۳ سایت ویدیو ساز آنلاین در ایران

۳ سایت ویدیو ساز آنلاین در ایران
راهنمای مطالعه

    تعداد این ویدیو سازها در ایران به تعداد انگشتان یک دست نیست. هر چند که همگی سخت در حال تلاش اند ولی هنوز با رقبای خارجی خود فاصله دارند.

    اگر بخواهیم تعدادی از سایت‌ها را نام ببرم، عبارت اند از:

    از بین موارد بالا فلت رندر ساز و کار بهتر و خدمات حرفه‌ای تری را برای من فراهم کرده است. شما می‌توانید خودتان همه ی آن ها را امتحان کنید و ببینید که کدام بهتر است. دلایل من برای انتخاب سایت فلت رندر این هاست.

    موارد زیر برخی از مزایای این سایت نسبت به رقبای آن است:

    • امکان گرفتن خروجی پروژه به صورت کاملا رایگان
      • وقتی پروژه ای را می سازید میتوانید به صورت کاملا رایگان از آن خروجی بگیرید و نمونه‌ی نهایی کار خود را مشاهده کنید. اما برای دریافت پروژه‌ی با کیفیت تر لازم است که مبلغی را بپردازید.
    • سرعت بالا
      • موتور قدرتمند فلت رندر میتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار را جلو ببرد. شما برای رندر گرفتن معطل نمی‌شوید .
    • محیط کاربری بسیار روان و زیبا
      • طراحی سایت به گونه ای است که کاربران از کار با آن لذت می‌برند.
    • پشتیبانی آنلاین
      • کارشناسان ما همیشه در کنار شما هستند و شما را در ساخت پروژه ی دلخواهتان یاری خواهند داد.
    • امتیاز دهی به کاربران
      • نوعی از سیستم امتیاز دهی به کاربران وجود دارد که سطح کاربری شما را در طولانی مدت بالا می برد تا از امکانات و سرعت بیشتری برخوردار شوید.

    چه کسانی به ویدیو سازهای آنلاین نیاز خواهند داشت؟

    افراد زیادی می‌توانند مخاطب سرویس ساخت کلیپ یا ویدیو باشند اما به صورت کلی میتوان این افراد را به موارد زیر تقسیم نمود:

    افرادی که می‌خواهند مناسبتی را به اقوام یا دوستان خود تبریک بگویند

    • ساخت یک ویدیو به مناسبت تولد یک نفر یا تسلیت یا حتی عیدهای مذهبی یا ملی می تواند شخص مقابلتان را بسیار خوشحال کند. اما کار راحتی نیست. مخصوصا اگر شما کار با اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف را بلد نباشید. در این شرایط شما نیاز به سایتی دارید که با استفاده از آن ویدیو های دلخواه خود را به راحتی بسازید و در معرض دید عموم قرار دهید.

    افرادی که می‌خواهند برای معرفی کسب و کار خود ویدیو تبلیغاتی بسازند

    • با ظهور شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، محتواهایی که قبل از این در تلویزیون با عنوان تبلیغ بازرگانی می‌دیدیم جای خود را به تبلیغاتی دادند که داخل پست‌ها یا استوری‌ها به نمایش در میاد. از طرفی افراد توانایی ساخت ویدیوهای جذاب را ندارند و مجبورند از سایت‌های ویدیوسازی مانند فلت رندر استفاده کنند.

    روش ساختن کلیپ با ویدیو ساز آنلاین

    برای هرکدام از مناسبت‌هایی که در بالا ذکر کردیم و مناسبت‌های دیگری که ذکری از آنها به‌میان نیامد، می‌توانید در سایت فلت رندر کلیپ و ویدیوی اختصاصی خود را تهیه کنید. فقط کافیست پس از ورود به سایت فلت رندر بر روی دکمه‌ی «شروع رایگان» کلیک کنید تا وارد صفحه‌ی بعدی شوید. در صفحه بعدی تعداد بسیار زیادی از قالب‌های آماده در زمینه‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد. می‌توانید از منوی بالای صفحه، یکی از دسته‌بندی‌ها که مطابق با هدف شما است را انتخاب کنید. این دسته‌بندی‌ها شامل لوگوموشن، افتتاحیه، اینستاگرام، توصیفی، اسلایدشو، تایپوگرافی، پروموشن و مناسبتی است. پس از انتخاب دسته‌بندی موردنظر، می‌توانید قالب موردنظر خود را ابتدا با مرور اسامی قالب‌ها و سپس با کلیک بر روی «مشاهده دمو» و مشاهده‌ی پیش‌نمایشی از قالب موردنظر انتخاب کنید. پس‌ازاینکه، قالب مناسب برای ساخت کلیپ موردنظر خود را پیدا کردید، برروی دکمه‌ی «شروع» کلیک کنید تا به صفحه‌ی بعدی وارد شوید. در صفحه‌ی بعدی می‌توانید سایز و اندازه‌ی ویدیوی خود (افقی، مربع و…) را انتخاب کنید. سپس بر روی دکمه‌ی «ساخت» و در صفحه‌ی بعدی که انتخاب سبک پروژه است، یکی از استایل‌های ارائه شده را انتخاب کنید تا بلافاصله وارد صفحه‌ی ویرایش قالب انتخابی خود شوید. در این صفحه، تمامی سکانس‌های تشکیل دهنده‌ی کلیپ به‌صورت جداگانه در اختیار شما قرار دارد. فقط کافیست تصاویر، ویدیوها، متن و موسیقی انتخابی خود را در قسمت‌های مربوطه وارد کنید تا ویدیوساز فلت رندر بقیه‌ی کار را به‌صورت خودکار برای شما به‌انجام برساند. در پایان برروی دکمه‌ی قرمزرنگ «ساخت ویدیو» کلیک کنید تا کلیپ نهایی خود را تحویل بگیرید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید