نکند.

    میکروفون آن هم حالت مزاحم ندارد؛‌ می‌توانید خیلی راحت آن را به‌سمت بالا بچرخانید. جنس کابل شارژر هدست تسکو از کتان است و دو متر طول دارد.

    ایرفون یا هدفون تسکو مدل TH 5062

     این مدل هندزفری توگوشی است و با کابل جک ۳.۵ میلی‌متری به تلفن هوشمندتان متصل می‌شود.

    روی هندزفری برند تسکو دکمه‌های مختلفی از جمله دکمه پاسخ‌دادن به تماس تلفنی و قطع یا پخش موسیقی قرار داده‌اند. طول کابل آن ۱.۲ متر است و جنس روکش سیم آن از پی‌وی‌سی است که مقاومت سیم آن را افزایش می‌دهد.

    لیست لوازم بهترین هدفون و هدست تسکو

    ۴. کیبورد و ماوس تسکو؛ دو محصول در یک مجموعه

    ption id="attachment_45593" align="alignnone" width="850"]برند تسکو - ماوس و کیبورد عکس برگرفته از وب‌سایت تسکو

    تسکو علاوه بر مدل‌های گیمینگ، ماوس و کیبورد را در مدل‌های ساده هم تولید می‌کند. برخی از آنها بی‌سیم هستند و برخی دیگر دارای سیم بوده و باید با کابل USB به دستگاه موردنظر شما متصل شوند.

    ماوس و کیبورد مدل TKM 7019W

    این مجموعه محصولی منحصربه‌فرد از برند تسکو است و برای بیشتر افرادی که با رایانه کار می‌کنند مناسب است. می‌توانید آنها را به‌صورت بی‌سیم به رایانه یا لپ‌تاپ متصل کنید. رابط آن از نوع دانگل USB است. کیبورد تسکو در این مدل ۱۰۴ کلیدی است و ماوس اپتیکال آن ۳ کلید دارد. دقت ماوس این ماوس تسکو هم ۱۲۰۰ DPI است.

    لیست قیمت کیبورد و ماوس تسکو

    ۵. انواع کابل تسکو؛ شارژر و تبدیل

    تسکو کابل‌های بسیار باکیفیتی هم تولید می‌کند. انواع کابل‌ها از کابل شارژر گرفته تا تبدیل، در طرح‌ها و مدل‌های مختلف ارائه می‌شوند.

    کابل TCA 204 تسکو

    ption id="attachment_45594" align="alignnone" width="850"]برند تسکو - کابل عکس برگرفته از وب‌سایت تسکو

    این کابل یکی از مدل‌های کابل شارژ تسکو است که روکش آن از پارچه کتانِ بافته‌شده است و یک متر طول دارد. روکش این کابل باعث می‌شود در برابر قطعی سیم به‌خاطر کشیدن و خم‌شدن مقاومت بالایی داشته باشد.

    یک سرِ کابل برند تسکو کانکتور اندروید است و سر دیگر آن USB است. هم برای شارژ و هم برای انتقال داده مناسب است. بنابراین می‌توانید گوشی را با آن به لپ‌تاپ یا رایانه وصل کنید و فایل‌ها را انتقال دهید.

    کابل TCC 202 تسکو

    ption id="attachment_45595" align="alignnone" width="850"]برند تسکو - کابل عکس برگرفته از وب‌سایت تسکو

    این کابل روکش پی‌وی‌سی محکمی دارد که باعث می‌شود در برابر قطعی رشته‌های سیم مقاوم باشد. طول آن یک متر است و تفاوتش با کابل‌های TCA این است که در این کابل‌ها یک سر آن USB نوع C و سر دیگر USB معمولی است. می‌توانید از این کابل برند تسکو هم برای شارژ و هم انتقال داده بین دستگاه‌های مختلف استفاده کنید.

    ۶. کول پد تسکو؛ کاهش سریع دمای تجهیزات

    ption id="attachment_45596" align="alignnone" width="850"]برند تسکو - کول پد عکس برگرفته از دیجی کالا

    برند تسکو کول پد را در دو مدل معمولی و گیمینگ طراحی می‌کند که یکی برای لپ‌تاپ معمولی و دیگری برای لپ‌تاپ گیمینگ است. همان طور که می‌دانیم، بازی‌ها به‌شدت دمای دستگاه را افزایش می‌دهند و لازم است فن قدرتمندی داشته باشند که آنها را به‌سرعت خنک کند.

    کول پد گیمینگ را در بخش اول این مطلب توضیح دادیم. در این قسمت یک مدل دیگر را برای لپ‌تاپ‌های عادی معرفی می‌کنیم.

    کول پد مدل TCLP 3101

    این کول پد برای کاهش دمای لپ‌تاپ‌های ۱۵.۴ اینچی مناسب است. دو عدد فن دارد که جریان هوای خنک را به لپ‌تاپ وارد می‌کند و از آن طرف هوای گرم را از آن خارج می‌کند. دو درگاه USB دارد و سرعت فن آن ۱۲۰۰ RPM است. بدنه این کول پد از پی‌وی‌سی است و بسیار محکم است.

    ۷. اسپیکر تسکو؛ صدایی واضح و شفاف

    اسپیکرهای تسکو بسیار محبوب هستند. به‌طورکلی تسکو دو نوع اسپیکر تولید می‌کند که یکی از آنها ثابت است و باید روی میزکار قرار دهید و دیگری قابل‌حمل است و می‌توانید با خودتان به سفر یا گردش ببرید. اسپیکرهای برند تسکو با صدایی شفاف و واضح، به شما کمک می‌کنند موسیقی، فیلم و ویدیوهای موردعلاقه‌تان را در هر جایی که هستید گوش بدهید.

    اسپیکر تسکو مدل TS 2060

    ption id="attachment_45597" align="alignnone" width="850"]برند تسکو - اسپیکر ثابت عکس برگرفته از وب‌سایت تسکو

    این اسپیکر تسکو دو تکه و از نوع ثابت است که به برق شهری متکی است و به رایانه، لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی متصل می‌شود. وضوح صدای این اسپیکر ۸۰ دسی‌بل است. همچنین دو درگاه خروجی، ورودی میکروفون و دکمه تنظیم صدا روی آن قرار داده شده است. توان اسمی آن هم ۳۵۰ وات است.

    اسپیکر همراه تسکو مدل TS 2311

    ption id="attachment_45598" align="alignnone" width="850"]برند تسکو - اسپیکر قابل‌حمل عکس برگرفته از وب‌سایت تسکو

    این مدل قابل‌حمل است و وجود LEDهای رنگی در طراحی آن باعث زیبایی آن شده است. این اسپیکر جایگاه تلفن همراه هم دارد و می‌توانید در پیک‌نیک یا گردش‌های بیرون از منزل آن را همراه ببرید. برای متصل‌کردن آن باید از بلوتوث ۵.۰ استفاده کنید. این اسپیکر باتری‌خور است و باتری لیتیومی آن با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپر، قابل‌شارژ است. وضوح صدای آن ۷۵ دسی‌بل و توان اسمی آن ۳۸۰ وات است. این اسپیکر تا ۱۰ متر فاصله را پشتیبانی می‌کند.

    لیست قیمت بهترین اسپیکرهای تسکو

    ۸. هولدر موبایل تسکو؛ سبک و جمع‌وجور

    ption id="attachment_45599" align="alignnone" width="850"]برند تسکو - هولدر موبایل عکس برگرفته از وب‌سایت تسکو

    هولدر یا نگهدارنده، دستگاهی است که در خودرو قرار می‌دهید و گوشی‌تان را برایتان نگه می‌دارد تا دست‌هایتان آزاد باشد؛ مخصوصا وقتی که در هنگام رانندگی نیاز دارید از نقشه استفاده کنید.

    هولدر تسکو مدل TH 1216

    این هولدر وزن بسیار کمی دارد و ابعادش جمع‌وجور است. به همین دلیل می‌توانید به‌راحتی آن را روی داشبورد خودرو نصب کنید. این هولدر از جنس سیلیکون است و می‌تواند بیشتر گوشی‌های ۳ تا ۷ اینچی را تحمل کند.

    ۹. تسکو باکس؛ هوشمندسازی تلویزیون معمولی

    ption id="attachment_45600" align="alignnone" width="850"]برند تسکو - تسکو باکس عکس برگرفته از وب‌سایت تسکو

    همان طور که احتمالا می‌دانید اندروید باکس نوعی دستگاه است که با کمک آن می‌توانید تلویزیون معمولی را به تلویزیون هوشمند تبدیل کنید. برند تسکو اندروید باکس مخصوص خودش را با عنوان تسکو باکس به بازار عرضه کرده است.

    با تسکو باکس مدل تب اکو (TAB ECO) می‌توانید از سیستم عامل اندروید و اپلیکیشن‌های مختلف آن در تلویزیونی معمولی استفاده کنید.

    قابلیت‌های تسکو باکس

    تسکو باکس به شما امکان می‌دهد درست مانند یک تلفن هوشمند یا تبلت از تلویزیون استفاده کنید. انگار تلویزیون شما به یک رایانه خانگی تبدیل شده است. می‌توانید در تلویزیون بازی کنید، در اینترنت بچرخید، فیلم و سریال ببینید، موسیقی آنلاین گوش کنید و حتی از اسکایپ و سایر شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

    در تسکو باکس به گوگل پلی استور، مایکت، کافه بازار و نظایر آنها هم دسترسی خواهید داشت.

    این باکس از اندروید ۱۰ و بلوتوث ۴.۰ استفاده می‌کند. می‌توانید آن را به‌شکل بی‌سیم و با استفاده از وای‌فای یا به‌شکل مستقیم از طریق پورت LAN به مودم متصل کنید تا به اینترنت دسترسی داشته باشید.

    ظرفیت داخلی تسکو باکس ۲ گیگابایت است؛ اما می‌توانید در آن از کارت حافظه هم استفاده کنید.

    این دستگاه همراه خودش کابل HDMI، آداپتور و ریموت کنترل هم دارد و نیازی نیست آنها را جداگانه بخرید.

    جمع‌بندی راهنمای برند تسکو

    اگر به‌دنبال لوازم جانبی کامپیوتر یا تجهیزات تلفن‌همراه با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید، تسکو یکی از برندهای موفق ایرانی است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. برند تسکو از زمان شروع تا کنون در حال پیشرفت بوده است. محصولات برند تسکو در بازار داخل حرفی برای گفتن دارند و با قیمت‌های سرسام‌آور محصولات وارداتی می‌توان روی کیفیت بالای این محصولات مقرون‌به‌صرفه حساب کرد. اگر تجربه استفاده از محصولات برند تسکو را دارید، لطفا دلیل رضایت یا عدم رضایت از آنها را با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. [see_also]44196[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید