شماره نصاب پرده در تهران با نمونه کار در سریع ترین زمان

شماره نصاب پرده در تهران با نمونه کار در سریع ترین زمان
راهنمای مطالعه

    پرده، این کالای به ظاهر ساده، یکی از کاربردی ترین آیتم‌های دکوراسیون خانه است. انتخاب رنگ، طرح، جنس و دوخت آن می تواند تأثیر مثبت یا منفی بر روشنایی و دمای محل سکونت، دکوراسیون و ... بگذارد.

    اهمیت نصب پرده

    بخشی از ظرافت و زیبایی نمای خانه بسته به نحوه نصب و اجرای پرده در منزل است. پرده‌ها برای کاربردهای متنوع و بر اساس شیوه دوخت، نصب می‌شوند. نکته مهم در نصب هرگونه پرده، وجود پارچه‌های حساس به کار رفته در آن است که هرگونه بی دقتی یا عدم برخورداری از تخصص و مهارت کافی، می‌تواند به آن آسیب برساند. مانند: کثیفی یا پارگی پرده.

    از این رو شما عزیزان می‌توانید برای نصب و جابه جایی پرده محل سکونت خود از یک نصاب پرده حرفه‌ای کمک بگیرید.

    چند نکته در مورد نصاب پرده

    بعد از انجام کارهای مربوط به خرید پارچه و دوخت در محل های مختلف، نوبت به نصب آن می‌رسد. شاید نصب پرده‌های ساده تر بعد از بررسی چشمی و در اختیار داشتن ابزارآلات لازم، کاری آسان به نظر برسد اما این موضوع همیشه صدق نمی‌کند و شما نیاز به کمک نصاب خبره که تبحر کافی در نحوه نصب پرده و توان رفع مشکلات احتمالی را داشته باشد، دارید. همچنین بهتر است برای بازکردن پرده و تحویل آن به خشکشویی با نصاب تماس بگیرید.

    خدمات نصب پرده تهران

    در حال حاضر انبوهی از فروشگاه‌ها با چندین دهه تجربه در استان تهران، ارائه دوخت، نصب، جابه جایی و خشکشویی انواع پرده را با بالاترین کیفیت عهده دار هستند.

    پرده‌ها که در خلق دکوراسیون خانه‌های مسکونی یا محل کسب و کار اهمیت ویژه‌ای دارد، با به کارگیری روش‌های صحیح در نصب آن با تخصص و تجربه لازم جلوه مطلوبی پیدا می‌کنند. آنچه که در نصب پرده باید به آن دقت کرد، توجه به نوع پرده، والان‌ها و لایه‌های پارچه، حساسیت و پیچیدگی آن است. در ادامه با نصب چند نوع پرده آشنا خواهید شد‌.

    پرده سلطنتی: این نوع پرده، به علت استفاده از پارچه‌های اعیانی چند لایه با طرح‌های پر نقش و نگار برگرفته از داستان‌ها، فیلم‌ها و نقاشی‌ها، به پرده سلطنتی معروف است. نصب آن توسط افراد معمولی، نتیجه چندانی مطلوبی نخواهد داشت و این فرایند، از طریق تیم مجرب نصب پرده میسر می‌شود. تا با دقت بر شیوه صحیح قرارگیری لایه‌های پرده به روی هم و با سرعت عملی مناسب، نصبی با کیفیت و خدماتی بهتر را به شما ارائه دهند. از طرفی استخدام نصاب در نصب پرده‌های سلطنتی، احتمال آسیب به اجزای گران قیمت پرده و صرف هزینه تعمیرات را دور کرده و امری مقرون به صرفه تلقی می‌شود.

    پرده زبرا: نوعی پرده توری و رولی، مناسب با دکوراسیون مدرن، دارای دو لایه موازی است که با بسته شدن، فضای درون آن کاملاً پنهان می‌شود. نصب آن با قیمت مناسب به مراتب راحت تر از نصب پرده‌های تزئینی و سلطنتی است.

    پرده‌های نخی و کتان: اغلب پرده‌های ساده و غیر رسمی با این نوع الیاف دوخته شده و به دلیل جنس سبک و نازک آن، از میزان نور عبوری نمی کاهد و معمولاً در مکان‌هایی نظیر اتاق خواب، اتاق پذیرایی و... قابل استفاده است. از مزایای این جنس پرده می‌توان به قابلیت شست و شوی آسان، رنگ بندی و طرح بندی متنوع آن نیز اشاره کرد.

    پرده‌های پلیسه دار: در میان انواع پرده‌ها، پرده ی پلیسه دار بیشترین قدمت را به خود اختصاص داده و برای دوخت آن ازهر جنس پارچه ای می‌توان استفاده کرد. قیمت نصب آن به عواملی همچون متراژ و سنگینی آن بستگی دارد.

    پرده‌های حریر: از پرده حریر در مکان‌های سردسیر در تابستان استفاده می‌شود، زیرا جنس نازک و ظریف آن برای جلوگیری از تابش شدید نور خورشید مناسب نیست. بنابراین ساکنان شهرهای سردسیر پرده‌های حریر را در سالن پذیرایی نصب می‌کنند تا از گرمای اندک خورشید برخوردار باشند. نصب پرده‌های حریر باید با دقت و ظرافت فراوان صورت گیرد تا آسیبی به بافت نازک آن وارد نشود.

    پرده‌های کرکره ای: از قدیمی ترین نوع پرده‌ها، معروف به پرده لوردراپه، با کنارهم قرارگرفتن عمودی یا افقی پارچه مخصوص ساخته می‌شود. نصب آن کاری آسان بوده که می‌تواند توسط فردی معمولی، با کمی دقت و تجربه صورت گیرد.

    پرده ساتن: ساتن، پارچه معروف و نسبتاً قدیمی، امروزه در رنگ‌ها و حتی اجناس مختلفی در زیر شاخه تولید شده و به مصرف می‌رسد. این پارچه متشکل از ابریشم، کتان و نخ پنبه بوده که گاهاً به عنوان آستر در پرده‌های ابریشمی به کار می‌رود. پرده ساتن معمولاً در اتاق پذیرایی، اتاق خواب، اتاق مطالعه یا هرجایی که نیاز به نور بیشتری داشته باشد، مورد استفاده واقع می‌شود. جنس ساتن به دلیل قابلیت نخ کش شدن و لکه شدن تقریبا حساس بوده و نصب آن ممکن است کار هرکسی نباشد.

    پرده مخمل: این جنس پارچه به دلیل براقیت، متناسب با دکوراسیون‌های لوکس و مدرن، اکثرا در پرده‌های سلطنتی استفاده شده و نصب، شست و شو و جا به جایی آن باید حتما توسط نصاب انجام شود تا بافت ظریف و زیبای آن آسیب نبیند.

    هزینه نصب پرده در تهران

    نمی توان نرخ ثابتی را برای نصب پرده در نظر گرفت. چرا که افزایش یا کاهش قیمت با توجه به نوسان هزینه‌ها در بازار برای تهیه لوازم جانبی دوخت و نصب و بسته به عواملی همچون جنس پارچه مصرفی و میزان خدمات ارائه شده توسط نصاب است. با این حال چند نوع از عوامل تاثیرگذار بر دستمزد نصاب را ذکر خواهیم کرد

    • متراژ پرده
    • نوع پرده
    • زمان مورد نیاز برای نصب پرده
    • میزان تجهیزات لازم برای نصب

    ملاک‌های لازم در مراکز خدمات نصب

    • تیم مجرب نصاب پرده
    • زمان بندی سریع از سوی مراکز نصب
    • نمونه ای از سفارش‌های قبلی در زمینه نصب انواع پرده

    نصب پرده در تهران

    نصب پرده باید با دقت کامل انجام شود به همین جهت باید از نصابان مجرب در این زمینه بهره ببرید. برای این منظور می‌توانید به سایت https://pardehkaran.com/ مراجعه کرده و از خدماتی چون نصب پرده، دوخت پرده، جا به ‌جایی پرده و ... استفاده کنید. همچنین می‌توانید با شماره‌های 09122660116 و 02122491276 تماس حاصل فرمایید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید