قیمت لوازم خانگی دغدغه این روزهای مردم

قیمت لوازم خانگی دغدغه این روزهای مردم
راهنمای مطالعه

    امروزه همه ما تاثیر گرانی لوازم خانگی را در زندگی خود حس می‌کنیم. سال‌ها قبل تنها دغدغه مردم برای خرید یک وسیله، کیفیت و برند آن محصول بوده است. اما امروزه، قیمت اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اگر خرید به صورت حضوری انجام شود؛ طبیعتا مکالمه خریدار و فروشنده با پرسش در مورد قیمت آغاز خواهد شد و اگر فروشگاه اینترنتی باشد اولین چیزی که بررسی می‌شود قیمت محصول است.

    یکی از کارهایی که ایرانی‌ها قبل از خرید انجام می‌دهند، مقایسه قیمت یک کالا در فروشگاه‌های مختلف است. آنها ترجیح می‌دهند تمام فروشگاه‌ها را بررسی کنند تا مناسب‌ترین قیمت را بیابند. حتی ممکن است برای خرید کالاهای بزرگ و گران قیمت مانند یخچال فریزر، به شهرهای مشخصی که به قیمت‌های پایین معروف هستند، سفر کنند. به دلیل شرایط نامناسب حمل و نقل این کالاها، احتمال آسیب دیدگی آنها بسیار زیاد است. در نظر گرفتن آسیب دیدگی، در کنار این که بیشتر کالاها بدون گارانتی به فروش می‌رسند؛ ریسک خرید را به شدت بالا می‌برد و در صورت خرید هم نگرانی بابت خراب شدن زودهنگام کالا وجود دارد.

    اما امروزه به لطف فروشگاه‌های اینترنتی، همه مراحل خرید آسان‌تر شده است و در مدت زمان کوتاهی می‌توان برای خرید به یک جمع‌بندی رسید و بهترین گزینه را انتخاب کرد.

    مقایسه قیمت، خواندن نقد و بررسی و در نهایت خرید در فروشگاه‌های آنلاین، به مقدار قابل توجهی باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی می‌شود. علاوه بر راحتی و صرفه‌جویی در زمان، اطلاعاتی که فروشگاه‌های اینترنتی در مورد محصول به مخاطب می‌دهند، بسیار کامل‌تر از اطلاعاتی است که به صورت حضوری می‌توان دریافت کرد. مورد بعدی تخفیف‌ها در فروشگاه اینترنتی هستند، همیشه فروشگاه‌های اینترنتی، با مناسبت و بی‌مناسبت، تخفیف‌هایی را برای کالاهای پرفروش خود در نظر می‌گیرند؛ این فروشگاه‌ها بهترین گزینه برای خرید می‌باشند.

    از بررسی قیمت یخچال فریزر تا انتخاب

    یکی از گران‌ترین و اساسی‌‌ترین کالاها، یخچال فریزر است. البته جای نگرانی نیست چون همه یخچال فریزرها گران نیستند؛ قیمت یخچال فریزر به عوامل متعددی همچون امکانات و قابلیت‌ها، رنگ، مدل، طراحی، وجود آبسردکن، وجود هوم‌بار و… بستگی دارد. تنوع در دنیای یخچال فریزرها به اندازه‌ای زیاد و گسترده است که با هر میزان بودجه‌ای می‌توان یخچال فریزر مناسبی را خریداری نمود.

    قیمت یخچال فریزر دوقلو

    یخچال فریزر های دوقلو مناسب‌ترین یخچال فریزر برای خانواده‌های پرجمعیت و پر رفت و آمد هستند. یخچال فریزر دوقلو، بیشترین فضا را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد و برای افرادی که به صورت ماهانه خرید می‌کنند و مواد غذایی زیادی را در فریزر نگهدار می‌کنند بهترین گزینه هستند. فریز کردن مواد غذایی یکی از عادات همیشگی ایرانی‌ها ست؛ به همین دلیل است که در بیشتر موارد، انتخاب اول یک خانواده ایرانی خرید یخچال فریزر دوقلو می‌باشد. از آنجا که یخچال فریزر دوقلو فضای بیشتری را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد، طبیعتا هزینه بیشتری باید برای آن پرداخت شود.

    قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید

    یخچال فریزر ساید بای ساید یکی از محبوب‌ترین انواع یخچال فریزر در بین ایرانیان است که می‌تواند پرستیژ و دکوراسیون آشپزخانه را به طور کلی عوض کند! این یخچال فریزرها برای خانواده‌های کم جمعیت و زوج‌های جوان بهترین گزینه است. قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید تفاوت چندانی با قیمت یخچال فریزر دوقلو ندارد.

    قیمت یخچال فریزر کمبی

    یخچال فریزر کمبی، به یخچال فریزرهایی گفته می‌شود که فریزر بالا یا پایین یخچال قرار دارد. این یخچال فریزرها برای زوج‌های جوان و خانواده‌هایی که در حجم کم خرید می‌کنند، بهترین گزینه هستند. یخچال فریزر کمبی، از ارزان‌ترین و قیمت مناسب‌ترین یخچال فریزرها می‌باشند.

    برای این که بیشتر با انواع یخچال فریزر آشنا شوید می‌توانید راهنمای خرید یخچال فریزر را در سایت درجه در لینک زیر بخوانید.

    کیفیت تصویر، چقدر بر قیمت تلویزیون تاثیر گذار است؟

    اصلی‌ترین موردی که قیمت تلویزیون را تعیین می‌کند، کیفیت تلویزیون است. کیفیت تلویزیون‌های رایج در بازار شامل سه دسته Full HD ،HD و 4k می‌شوند.

    قیمت تلویزیون HD

    کیفیت HD پایین‌ترین کیفیت را دارد اما همچنان برای تلویزیون‌های کوچک مانند تلویزیون‌های 32 اینچ، کیفیت مناسب و قابل قبولی را به نمایش می‌گذارند. تلویزیون‌های HD هوشمند نیستند اما می‌توان به سادگی آنها را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کرد! تنها با خرید یک اندروید باکس و اتصال آن به تلویزیون، امکان بهره‌گیری از اینترنت در تلویزیون میسر می‌شود. کسانی که به دنبال خرید تلویزیون باکیفیت و اقتصادی هستند، می‌توانند هوشمند بودن تلویزیون را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار ندهد و به عوامل مهم‌تری مانند کیفیت تصویر و کیفیت صدا توجه کنند.

    قیمت تلویزیون Full HD

    به دلیل نمایش بسیار خوب جزییات، نسبت صفحه عریض، نمایش چشم‌نواز رنگ‌ها و همچنین قیمت مناسب، طرفداران زیادی دارد. تلویزیون‌‌های Full HD از کیفیت تصویر بسیار خوبی برخوردار هستند جزئیات را به طور کامل نمایش داده می‌دهند.

    سیستم عامل یا به طور کلی هوشمند بودن، از دیگر امکانات تلویزیون‌ های Full HD است که در برخی از مدل‌ها دیده می‌شود.

    قیمت تلویزیون 4K

    تصاویری که روی این نمایشگرها دیده می‌شود، ۴ برابر واقعی‌تر و باکیفیت‌تر از تصاویر پخش شده در مدل‌های Full HD است. کیفیت تصویر 4K زمانی خودش را نشان می‌دهد که سایز نمایشگر بزرگ باشد. به همین علت است که معمولا سایز تلویزیون‌های 4K، از ۵۰ اینچ بیشتر است. تقریبا بیشتر تلویزیون‌های 4K هوشمند هستند. این قابلیت امروزه اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است؛ با اتصال تلویزیون به اینترنت، می‌توان از تمام سرگرمی‌های ممکن مانند تماشای فیلم، بازی کردن و وبگردی لذت برد.

    از بررسی قیمت اجاق گاز تا انتخاب

    اجاق گازها با توجه به کاربردها و ویژگی‌ها و همچنین ابعاد، معمولا به 3 دسته اجاق گاز طرح فر، اجاق گاز صفحه‌ای و فر گاز مبله تقسیم می‌شوند. قیمت اجاق گاز به مواردی همچون نوع اجاق گاز، جنس بدنه، تعداد شعله‌ها، تعداد فر، برنامه‌ها، قابلیت تنظیم دما و زمان بستگی دارد.

    شاید بیشتر هنگام برگزاری یک مهمانی، اهمیت لوازم پخت و پز و تجهیزات مناسب، بیشتر از هر زمان دیگری خود را نشان دهد. یکی از تجهیزاتی که به پخت حرفه‌ای و مناسب غذا کمک می‌کند، استفاده از فر است. معمولا در مهمانی‌ها چند نوع غذا و دسر تهیه می‌شود که امکان پخت آنها به صورت هم‌زمان در یک فر وجود ندارد. اینجا اجاق گاز های دو فر و سه فر می‌توانند نقش مهمی پیدا کنند و به انجام کارها سرعت ببخشند. تعداد فر یکی از آن موارد مهمی است که قیمت اجاق گاز را تعیین می‌کند.

    کدام فروشگاه اینترنتی، قیمت‌های مناسبی دارد؟

    گرانی لوازم خانگی باعث شده است تا برای خرید هر وسیله‌ای مدتی زیادی صرف بررسی و مقایسه قیمت‌ها در سایت‌های مختلف شود. سایت رادهوم با ارائه مناسب‌ترین قیمت‌ها می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید انواع لوازم خانگی باشد.

    آنچه که فروشگاه آنلاین رادهوم را از سایر فروشگاه‌ها متمایز می‌کند، تنوع بی‌نظیر برندها و وجود انواع محصولات کوچک تا بزرگ است.

    خرید لوازم خانگی در خوزستان

    فروشگاه اینترنتی رادهوم با به کارگیری پرسنلی مجرب و کارشناسان فروش با تجربه، بستری مطمئن برای خرید آنلاین لوازم خانگی در خوزستان از جمله ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و تلویزیون را فراهم کرده است. واحد لجستیک رادهوم امکان ارسال سفارش به کلیه شهرها و روستاهای استان خوزستان را دارد.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید