ساعت ایستاده یا دیواری کدام بهتر است؟

ساعت ایستاده یا دیواری کدام بهتر است؟
راهنمای مطالعه

    ساعت همان وسیله‌ای است که در بین وسایل مختلفی که برای دکور خانه استفاده می‌شود، همیشه چشم‌تان به آن می‌خورد. تزئین دیوارهای خانه با ساعت دیواری یا قرار دادن یک ساعت ایستاده در گوشه‌ای از پذیرایی، از روش‌های رایج برای دکوراسیون محیط داخلی خانه است.

    معمولاً همه بین خرید ساعت ایستاده یا دیواری شک می‌کنند. پس سوال اصلی اینجاست که ساعت ایستاده یا دیواری کدام بهتر است؟ برای انتخاب ساده‌تر بین این دو گزینه بهتر است که با انواع مختلف این ساعت‌ها آشنا شوید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا انواع ساعت‌های دیواری و ایستاده را بشناسید.

    معرفی انواع مختلف ساعت دیواری، دکوری شیک بچینید

    ساعت‌های دیواری را می‌توان بر اساس مدل و نوع ساخت به چند دسته تقسیم کرد:

    1. ساعت بدون قاب: این روزها با مدرن شدن دکوراسیون داخلی خانه‌ها، استفاده از ساعت‌های بدون قاب طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای نصب این ساعت دست شما کاملاً باز است و می‌توانید اعداد را در زوایای مختلفی دور تا دور موتور آن بچینید. نصب این ساعت هم روی دیوارهای ساده و خلوت پیشنهاد می‌شود.
    2. ساعت تابلویی: تصویری که در زمینه این ساعت‌ها کار شده، ظاهر آن‌ها را شبیه به یک قاب عکس زیبا نشان می‌دهد. اگر دیواری ساده در خانه دارید و فضای خانه شما برای تعداد زیاد قاب جایی ندارد، استفاده از ساعت تابلویی به شما پیشنهاد می‌شود.
    3. ساعت طرح کارد و چنگال: این نوع ساعت‌ها برای محیطی مثل آشپرخانه یا رستوران طراحی کرده‌اند. البته ساعت‌هایی با طرح‌های بچگانه که مختص اتاق خواب‌های دخترانه یا پسرانه باشد هم در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. برای پیدا کردن این نوع ساعت‌های خاص بهتر است که سراغ بورس ساعت دیواری در تهران بروید.
    4. مدل جئومتریک: برای ساخت این نوع از ساعت‌ها از انواع مختلف اشکال هندسی استفاده شده است. اگر برای تزئین خانه خود از وسایلی که شکل هندسی خاصی دارند استفاده کرده باشید، ساعت‌های جئومتریک می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.
    5. مدل روستیک: برای ساخت ساعت‌های روستیک از انوع مختلف چوب استفاده می‌شود. اگر به لوازم چوبی علاقه دارید و سایر لوازم خانه شما ترکیبی از رنگ‌های کرم و قهوه‌ای دارد، جای خالی ساعت روستیک روی یکی از دیوارهای خانه احساس می‌شود. این ساعت برای اتاق خواب‌ها هم گزینه مناسبی است.
    6. معرفی انواع مختلف ساعت‌های ایستاده

      ساعت‌های ایستاده معمولاً در خانه‌هایی با متراژ بیشتر از 80 متر استفاده می‌شوند. اکثر ساعت‌های ایستاده پاندول دارند و به همین دلیل هم مورد توجه قرار می‌گیرند. از نظر ظاهری ساعت‌های ایستاده به دو دسته مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند:

      1. ساعت ایستاده مدرن: بدنه این نوع ساعت نقش و نگار خاصی ندارد و کاملاً شیک و ساده طراحی شده است. خانه‌هایی که دکوراسیون مینیمال دارند، جای خوبی برای قرار دادن ساعت‌های ایستاده هستند.
      2. ساعت ایستاده سلطنتی: ساعت‌های ایستاده سلطنتی که با نام کلاسیک هم شناخته می‌شوند، برعکس نوع مدرن پر از نقش و نگار هستند. باکس مستطیلی این ساعت‌ها پر از نقش و نگار است و یک تاج هم بالای ساعت قرار دارد.
      3. جنس بدنه ساعت ایستاده ممکن است ام‌دی‌اف، چوب، استیل یا شیشه باشد. در بین تمام این موارد ساعت ایستاده چوبی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و در بازار فروش ساعت انواع و اقسام آن‌ها دیده می‌شود.

        کدام ساعت برای خانه من مناسب‌تر است؟

        برای انتخاب کردن بین ساعت ایستاده و دیواری بهتر است که به چند عامل مهم توجه داشته باشید:

        • فضای خانه: اگر به ساعت‌های ایستاده علاقه زیادی دارید، در مرحله اول باید به فضای خالی خانه خود توجه کنید. اگر دوست دارید ساعت ایستاده زیبایی خود را به نمایش بگذارد، بهتر است که فضای پذیرایی بزرگی داشته باشید. در غیر این صورت نمای این ساعت آن‌طور که باید و شاید، دیده نمی‌شود.
        • نوع دکوراسیون: هر خانه سبک خاصی از دکوراسیون را دارد و معمولاً طیف خاصی از رنگ‌ها هم برای تهیه لوازم منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خانه‌های مینیمال باید از ساعت‌های ساده‌تر استفاده کرد، در حالی که خانه‌هایی با سبک سلطنتی می‌توانند ساعت‌های پر نقش و نگار را در دل خود جای دهند.
        • بودجه: به طور مثال برای ساخت ساعت‌های ایستاده چوبی در مقایسه با ساعت دیواری، حجم بیشتری از مواد اولیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این شرایط طبیعی است که قیمت ساعت ایستاده بیشتر از ساعت دیواری باشد. پس برای انتخاب بین ساعت ایستاده یا دیواری مهم است که بدانید چقدر برای این کار هزینه خواهید کرد.
        • سلیقه: در نهایت این سلیقه هر شخص است که تعیین می‌کند چه نوع ساعتی برای محیط خانه او مناسب است. ممکن است همان ساعتی که از نظر شخصی خیلی ساده به نظر می‌رسد از نظر شما زیباترین و بهترین ساعت دنیا باشد. پس هر کس با توجه به سلیقه خود گزینه‌ای را انتخاب می‌کند.

        برای انتخاب ساعت عوامل مختلف را در نظر داشته باشید

        انتخاب بین ساعت دیواری یا ایستاده برای هر شخص با توجه به فضای خانه و سلیقه او شکل می‌گیرد. با مطالعه این مقاله انواع مختلف ساعت‌های ایستاده و دیواری را می‌شناسید و برای انتخاب کردن بین گزینه‌های مختلف کمتر دچار شک خواهید شد. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ساعت حتماً سری هم به سامانه آنلاین صالح‌آباد بزنید تا بدون واسطه، کالاهای مرغوب را با ارزان‌ترین قیمت‌ها خریداری کنید.

        از کجا ساعت ایستاده یا دیواری ارزان بخریم؟

        بازار صالح‌آباد یکی از بهترین بازارها برای خرید ساعت‌های دیواری یا ایستاده است. انواع و اقسام لوازم دکوری شیک هم در این بازار به فروش می‌رسد. حذف واسطه‌های فروش به فروشندگان بازار صالح‌آباد کمک می‌کند که اجناس خود را با بهترین قیمت به دست مشتریان برسانند. سایت صالح آباد لیست کاملی از اجناس موجود در این بازار را برای متقاضیان تهیه کرده است اما امکان فروش آنلاین از طریق سایت فراهم نیست. برای خرید لوازم موجود در این بازار باید به صورت حضوری به غرفه‌های فروش مراجعه کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از مراجعه حضوری حتماً اجناس موجود در بازار را از طریق آدرس salehabad.org مشاهده کنید تا بین غرفه‌های مختلف سردرگم نشوید. شماره تماس هر فروشنده، در صفحه مربوط به هر محصول ذکر شده تا خرید را برای مشتریان راحت‌تر کند.

        تهیه شده در: درجه
        {{totalCount}} دیدگاه‌
        {{name.error}}
        {{email.error}}
        {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
        {{commentMessage.error}}

        ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید