جهان بازار؛ عرضه کننده انواع صندلی گیمینگ

جهان بازار؛ عرضه کننده انواع صندلی گیمینگ
راهنمای مطالعه

    صندلی گیمینگ چگونه محصولی است؟ با پیشرفت تکنولوژی و بروز بیماری واگیر کرونا، تفریحات جوانان تغییر زیادی کرده و خیلی از آنها مشغول به بازی ویدیویی هستند. بازی کردن به بعضی تجهیزات نیاز دارد و صندلی یکی از مهمترین این امکانات است. باید صندلی مناسبی داشته باشید که اصولی طراحی شده باشد و به سلامتی تان لطمه ای نزند. باید به فکر خرید صندلی گیمینگ باشید که بهترین گزینه ممکن است.

    نشستن و استفاده دراز مدت در حالت نشسته و استفاده از صندلی‌های غیر استاندارد باعث ایجاد بی حسی در عضله‌های کمر و گردن، ایجاد دیسک گردن و کمر و آسیب‌های بسیار جدی دیگر و صدمات جبران ناپذیر می‌شود. و صد البته استفاده از همین صندلی‌ها هم در حین بازی باعث از دست دادن تمرکز و در نتیجه لذت نبردن از آن بازی می‌شود.

    صندلی گیمینگ چیست؟

    صندلی گیمینگ با طراحی ارگونومیک خاصی که دارد، مناسب برای ساعت‌ها بازی کردن است و از هرگونه فشار و آسیب به بدنتان جلوگیری می‌کند. این صندلی‌ها تنها برای گیمرها نیست و برای تمام افرادی که مجبور به نشستن و کار کردن روی صندلی برای ساعت‌ها هستند، نیز گزینه بسیار خوبی هستند. چون تمام اصول ارگونومی و استاندارد بودن در نحوه نشستن در آن به خوبی و با دقت رعایت شده است و باعث آرامش و راحتی شما می‌شود. این صندلی همچنین از آسیب‌های احتمالی که شاید به آرنج و مچ دست وارد شود، جلوگیری می‌کند.

    مزیت صندلی گیمینگ

    • وضعیت بدنی شما رو به بهبود خواهد رفت: خیلی از مردم از روی ناآگاهی، ساعت‌ها روی صندلی‌های غیر استاندارد می‌نشینند و باعث ایجاد حالت غیر طبیعی بدنشان می‌شوند . در نهایت با مشکلات فیزیکی روبرو خواهند شد. چنانچه شما هم جزء این دسته افراد هستید، وقتی روی صندلی گیمینگ می‌نشینید خیلی برایتان آزار دهنده و سخت و دشوار خواهد بود. ولی به مرور زمان این دشواری به راحتی و آرامش تبدیل خواهد شد. تمام مشکلاتی که بر اثر نشستن روی صندلی غیر استاندارد برای شما پیش آمده برطرف خواهد شد.
    • همیشه در راحتی و آرامش خواهید بود: به مرور زمان با نشستن بیشتر روی صندلی گیمینگ ، بیشتر و بیشتر احساس راحتی و آرامش می‌کنید. با این صندلی‌ها شما آگاهیتان از فضای دور و برتان و بدنتان در وقتی که می‌نشینید بیشتر می‌شود. تنفسی عمیق خواهید داشت، گردش خون شما روبه به بهبودی خواهد رفت و انرژیتان هنگام بازی یا کار بیشتر خواهد شد. همین قضیه باعث عادت کردن شما به این نوع صندلی می‌شود، به طوری که تصور کردن زندگی بدون آنها برایتان دشوار خواهد بود.
    • انرژیتان به بالاترین سطح ممکن می‌رسد: وقتی که به مدت زیادی روی صندلی‌های غیر اصولی می‌نشینید، عضله‌های شما کشیده می‌شوند. همین مشکل باعث مصرف کردن بخشی از انرژیتان برای خوب کردن وضعیت عضله‌های شما می‌شود. هنگام استفاده کردن از صندلی گیمینگ این مشکل کاملا حل می‌شود و پشت صندلی برای اینکه بدن شما مجبور به از بین بردن آن فشار نشود از عضله‌هایتان پشتیبانی می‌کند. به این روش شما انرژی بیشتری برای انجام کارهایتان خواهید داشت.

    صندلی گیمینگ صندلی گیمینگ

     

    انواع صندلی گیمینگ

    • صندلی راحتی یا کیسه لوبیا ( ارزانترین صندلی گیمینگ)
    • صندلی بازی مسابقه ای( گرانترین صندلی گیمینگ)
    • صندلی بازی کامپیوتری
    • صندلی بازی‌های زمینی
    • صندلی بازی کنسولی
    • و .....

    نکات مهم جهت خریدن صندلی گیمینگ

    • نوع صندلی: همانطور که در بالا گفته شده، صندلی گیمینگ نوع‌های متفاوتی دارد. شما عزیزان باید با توجه به نیازتان نوع صندلی را انتخاب و در نهایت کنید.
    • قیمت صندلی: با توجه به مقدار بودجه ایی که می‌خواهید برای صندلی گیمینگ هزینه کنید، می‌توانید انتخاب و تهیه کنید. زیرا با انتخاب کردن مقدار بودجه بسیاری از مدل‌ها خود به خود از بین انتخاب‌هایتان حذف خواهند شد.
    • قفل تنظیمات: صندلی گیمینگ قابلیت قفل کردن روی تنظیمات مد نظرتان را دارد و لازم به انجام مداوم تنظیمات ندارید.
    • تنظیم صندلی: صندلی‌های گیمینگ تفاوت زیادی در تنظیم کردنشان دارند. بعضی از آنها فقط قابلیت تنظیم پشتی را دارند و بعضی از آنها حتی قابلیت تنظیم دسته‌هایشان را هم دارند.
    • دسته صندلی: توجه کنید در این صندلی‌ها اگر توانایی تنظیم دسته را هم داشته باشید باعث ایجاد راحتی بیشتر برای شما می‌شود.
    • جنس روکش: یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید جنس روکش می‌باشد. جنس روکش صندلی‌های گیمینگ اکثرا چرم مصنوعی بوده که همین جنس، نوع‌های فراوانی دارد. مثلا بعضی از آنها ضد عرق هستند و موقع بازی یا کار باعث می‌شود که کمتر عرق کنید.

    صندلی گیمینگ صندلی گیمینگ

     

    قیمت صندلی گیمینگ

    صندلی گیمینگ همانطور که توضیح دادیم امکانات و انواع مختلفی دارند و با توجه به آنها قیمت‌های متنوعی دارند. شما می‌توانید از سایت جهان بازار از قیمت ۴ میلیون تا بالای ۲۰ میلیون با توجه به نیازتان صندلی گیمینگ خارجی را تهیه کنید.

    انواع صندلی

    اگر قیمت صندلی همراه یا راحتی برای شما عزیزان جزء المان‌های مهمی است، صندلی گیمینگ از نوع بامو  بهترین و مناسب ترین گزینه برای شماست. رویه‌ی این صندلی چرم/پارچه است. جهت استحکام بیشتر از بدنه صندلی،  از فریم و کفی چوبی استفاده می‌کنند. ناگفته نماند این نوع صندلی به وسیله فوم سرد پوشیده شده است و رویه ‌ای از جنس چرم مصنوعی، پارچه و پلاستیک دارد.

    صندلی گیمینگ ایکس راکر میشن برای آن دسته گیمرهایی که عاشق نورپردازی هستند بسیار مناسب می‌باشد. این مدل صندلی از جمله محصولات حرفه‌ای است که امکان تنظیم تمامی قسمت‌ها شامل ارتفاع نشیمن‌گاه، زاویه‌ تکیه‌گاه و همچنین وضعیت دسته‌ها را در چهار جهت مختلف فراهم می‌‌آورد. به همین ترتیب شما می‌توانید این صندلی را در بهترین و مناسب ترین شکل برای خود استفاده نمایید. جنس آن از چرم مصنوعی است.

    صندلی گیمینگ ریزر نامی محبوب و در عین حال شناخته شده بین گیمرها است. این برند محبوب که محصولات بسیار متعددی در حیطه لوازم جانبی  و صندلی گیمینگ تولید می‌نماید، چند سالی می‌باشد که صندلی‌های ارگونومیک و حرفه ای خود را عرضه بازار کرده است. صندلی گیمینگ ریزر ، یکی از این محصولات می‌باشد که در برابر قیمت بالا کیفیتی بسیار عالی به کاربران ارائه می‌دهد.

    خرید صندلی گیمینگ

    برندهای زیادی صندلی گیمینگ را طراحی و تولید کرده‌اند. برند‌هایی از جمله:  MEETION، DX RACER، و... که هر برندی مدل‌های متنوعی هم دارند. سایت جهان بازار انواع مدل‌های این برند‌ها را دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما، انواع مختلف و قیمت صندلی گیمینگ را ببینید و در صورت انتخاب، تهیه کنید. این سایت صندلی‌های گیمینگ را در انواع مختلف دسته بندی کرده است و انتخاب را برای شما آسان ساخته است. در نهایت جهت خرید انواع صندلی‌های گیمینگ با کیفیت بالا و قیمت‌های مقرون به صرفه می‌توانید به وب سایت ما به نشانی jahanbazar.com مراجعه نمایید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید