بررسی گلکسی A22 5G؛ مزایا، معایب و گوشی‌های جایگزین بهتر

بررسی گلکسی A22 5G؛ مزایا، معایب و گوشی‌های جایگزین بهتر
راهنمای مطالعه

    بررسی گلکسی A22 5G نشان می‌دهد این گوشی با پردازنده دیمنسیتی 700 نسبت گلکسی A22 4G برتری‌هایی دارد اما در برابر گوشی‌های هم‌قیمت چقدر ارزش خرید دارد؟

    گوشی A22 5G در رده محصولات میان‌رده مقرون به صرفه سری گلکسی A سامسونگ قرار می‌گیرد که با هدف جذب کاربرانی با بودجه محدود که قصد استفاده از 5G را دارند، به بازار عرضه شده است.

    با این حال، سامسونگ با توجه به برچسب قیمتی حدود ۶.۴ میلیون تومانی (نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه/ ۶گیگابایت رم) که برای محصول 5G میان‌رده خود در نظر گرفته، رقابت بسیار سختی را در مقابل شیائومی دارد.

    شاید تصویر کنید بین سامسونگ گلکسی A22 4G و 5G تنها تفاوت پشتیبانی از نسل پنجم شبکه است اما اختلاف سخت‌افزاری آنقدر زیاد است که عملا آنها را به دو گوشی متفاوت بدل کرده است.

    در بررسی گلکسی A22 5G، نقاط قوت و ضعف گوشی را نسبت به رقبای همرده آشکار می‌‌کنیم تا بهتر بتوانید درباره آن تصمیم بگیرید.

    مشخصات عمومی گلکسی A22 5G

    بررسی گلکسی A22 5G

    سامسونگ در تیر ماه سال جاری، گوشی گلکسی A22 5G را در نسخه‌هایی با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم به بازار عرضه کرد.

    در زمان بررسی گلکسی A22 5G این گوشی به سیستم عامل اندروید ۱۱ با پوسته One UI 3.1 مجهز است. از آنجا که این گوشی از محصولات جدید سامسونگ به حساب می‌آید، دستکم ۲ نسخه آینده اندروید برای گلکسی A22 5G منتشر شود.

    با این حساب، اگر یکی از معیارهای شما برای خرید گوشی هوشمند پشتیبانی نرم‌افزاری باشد، گلکسی A22 5G در رده‌ محصولات میان‌رده و مقرون به صرفه گزینه مناسبی است.

    گلکسی A22 4G در محدوده قیمت ۶ میلیون تومان با این گوشی‌ها رقابت می‌کند:

    [table id=936 /]

    طراحی؛ ساده و استاندارد

    بررسی گلکسی A22 5G طراحی گلکسی A22 5G

    گوشی گلکسی A22 5G وزنی حدود ۲۰۳ گرم دارد که۲۰ گرم سنگین‌تر گلکسی A22 4G است، با این حال از لحاظ شکل و فرم، تفاوت زیادی با نسخه 4G ندارد.

    فریم و قاب پشتی گوشی تماما از جنس پلاستیک نسبتا مرغوب است و ویژگی مات بودن آن، سبب می‌شود تا اثر انگشت روی بدنه گوشی نیوفتد. یکی از نقاط ضعف گلکسی A22 5G نرم بودن پنل پشتی است که با کمترین فشار به راحتی تو می‌رود.

    ضخامت و ابعاد گوشی بسیار خوب و ظریف طراحی شده و در یک دست نیز احساس راحتی خواهید داشت. روی سمت راست فریم گوشی، ما شاهد دکمه‌های کنترل بلندی صدا و پاور هستیم و دکمه‌ پاور، میزبان حسگر اثر انگشت هم است.

    [bs-quote quote="گلکسی A22 5G فاقد گواهی‌های IP و محافظ گوریلا گلس است که آن را بسیار آسیب‌پذیر می‌کند" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    دیگر نکته مهم در بررسی گلکسی A22 5G فقدان گواهی‌های IP است و بدین ترتیب گوشی در مقابل پاشش آب یا گرد و غبار مقاوم نیست.

    از سوی دیگر A22 5G لایه محافظتی گوریلا گلس روی صفحه‌نمایش خود ندارد که گوشی را آسیب‌پذیرتر از همیشه می‌کند.

    گوشی در نمای روبه‌رو، صفحه‌نمایشی کاملا مسطح را به ما نشان می‌دهد که حاشیه‌های نسبتا زیادی هم دارد.

    در قسمت پشت دستگاه، ماژول دوربین با سه لنز و فلش LED در گوشه سمت چپ بدنه قرار گرفته است. برآمدگی ماژول دوربین بسیار کم است که باعث شده پنل ظاهری یک‌دست تر داشته باشد.

    سامسونگ گلکسی A22 4G در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز نعنایی و یاسی به بازار عرضه شده که گزینه‌های مطلوب و متنوعی در نوع خود هستند.

    گزینه‌های هم قیمت با گواهی IP یا گوریلا گلس
    • شیائومی ردمی نوت 10 (گوریلا گلس ۳ و IP53)
    • شیائومی پوکو X3 پرو (گوریلا گلس ۶ و IP53)
    • شیائومی پوکو M4 پرو (گوریلا گلس ۳ و IP53)
    • گلکسی A32 (گوریلا گلس ۵)

    [table id=937 /]

    نمایشگر؛ نقطه ضعف گلکسی A22 5G

    بررسی گلکسی A22 5G نمایشگر گلکسی A22 5G

    گلکسی A22 5G به یک نمایشگر با پنل TFT و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز مجهز است. این پنل از نظر کنتراست، سطح جزییات و غنای رنگی در سطحی پایین‌تر از نمایشگر سوپرامولد قرار دارد و اگر کیفیت نمایشگر برایتان مهم است، همین حالا از خرید گلکسی A22 5G صرف نظر کنید.

    سامسونگ با تعبیه نمایشگر با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم ۳۹۹ پیکسل بر اینچ سعی کرده نبود سوپر امولد را جبران کند. با این وجود گوشی در نمایش رنگ‌های سبز و آبی ضعف دارد اما مثل دیگر نمایشگرهای TFT از زوایای کناری رنگ‌ها به هم نمی‌ریزد.

    [bs-quote quote="اگر نمایشگر برایتان مهم است قید خرید گلکسی A22 5G را بزنید" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    در بررسی گلکسی A22 5G حداکثر روشنایی به دست آمده در حالت دستی به عدد ۳۸۵ نیت می‌رسد که نسبت به گلکسی A22 4G با ۵۶۸ نیت، شاهد اختلاف فاحشی هستیم.

    صفحه‌نمایش حالت خودکاری برای افزایش نور صفحه ندارد و در مجموع، در محیط‌های پرنور و فضای باز، تجربه‌ جالبی با A22 5G نخواهید داشت.

    دیگر مورد مهم در بررسی گلکسی A22 5G پشتیبانی از دو گزینه ۶۰ هرتز (استاندارد) و ۹۰ هرتز (بالا) برای نرخ تازه‌سازی خود است که تجربه روانی را همراه دارد اما از نرخ تازه‌سازی تطبیقی پشتیبانی نمی‌کند.

    با این حساب، هنگام بازی یا تماشای ویدیو با گلکسی A22 5G گزینه‌ ۹۰ هرتز انتخاب بهتری است، در غیر این صورت، برای صرفه‌جویی در مصرف باتری، به صورت دستی به گزینه ۶۰ هرتز بازگردید.

    گوشی‌های جایگزین گلکسی A22 5G با نمایشگر بهتر و قیمت مشابه:
    • گلسی A32 (سوپرآمولد ۹۰ هرتز با تراکم ۴۱۱ پیکسل بر اینچ)
    • شیائومی پوکو X3 پرو (IPS نرخ ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از HDR10)
    • شیائومی پوکو M4 پرو (IPS نرخ ۹۰ هرتز با تراکم ۳۹۹ پیکسل بر اینچ)
    • شیائومی ردمی نوت 10S (آمولد با تراکم ۴۰۹ پیکسل بر اینچ)

    [table id=938 /]

    دوربین؛ قربانی قابلیت 5G

    بررسی گلکسی A22 5G دوربین گلکسی A22 5G

    سامسونگ برای گلکسی A22 45 از سه سنسور عریض ۴۸ مگاپیکسلی، فوق‌عریض ۸ و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده. دوربین سلفی هم ۸ مگاپیکسلی است که نسبت به مدل 4G عقبگرد محسوب می‌شود.

    در حالت معمول، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی A22 5G، تصاویری با وضوح ۱۲ مگاپیکسل ثبت می‌کند. با نگاهی منصفانه متوجه می‌شویم که کیفیت تصاویر ثبت شده در سطح قابل قبولی قرار دارند اما فوق‌العاده نیستند.

    گستره پویایی تصاویر معمولی و میزان روشنایی و وضوح استاندارد است. در حالت ۱۲ مگاپیکسل، دو گزینه Auto HDR و Scene optimizer که به بهبودی رنگ و تثبیت صحنه کمک می‌کنند، قابل استفاده هستند.

    [bs-quote quote="دوربین اصلی فاقد لرزشگیر است و در شب و روز عملکرد متوسطی دارد" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    وقتی به حالت عکاسی ۴۸ مگاپیکسل می‌رویم، خبری از دو گزینه‌ای که گفتیم نیست و با اینکه جزییات بیشتر می‌شود، اما نوردهی و کیفیت سایه‌ها کاهش می‌یابد.

    در بررسی گلکسی A22 5G از نظر زوم نمی‌توان توقع خاصی داشت چون خبری از زوم اپتیکال و لنز تله نیست. با این حال تصاویری که روی زوم دو برابر گرفته می‌شوند، آنقدر خوب هستند که برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی مناسب باشند.

    متاسفانه نبود لرزشگیر خودکار در A22 5G باعث می‌شود تا تصاویری که در حال حرکت گرفته می‌شود، کیفیت مطلوبی نداشته باشند که این را می‌توان به لیست ضعف‌های اصلی این گوشی اضافه کرد.

    هر دو دوربین عریض و فوق‌عریض A22 5G از قابلیت عکاسی شب پشتیبانی می‌کنند. در تست‌های انجام شده، تصاویر دریافتی با دوربین اصلی از گستره پویایی و نویز نسبتا پایین‌تری برخوردار است.

    در نقطه‌ مقابل، سنسور فوق‌عریض تصاویری با کیفیت پایین‌تر و نویز بیشتر در حالت شب ثبت می‌کند. همچنین وضوح تصاویر فوق‌عریض، به خاطر استفاده از سنسور ۵ مگاپیکسلی چنگی به دل نمی‌زند.

    تصویربرداری در حالت پرتره A22 5G به طرز شگفت‌آوری نتایح مثبت به همراه داشت که برای یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه بسیار عالی است. با اینکه مشکلات فوکوس خودکار در این حالت نیز دیده می‌شود، اما افکت بوکه پس‌زمینه بسیار خوب کار می‌کند و کیفیت تصاویر ارائه شده در این حالت، می‌تواند شما را راضی کند.

    [bs-quote quote="کیفیت تصاویر سلفی چنگی به دل نمی‌زند" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    گلکسی A22 5G در بخش عکاسی سلفی مجهز به لنز ۸ مگاپیکسلی است که تصاویر نسبتا با کیفیتی را از نظر سطح جزییات و رنگ‌ها ثبت می‌کند.

    با این حال گستره پویایی تصویر در محیط‌هایی مانند زیر نور خورشید دچار مشکل می‌شود و تصاویر خوبی را نمی‌توانیم ثبت کنیم.

    گلکسی A22 5G در بخش ضبط ویدیو محدودیت‌های خاص خود را دارد و می‌توان مشکل فوکوس را در حالت فیلم‌برداری مشاهده کرد.

    در بررسی گلکسی A22 5G متوجه شدیم که در این گوش خبری از فیلمبرداری با نرخ ۶۰ فریم نیست و بهترین گزینه در دسترس فیلم‌برداری 2K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه است. گزینه‌های 720p@30fps و 1080p@30fps نیز در دسترس هستند. در فیلمبرداری با لنز فوق‌عریض هم فقط به گزینه 1080p@30fps دسترسی دارید.

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی A22 5G (منبع: GSMArena): (برای نمایش تصویر در ابعاد بزرگتر کلیک کنید.)

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی A22 5G در حالت ۴۸ مگاپیکسلی:

    [gallery link="file" ids="45449,45456,45457"]

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی A22 5G در شب:

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی A22 4G در حالت ۴۸ مگاپیکسل در شب:

    [gallery link="file" ids="45471,45472,45473"]

    تصاویر دوربین فوق‌عریض گلکسی A22 5G در شب:

    [gallery link="file" ids="45466,45465,45464"]

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی A22 5G در حالت پرتره:

    [gallery link="file" ids="45467,45468"]

    تصاویر دوربین سلفی گلکسی A22 5G:

    [gallery link="file" ids="45470,45469"]

    گزینه‌های هم قیمت  گلکسی A22 5G با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی:
    • شیائومی ردمی نوت 10S (فیلم‌برداری 4K@30fps)
    • شیائومی Mi 10 Lite 5G (فیلم‌برداری 4K@30Fps) 
    • گلکسی A32 و M32 (دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی)

    [table id=940 /]

    عملکرد پردازنده؛ نه چندان قدرتمند

    در ادامه بررسی گلکسی A22 5G نوبت ببه قدرت سخت‌افزاری می‌رسد که بر تراشه دیمنسیتی ۷۲۰ با لیتوگرافی ۷ نانومتری متکی است.

    این چیپ از ۸ هسته Cortex-A76 و Cortex-A55 با پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 برای عملیات‌های پردازشی استفاده می‌کند که رقابتی البته سخت و نفس‌گیر با رقبای همرده و قیمت خود دارد.

    [bs-quote quote="پردازنده گلکسی A22 5G برنامه‌ها را روان اجرا می‌کند اما برای اجرای بازی مناسب نیست" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    بازدهی و عملکرد دیمنسیتی ۷۲۰ نسبت به مدیاتک هلیو G80 در A22 4G کمی بهتر است، با این حال تفاوت فاحشی را در عملیات‌هایی مانند اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی از خود نشان نمی‌دهد.

    برای مثال، در اجرای بازی‌هایی مانند Call of Duty Mobile، برای دریافت عملکردی مناسب، باید تنظیمات گرافیکی را روی مدیوم تنظیم کنید. این تراشه در اجرای آسفالت ۹ کمی لگ می‌زند و پابجی موبایل را هم بدون بگ اما نه چندان اجرا می‌کند.

    با اینکه عملکرد پردازنده ضعیف نیست اما وقتی به رقبای هم‌رده و قیمت این گوشی نگاه می‌اندازیم، می‌بینیم که گزینه‌های جالب‌تر با قدرت پردازشی بهتری وجود دارد.

    همانطور که در جدول زیر می‌بینید در این رده، گوشی پوکو X3 پرو قرار دارد که مشخصات تراشه هیولای آن A22 5G را کاملا از گردونه رقابت بیرون می‌کند.

    اگر قدرت پردازنده برایتان اولویت دارد در همین رده قیمتی سراغ این گوشی‌ها بروید.:
    • شیائومی پوکو X3 پرو
    • شیائومی ردمی نوت 10S
    • پوکو M4 Pro 5G

    [accordions]

    [accordion title="جدول جامع مقایسه پردازنده‌های گوشی‌های هم‌قیمت" load="hide"][wpdatatable id=37][/accordion]

    [/accordions]

    پیکربندی حافظه؛ گزینه‌های متنوع

    گوشی گلکسی A22 5G سامسونگ در نسخه‌های مختلفی عرضه شده که دست شما را برای انتخاب در بازه‌های قیمتی مختلف باز می‌گذارد. نسخه‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم، گزینه‌هایی هستند که برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

    همچنین A22 5G از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید حافظه داخلی را با استفاده از این درگاه افزایش دهید.

    [table id=941 /]

    [related]39016[/related]

    باتری؛ یک روز شارژدهی با خیالی راحت

    گلکسی A22 5G در قسمت شارژدهی می‌درخشد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توجه به تراشه کم مصرف دیمنسیتی به راحتی می‌تواند شما را یک روز کامل پشتیبانی کند.

    در بررسی گلکسی A22 5G با یک ساعت بازی Call of Duty Mobile، به میزان ۱۶ تا ۱۸ ساعت از شارژ گوشی کم می‌شود که رقم مناسبی است. همچنین این گوشی در تست مقاومت به نمره قابل قبول ۱۱۸ ساعت دست پیدا کرده است.

    [bs-quote quote="گوشی شارژدهی بالایی دارد که برای یک روز کامل کفایت می‌کند اما کند شارژ می‌شود" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    گلکسی A22 5G با یک بار شارژ کامل باتری، امکان ۱۵ ساعت ۴۹ دقیقه تماشای ویدیو، ۱۶ ساعت و ۱۶ دقیقه وب‌گردی یا ۲۹ ساعت مکالمه تلفنی 3G را فراهم می‌کند.

    با این حل دیگر نقطه ضعف گلکسی A22 5G به شارژر کند ۱۵ وات بهره می‌برد که شارژ گوشی با آن از صفر تا صد چیزی حدود ۲ ساعت و ۲۹ دقیقه از شما زمان می‌برد.

    در نیم ساعت هم گوشی تنها ۲۳ درصد شارژ می‌شود که نامید کننده است.

    گوشی‌های جایگزین گلکسی A22 5G با ظرفیت باتری یا توان شارژ بهتر:
    • پوکو M4 Pro 5G: باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت / ۳۳ وات
    • شیائومی پوکو X3 پرو: باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت / ۳۳ وات 
    • ردمی نوت 10S: باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت / ۳۳ وات

    [table id=942 /]

    امکانات؛ اسپیکر ناامیدکننده

    گلکسی A22 5G دارای امکانات مناسبی است که به عنوان یک محصول میان‌رده که می‌خواهد مقرون به صرفه هم باشد، توانایی برآورده کردن نیازهای کاربر را دارد.

    همانطور که ابتدای برری گلکسی A22 5G گفتیم حسگر اثر انگشت یکپارچه با کلید پاور عملکرد سریع و مناسبی دارد. جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در قاب پایین دستگاه جا خوش کرده و در کنارش، پورت USB-C 2.0 مشاهده می‌شود.

    اسپیکرهای A22 5G تک کاناله هستند و ویژگی خاصی ندارند. در حجم صدای بالا، نویز قابل تشخیص است و با توجه به اینکه فقط در یک طرف گوشی، اسپیکر داریم، هنگام انجام بازی‌هایی مانند Call of Duty Mobile، قرارگیری دست به طور ناخواسته روی اسپیکر باعث می‌شود عملا صدا را خفه کنیم.

    قسمت اسلات کارت حافظه از بخش سیم‌کارت‌ها جدا است و در لبه سمت چپ گوشی تعبیه شده است. بنابراین می‌تواند همزمان از دو سیم کارت و کارت حافظه استفاده کنید.

    [table id=932 /]

    نمرات گلکسی A22 5G

    گلکسی A22 5G با پردازنده ۷ نانومتری دیمنسیتی ۷۲۰ در آزمون چند هسته‌ای بنجمارک گیک‌بنچ ۵ به امتیاز ۱۷۱۹ و در آزمون تک‌هسته‌ای به نمره ۵۶۰ رسیده است. همچنین در تست‌های آنتوتو ۸ و ۹ به ترتیب امتیازات ۲۴۲۱۵۵ و ۲۲۳۱۸۸ را کسب کرده است.

    در ادامه بررسی گلکسی A22 4G نگاهی به مزایا و معایب این گوشی خواهیم داشت. 

    [table id=943 /]

    مزایا گلکسی A22 5G از دید کاربران

    پردازنده ۷ نانومتری

    استفاده از پردازنده ۷ نانومتری دیمنسیتی 720 5G باعث شده که هم قابلیت ارتباطی 5G را در این گوشی میان‌رده تجربه کنیم و نسبت به گوشی A22 4G، بازدهی پردازشی بهتری را در برخی موارد مثل انجام بازی‌های گرافیکی شاهد باشیم.

    شارژدهی فوق‌العاده

    استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در کنار تراشه کم مصرف باعث شارژدهی یک یا حتی دور روزه شده و رضایت کاربران را به همراه داشته است.

    نرخ رفرش ۹۰ هرتز

    هرچند سامسونگ برای این گوشی از پنل‌های با کیفیت سوپر امولد استفاده نکرده اما نرخ رفرش ۹۰ هرتزی باعث تجربه روان حین کار با اپ‌ها یا اجرای بازی می‌شود.

    معایب گلکسی A22 5G از دید کاربران

    نمایشگر با پنل TFT

    نمایشگرهای TFT به خاطر کنتراست و غنای رنگ بسیار پایین مدت‌هاست تقریبا از بازار موبایل کنار رفته‌اند و استفاده از آن باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده است.

    دوربین متوسط

    عدم وجود لرزشگیر خودکار  و مشکل فوکوس خودکار در هنگام عکاسی و فیلم‌برداری از نقطه ضعف‌های A22 5G محسوب می‌شود. عکس‌های دوربین سلفی هم با وضوح ۸ مگاپیکسلی بعید است شما را راضی کند.

    شارژر ۱۵ وات

    با وجود حجم بالای باتری گلکسی A22 4G، استفاده از شارزر ۱۵ وات باعث شده شارژ کامل گوشی بیش از ۲ ساعت طول بکشد که بسیار کلافه کننده است.

    فیلم‌برداری حداکثر تا 1080p/30FPS

    نهایت کیفیت و رزولوشنی که می‌توان در حالت فیلم‌برداری گلکسی A22 4G گرفت، 1080p/30FPS است که انتظار می‌رفت با توجه به قیمت و رقبایی که این محصول دارد، حداقل با فیلم‌برداری 2K یا 1080p با نرخ ۶۰ فریم رو به رو باشیم. البته که در بهترین حالت، فیلم‌برداری 4K هم می‌توانست در این گوشی وجود داشته باشد.

    جمع‌بندی بررسی گلکسی A22 5G

    در جمع بندی در بررسی گلکسی A22 5G سامسونگ باید گفت در بازه قیمتی ۶.۵ میلیون تومان، کار بسیار سختی را در رقابت با گوشی‌های شیائومی دارد و در کلیدی‌ترین قابلیت‌ها و امکانات سخت‌افزاری، مغلوب رقبای خود می‌شود. شاید این گوشی برای کسانی که به دنبال یک محصول میان‌رده 5G از برند سامسونگ باشند، گزینه مناسبی باشد، اما اما اگر پای بازدهی سخت‌افزاری یا نمایشگر بهتر پیش بیاید، گوشی هایی مانند پوکو X3 پرو، گلکسی A32 یا پوکو M4 پرو آنرا به زانو در می‌آورند. نمایشگر ۱۲۰ هرتزی IPS، تراشه ۲ برابر بهتر اسنپدراگون ۸۶۰،،‌ دوربین سلفی بهتر، شارژ سریع ۳۳ واتی و گواهی IP53 از جمله مواردی است که پوکو X3 پرو را به گزینه‌ای بهتر تبدیل می‌کند. حتی اگر پشتیبانی از 5G هم ملاک اصلی انتخاب باشد باز هم می‌توان سراغ گزینه‌های بهتر مثل پوکو M4 پرو و شیائومی Mi 10T Lite 5G رفت. تنها موردی که کاربران را به خرید گلکسی A22 5G ترغیب می‌کند، عادت به رابط کاربری سامسونگ یا شارژدهی مطلوب آن باشد. اگر نکته‌ای در بررسی گلکسی A22 5G از قلم افتاده، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید. [see_also]40020[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید